nee, ik wil er juist vanaf. daarom zoek ik een oplossing.quote:op maandag 16 januari 2006 12:42 schreef milagro het volgende:
[..]
nou die dame komt niets te kort.
dus geen zielige verhaaltjes over vrouwenhandel.
gewoon een linke dame, die handig profiteert van heren zoals ..... jij ?
zweden is iig nog een leuk en stabiel landquote:op maandag 16 januari 2006 12:42 schreef sr_firewire het volgende:
sodeju, wat een stoot. ik heb nog wel een plekkie vrij in bed !
* twijfelt nog voor de zomervakantie tussen rusland, zweden of kazachstan (vrouwenoverschot)
ms gewoon niet zo uitgebreid reageren op haar mailtjesquote:op maandag 16 januari 2006 12:43 schreef tafkahs het volgende:
[..]
nee, ik wil er juist vanaf. daarom zoek ik een oplossing.
het gaat me niet zo om het landquote:op maandag 16 januari 2006 12:43 schreef heatwave het volgende:
[..]
zweden is iig nog een leuk en stabiel land.
* heatwave is er aankomend weekend.
eh...gewoon niet meer reageren?quote:op maandag 16 januari 2006 12:43 schreef tafkahs het volgende:
[..]
nee, ik wil er juist vanaf. daarom zoek ik een oplossing.
ja, dat snap ik wel. maar verder is zweden ook nog eens leuk om te zijnquote:op maandag 16 januari 2006 12:47 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
het gaat me niet zo om het landmeer om het feit of het heuvellandschap er goed is
![]()
het kan best echt zijn. maar heb jij er 850 dollar voor over om het uit te zoeken??quote:op maandag 16 januari 2006 12:49 schreef tafkahs het volgende:
ik vroeg me al af hoe lang het zou duren voordat milagro de boel weer kwam verbaggeren
wat nou als dit verhaal 'echt' is? moet je wel eerst alle vooroordelen opzij zetten dus. het is helemaal niet gek bedacht dat er duizenden elenaatjes proberen zich uit een kansloze situatie proberen te krijgen met dit soort akties. de websites om dit te promoten zijn er zat; russianbrides.com bijvoorbeeld.
ze ziet er goed doorvoed uit, verzorgd, en happy.quote:op maandag 16 januari 2006 12:49 schreef tafkahs het volgende:
ik vroeg me al af hoe lang het zou duren voordat milagro de boel weer kwam verbaggeren
wat nou als dit verhaal 'echt' is? moet je wel eerst alle vooroordelen opzij zetten dus. het is helemaal niet gek bedacht dat er duizenden elenaatjes proberen zich uit een kansloze situatie proberen te krijgen met dit soort akties. de websites om dit te promoten zijn er zat; russianbrides.com bijvoorbeeld.
nope, staat er niet tussen.quote:op maandag 16 januari 2006 12:52 schreef sr_firewire het volgende:
ts: check deze link maar eens en kijk of de naam van dat vrouwtje ertussen staat
http://www.anti-scam.org/browse-all-scammers.html --> via site van opgelicht
wow, jij hebt je huiswerk gedaanquote:op maandag 16 januari 2006 12:51 schreef flyingdutchman het volgende:
dit is de meeste bekende en beruchte vorm van oplichting uit het oostblok. wees gewaarschuwd! investeer nooit geld in dit soort zaken. vaak handelen zij in opdracht van andere 'mannetjes' soort van pooier maar dan anders.
als je eenmaal hier mee aan de gang gaat is het eind zoek. termen als betaling onder dwang, russische maffia en smeergeld komen dan om de hoek kijken.
hoe zielig dit ook lijkt, het is gewoon niet waar. deze mensen proberen van (rijke) westerse geciviliseerden geld af te troggelen om zodoende 'zogenaamd' naar nederland te komen.
1 wat wil ze?
als ze zou willen werken in nederland dan moet ze contact opnemen met de nederlandse ambassade in moskou. waarom doelt ze op een 'relatie' terwijl haar doel is hier te komen werken? onnodige info zoals 'blond' en 'good-looking' hebben totaal geen relevantie bij het solliciteren voor een baan (al dan niet in het buitenland).
2 taalgebruik
ze begint gelijk te schermen met termen zoals 'honey' 'dear' etc. als jij iemand niet kent en een correspondentie start zou ik nooit met dit soort aanheffen beginnen.
tot slot:
- een ticket kost maximaal ¤230 economy van moskou naar nederland. voor nederland moet een rus(sin) wel een visum hebben wat ongeveer ¤100 kost. dit betekent dus dat die 1000usd wel vrij ruim is.
-vraag haar telefoonnummer en ga zo met haar praten. als ze geen engels kan...is werken in nederland uitgesloten.
- pas op wanneer je hiermee in zee gaat, ook zij zal moeten inburgeren met cursus etc. wanneer dit niet succesvol is moet je voor de kosten opdraaien.
volgens mij maak je nu echt een grapje dat je dit serieus overweegt. of je bent gewoon een labiel persoon.....quote:
kun je daar de bron voor vinden? ik ben wel benieuwdquote:op maandag 16 januari 2006 12:54 schreef byte_me het volgende:
lol, precies ditzelfde verhaal heb ik al eerder gelezen, misschien hier, misschien op got. precies dezefde foto's ook. oplichterij dus.
waar staat dat ik dit overweegquote:op maandag 16 januari 2006 12:55 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
volgens mij maak je nu echt een grapje dat je dit serieus overweegt. of je bent gewoon een labiel persoon.....
nooit over gedacht om gewoon een hollands vrouwtje te scoren ?
die vraag staat nog open.quote:op maandag 16 januari 2006 12:57 schreef duderinnetje het volgende:
hoe kwam ze nou aan jouw mailadres tafkahs?
errorquote:op maandag 16 januari 2006 12:58 schreef byte_me het volgende:
dubbel :p
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1069947
quote:[message=24184782,noline]anoniem schreef op donderdag 15 september 2005 @ 02:45[/message]:
kreeg een week geleden een spam mailtje in m'n inbox.
[...]
dacht hé geinig... denkende dat ik er wel een leuke mail discussie uit zou kunnen slaan met wat leuke foto's maar een reply gestuurd.
en ja hoor, paar dagen later een reply;
[...]
ennuh, d'r zaten ook plaatjes bij;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
daarop uiteraard een reply gestuurd. tuurlijk was ze welkom. sterker nog, ik had zelfs werk voor haar!
[...]
met de bijbehorende pics natuurlijk, incl paspoort;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jammer dat ze hier over geld begint, hmz, moet maar een leuke reply in elkaar knallen morgen
wat ik me nu dus afvraag, is dit een meiske dat daadwerkelijk naar nl zou willen komen (om te trouwen, of is dit om geld te doen?
[b]vast staat natuurlijk dat dit zaakje stinkt... dat hoef ik dus ook niet te lezen hier. [/] want believe me, dat wist ik al voordat ik de specifieke subject gelezen had. sterker nog, aan het feit op welke mailbox het binnen kwam. leuker vind ik het om haar fouten te achterhalen.
daarnaast, anyone nog tips in wat ik in de eerstvolgende reply kan gaan zetten?
of een dikke harige papzak, die zo eenzame heren geld aan het aftroggelen is.quote:op maandag 16 januari 2006 12:42 schreef milagro het volgende:
[..]
nou die dame komt niets te kort.
dus geen zielige verhaaltjes over vrouwenhandel.
gewoon een linke dame, die handig profiteert van heren zoals ..... jij ?
je bedoelt: je kreeg out of the blue een mail van een russin?quote:
quote:op maandag 16 januari 2006 13:01 schreef duiveltja het volgende:
[..]
of een dikke harige papzak, die zo eenzame heren dikke harige papzakken geld aan het aftroggelen is.
quote:op maandag 16 januari 2006 13:00 schreef byte_me het volgende:
tsja, staat in de huiskamer, niet voor iedereen toegankelijk. maar evn gequote:
[..]
stuur dr een van die foto's terug, die je nog niet van haar hebt gehad, en zeg haar dat ze wel verdacht veel op je vorige russische vrouw lijktquote:
inderdaad, die vraag stelde ik na het krijgen van het eerste mailtje. het kwam namelijk niet in de spambox, maar in de inbox. daarna volgde het verhaal.quote:op maandag 16 januari 2006 13:01 schreef duderinnetje het volgende:
[..]
je bedoelt: je kreeg out of the blue een mail van een russin?
ik neem aan dat je haar hebt gevraagd hoe ze aan je mailadres kwam? wat was daarop haar antwoord (afgezien van ongetwijfeld: 'ja ik wil, if you sent me 850 dollar pleese for my weding dres. beatyful girl like me need nice whit dres!')
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |