abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34121685
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:45 schreef ErikT het volgende:

[..]

O nee sorry, dat is niet volgens jullie beleid. Er moet meteen resultaat zijn, en zo niet, dan zet je er gewoon weer een andere incapabele trainer neer
Er moet in ieder geval vooruitgang in zitten en zie jij dat? Dat steeds de verkeerde trainers aangesteld worden kunnen de supporters ook weinig aan doen he
pi_34121718
Hoe erger de crisis in snavel-city, hoe groter de vermakelijke onzin. Als je als Ajacied zijnde om Trapatoni gaat roepen dan kun je je beter laten opnemen in een kliniek. De koning van het lelijke anti-voetbal in de Arena halen, dat is als de bijl aan de Ajax-wortel.

Jullie sporen kennelijk echt niet meer van alle ellende, en zijn collectief in de war.
pi_34121925
ach, dat is maar een naam die zomaar even voorbij kwam lijkt me...

maar ja, het vertoonde spel kan mij onderhand echt helemaal gestolen worden, want het is nu gewoon echt dramatisch qua puntverlies...en - zoals eerder ook al genoemd in dit topic - je kijkt er niet eens meer van op...de speelstijl vind ik in de huidige situatie echt compleet ondergeschikt, als Ajax dik bovenaan had gestaan kan men eens gaan praten over 'totaalvoetbal', '4-3-3' of 'wie er op 10 staat', het enige wat nu gewoon moet gebeuren is punten pakken, met wat voor voetbal dan ook...maar in ieder geval met een duidelijke lijn en de keuze voor een vast basiselftal...en ik begin mij steeds meer af te vragen of Blind zelfs in staat is om dat voor elkaar te krijgen...

om maar niet te spreken over 'mooi, goed en dwingend voetbal' wat hij zelf voor ogen heeft
Jack does it in real time...
pi_34121982
Dat gezeur om Blind elke keer slaat ook nergens op. Als er iemand is die weet hij het Ajax-systeem in elkaar zit, dan is hij het wel, of hij nou verdediger was of niet.
Echter is de spelersgroep niet in staat om het Ajax-systeem uit te voeren, door gebrek aan ervaring kwam Blind daar helaas te laat achter (dat kun je hem inderdaad aanrekenen).
Maar ik heb nogsteeds vertrouwen in hem!
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 16 januari 2006 @ 14:59:46 #180
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34122097
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:48 schreef LuukBes het volgende:
Hoe erger de crisis in snavel-city, hoe groter de vermakelijke onzin. Als je als Ajacied zijnde om Trapatoni gaat roepen dan kun je je beter laten opnemen in een kliniek. De koning van het lelijke anti-voetbal in de Arena halen, dat is als de bijl aan de Ajax-wortel.

Jullie sporen kennelijk echt niet meer van alle ellende, en zijn collectief in de war.
Ajax speelde gisteren 3-4-3 onder Danny Blind, speelde gelijk tegen NEC en staat op dit moment op een beschamende zesde plaats. Resultaat boven alles, dus liever 5-4-1 onder Giovanni Trappatoni en dan drie jaar achter elkaar landskampioen worden. Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34122147
@Shreyas: daar zit misschien wel wat in, dat de spelers niet de meest geschikte zijn om dat systeem te spelen en dan wil ik ook nog wel geloven dat hij dat niet gelijk ziet als relatief 'jonge' trainer: maar waarom haakt hij hier dan niet op in en bedenkt een ander systeem waarin spelers wel renderen?

nee, dan wordt er een beetje halfslachtig aan het originele systeem vastgehouden wat niet blijkt te werken en worden er nóg meer spelers gekocht om maar dat systeem te laten werken...

er zit absoluut geen visie achter lijkt het wel, het is steeds meer alsof hij maar wat doet gewoon...

@Montana: nu de resultaten zo tegenvallen begin ik er ook steeds meer zo over te denken...het hoort bij Ajax om goed en mooi te voetballen...maar als het er gewoon even niet inzit moet het ook anders kunnen en daar willen ze maar niet aan, met deze resultaten als gevolg...
Jack does it in real time...
  maandag 16 januari 2006 @ 15:02:58 #182
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34122185
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:56 schreef Shreyas het volgende:
Dat gezeur om Blind elke keer slaat ook nergens op. Als er iemand is die weet hij het Ajax-systeem in elkaar zit, dan is hij het wel, of hij nou verdediger was of niet.
Echter is de spelersgroep niet in staat om het Ajax-systeem uit te voeren, door gebrek aan ervaring kwam Blind daar helaas te laat achter (dat kun je hem inderdaad aanrekenen).
Maar ik heb nogsteeds vertrouwen in hem!
Je zou verwachten dat DB weet hoe een Ajax-systeem in elkaar zit, maar gisteren stelde hij een linksback (Juanfran) op als linkshalf, een spits (Markus Rosenberg) als linksbuiten en een straatvoetballer als tien. Keer op keer stellen de tactische keuzes van DB mij teleur, hoe goed hij ook was als voetballer, hoe slecht als trainer. Uit medelijden is er echter nog maar weinig kritiek.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34122412
Ajax heeft een selectie die gericht is op aanvallend voetbal, als je daar een trainer bijzet zoals Trap, dan heb je niks van voetbal begrepen en ben je binnen 2 jaar degradatiekandaat, met een selectie die elk voetbalplezier heeft verloren onder een trainer die als hoofddoel heeft zo weinig mogelijk mensen te vermaken. Jullie zeiken nu al veel op PSV wegens behoudende voetbalstijl, wat die bejaarde Italiaan jullie echter gaat voorschotelen qua stijl is een factor 10 erger.

Andere trainer dan Blind, oke ( helpt toch niks), maar dan kom je uit bij Adriaanse, van Gaal, ten Cate en Jol. Alle 4 geen trek in Ajax, dus Blind is nog steeds de beste optie.
  maandag 16 januari 2006 @ 15:13:30 #184
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34122513
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:10 schreef LuukBes het volgende:
Ajax heeft een selectie die gericht is op aanvallend voetbal, als je daar een trainer bijzet zoals Trap, dan heb je niks van voetbal begrepen en ben je binnen 2 jaar degradatiekandaat, met een selectie die elk voetbalplezier heeft verloren onder een trainer die als hoofddoel heeft zo weinig mogelijk mensen te vermaken.

Andere trainer dan Blind, oke, helpt toch niks, maar dan kom je uit bij Adriaanse, van Gaal, ten Cate en Jol. Alle 4 geen trek in Ajax, dus Blind is nog steeds de beste optie.
Wat dat laatste betreft, ben ik het met je eens. Alle vier de namen die jij noemt zouden bij Ajax passen, maar willen (waarschijnlijk) niet. Dan maar de bezem door de selectie en een iets behoudendere trainer/coach, Ajax moet jaarlijks voor de prijzen spelen en de manier waarop is minder belangrijk.
pi_34122623
quote:
Tomás Galásek blijft twijfelen over zijn toekomst bij Ajax. Aan het einde van dit seizoen is zijn contract afgelopen, eerst leken de Amsterdammers niet met hem door te willen en mede daarom begon hij dit seizoen op de bank. Maar trainer Danny Blind doet nu weer een beroep op hem. Technisch directeur Martin van Geel liet eerder al weten dat een verlenging van zijn contract zeer welkom is.

"Ik heb nog een half jaar te gaan en ik wil, als ik misschien niet bij Ajax blijf, een goed afscheid van de club. Terug naar Willem II? Dat is moeilijk te zeggen. Ik blijf toch ambities houden. Met alle respect voor Willem II, maar het is te vroeg om te gaan afbouwen," aldus Galásek.

“Ik kan ze nu niet helpen om ze uit het slop te halen, tot het einde van de competitie moeten ze het zelf kunnen redden. Maar ik weet dat ik er altijd welkom ben en dat kan ik meenemen in mijn beslissing."

Ook praat de middenvelder nog even over het uitfluiten van zijn medespelers De Jong en Boukhari door de eigen aanhang. "Ik heb zelf ook een tijd geleden meegemaakt dat veertigduizend mensen begonnen te fluiten als mijn naam op het scherm verscheen.".

"Dat heb ik overleefd en kom ik nu niet zo vaak tegen. Maar het is triest als het eigen publiek de spelers met ironische gedachten benadert. Over De Jong zijn ze negatief omdat hij weggaat, dat hebben we vandaag ook gezien," vervolgt de 33-jarige Tsjechische international.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_34122940
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat dat laatste betreft, ben ik het met je eens. Alle vier de namen die jij noemt zouden bij Ajax passen, maar willen (waarschijnlijk) niet. Dan maar de bezem door de selectie en een iets behoudendere trainer/coach, Ajax moet jaarlijks voor de prijzen spelen en de manier waarop is minder belangrijk.
Vergeet het maar. Van Geel haalt geen behoudende trainer in huis, en is qua aankoopbeleid juist heel gericht bezig te kopen op 4-3-3 positie's. Daar komt echt geen catanaccio-geval binnen onder hem.

En het blijft voetbal, als Ajax de komende weken weer wint inclusief Feyenoord, en Inter pakt, is Blind weer een wereldtrainer en heeft iedereen het hier altijd al gezegd dat het allemaal goed zou komen.
pi_34122986
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:49 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Dat zegt iedereen, dat over dat inzicht. Maar waarom moest Chivu veel vaker aan de noodrem trekken dan?

Ik blijf erbij dat SQD nooit een eerlijke kans heeft gehad.
2 hele seizoenen heeft ie gespeeld, maar hij heeft gewoon een probleem met Blind heb ik het gevoel, misschien nu Vermaelen geblesseert is dat hij een kans krijgt.
pi_34123009
Dan zeg ik Booy halen :d
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_34123131
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ajax gaat met dit team toch niet beter spelen, ik verwacht volgende week bij Twente gewoon een 4-4-2 met:

Stekelenburg, Heitinga, Grygera, Escude(Maduro liever niet achterin), Juanfran, Rosales, Galasek(als verdedigende middenvelder), Sneijder( nummer 10), Urby, KJH en Rosenberg.

Dat is denk ik het beste wat je kan doen, Maduro moet er dan maar uit ofzo Of toch maar achterin, al is dat niet het sterkste wat hij
pi_34123189
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:47 schreef devv05 het volgende:

[..]

Er moet in ieder geval vooruitgang in zitten en zie jij dat? Dat steeds de verkeerde trainers aangesteld worden kunnen de supporters ook weinig aan doen he
Misschien zou het feit dat kennelijk geen enkele trainer voldoet de laatste jaren, mensen aan het denken moeten zetten. Volgens mij ligt het probleem niet zozeer bij de trainers, maar veel meer bij de club zelf.... als dat zo is, kan je aanstellen wie je wil, maar zal het altijd ploeteren blijven.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 16 januari 2006 @ 15:36:04 #191
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34123354
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:25 schreef LuukBes het volgende:

[..]

Vergeet het maar. Van Geel haalt geen behoudende trainer in huis, en is qua aankoopbeleid juist heel gericht bezig te kopen op 4-3-3 positie's. Daar komt echt geen catanaccio-geval binnen onder hem.

En het blijft voetbal, als Ajax de komende weken weer wint inclusief Feyenoord, en Inter pakt, is Blind weer een wereldtrainer en heeft iedereen het hier altijd al gezegd dat het allemaal goed zou komen.
Ik hoop dat Ajax nu een wereldreeks neerzet, maar dat is hetzelfde als hopen dat de paus zich bekeert tot de Islam. Vanaf zijn aanstelling ben ik al negatief, Danny Blind is op het verkeerde moment voor de leeuwen gegooid. Ajax heeft behoefte aan een autoritaire trainer, die de club weer zal leiden in plaats van lijden.
pi_34124832
Wat er gisteren met Boukhari gebeurde is gewoon triest, ik ben ook geen fan van hem, maar zoiets verdient niemand in een Ajax-shirt.

Verder is Blind gewoon er nog niet aan toe, dat begint steeds pijnlijk duidelijker te worden.
  maandag 16 januari 2006 @ 16:20:29 #193
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34124969
Wat had men zich een ellende kunnen besparen zo na Bayern Munchen uit vorig jaar. Koeman weg, Van Gaal op de bank. Maar nee...
pi_34125043
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik hoop dat Ajax nu een wereldreeks neerzet, maar dat is hetzelfde als hopen dat de paus zich bekeert tot de Islam. Vanaf zijn aanstelling ben ik al negatief, Danny Blind is op het verkeerde moment voor de leeuwen gegooid. Ajax heeft behoefte aan een autoritaire trainer, die de club weer zal leiden in plaats van lijden.
Het ligt gewoon aan de selectie en spelers. Jullie missen buitenspelers en NL'ers voor de sfeer, en hadden allang Jenner, Maachi, Elia en Rojer moeten vastleggen. Wellicht dat nog iemand het licht ziet voor 30 januari in de staf. Verder heeft Galasek, Rosales, Rosenberg, Ananas, Charisteas, de Jong, Vermaelen, Boukhari, Juanfran, SQD en Grygera om allerlei redenen niks meer te zoeken of toe te voegen bij Ajax. Dat zijn geen topspelers die bij Ajax passen, en die een training op hoog niveau garanderen waar iedereen beter van wordt. Ze halen het niveau alleen maar omlaag.

Jullie hebben er een zooitje van gemaakt en het is net een vuilstort van net-niet spelers. Zelfs een genetisch gemanipuleerde trainer met het beste van Cruijff, Mourihno, Adriaanse, van Basten en van Gaal verenigd in 1 persoon zou deze groep niet aan het voetballen krijgen op structureel hoog niveau. Het blijft bij incidenten-succesjes.
pi_34125251
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:22 schreef LuukBes het volgende:
Verder heeft Galasek, [...], Rosenberg, [...], de Jong, Vermaelen, [...], Juanfran, [...] Grygera om allerlei redenen niks meer te zoeken of toe te voegen bij Ajax. Dat zijn geen topspelers die bij Ajax passen, en die een training op hoog niveau garanderen waar iedereen beter van wordt. Ze halen het niveau alleen maar omlaag.
Laat jij je eens nakijken.
quote:
Jullie hebben er een zooitje van gemaakt en het is net een vuilstort van net-niet spelers. Zelfs een genetisch gemanipuleerde trainer met het beste van Cruijff, Mourihno, Adriaanse, van Basten en van Gaal verenigd in 1 persoon zou deze groep niet aan het voetballen krijgen op structureel hoog niveau.
Wat een opmerking.
pi_34125306
EDIT
pi_34125320
Het Ajax publiek moet klappen voor Blind en respect hebben voor wat ie heeft geprobeerd en Danny moet lekker iets anders gaan doen bij Ajax. Het blijft een Ajacied.

Roeni3 niet op reageren.
pi_34125369
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:59 schreef M0NTANA het volgende:
Michael Laudrup wordt door Ajax achteraf genaaid door een naheffing van de Belastingdienst, ik denk niet dat hij daarom weer bij Ajax aan de slag wilt. Daarbij vind ik hem ook niet ervaren, het blijft een trainer zoals Jan Wouters, Ronald Koeman en Danny Blind. Ik wil juist een autoritaire, ervaren trainer, die de bezem er keihard doorheen haalt!
Adriaanse zeker
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_34125384
quote:

[..]

Het ligt gewoon aan de selectie en spelers. Jullie missen buitenspelers en NL'ers voor de sfeer, en hadden allang Jenner, Maachi, Elia en Rojer moeten vastleggen. Wellicht dat nog iemand het licht ziet voor 30 januari in de staf. Verder heeft Galasek, Rosales, Rosenberg, Ananas, Charisteas, de Jong, Vermaelen, Boukhari, Juanfran, SQD en Grygera om allerlei redenen niks meer te zoeken of toe te voegen bij Ajax. Dat zijn geen topspelers die bij Ajax passen, en die een training op hoog niveau garanderen waar iedereen beter van wordt. Ze halen het niveau alleen maar omlaag.

PS. JuanFran is in mijn ogen de aankoop die zich het snelst en best heeft gemanifesteert bij Ajax, van uhmz..de afgelopen 8 jaar.
pi_34125435
ga vooral serieus reageren op die luukbes
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')