40000 fluitende mensen kunnen een trainer wegfluiten, dus invloed hebben ze wel degelijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:49 schreef HeatWave het volgende:
Zoveel invloed heeft het publiek nou ook weer niet hoor.
HIj zal het niet leuk vinden, maar een ECHTE prof wordt er alleen maar gedrevener van en zal zich extra willen bewijzen..

Tja, 40000 altijd fluitende supporters tijdens een slecht seizoen waarin alles misloopt. Zou het misschien kunnen dat dat fluiten nou niet DE reden van ontslag is?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:51 schreef aldostuta het volgende:
[..]
40000 fluitende mensen kunnen een trainer wegfluiten, dus invloed hebben ze wel degelijk.
Daarbij gaat het geen enkele prof in de koude kleren zitten als je door je THUISpubliek wordt uitgefloten..
Hij wil zich nu juist te veel bewijzen, wil constant de beslissende pass geven.

kwam omdat hij een broekie naast zich had... (heitinga?)quote:Op maandag 16 januari 2006 11:49 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen, dat over dat inzicht. Maar waarom moest Chivu veel vaker aan de noodrem trekken dan?
Ik blijf erbij dat SQD nooit een eerlijke kans heeft gehad.

Vergeet het maar, die gaat naar AC MILAAN.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:52 schreef jimjim1983 het volgende:
wachten tot na het WK en dan Van Basten terug

Held Ron Jans.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:54 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Vergeet het maar, die gaat naar AC MILAAN.
Hiddink lijkt mij wel een interessante optie.

Heeft aangegeven niet meer op het veld te willen staan. Liever technisch directeur.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:54 schreef Tobbes het volgende:
[..]

ik denk nog eerder dat Van Basten terugkomt dan dat we Hiddink krijgenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:54 schreef Tobbes het volgende:
[..]

Je weet best hoe het werkt: zodra de zakdoekjes er komen heeft een trainer zijn langste tijd gehadquote:Op maandag 16 januari 2006 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, 40000 altijd fluitende supporters tijdens een slecht seizoen waarin alles misloopt. Zou het misschien kunnen dat dat fluiten nou niet DE reden van ontslag is?.

Nee. Ajax moet een trainer willen die al eens met succes een topclub getrained heeft. Veel te veel trainers die het geweldig deden bij een subtopper zakken bij Ajax genadeloos door het ijs. Jans zou kunnen slagen, maar waarom de gok nemen?quote:

En dan triest afbraakvoetbal gaan spelen zeker? Nee, dan heb ik nog liever Blindquote:Op maandag 16 januari 2006 11:54 schreef Tobbes het volgende:

Dat ligt aan het spelersmateriaal bij PSV hoor. BIj Madrid was het wel aardigquote:Op maandag 16 januari 2006 11:57 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En dan triest afbraakvoetbal gaan spelen zeker? Nee, dan heb ik nog liever Blind

Precies, die heeft toch ook nog neits bewezen. Krijgen we weer een Wouters, Koeman, Blind....quote:Op maandag 16 januari 2006 11:57 schreef M0NTANA het volgende:
Van Basten kan Ajax er toch bijnemen, net als Guus Hiddink met PSV en Australië? Eigenlijk vind ik San Marco ook niet de ideale man voor Ajax, die heeft met Oranje alleen nog maar geluk gehad.

Dat lag aan het spelersmateriaal bij Madridquote:Op maandag 16 januari 2006 11:58 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat ligt aan het spelersmateriaal bij PSV hoor. BIj Madrid was het wel aardig

Dat zeg ik tochquote:Op maandag 16 januari 2006 12:00 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat lag aan het spelersmateriaal bij Madrid

Wat hebben we dan? 2 rondjes of een achtje?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
het alle liefst zie ik van Gaal...

Aanvallend voetbal met een matig elftal...quote:Op maandag 16 januari 2006 12:04 schreef Tobbes het volgende:
Laudrup?Wat heeft die als trainer klaargespeeld dan?

Weer sarcasmequote:Op maandag 16 januari 2006 12:06 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien Co Adriaanse terughalen uit Portugal?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |