Of een foto mooi is of niet, dat is een kwestie van smaak.quote:deze foto heb ik gemaakt door een softbox op de grond te leggen. (met de kop omhoog)
Prupke hangt hier dan overheen.
er is verders niet geflitst. dus puur met het instel licht gewerkt
VEEL beter. en bedankt vor de medewerkingquote:Op zondag 26 maart 2006 18:52 schreef TomR het volgende:
[[url=http://www.tomroelofs.nl/public/20060326150404_img_0130-border.jpg]afbeelding][/url]
studio ingeweest vandaag
Zie voor een grotere versie mijn photolog
Beter RonaldV?
mooie plaat, echter gebeurt er weinig in het zwart misschien een vierkant van maken.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:52 schreef TomR het volgende:
[[url=http://www.tomroelofs.nl/public/20060326150404_img_0130-border.jpg]afbeelding][/url]
studio ingeweest vandaag
Zie voor een grotere versie mijn photolog
Beter RonaldV?
Als wallpaper zou hij weer wel zeer geschikt zijn.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:20 schreef rleeuwe het volgende:
[..]
mooie plaat, echter gebeurt er weinig in het zwart misschien een vierkant van maken.
en de volgende keer het licht wat zachter maken.
het is maar een idee.
zou je hem alleen even moeten spiegelen voor het gemak.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als wallpaper zou hij weer wel zeer geschikt zijn.
En het is nog dezelfde man ookquote:Op maandag 27 maart 2006 16:06 schreef petre86 het volgende:
wháááaaat, ik zie maar 2 mannen op de foto.. en dan nog verscholen achter een vrouw ook..
discriminatie!
quote:
sorry maar dit lijkt een beetje op een scheet onder waterquote:Op zondag 15 januari 2006 23:51 schreef blackbully het volgende:
windows heeft zelf trouwens ook een leuke maan om te MOONEN
[afbeelding]
zulk soort plaatjes heb ik dus gebruikt
Het is inderdaad jammer dat er weinig ruimte zit tussen de voet en de rand van de foto.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:37 schreef RonaldV het volgende:
Netjes gemaakt, netjes bewerkt. Alleen jammer dat op foto #3 haar voet net geschampt wordt door de rand van de foto. Daar zou ik iets minder croppen.
Dit lijkt op een plek die ik ken op de NW-Veluwe, klopt dat?
een goed voorbeeld dat je met een "simpel powershotje" best goede foto's kunt maken. Ik zie alleen niet wat er mis is met de scherpte? Hooguit dat je arm (links) een beetje wegvalt tegen het laken.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:35 schreef Providentia het volgende:
[afbeelding]
Alleen de scherpte is niet zo optimaal. Maar een simpel powershotje hoor
ja tis net of ik een gigantischbe opgezwolle arm hebquote:Op zondag 9 juli 2006 22:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
een goed voorbeeld dat je met een "simpel powershotje" best goede foto's kunt maken. Ik zie alleen niet wat er mis is met de scherpte? Hooguit dat je arm (links) een beetje wegvalt tegen het laken.
Mooie pose en mooi gedaan.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:22 schreef snakelady het volgende:
Deze heb ik zo'n 2 jaar geleden gemaakt.
[afbeelding]
Dat klopt, achterstevoren op een stoel, alleen ik ben het niet maar een vriendin van me.quote:Op maandag 10 juli 2006 08:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mooie pose en mooi gedaan.Je zit achterstevoren op een stoel met je armen op de leuning? Anders zou ik je ontbrekende linkerbeen niet snappen...
Ik had niet anders verwacht.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat klopt, achterstevoren op een stoel, alleen ik ben het niet maar een vriendin van me.
Waarvan ik de foto's mag plaatsen overigens.
Doe je de groeten aan je vriendin van mij?quote:Op maandag 10 juli 2006 11:18 schreef snakelady het volgende:
alleen ik ben het niet maar een vriendin van me.
haha, zal ik doen.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:54 schreef Italo het volgende:
[..]
Doe je de groeten aan je vriendin van mij?
ISO?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:07 schreef Vliegvrager het volgende:
[afbeelding]
hoe-en-watjes: Studio met zwarte achtergrond, een flitser achter de modellen levert tegenlicht, een flitser met softbox voor de modellen maakt ze zichtbaar. Geschoten met een 50mm 1.8 lens op f/22 1/200sec.
Hij pakt mij juist wel...die blik van hem is zo een advertentie van Hugo Boss waardquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:09 schreef Astridj0h het volgende:
de man had wel iets meer licht mogen hebben vind ik. mn op gezicht.
tis denk ik goede foto en ik maak ze niet zo, maar het pakt me niet... uhm snap je hem nog...
Aardige gok, het is 100. Mijn camera kan niet lager, en hoger lijkt me zinloos in een studio. Diafragma is desondanks klein, omdat de flitsers behoorlijk dicht op de modellen staan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik gok op een ISO 200 gezien het f richtgetal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |