Dat dan en nummers van Greenday, rage against the machine, bloodhoundgang zijn wel tofquote:Op maandag 16 januari 2006 02:03 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja die ken ik allang![]()
heb vanmiddag Franz ferdinand - take me out geleerd
en blur - song 2 erg makkelijk maar klinkt wel heel tof![]()
ff de OP aanpassenquote:Op maandag 16 januari 2006 02:07 schreef guitarist.nl het volgende:
eerste keer voor mij dat ik een nieuwe bef open, en nee sorry wist geen betere TT
Het is al laatquote:Op maandag 16 januari 2006 02:09 schreef guitarist.nl het volgende:
* guitarist.nl zit ook helemaal niet op te letten![]()
Riightquote:
quote:
Wanneer?quote:Op maandag 16 januari 2006 02:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]nah was ff benieuwd als hij ook naar de meeting gaat, heb ik een reismaatje,
of ga jij ook _mimic ?!?
Hoeveel mensen komen er nou eigenlijk op zo'n meet, moet ik me dat erg groot voorstellen ? of gewoon beperkt groepje van een paar mensen.quote:Op maandag 16 januari 2006 02:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah was ff benieuwd als hij ook naar de meeting gaat, heb ik een reismaatje,
of ga jij ook _mimic ?!?
weet ik veel, word mun eerste keerquote:Op maandag 16 januari 2006 02:16 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Hoeveel mensen komen er nou eigenlijk op zo'n meet, moet ik me dat erg groot voorstellen ? of gewoon beperkt groepje van een paar mensen.
Whehe ik zit op 3 posts per dagquote:Op maandag 16 januari 2006 02:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
weet ik veel, word mun eerste keer
* guitarist.nl is nog newbie![]()
oja dit is mun 1200ste postbijna op 50 posts per dag
Ik op 1quote:Op maandag 16 januari 2006 02:21 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Whehe ik zit op 3 posts per dag![]()
same here tijdje niet gepostquote:Op maandag 16 januari 2006 02:21 schreef _mimic het volgende:
[..]
Ik op 1sinds kort post ik weer een beetje xx/
ik lurk veel, maar kan het vaak niet laten om ff te reageren, en veel nachtbaggeren natuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 02:22 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
same here tijdje niet gepostmeer zitten lurken
![]()
Die heeft je oude SDA nietquote:Op maandag 16 januari 2006 02:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
dan vind ik mijn word mobile toch leuker
jawel, moet nog ergens cd'tje van t-mobile hebben met office mobile, zal hem ff zoeken!quote:
ga je mee de 28ste dan ?quote:Op maandag 16 januari 2006 02:31 schreef _mimic het volgende:en ik denk al, wat doe je toch op de grond
En ik zie dat je m hebt
met mun pasje, delen we de kostenquote:Op maandag 16 januari 2006 02:33 schreef _mimic het volgende:
[..]
Als ik dann og OV heb, of met jouw pasje kan.
Welke?quote:Op maandag 16 januari 2006 02:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
met mun pasje, delen we de kosten
Als hun komen kom ik zeker niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 02:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
met mun pasje, delen we de kosten
met laptop of met pda ?quote:Op maandag 16 januari 2006 02:32 schreef Janetje het volgende:
Vanuit je bed fokken is toch wel erg prettig...
Ik loop wat achter maar toch nog antwoord:quote:Op maandag 16 januari 2006 02:16 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Hoeveel mensen komen er nou eigenlijk op zo'n meet, moet ik me dat erg groot voorstellen ? of gewoon beperkt groepje van een paar mensen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 02:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Als hun komen kom ik zeker niet.
Ja, deze klinkt nogal dubbelzinnig....
Ik moet zeggen dat ik jou nou niet bepaald zie als een BeFfer. Meer iemand die af en toe hier langskomt als hij niks beters te doen heeft. Hoeveel posts heb je nou eigenlijk in BeF?quote:
Misschien ben ik er nog niet zo lang, maar ik ben nog lang niet van plan te gaanquote:Op maandag 16 januari 2006 02:39 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik jou nou niet bepaald zie als een BeFfer. Meer iemand die af en toe hier langskomt als hij niks beters te doen heeft. Hoeveel posts heb je nou eigenlijk in BeF?
nah weet ik nog zo net niet, je zit altijd te wow'enquote:Op maandag 16 januari 2006 02:40 schreef _mimic het volgende:
[..]
Misschien ben ik er nog niet zo lang, maar ik ben nog lang niet van plan te gaanEn check mn post history
Laptopquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 02:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah weet ik nog zo net niet, je zit altijd te wow'en
Tegenwoordig is gelukkig wel alles tot 4 uur open, maar zó bijzonder is arnhem nou ook weer niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 02:40 schreef guitarist.nl het volgende:
tja die tijd is wel een beetje kut, week niet als ik wel een hele nacht in arnhem kan blijven hangen, is arnhem echt zo bijzonder??
Neuh meer desinteresse in BeFquote:Op maandag 16 januari 2006 02:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ook wel een trage of niet? een reactie na 7 minuten
Barbaar!quote:
kratje bier erbij, marshmellowsquote:Op maandag 16 januari 2006 02:45 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Tegenwoordig is gelukkig wel alles tot 4 uur open, maar zó bijzonder is arnhem nou ook weer niet.
of we moeten in Sonsbeek Park gaan zitten en een kampvuurtje maken. Dat is wel tof
nah ik nog 12 min.quote:Op maandag 16 januari 2006 02:47 schreef Pluto_Nium het volgende:
Over 4 uur alweer opstaan
Denk dat ik zo toch maar eens mijn bed op ga zoeken![]()
Best wel een plan jaquote:Op maandag 16 januari 2006 02:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
kratje bier erbij, marshmellows
Je moet weer op tijd terug zijn voor nachtbagger ?quote:Op maandag 16 januari 2006 02:52 schreef guitarist.nl het volgende:
maar ik kom de 28ste wel, maar neem ik de laatste trein weer terug (23:41)
jupsquote:Op maandag 16 januari 2006 02:52 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Je moet weer op tijd terug zijn voor nachtbagger ?
agh ik koop een weekend retour, en kan ik altijd nog kiezen of ik blijf of terug gaquote:
Zorg gewoon dat je band dan een optreden daar ergens heeftquote:Op maandag 16 januari 2006 02:56 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
agh ik koop een weekend retour, en kan ik altijd nog kiezen of ik blijf of terug ga
als je tegen die tijd over de 500 posts hebtquote:
Maar dan kom ik nooit aan jouw band-site toequote:Op maandag 16 januari 2006 02:58 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
als je tegen die tijd over de 500 posts hebtmoet je minimaal 40 per dag gaan posten ofzo
agh tuurlijk wel, heb je nu de hele dag voorquote:Op maandag 16 januari 2006 02:59 schreef _mimic het volgende:
[..]
Maar dan kom ik nooit aan jouw band-site toe
luisterttttttttquote:Op maandag 16 januari 2006 03:00 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul luisterd naar robbie williams
welkom Maikuuulquote:Op maandag 16 januari 2006 03:00 schreef Maikuuul het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2006 03:00 schreef Maikuuul het volgende:
hmm ik heb jij vorige week vrij gehad en heb morgen tentamenquote:Op maandag 16 januari 2006 03:02 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb 1 week vrij
Kheb vorige week tentamens gehad
nah succes dan maarquote:Op maandag 16 januari 2006 03:02 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
hmm ik heb jij vorige week vrij gehad en heb morgen tentamen![]()
dan slaap ik nogquote:Op maandag 16 januari 2006 03:04 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dank je
Ga morgen van 9:00 tot 12:00 maar voor me duimen, ik zal het nodig hebben![]()
"ik heb juist"quote:Op maandag 16 januari 2006 03:04 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb jij vorige week vrij gehad ?
De perfecte zin
nou dan laat je je lul maar even los en ga je toch voor me duimenquote:Op maandag 16 januari 2006 03:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik lig dan nog lekker warm onder de dekens
quote:Op maandag 16 januari 2006 03:08 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
nou dan laat je je lul maar even los en ga je toch voor me duimen![]()
trusten Plutoquote:Op maandag 16 januari 2006 03:09 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
goed zo![]()
En dan ga ik nu echt slapen![]()
truste mensen![]()
slaap zacht
het is al laat, en de verwarming staat op 22quote:Op maandag 16 januari 2006 03:11 schreef mOBSCENE het volgende:
Het is al laat en mn voeten zijn koud.
quote:Op maandag 16 januari 2006 03:10 schreef cerror het volgende:
http://youveaidz.ytmnd.com/
Creativiteit.
Pwndquote:Op maandag 16 januari 2006 03:10 schreef cerror het volgende:
http://youveaidz.ytmnd.com/
Creativiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |