Wanneer houden mensen nou eens op met die onzin te verkondigen? Was Frank de Boer te sloom, die 10 jaar voordat de hele Nederlandse pers over 'm heen ging vallen? Nooit iemand over gehoord. Koeman, idem dito.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:43 schreef Jasza het volgende:
Escude is gewoonweg te sloom,
Zei ik ook al. En dat terwijl je met Grygera en Vermaelen twee goede koppers in 't centrum hebt, en met Maduro, Heitinga, Rosenberg, Huntelaar en Juanfran toch ook niet echt spelers hebt die je zomaar weg kunt zetten.quote:Op maandag 16 januari 2006 01:20 schreef Radegast het volgende:
Weet je wat ook opvalt? Tegendoelpunten uit corners. Echt te erg.
Ja, Rosenberg liet Wielaert lekker vrij ja, hij kwam pas aansjokken toen de corner al onderweg was.quote:Op maandag 16 januari 2006 01:23 schreef twi het volgende:
[..]
Zei ik ook al. En dat terwijl je met Grygera en Vermaelen twee goede koppers in 't centrum hebt, en met Maduro, Heitinga, Rosenberg, Huntelaar en Juanfran toch ook niet echt spelers hebt die je zomaar weg kunt zetten.
Alleen laten de spelers die de paal bewaken (in 't eerste geval Juanfran), die vaak veel te vroeg los. Als die niet net een paar stappen had gezet, had 'ie wellicht die bal nog weg kunnen rammen.
Je zag het trouwens al aankomen op het moment dat Wielaert vertrok bij de eerste paal met een halve cirkel naar de 2e paal. Goeie variant, achterin stond helemaal niemand meer. Deden ze bij de 2e corner ook, maar dan als afleidingsmanouevre, waarna Olsson helemaal vrij in kon koppen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 09:46 schreef M0NTANA het volgende:
Sinds DB is aangesteld als trainer/coach, voetbalt Ajax iedere week iets beter.
Het was sarcastisch bedoeld, ik erger mij kapot aan Ajax en DB gaat zeker niet vrijuit. Zijn beleid is dramatisch, gisteren ineens weer een 3-4-3 met Juanfran als linkshalf, Nourdin Boukhari op tien en Markus Rosenberg als linksbuiten. Te belachelijk voor woorden gewoon, ga 4-4-2 spelen als je geen buitenspelers hebt! Dit was wederom een dieptepunt, echt heel erg knap voor de zoveelste keer dit seizoen!quote:Op maandag 16 januari 2006 09:52 schreef devv05 het volgende:
[..]![]()
Ik zie het vanaf het begin van zijn aanstelling juist alleen maar slechter worden. Of heb je gister ook maar IETS positiefs gezien? Of in Heerenveen misschien?
Dan waren de wedstrijden begin dit seizoen tegen AZ, psv en fnoord een stuk beter. Nee, het wordt alleen maar erger. Maar gelukkig is het altijd de schuld van de spelers/supporters/scheidsrechter en niet van DB.
Oh, je sarcasme ging dan even aan mij voorbij. Verder ben ik het helemaal met je eens.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het was sarcastisch bedoeld, ik erger mij kapot aan Ajax en DB gaat zeker niet vrijuit. Zijn beleid is dramatisch, gisteren ineens weer een 3-4-3 met Juanfran als linkshalf, Nourdin Boukhari op tien en Markus Rosenberg als linksbuiten. Te belachelijk voor woorden gewoon, ga 4-4-2 spelen als je geen buitenspelers hebt! Dit was wederom een dieptepunt, echt heel erg knap voor de zoveelste keer dit seizoen!
Van Basten kan dat wel combinerenquote:Op maandag 16 januari 2006 10:53 schreef devv05 het volgende:
Lijkt me ook een onhaalbaar plan met het oog op het WK/EK dus laten we wel even realistisch blijven.
Korte combinaties kan hij ook best maken als 10 hoor. Zijn huidige slechte spel ligt deels aan hem zelf, deels aan de trieste paupers die hem uitfluiten.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:54 schreef Radegast het volgende:
Ik wil toch nog even iets zeggen over Boukhari, nou ja eigenlijk meer over Danny Blind.
Blind gaf vorig jaar al aan toen VdV vertrok dat Boukhari zich moest richten op diens positie, en eigenlijk maakt hij daarmee Nourdin kapot. Hij is geen middenvelder, en het is gewoon pijnlijk om hem te zien ploeteren rond de middellijn. Hij is een aanvaller, die het moet hebben van korte combinaties rond of in de 16 van de tegenstander. Dan kan hij van waarde zijn, zoals bij de goal van Babel in de Johan Fruitschaal of tegen Thun. Ook speelde Boukhari altijd best goed samen met Maxwell in het verleden. Zolang ie maar niet op het middenveld staat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |