ik was al aan het w88 op zo'n reactiequote:
Ik zou deze wel eens willen zien met de kier in de gordijnen (?) erachter mooi vertikaal.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:36 schreef aapstok het volgende:
Nog eentje dan, omdat de foto zo positief wordt ontvangen![]()
Bij de foto hieronder ben ik lang aan het pielen geweest hoe ik deze het beste kan croppen, en heb hem uiteindelijk maar zo gelaten, ben benieuwd naar jullie ideeen daarover.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zou deze wel eens willen zien met de kier in de gordijnen (?) erachter mooi vertikaal.
Leuke compositie,(quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:31 schreef J-K het volgende:
De foto is binnen met daglicht gemaakt. Geprobeerd om niet alleen het model maar ook het kettingetje op te laten vallen/centraal te laten staan.
[afbeelding]
quote:
Ben ik het niet mee eens... nu zie je de aanzet van de arm nog, anders is het een afgekapt torso.. Ik denk niet dat deze verder gecropt moet worden, hij is imho prima zoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind hem eigenlijk zo best fraaiJe hebt een soort van lijn die de foto in gaat en een aangename vlakverdeling
Heel misschien dat je links er nog wat vanaf had kunnen halen
Maar da's geheel eigen smaak denk ik
quote:
Dus ook bij een Showcase? als 't een shoot is?quote:Op zondag 19 februari 2006 15:00 schreef RonaldV het volgende:
Vriendelijk verzoek aan alle fotografen:
Als je een (serie) foto('s) plaatst, vertel er dan even bij hoe je die hebt gemaakt. De EXIF info kunnen de meesten hier wel inkijken, dus daar hoef je je niet druk om te maken, maar vertel even wat de setup was qua belichting, wat je voor trucjes hebt uitgehaald, en waarom je hebt gekozen voor de setup die je gebruikt hebt. Wat ging er mis?
Dat soort info hebben de meeste lezers hier meer aan dan alleen maar een foto met EXIF info.
Dank julie wel!
Mooie kleurencombinatie van dezelfde soort tinten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:36 schreef aapstok het volgende:
Bij de foto hieronder ben ik lang aan het pielen geweest hoe ik deze het beste kan croppen, en heb hem uiteindelijk maar zo gelaten, ben benieuwd naar jullie ideeen daarover.
[afbeelding]
Het model staat waarschijnlijk niet voor niets onherkenbaar op de foto. Ik vind het een beetje ongepast van je om te vragen wie het is.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:58 schreef oYo het volgende:
[..]
Mooie kleurencombinatie van dezelfde soort tinten.![]()
(is dat model xxxx niet?)
Je hebt gelijk, sorry.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het model staat waarschijnlijk niet voor niets onherkenbaar op de foto. Ik vind het een beetje ongepast van je om te vragen wie het is.
van mij had je 1 van de lamper wel een tikje feller mogen zetten om wat meer contrast erin te brengen. De foto is wat grijs nu. Heb je 'm enkel omgezet naar ZW of ook nog wat aan de schuifjes getrokken?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:53 schreef blackbully het volgende:
zoals tezien aan de schaduw op de grond is er gebruik gemaakt van 2 flitsers.
ze staan hier beiden op ongeveer 120 hoog in een hoek van 45 graden.
vanaf de fotograaf gekeken staat er aan de linkerkant een flitser met een difus paraplu en aan de rechter kant een softbox.
specs
1/125
F13
27mm
op iso 200
prachtigquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:36 schreef aapstok het volgende:
[afbeelding]
deze is alleen naar zwart-wit omgezet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
van mij had je 1 van de lamper wel een tikje feller mogen zetten om wat meer contrast erin te brengen. De foto is wat grijs nu. Heb je 'm enkel omgezet naar ZW of ook nog wat aan de schuifjes getrokken?
Poses vind ik heel mooi, lekker apart
Waarom niet gewoon een paar fotos van daar kopieren op de site van fok ipv de url te spammen?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:04 schreef DNF-Style het volgende:
Poepoe veel praat opeens en weinig foto's.
Na wij dan ook maar.
In plaats van een lange serie, een lange serie op:
<link verwijderd>
DNF-Style, ik heb jullie posts nu een poosje aangezien, en zoals Sjokkie al aangeeft: jullie lijken verdacht veel op een stelletje URL spammers. Ik zou het op prijs stellen als jullie gewoon net als ieder ander je foto's hier posten, in plaats van op een externe site.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:04 schreef DNF-Style het volgende:
Poepoe veel praat opeens en weinig foto's.
Na wij dan ook maar.
In plaats van een lange serie, een lange serie op:
<edit link>
Leuke foto's, en volgens mij voor de gemiddelde user goed te maken (mits voorzien van een geschikt model uiteraard). Kun je iets vertellen over hoe je te werk bent gegaan?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:32 schreef FRdesign het volgende:
M'n eerste shoot in m'n eigen studio was meteen NUDE... Hier paar voorbeeldjes...
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
Het lijkt wel alsof je het bijna elke keer weer moet vragen hoe mensen te werk zijn gegaan...quote:Op maandag 27 februari 2006 22:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Leuke foto's, en volgens mij voor de gemiddelde user goed te maken (mits voorzien van een geschikt model uiteraard). Kun je iets vertellen over hoe je te werk bent gegaan?
Het is een overgangsding. Als het eenmaal gewoonte is dan gebeurt het vanzelf, tot die tijd vraag je er gewoon naarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:02 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je het bijna elke keer weer moet vragen hoe mensen te werk zijn gegaan...![]()
foto 1:quote:Op maandag 27 februari 2006 22:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Leuke foto's, en volgens mij voor de gemiddelde user goed te maken (mits voorzien van een geschikt model uiteraard). Kun je iets vertellen over hoe je te werk bent gegaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |