quote:Op maandag 16 januari 2006 12:44 schreef MrX1982 het volgende:
Gefeliciteerd Drugshond.
Eindelijk een goede mod in NWS.
Dat gebeurt pas als we Meki aanstellen.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:44 schreef MrX1982 het volgende:
Gefeliciteerd Drugshond.
Eindelijk een goede mod in NWS.
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:53 schreef sigme het volgende:
Djeeh, Drugshond!![]()
![]()
![]()
Ok, omdat jij het bent, ik stap af van fok!=POL, ik breid nu officieel mijn gebied uit naar POL & NWS
Eigenlijk moet deze in mijn [sig]quote:Op maandag 16 januari 2006 12:44 schreef Mutant01 het volgende:
Zonder mij was je nog een user!!!!!!
If you can't beat them join them.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:41 schreef RichardQuest het volgende:
Deserteur.
He harembaas van me!quote:
Tsjah, als er één schaap over de dam is volgen er meer. En we wisten niet zeker wat jij en KJ met schapen zouden doen. Maar nu is er een hond die de kudde kan leiden als plaatsvervanger van de schapenherder. Drugshond is dus eigenlijk een messias. De gezalfde. En wij zingen Hosanna in de hôÔÔôgte.quote:
Nee, dat is een andere user, zelfbenoemd, dat dan weer wel.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:09 schreef sizzler het volgende:
[..]
Drugshond is dus eigenlijk een messias. De gezalfde. En wij zingen Hosanna in de hôÔÔôgte.
hehe dat er vele mogen volgen......quote:Op maandag 16 januari 2006 13:19 schreef Drugshond het volgende:
Geweldig... 5 minuten blauw en de eerste note is er al.
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:29 schreef BansheeBoy het volgende:
zelden op een troll te betrappen.²
Niet? Ik dacht van wel. Ik vind je inhoudelijk één van de betere posters op Fok! Zeker in de serieuzere fora.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je leest schijnbaar niet al mijn topics.
Dat je zoiets nog durft te vragen.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:37 schreef kLowJow het volgende:
Waar?
Een drugshond die smegma niet van coke kan onderscheidenquote:Op maandag 16 januari 2006 13:40 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Moet je je drugs maar in je borstzak bewaren..
Dat is vette pech hebben.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:40 schreef sizzler het volgende:
Niet allemaal tegelijk. Netjes achter elkaar in de rij aansluiten.
Oeps, dit wist ik dus niet.......quote:Op maandag 16 januari 2006 17:19 schreef Super7fighter het volgende:
Klowjow had de extremistische users goed aangepakt. Dankzij zijn beleid heeft NWS veel meer nieuwe leden aangetrokken en kwamen de discours goed op gang.
Drugshond ken ik nauwelijks, maar ik heb gehoord dat het een kennis van Bansheeboy is, dus dan zit het wel goed. Ik wens hem alvast succes.![]()
Ik meende dat dit geval was. Hoe dan ook: "Drugshond is objectief, eerlijk, rechtvaardig, zelden op een troll te betrappen. Nee, het team was al sterk, nu is het NWS Mod team het beste van heel Fok"quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:19 schreef Super7fighter het volgende:
Drugshond ken ik nauwelijks, maar ik heb gehoord dat het een kennis van Bansheeboy is, dus dan zit het wel niet goed. Ik wens hem alvast succes veel wijsheid.![]()
Dat is nonsens. De beste man heeft een universitaire studie genoten, er zijn er maar weinig zo intelligent op dit forum. Nogmaals, ik heb al meerdere malen een stille hint gegeven om hem eens te benaderen: hij is echt een verijking voor NWS, zeker in deze functie. En ik kan het weten, ik heb met hem gewerkt: een eerlijke man met humor.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:57 schreef Johan_de_With het volgende:
Een halve analfabeet als handhaver der openbare orde? Van harte, opium canine.
Ik zat te wachten op een ander fenomeen, dat wel klankverwantschap met dit woord vertoont. (Er moet nog een ''r'' in, trouwens.)quote:Op maandag 16 januari 2006 18:00 schreef BansheeBoy het volgende:
hij is echt een verijking voor NWS,
Dat dacht ik dus al, ik had hem er eerst staan en daarna ivm twijfel weggehaald, had ik toch gelijk in 1ste instantie.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op een ander fenomeen, dat wel klankverwantschap met dit woord vertoont. (Er moet nog een ''r'' in, trouwens.)
Me mail staat openquote:Op maandag 16 januari 2006 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat gebeurt pas als we Meki aanstellen.
oow jaquote:Op maandag 16 januari 2006 13:18 schreef Klonk het volgende:
dat je maar vele meki topics mogen sluiten
Wanneer word ik eens benaderd, voor de vorm zeg maar.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat gebeurt pas als we Meki aanstellen.
We hebben jou ook even overwogen.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het verval van fok begint nu wel vorm te krijgen, zeg.
We komen nog aan de beurt denk ikquote:Op maandag 16 januari 2006 19:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wanneer word ik eens benaderd, voor de vorm zeg maar.²
Misschien ooit eens, als pasen en pinksteren op 1 dag vallen.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
We hebben jou ook even overwogen.![]()
![]()
.
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
We hebben jou ook even overwogen.![]()
![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|