klopt heb er niets aan, maar om ook je mede oud-wijf te bedienen,quote:op maandag 16 januari 2006 12:35 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, okay dan.
lekker wijf, wel
niet dat je er wat aan hebt, verder, maar goed.
dit is toch r&pquote:
toch wil ik graag weten wat de achterliggende gedachte van dit -minstens twijfelachtige- topic is.quote:op maandag 16 januari 2006 12:34 schreef tafkahs het volgende:
ik zoek helemaal niets, het vindt mij meestal![]()
moet je maar niet op sho gaan zitten, alles wat hier staat is echt gebeurd.quote:op maandag 16 januari 2006 12:38 schreef copycat het volgende:
[..]
toch wil ik graag weten wat de achterliggende gedachte van dit -minstens twijfelachtige- topic is.
nee dat niet. ik werk niet graag mee aan vrouwenhandelquote:op maandag 16 januari 2006 12:37 schreef drugshond het volgende:
wil je soms een cc.
wacht, ik heb er nog 2quote:op maandag 16 januari 2006 12:38 schreef joris007 het volgende:
heb niet je hele verhaal gelezen hoor, maar hoe komt ze er eigenlijk bij om jou te gaan mailen?
vraag anders ff om een foto waar ze bijvoorbeeld met de krant van vandaag op staat of zo, kijken of dat ook lukt
wie zijn het probleem dan?quote:op maandag 16 januari 2006 12:38 schreef tafkahs het volgende:
[..]
klopt heb er niets aan, maar om ook je mede oud-wijf te bedienen,
[..]
dit is toch r&pdiagnosticeer !
dit soort probleempjes zullen denk ik in de toekomst wel vaker voorkomen als europa straks de handel vrijgeeft. zie het als een open vraag.
dit soort reply's komen het voortbestaan van het topic verre van ten goede...quote:op maandag 16 januari 2006 12:38 schreef tafkahs het volgende:
moet je maar niet op sho gaan zitten, alles wat hier staat is echt gebeurd.
als je even de moeite neemt om de laatste regels van de openingspost te lezen, dan kom je er achterquote:op maandag 16 januari 2006 12:40 schreef copycat het volgende:
[..]
dit soort reply's komen het voortbestaan van het topic verre van ten goede...
jij opent een topic in r&p, lijkt het mij een niet meer dan normale vraag wat je ermee wilt.
nou die dame komt niets te kort.quote:
nee, ik wil er juist vanaf. daarom zoek ik een oplossing.quote:op maandag 16 januari 2006 12:42 schreef milagro het volgende:
[..]
nou die dame komt niets te kort.
dus geen zielige verhaaltjes over vrouwenhandel.
gewoon een linke dame, die handig profiteert van heren zoals ..... jij ?
zweden is iig nog een leuk en stabiel landquote:op maandag 16 januari 2006 12:42 schreef sr_firewire het volgende:
sodeju, wat een stoot. ik heb nog wel een plekkie vrij in bed !
* twijfelt nog voor de zomervakantie tussen rusland, zweden of kazachstan (vrouwenoverschot)
ms gewoon niet zo uitgebreid reageren op haar mailtjesquote:op maandag 16 januari 2006 12:43 schreef tafkahs het volgende:
[..]
nee, ik wil er juist vanaf. daarom zoek ik een oplossing.
het gaat me niet zo om het landquote:op maandag 16 januari 2006 12:43 schreef heatwave het volgende:
[..]
zweden is iig nog een leuk en stabiel land.
* heatwave is er aankomend weekend.
eh...gewoon niet meer reageren?quote:op maandag 16 januari 2006 12:43 schreef tafkahs het volgende:
[..]
nee, ik wil er juist vanaf. daarom zoek ik een oplossing.
ja, dat snap ik wel. maar verder is zweden ook nog eens leuk om te zijnquote:op maandag 16 januari 2006 12:47 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
het gaat me niet zo om het landmeer om het feit of het heuvellandschap er goed is
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |