de ts inderdaad niet, maar genoeg anderen in dit topic wel aangezien er hele analyses op los gelaten worden...quote:op dinsdag 17 januari 2006 19:49 schreef duderinnetje het volgende:
[..]
nee volgens mij denkt niemand dat dit serieus is hoor, ook ts niet.
moet je je gewoon voordoen als een man met veel geld. komt ze hier heeft ze nog niks, want ik heb bijna niks. en haar dan wel de hele tijd volblaffen, want beloofd is beloofd.quote:op woensdag 18 januari 2006 04:05 schreef the_legend_killer het volgende:
maar dit: de vrouwen uit rusland willen een nederlandse man aan de haak slaan voor het geld.
dat is algemeen bekend.
shop er even wat blauwe plekken opquote:op woensdag 18 januari 2006 11:35 schreef _elmaikel_ het volgende:
*krijgt opeens een idee om snel rijk te worden.
''dear american guy, im a young lady from holland ,
my name is michelle and my father hits me everyday,
im trying to gett away from this country but that is realy hard for a young girl like me,
thats why im looking for a nice man in the states that could send me money so i can move away from here, if you are intrested please send me money to my adres:
[afbeelding]
ifuckcowsstreet 54
denhaag,
6666st
holland
kijk hoe makkelijk die shit gaat![]()
de tering ik dacht op t eerste gezicht dat t me ex wasquote:op woensdag 18 januari 2006 11:35 schreef _elmaikel_ het volgende:
im trying to gett away from this country but that is realy hard for a young girl like me,
thats why im looking for a nice man in the states that could send me money so i can move away from here, if you are intrested please send me money to my adres:
[afbeelding]
ifuckcowsstreet 54
denhaag,
6666st
holland
goed plan van je inderdaad. om de kans op succes te vergroten zou ik toch nog iets toevoegen:quote:op woensdag 18 januari 2006 11:35 schreef _elmaikel_ het volgende:
[afbeelding]
ifuckcowsstreet 54
denhaag,
6666st
holland
quote:op woensdag 18 januari 2006 10:59 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
moet je je gewoon voordoen als een man met veel geld. komt ze hier heeft ze nog niks, want ik heb bijna niks. en haar dan wel de hele tijd volblaffen, want beloofd is beloofd.
ja dat zal ze leren! die oplichters!!! ha!quote:op woensdag 18 januari 2006 17:02 schreef fahr.skywise het volgende:
stuur dit berichtje maar
----------
Дорог *haar naam*,
Мне очень понравилась ваша фотография и письмо. (вы очень красивы)
но... Для меня это весьма необычный способ знакомства. и Я поженен.
Удачи и хорошего настроения!
-*jouw naam hier*
-------------------------------------------------------
ik vond je foto en bericht wel leuk. (je bent erg mooi)
maar, ik vind het raar om mensen zo te ontmoeten...
en ik ben getrouwd.
veel success en beste wensen!
---dan houdt het snel op.
mailt ze dan terug met een vraagteken ?quote:op woensdag 18 januari 2006 17:02 schreef fahr.skywise het volgende:
stuur dit berichtje maar
----------
Дорог *haar naam*,
-*jouw naam hier*
en ik ben getrouwd.
wie ikke? neen, het moet afgelopen zijn met die rare praktijken.. ze denken dat mensen erin trappen.. maar daar is fok! toch te slim voorquote:
je bent wel erg beleefd met je russisch.quote:op woensdag 18 januari 2006 17:02 schreef fahr.skywise het volgende:
stuur dit berichtje maar
----------
Дорог *haar naam*,
-*jouw naam hier*
en ik ben getrouwd.
whaha. als het geen echte russen zijn wel. maar anders schrijft ze:quote:op woensdag 18 januari 2006 17:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
mailt ze dan terug met een vraagteken ?
wat je daar zegt over die moeder he.. is eigenlijk "we zijn nu uw moeder aan het nemen". bedenk zelf maar in welke context je die moeder 'neemt'quote:op woensdag 18 januari 2006 23:33 schreef fahr.skywise het volgende:
[..]
whaha. als het geen echte russen zijn wel. maar anders schrijft ze:
....Я знаю, кто вы.Дайте нам ваши деньги!
o.. и.. мы имеем вашу мать.
---
..." ik weet wie je bent.
geef ons je al je geld
oh, en, we hebben je moeder! "
quote:op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef andoire het volgende:
[..]
wat je daar zegt over die moeder he.. is eigenlijk "we zijn nu uw moeder aan het nemen". bedenk zelf maar in welke context je die moeder 'neemt'![]()
dat was ook mijn eerste reactiequote:
quote:op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef andoire het volgende:
[..]
wat je daar zegt over die moeder he.. is eigenlijk "we zijn nu uw moeder aan het nemen". bedenk zelf maar in welke context je die moeder 'neemt'![]()
het zijn gigolo'squote:op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef andoire het volgende:
[..]
dat was ook mijn eerste reactie
vooral na een semi dreigend bericht van ik weet wie je bent, geef ons je geld (eigenlijk staat er u, geef ons uw geld, we zijn uw moeder aan het nemen etc).
whehehe![]()
..ЧЁ ЭА ГАЛИМА?!quote:op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef andoire het volgende:
[..]
daar kan ik na uitvoerig onderzoek over meepraten.quote:op zaterdag 21 januari 2006 23:07 schreef little_meanie het volgende:
nou zo speciaal vind ik dat wijffie toch niet hoor
in die oost-europese landen loopt heel wat beter rond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |