Dat dan en nummers van Greenday, rage against the machine, bloodhoundgang zijn wel tofquote:Op maandag 16 januari 2006 02:03 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja die ken ik allang![]()
heb vanmiddag Franz ferdinand - take me out geleerd
en blur - song 2 erg makkelijk maar klinkt wel heel tof![]()
ff de OP aanpassenquote:Op maandag 16 januari 2006 02:07 schreef guitarist.nl het volgende:
eerste keer voor mij dat ik een nieuwe bef open, en nee sorry wist geen betere TT
Het is al laatquote:Op maandag 16 januari 2006 02:09 schreef guitarist.nl het volgende:
* guitarist.nl zit ook helemaal niet op te letten![]()
Riightquote:
quote:
Wanneer?quote:Op maandag 16 januari 2006 02:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]nah was ff benieuwd als hij ook naar de meeting gaat, heb ik een reismaatje,
of ga jij ook _mimic ?!?
Hoeveel mensen komen er nou eigenlijk op zo'n meet, moet ik me dat erg groot voorstellen ? of gewoon beperkt groepje van een paar mensen.quote:Op maandag 16 januari 2006 02:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah was ff benieuwd als hij ook naar de meeting gaat, heb ik een reismaatje,
of ga jij ook _mimic ?!?
weet ik veel, word mun eerste keerquote:Op maandag 16 januari 2006 02:16 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Hoeveel mensen komen er nou eigenlijk op zo'n meet, moet ik me dat erg groot voorstellen ? of gewoon beperkt groepje van een paar mensen.
Whehe ik zit op 3 posts per dagquote:Op maandag 16 januari 2006 02:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
weet ik veel, word mun eerste keer
* guitarist.nl is nog newbie![]()
oja dit is mun 1200ste postbijna op 50 posts per dag
Ik op 1quote:Op maandag 16 januari 2006 02:21 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Whehe ik zit op 3 posts per dag![]()
same here tijdje niet gepostquote:Op maandag 16 januari 2006 02:21 schreef _mimic het volgende:
[..]
Ik op 1sinds kort post ik weer een beetje xx/
ik lurk veel, maar kan het vaak niet laten om ff te reageren, en veel nachtbaggeren natuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 02:22 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
same here tijdje niet gepostmeer zitten lurken
![]()
Die heeft je oude SDA nietquote:Op maandag 16 januari 2006 02:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
dan vind ik mijn word mobile toch leuker
jawel, moet nog ergens cd'tje van t-mobile hebben met office mobile, zal hem ff zoeken!quote:
ga je mee de 28ste dan ?quote:Op maandag 16 januari 2006 02:31 schreef _mimic het volgende:en ik denk al, wat doe je toch op de grond
En ik zie dat je m hebt
met mun pasje, delen we de kostenquote:Op maandag 16 januari 2006 02:33 schreef _mimic het volgende:
[..]
Als ik dann og OV heb, of met jouw pasje kan.
Welke?quote:Op maandag 16 januari 2006 02:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
met mun pasje, delen we de kosten
Als hun komen kom ik zeker niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 02:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
met mun pasje, delen we de kosten
met laptop of met pda ?quote:Op maandag 16 januari 2006 02:32 schreef Janetje het volgende:
Vanuit je bed fokken is toch wel erg prettig...
Ik loop wat achter maar toch nog antwoord:quote:Op maandag 16 januari 2006 02:16 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Hoeveel mensen komen er nou eigenlijk op zo'n meet, moet ik me dat erg groot voorstellen ? of gewoon beperkt groepje van een paar mensen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 02:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Als hun komen kom ik zeker niet.
Ja, deze klinkt nogal dubbelzinnig....
Ik moet zeggen dat ik jou nou niet bepaald zie als een BeFfer. Meer iemand die af en toe hier langskomt als hij niks beters te doen heeft. Hoeveel posts heb je nou eigenlijk in BeF?quote:
Misschien ben ik er nog niet zo lang, maar ik ben nog lang niet van plan te gaanquote:Op maandag 16 januari 2006 02:39 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik jou nou niet bepaald zie als een BeFfer. Meer iemand die af en toe hier langskomt als hij niks beters te doen heeft. Hoeveel posts heb je nou eigenlijk in BeF?
nah weet ik nog zo net niet, je zit altijd te wow'enquote:Op maandag 16 januari 2006 02:40 schreef _mimic het volgende:
[..]
Misschien ben ik er nog niet zo lang, maar ik ben nog lang niet van plan te gaanEn check mn post history
Laptopquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 02:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah weet ik nog zo net niet, je zit altijd te wow'en
Tegenwoordig is gelukkig wel alles tot 4 uur open, maar zó bijzonder is arnhem nou ook weer niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 02:40 schreef guitarist.nl het volgende:
tja die tijd is wel een beetje kut, week niet als ik wel een hele nacht in arnhem kan blijven hangen, is arnhem echt zo bijzonder??
Neuh meer desinteresse in BeFquote:Op maandag 16 januari 2006 02:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ook wel een trage of niet? een reactie na 7 minuten
Barbaar!quote:
kratje bier erbij, marshmellowsquote:Op maandag 16 januari 2006 02:45 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Tegenwoordig is gelukkig wel alles tot 4 uur open, maar zó bijzonder is arnhem nou ook weer niet.
of we moeten in Sonsbeek Park gaan zitten en een kampvuurtje maken. Dat is wel tof
nah ik nog 12 min.quote:Op maandag 16 januari 2006 02:47 schreef Pluto_Nium het volgende:
Over 4 uur alweer opstaan
Denk dat ik zo toch maar eens mijn bed op ga zoeken![]()
Best wel een plan jaquote:Op maandag 16 januari 2006 02:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
kratje bier erbij, marshmellows
Je moet weer op tijd terug zijn voor nachtbagger ?quote:Op maandag 16 januari 2006 02:52 schreef guitarist.nl het volgende:
maar ik kom de 28ste wel, maar neem ik de laatste trein weer terug (23:41)
jupsquote:Op maandag 16 januari 2006 02:52 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Je moet weer op tijd terug zijn voor nachtbagger ?
agh ik koop een weekend retour, en kan ik altijd nog kiezen of ik blijf of terug gaquote:
Zorg gewoon dat je band dan een optreden daar ergens heeftquote:Op maandag 16 januari 2006 02:56 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
agh ik koop een weekend retour, en kan ik altijd nog kiezen of ik blijf of terug ga
als je tegen die tijd over de 500 posts hebtquote:
Maar dan kom ik nooit aan jouw band-site toequote:Op maandag 16 januari 2006 02:58 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
als je tegen die tijd over de 500 posts hebtmoet je minimaal 40 per dag gaan posten ofzo
agh tuurlijk wel, heb je nu de hele dag voorquote:Op maandag 16 januari 2006 02:59 schreef _mimic het volgende:
[..]
Maar dan kom ik nooit aan jouw band-site toe
luisterttttttttquote:Op maandag 16 januari 2006 03:00 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul luisterd naar robbie williams
welkom Maikuuulquote:Op maandag 16 januari 2006 03:00 schreef Maikuuul het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2006 03:00 schreef Maikuuul het volgende:
hmm ik heb jij vorige week vrij gehad en heb morgen tentamenquote:Op maandag 16 januari 2006 03:02 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb 1 week vrij
Kheb vorige week tentamens gehad
nah succes dan maarquote:Op maandag 16 januari 2006 03:02 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
hmm ik heb jij vorige week vrij gehad en heb morgen tentamen![]()
dan slaap ik nogquote:Op maandag 16 januari 2006 03:04 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dank je
Ga morgen van 9:00 tot 12:00 maar voor me duimen, ik zal het nodig hebben![]()
"ik heb juist"quote:Op maandag 16 januari 2006 03:04 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb jij vorige week vrij gehad ?
De perfecte zin
nou dan laat je je lul maar even los en ga je toch voor me duimenquote:Op maandag 16 januari 2006 03:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik lig dan nog lekker warm onder de dekens
quote:Op maandag 16 januari 2006 03:08 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
nou dan laat je je lul maar even los en ga je toch voor me duimen![]()
trusten Plutoquote:Op maandag 16 januari 2006 03:09 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
goed zo![]()
En dan ga ik nu echt slapen![]()
truste mensen![]()
slaap zacht
het is al laat, en de verwarming staat op 22quote:Op maandag 16 januari 2006 03:11 schreef mOBSCENE het volgende:
Het is al laat en mn voeten zijn koud.
quote:Op maandag 16 januari 2006 03:10 schreef cerror het volgende:
http://youveaidz.ytmnd.com/
Creativiteit.
Pwndquote:Op maandag 16 januari 2006 03:10 schreef cerror het volgende:
http://youveaidz.ytmnd.com/
Creativiteit.
quote:Op maandag 16 januari 2006 03:20 schreef cerror het volgende:
Goed idee, trusten all.
Kom je toch lekker in PUB, is veel gezelligerquote:
Ik ben al in PUB.quote:Op maandag 16 januari 2006 03:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Kom je toch lekker in PUB, is veel gezelliger
Als er nou nog es iemand kuttopics ging openen daar, mijn inspiratie is al uren op
O ja, dat was hetquote:
Oh noez!!1quote:Op maandag 16 januari 2006 03:39 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn muziek is afgelopen :/
Verstandig, mocht je het toch doen, ik ben te herkennen aan een blauwe mercedes met een bord erop. "Fred L"quote:
Ik kijk bij voorbaat al uit voor de blauwe L'squote:Op maandag 16 januari 2006 10:53 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Verstandig, mocht je het toch doen, ik ben te herkennen aan een blauwe mercedes met een bord erop. "Fred L"
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik kijk bij voorbaat al uit voor de blauwe L's![]()
Maar als ik toch in de buurt kom.. ik ben te herkennen aan een zwarte Honda PreludeEn ik zal gaan kleven als een gek
En dat mocht?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]Vorige week (eerste les, ik rij al 1,5 jaar though) deed iemand dat ook, in een oud kutwagentje, dus ik eerst remmen, en daarna planken
.
Mijn instructeur is heerschendquote:
Wel beter dan.. Succes in ieder geval..quote:Op maandag 16 januari 2006 11:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Mijn instructeur is heerschend. Hij heeft Fred, en is half spaans ofzo, hij komt altijd over bij m'n werk (veerpontje) en als er dan een lekker wijf naast zit gaan we die altijd versieren, dus ik ken hem ook een beetje
. Maar ik ben weg
tot vanavond
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:35 schreef _mimic het volgende:
Middag!
meppel is weer van de partij, nu mis ik cerror nogquote:
zit vast op school ofzoquote:Op maandag 16 januari 2006 12:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[..]
meppel is weer van de partij, nu mis ik cerror nog
Politieburo voeltie zich vast thuis,,quote:Op maandag 16 januari 2006 12:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
wat is beter, dat wij vast zitten op het politie bureau ??![]()
![]()
![]()
Neen, dat cerror vast zit.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
wat is beter, dat wij vast zitten op het politie bureau ??![]()
![]()
![]()
Dwangbuis? Ze gieten hem in een blok beton, anders ontsnapt 'ie nog!quote:Op maandag 16 januari 2006 12:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik zie um daar al zo zitten, met een dwangbuis om, omdat 'ie zo druk is
neej iedereen is aan het werk, en heeft toetsen enzoquote:Op maandag 16 januari 2006 13:08 schreef _mimic het volgende:
Iedereen ligt nog op 1 oor :/
maarja heel beffend meppel is werkeloosquote:Op maandag 16 januari 2006 13:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
neej iedereen is aan het werk, en heeft toetsen enzo
Ik heb wel werk hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 13:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
maarja heel beffend meppel is werkeloos
Het Gitaristentopic #36quote:Op maandag 16 januari 2006 13:19 schreef mOBSCENE het volgende:
Wat moet je nou weer in Utrechtt?
Ik heb er al praktisch een hele dag op zittenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:08 schreef rompompom het volgende:
Klokje rond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:16 schreef Bizznitch het volgende:
ik heb legoLego is tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Jeugdsentiment is goed!quote:
Gatenkaas!quote:Op maandag 16 januari 2006 15:35 schreef Janetje het volgende:
Zo.. mijn dag zit er goddank op...
Geel en rood, überlego kleurenquote:
heb ik al gezegd dat ik klaar ben huh!?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gatenkaas!
[..]
Geel en rood, überlego kleuren
Ik mis een dak, opzich
Schiet op dan!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:17 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
heb ik al gezegd dat ik klaar ben huh!?
wat denk je hier nou te vinden? ik bedoel lol je fotoboek... ga eens terug naar PUBquote:Op maandag 16 januari 2006 16:19 schreef B_BOY het volgende:
halleej ik ben er weer..
quote:Nou ik ben dus de beruchte B_BOY,
de grootste slet van heel fok! dus heb je zin laat me wat weten. Op dit moment ben ik erg brak want heb een leuke Oud en nieuw viering achter het jaar. Ik ben veel te vinden in PUB en ook wel in KLB en GC. dus daar kun je me vinden als je iets van me wilt weten voeg je me maar toe op msn.
WBZ.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:24 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
wat denk je hier nou te vinden? ik bedoel lol je fotoboek... ga eens terug naar PUB
OIUSFg9wr7ugtboiusdh[098tgrw4pu4.quote:
Bienvenue!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:30 schreef Chowi het volgende:
Je suis d'ici.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:50 schreef Bizznitch het volgende:
en nu afgelopen met dat franse gehoereer!!!11one
SPREEK JE MOERS TAAL!Je t'aimeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
zie? jij kan het ook!quote:
ik ben toevallig wel frietboer van beroep evenals barman.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:24 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
wat denk je hier nou te vinden? ik bedoel lol je fotoboek... ga eens terug naar PUB
[..]
ja lol als 17e barman droom fijn verder menneke.... ze hebben echt niks aan jou als je nog geen 18 bent want dan mag jij niet aan de sterkere drank komen... en lol frietboer moet je niet trots op zijn als beroep... en btw jij zal wel het loopjongetje zijn van de echte frietboer die afentoe een patatje in de frituur mag flikkeren naast zijn schoolwerkquote:Op maandag 16 januari 2006 17:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik ben toevallig wel frietboer van beroep evenals barman.
Le mayonaise est une presque tranchant.quote:
Tamagotchi?quote:
Konichiwaquote:
mijn japans is net zo goed als jouw fransquote:
Wat heb je dan ook aan Japans?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
mijn japans is net zo goed als jouw frans![]()
net zoveel als dat je aan frans hebt... want iedereen praat engels tegenwoordigquote:
Wel een puike taal, vind ik.quote:
Dat wel, maar wat kun je ermee, buiten Japan? Ik bedoel, ik vind Frans een toffe taal, maar daarom ga ik het ook nog niet de hele dag spreken.quote:
En daar gaat deze Cho. dus eens even verandering in brengen, hè!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:08 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
net zoveel als dat je aan frans hebt... want iedereen praat engels tegenwoordig
Als je zaken doet met Fransen kom je echter niet ver met engels...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:08 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
net zoveel als dat je aan frans hebt... want iedereen praat engels tegenwoordig
ja tering alsof iedereen een zaken man/vrouw is... lekker boeiend! als je met japanners zaken doet moet je ook japans kunnen BLUUUUHHquote:Op maandag 16 januari 2006 19:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als je zaken doet met Fransen kom je echter niet ver met engels...
ik spreek toch ook geen japans de hele dagquote:Op maandag 16 januari 2006 19:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat wel, maar wat kun je ermee, buiten Japan? Ik bedoel, ik vind Frans een toffe taal, maar daarom ga ik het ook nog niet de hele dag spreken..
Daar heb je een punt. Er zijn echter meer franstalige landenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:40 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja tering alsof iedereen een zaken man/vrouw is... lekker boeiend! als je met japanners zaken doet moet je ook japans kunnen BLUUUUHH
wel cool dat je dat kanquote:Op maandag 16 januari 2006 19:40 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik spreek toch ook geen japans de hele dagwat doe je lame snol
en wat doet iedereen hier fucked up frans praten
dan doe ik lekker japans toch
Whateverquote:
Niemand mag je meer, Tal.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:40 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik spreek toch ook geen japans de hele dagwat doe je lame snol
en wat doet iedereen hier fucked up frans praten
dan doe ik lekker japans toch
Spreek voor jezelfquote:
Ik ben flink wat genomineerd in het begin met mijn stomme kooi, maar ik gok dat ik niks winquote:
Hey JD, long time an all.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:52 schreef JDude het volgende:
Ja hoi ik post ook weer eens mee.
Lang geleden. Kom jij eigenlijk op de meet?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:52 schreef JDude het volgende:
Ja hoi ik post ook weer eens mee.
Links.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:53 schreef Misstique het volgende:
How's it hangin?
Huh wat waar?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:54 schreef mOBSCENE het volgende:
Lang geleden. Kom jij eigenlijk op de meet?
quote:
Je doet alsof.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf![]()
Ik hou van iedereen![]()
za. 28 januari, Arnhem.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Links.
[ [afbeelding] ]
[..]
Huh wat waar?![]()
No shit Sherlockquote:
Lits, waarom heb je al die nerds als die guitarist enzo uitgenodigd?quote:
Hm hm. Dat is niet helemaal om de hoek.quote:
That's it, I'm going back to my trailer!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lits, waarom heb je al die nerds als die guitarist enzo uitgenodigd?.
It wasn't me!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lits, waarom heb je al die nerds als die guitarist enzo uitgenodigd?.
nooit gedacht dat jij trailer trash wasquote:Op maandag 16 januari 2006 20:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
That's it, I'm going back to my trailer!
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
nooit gedacht dat jij trailer trash was
heul veul anime kijkenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
wel cool dat je dat kan![]()
waar heb je dat geleerd?
anime heerschtquote:Op maandag 16 januari 2006 20:08 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
heul veul anime kijkenik heb er niet echt voor geleerd ofzo
! though het zou me wel leuk lijken...
is niet waar hoorquote:
Ik luister idd ook.quote:
idd heersch 14.gifquote:Op maandag 16 januari 2006 20:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
anime heerscht
[..]
is niet waar hoor
Ik heb er maar 2.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:24 schreef mOBSCENE het volgende:
Dus. Bier ofzo?
hoezo vragen naar de bekende wegquote:Op maandag 16 januari 2006 20:24 schreef mOBSCENE het volgende:
Dus. Bier ofzo?
in de frituur?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:32 schreef mOBSCENE het volgende:
Ik heb zelf tompoucen gemaakt vandaag
Dat dan weer nietquote:
Ja ik ga zeker een beetje die overheerlijke tompoucen verspillenquote:
Blijkbaar.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:55 schreef Bizznitch het volgende:
leef je onder een steen ofzo!!!!111
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:55 schreef Bizznitch het volgende:
Ja, de linkse van rechts met R.I.P erin gekerfd.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:55 schreef Bizznitch het volgende:
Je avatar! It sais "hoer"!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:05 schreef cerror het volgende:
Heerlijk, andere mensen zijn het met me eens: Paul moet sterven.
Wat begrijp je niet aan "leef" ?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, de linkse van rechts met R.I.P erin gekerfd.
Miljaar!quote:
och ze mochten van mij alledrie sterven dus wat dat betreft boeide het me niet wie er zou winnenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:05 schreef cerror het volgende:
Heerlijk, andere mensen zijn het met me eens: Paul moet sterven.
Dan zou ik mijn avatar kunnen veranderen zodat er ook "hoer" te staan komt, maar dat is me teveel werk.quote:
Paul was het summum.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
och ze mochten van mij alledrie sterven dus wat dat betreft boeide het me niet wie er zou winnen
Ja hey, jij voelt je aangesproken.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn avatar kunnen veranderen zodat er ook "hoer" te staan komt, maar dat is me teveel werk.
Ja en hou jij nou ook es op met je aandachtsgegeil.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:08 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul gaat voor de meest matige marktgrap maar vooral voor de grootste blokkendoosjosti![]()
Blokkendoosjosti zijn
Lits zegt dat dat moet.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja hey, jij voelt je aangesproken.
Heu! Mij een beetje betichten van allerlei wanstrekenquote:
Jij bent één grote wanstreek.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:12 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Heu! Mij een beetje betichten van allerlei wanstreken
"Lits"quote:
Tits.quote:
Mits twee.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:16 schreef Chowi het volgende:
Tits.
nou gefeliciteerdquote:Op maandag 16 januari 2006 21:08 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul gaat voor de meest matige marktgrap maar vooral voor de grootste blokkendoosjosti
Blokkendoosjosti zijn
Dat lijkt op mijn leraar natuurkundequote:
He duivelskind, da's lang geleden.quote:
Niet een duivelskind maar Succubus!quote:
Zometeen schattepetatje IRC, FOK én MSN is teveel.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:28 schreef Janetje het volgende:
Ik heb drank nodig..
c. kom eens online/\
c. levert drank?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:28 schreef Janetje het volgende:
Ik heb drank nodig..
c. kom eens online/\
Missed me?quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Zometeen schattepetatje IRC, FOK én MSN is teveel.
Een beetje, zoiets als botkanker.quote:
Neuh, maar daar krijg je toch die alcoholvibe van he..quote:Op maandag 16 januari 2006 21:30 schreef JDude het volgende:
[..]
c. levert drank?
Zoja, dan een krat hierheen.
Maar natuurlijk!quote:
Ik word verlegenquote:
pff watjequote:Op maandag 16 januari 2006 21:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Zometeen schattepetatje IRC, FOK én MSN is teveel.
Hahaaa, alles goed?quote:
Alles voor onze mayo.quote:
Ik mag niet klagenquote:
Walief.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |