abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34117589
quote:
op maandag 16 januari 2006 12:42 schreef milagro het volgende:

[..]

nou die dame komt niets te kort.
dus geen zielige verhaaltjes over vrouwenhandel.
gewoon een linke dame, die handig profiteert van heren zoals ..... jij ?
nee, ik wil er juist vanaf. daarom zoek ik een oplossing.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  maandag 16 januari 2006 @ 12:43:33 #42
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34117591
quote:
op maandag 16 januari 2006 12:42 schreef sr_firewire het volgende:
sodeju, wat een stoot. ik heb nog wel een plekkie vrij in bed !

* twijfelt nog voor de zomervakantie tussen rusland, zweden of kazachstan (vrouwenoverschot)
zweden is iig nog een leuk en stabiel land .

* heatwave is er aankomend weekend .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_34117614
ze heeft niet zoveel succes, deze foto's heb ik een half jaar geleden ook op got gezien
pi_34117633
quote:
op maandag 16 januari 2006 12:43 schreef tafkahs het volgende:

[..]

ms gewoon niet zo uitgebreid reageren op haar mailtjes
of heb je er ergens toch baat bij, al is het fake, de aandacht en interesse voor jouw persoontje?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_34117687
mooie meid.

genepte boel.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 16 januari 2006 @ 12:47:33 #46
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_34117733
quote:
op maandag 16 januari 2006 12:43 schreef heatwave het volgende:

[..]

zweden is iig nog een leuk en stabiel land .

* heatwave is er aankomend weekend .
het gaat me niet zo om het land meer om het feit of het heuvellandschap er goed is
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
pi_34117751
quote:
op maandag 16 januari 2006 12:43 schreef tafkahs het volgende:

[..]

eh...gewoon niet meer reageren?
  maandag 16 januari 2006 @ 12:48:04 #48
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34117753
quote:
op maandag 16 januari 2006 12:47 schreef sr_firewire het volgende:

[..]

het gaat me niet zo om het land meer om het feit of het heuvellandschap er goed is
ja, dat snap ik wel. maar verder is zweden ook nog eens leuk om te zijn .
Get woke, go broke!
pi_34117772
het is toch nep, gewoon niet reageren.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_34117814
ik vroeg me al af hoe lang het zou duren voordat milagro de boel weer kwam verbaggeren

wat nou als dit verhaal 'echt' is? moet je wel eerst alle vooroordelen opzij zetten dus. het is helemaal niet gek bedacht dat er duizenden elenaatjes proberen zich uit een kansloze situatie te krijgen met dit soort akties. de websites om dit te promoten zijn er zat; russianbrides.com bijvoorbeeld.
  maandag 16 januari 2006 @ 12:50:06 #51
85962 ioko
I Appear Missing
pi_34117817
dat dit een verhaal is om geld los te krijgen lijkt me logisch, dat het een mooie meid is, doet daar niets aan af, maar maakt het wel lastig om objectief te blijven.
ik denk dat contact blijven zoeken op wat voor manier dan ook alleen maar slechte gevolgen kan hebben. hou ons op de hoogte over hoe het afloopt
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_34117832
precies dezelfde mail was vorige week te lezen in het programma 'opgelicht', maar toen had ze kastanjebruin haar.
  maandag 16 januari 2006 @ 12:50:39 #53
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34117833
quote:
op maandag 16 januari 2006 12:49 schreef tafkahs het volgende:
ik vroeg me al af hoe lang het zou duren voordat milagro de boel weer kwam verbaggeren

wat nou als dit verhaal 'echt' is? moet je wel eerst alle vooroordelen opzij zetten dus. het is helemaal niet gek bedacht dat er duizenden elenaatjes proberen zich uit een kansloze situatie proberen te krijgen met dit soort akties. de websites om dit te promoten zijn er zat; russianbrides.com bijvoorbeeld.
het kan best echt zijn. maar heb jij er 850 dollar voor over om het uit te zoeken??
Get woke, go broke!
pi_34117849
quote:
op maandag 16 januari 2006 12:49 schreef tafkahs het volgende:

wat nou als dit verhaal 'echt' is? moet je wel eerst alle vooroordelen opzij zetten dus. het is helemaal niet gek bedacht dat er duizenden elenaatjes proberen zich uit een kansloze situatie proberen te krijgen met dit soort akties. de websites om dit te promoten zijn er zat; russianbrides.com bijvoorbeeld.
ze ziet er goed doorvoed uit, verzorgd, en happy.
ik zou me om deze elenaatjes geen zorgen maken.

ik vraag me af waar ik de boel aan het verbaggeren ben , trouwens, maar goed.
stel tenminste nog relevante vragen
pi_34117856
dit is de meeste bekende en beruchte vorm van oplichting uit het oostblok. wees gewaarschuwd! investeer nooit geld in dit soort zaken. vaak handelen zij in opdracht van andere 'mannetjes' soort van pooier maar dan anders.
als je eenmaal hier mee aan de gang gaat is het eind zoek. termen als betaling onder dwang, russische maffia en smeergeld komen dan om de hoek kijken.

hoe zielig dit ook lijkt, het is gewoon niet waar. deze mensen proberen van (rijke) westerse geciviliseerden geld af te troggelen om zodoende 'zogenaamd' naar nederland te komen.

1 wat wil ze?
als ze zou willen werken in nederland dan moet ze contact opnemen met de nederlandse ambassade in moskou. waarom doelt ze op een 'relatie' terwijl haar doel is hier te komen werken? onnodige info zoals 'blond' en 'good-looking' hebben totaal geen relevantie bij het solliciteren voor een baan (al dan niet in het buitenland).

2 taalgebruik
ze begint gelijk te schermen met termen zoals 'honey' 'dear' etc. als jij iemand niet kent en een correspondentie start zou ik nooit met dit soort aanheffen beginnen.

tot slot:

- een ticket kost maximaal ¤230 economy van moskou naar nederland. voor nederland moet een rus(sin) wel een visum hebben wat ongeveer ¤100 kost. dit betekent dus dat die 1000usd wel vrij ruim is.

-vraag haar telefoonnummer en ga zo met haar praten. als ze geen engels kan...is werken in nederland uitgesloten.

- pas op wanneer je hiermee in zee gaat, ook zij zal moeten inburgeren met cursus etc. wanneer dit niet succesvol is moet je voor de kosten opdraaien.
  maandag 16 januari 2006 @ 12:52:53 #56
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_34117887
ts: check deze link maar eens en kijk of de naam van dat vrouwtje ertussen staat

http://www.anti-scam.org/browse-all-scammers.html --> via site van opgelicht
pi_34117915
quote:
op maandag 16 januari 2006 12:52 schreef sr_firewire het volgende:
ts: check deze link maar eens en kijk of de naam van dat vrouwtje ertussen staat

http://www.anti-scam.org/browse-all-scammers.html --> via site van opgelicht
nope, staat er niet tussen.
pi_34117930
omfg! dit is toch niet echt of wel?
nou ja... mocht het wel zo zijn: ik kan de heer die er intrapt geen ongelijk geven. tis een lekker wijf!
tip: verlies je creditcard niet uit het oog...
  maandag 16 januari 2006 @ 12:54:25 #59
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_34117931
* heeft zelf gecheckt: genoeg elena's in de oplichterslijst
pi_34117933
quote:
op maandag 16 januari 2006 12:51 schreef flyingdutchman het volgende:
dit is de meeste bekende en beruchte vorm van oplichting uit het oostblok. wees gewaarschuwd! investeer nooit geld in dit soort zaken. vaak handelen zij in opdracht van andere 'mannetjes' soort van pooier maar dan anders.
als je eenmaal hier mee aan de gang gaat is het eind zoek. termen als betaling onder dwang, russische maffia en smeergeld komen dan om de hoek kijken.

hoe zielig dit ook lijkt, het is gewoon niet waar. deze mensen proberen van (rijke) westerse geciviliseerden geld af te troggelen om zodoende 'zogenaamd' naar nederland te komen.

1 wat wil ze?
als ze zou willen werken in nederland dan moet ze contact opnemen met de nederlandse ambassade in moskou. waarom doelt ze op een 'relatie' terwijl haar doel is hier te komen werken? onnodige info zoals 'blond' en 'good-looking' hebben totaal geen relevantie bij het solliciteren voor een baan (al dan niet in het buitenland).

2 taalgebruik
ze begint gelijk te schermen met termen zoals 'honey' 'dear' etc. als jij iemand niet kent en een correspondentie start zou ik nooit met dit soort aanheffen beginnen.

tot slot:

- een ticket kost maximaal ¤230 economy van moskou naar nederland. voor nederland moet een rus(sin) wel een visum hebben wat ongeveer ¤100 kost. dit betekent dus dat die 1000usd wel vrij ruim is.

-vraag haar telefoonnummer en ga zo met haar praten. als ze geen engels kan...is werken in nederland uitgesloten.

- pas op wanneer je hiermee in zee gaat, ook zij zal moeten inburgeren met cursus etc. wanneer dit niet succesvol is moet je voor de kosten opdraaien.
wow, jij hebt je huiswerk gedaan
pi_34117944
lol, precies ditzelfde verhaal heb ik al eerder gelezen, misschien hier, misschien op got. precies dezefde foto's ook. oplichterij dus.

gevonden:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1069947
  maandag 16 januari 2006 @ 12:55:24 #62
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_34117955
quote:
op maandag 16 januari 2006 12:54 schreef tafkahs het volgende:

[..]

nope, staat er niet tussen.
volgens mij maak je nu echt een grapje dat je dit serieus overweegt. of je bent gewoon een labiel persoon.....
nooit over gedacht om gewoon een hollands vrouwtje te scoren ?
pi_34117956
quote:
op maandag 16 januari 2006 12:54 schreef byte_me het volgende:
lol, precies ditzelfde verhaal heb ik al eerder gelezen, misschien hier, misschien op got. precies dezefde foto's ook. oplichterij dus.
kun je daar de bron voor vinden? ik ben wel benieuwd
pi_34117990
quote:
op maandag 16 januari 2006 12:55 schreef sr_firewire het volgende:

[..]

volgens mij maak je nu echt een grapje dat je dit serieus overweegt. of je bent gewoon een labiel persoon.....
nooit over gedacht om gewoon een hollands vrouwtje te scoren ?
waar staat dat ik dit overweeg ik wil gewoon weten hoe jullie over zoiets denken, omdat het in de toekomst sowieso minder vreemd wordt dat verschillende nationaliteiten zich zullen mengen door de europese eenwording
  maandag 16 januari 2006 @ 12:57:18 #65
85962 ioko
I Appear Missing
pi_34118009
wat trouwens ook vreemd is, dat ze iemand zoekt om haar te helpen en begeleiden in nederland, en dat ze dan een man zoekt. een vrouw zou veel logischer zijn, want --> veel minder kans op problemen. het enige is dat mannen misschien wel bereid zijn om geld te geven aan een mooie vrouw, en vrouwen niet, dus dat geeft meteen ook weer aan dat het geen zuivere koffie is.

er zijn hier ook wat mensen die roepen dat ze zit verhaal/dit meisje kennen van andere verhalen/sites, doe eens een linkje, dan is dit snel opgelost.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 16 januari 2006 @ 12:57:20 #66
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_34118010
hoe kwam ze nou aan jouw mailadres tafkahs?
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 16 januari 2006 @ 12:57:52 #67
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_34118025
hmz ok, ik dacht dat je dit serieus meende...
maar goed, ik zoiets trap je toch niet man , het is gewoon kansloos, net zoiets als laptops kopen van een nigeriaan via hotmail.
pi_34118039
quote:
op maandag 16 januari 2006 12:57 schreef duderinnetje het volgende:
hoe kwam ze nou aan jouw mailadres tafkahs?
die vraag staat nog open.
pi_34118050
pi_34118101
tsja, staat in de huiskamer, niet voor iedereen toegankelijk. maar evn gequote:
quote:
[message=24184782,noline]anoniem schreef op donderdag 15 september 2005 @ 02:45[/message]:
kreeg een week geleden een spam mailtje in m'n inbox.

[...]

dacht hé geinig... denkende dat ik er wel een leuke mail discussie uit zou kunnen slaan met wat leuke foto's maar een reply gestuurd .

en ja hoor, paar dagen later een reply;

[...]

ennuh, d'r zaten ook plaatjes bij;
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

daarop uiteraard een reply gestuurd. tuurlijk was ze welkom. sterker nog, ik had zelfs werk voor haar!

[...]

met de bijbehorende pics natuurlijk, incl paspoort;
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

jammer dat ze hier over geld begint, hmz, moet maar een leuke reply in elkaar knallen morgen

wat ik me nu dus afvraag, is dit een meiske dat daadwerkelijk naar nl zou willen komen (om te trouwen, of is dit om geld te doen?

[b]vast staat natuurlijk dat dit zaakje stinkt... dat hoef ik dus ook niet te lezen hier. [/] want believe me, dat wist ik al voordat ik de specifieke subject gelezen had. sterker nog, aan het feit op welke mailbox het binnen kwam. leuker vind ik het om haar fouten te achterhalen.

daarnaast, anyone nog tips in wat ik in de eerstvolgende reply kan gaan zetten?

[ Bericht 1% gewijzigd door Byte_Me op 16-01-2006 13:05:50 ]
pi_34118125
quote:
op maandag 16 januari 2006 12:42 schreef milagro het volgende:

[..]

nou die dame komt niets te kort.
dus geen zielige verhaaltjes over vrouwenhandel.
gewoon een linke dame, die handig profiteert van heren zoals ..... jij ?
of een dikke harige papzak, die zo eenzame heren geld aan het aftroggelen is.
pi_34118144
overigens gaat ze echt nimmer voldoen aan de voorwaarden voor een verblijfsvergunning...
  maandag 16 januari 2006 @ 13:01:49 #74
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
  maandag 16 januari 2006 @ 13:01:50 #75
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_34118150
quote:
op maandag 16 januari 2006 12:58 schreef tafkahs het volgende:

[..]

die vraag staat nog open.
je bedoelt: je kreeg out of the blue een mail van een russin?
ik neem aan dat je haar hebt gevraagd hoe ze aan je mailadres kwam? wat was daarop haar antwoord (afgezien van ongetwijfeld: 'ja ik wil, if you sent me 850 dollar pleese for my weding dres. beatyful girl like me need nice whit dres!')
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_34118197
quote:
op maandag 16 januari 2006 13:01 schreef duiveltja het volgende:

[..]

of een dikke harige papzak, die zo eenzame heren dikke harige papzakken geld aan het aftroggelen is.
pi_34118207
quote:
op maandag 16 januari 2006 13:00 schreef byte_me het volgende:
tsja, staat in de huiskamer, niet voor iedereen toegankelijk. maar evn gequote:
[..]
pi_34118225
deze mailtjes staan de laatste tijd ook regelmatig bij mij in mijn spamfolder met exact dezelfde tekst als het mailtje wat ts kreeg, wel van 5 verschillende afzenders overigens. die van mij heten allemaal svetlana maar wel met verschillende achternamen.
pi_34118257
quote:
op maandag 16 januari 2006 13:03 schreef tafkahs het volgende:

[..]

stuur dr een van die foto's terug, die je nog niet van haar hebt gehad, en zeg haar dat ze wel verdacht veel op je vorige russische vrouw lijkt
pi_34118270
quote:
op maandag 16 januari 2006 13:01 schreef duderinnetje het volgende:

[..]

je bedoelt: je kreeg out of the blue een mail van een russin?
ik neem aan dat je haar hebt gevraagd hoe ze aan je mailadres kwam? wat was daarop haar antwoord (afgezien van ongetwijfeld: 'ja ik wil, if you sent me 850 dollar pleese for my weding dres. beatyful girl like me need nice whit dres!')
inderdaad, die vraag stelde ik na het krijgen van het eerste mailtje. het kwam namelijk niet in de spambox, maar in de inbox. daarna volgde het verhaal.

misschien zouden we wat gegevens moeten verzamelen om die elena eens binnenstebuiten te keren, vind je niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')