Vinnik geil.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:28 schreef Insomaniac het volgende:
Oh help, kan een mod iets doen aan die kenkerkneuzen reacties van al die newbies?
Oh en Litso, waarom wil jij altijd newbie zijn?
Oh echt stinkentiteit met je nietstoevoegende posts, ga je zusje neuken en loop HIV op.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:29 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Dat krijg je ervan als je mensen voor grafkanker enzo uitscheld......
Slijmen? Was niet nodig, je bent zo doorzichtig als wat, Adje.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:29 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Vinnik geil.
Bij welke FA heb je zitten slijmen om te weten dat ik het ben?
Dat ik me aftrek op al je posts.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hm.
Wat wil je duidelijk maken?
Tegenstrijdige-post-alert.quote:
I love it when you talk dirty.......quote:Op zondag 15 januari 2006 22:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh echt stinkentiteit met je nietstoevoegende posts, ga je zusje neuken en loop HIV op.
Hoppa, kwam geen grafkanker aan te pas..
Ik heb geoefend met de posts van Jarno.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tegenstrijdige-post-alert.
Maar je typt best snel, met een hand..
He boh, Jarno. Ik mis hem stiekem soms.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:34 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Ik heb geoefend met de posts van Jarno.
En Dirk en uilerzz zeker ookquote:Op zondag 15 januari 2006 22:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
He boh, Jarno. Ik mis hem stiekem soms.
TT benadert het topic niet eens. Euthanaseer de boel maar Stofje, ik heb de hoop opgegeven.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:53 schreef Stofje het volgende:
Puikheid alom. De TT komt niet overeen met het topic. En dat is jammer. Waar de fuk is VAK lately, eigenlijk?
Ik zal even alle onpuijcke reacties verwijderen. Grote kans dat wij getweeën overblijven. Geil.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
TT benadert het topic niet eens. Euthanaseer de boel maar Stofje, ik heb de hoop opgegeven.
Gelukkig zijn jouw topics allemaal van hoogstaande kwaliteit. Oh nee. Ik heb nog nooit een topic van jouw hand gezien die m'n mondhoeken deed bewegen. Met die achterlijke josti-scooter van je.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind het topic nogal tegenvallen :/ dus wtf is er puik ?
Edoch Stofje! Edoch! Edoch blijft het lastig zonder de rest van mijn "posse" en zulks.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zal even alle onpuijcke reacties verwijderen. Grote kans dat wij getweeën overblijven. Geil.
Je jaloezie alom mijn brommer op Fok! is grootquote:Op zondag 15 januari 2006 22:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jouw topics allemaal van hoogstaande kwaliteit. Oh nee. Ik heb nog nooit een topic van jouw hand gezien die m'n mondhoeken deed bewegen. Met die achterlijke josti-scooter van je.
Ik "heb" het ook niet. Ik vrees dat dit geen succes word.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Edoch Stofje! Edoch! Edoch blijft het lastig zonder de rest van mijn "posse" en zulks.
Dat zeg ik! Euthaniseer de boel, dit classificeert zich wel als 'ondraaglijk en onuitzichtelijk" lijden.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik "heb" het ook niet. Ik vrees dat dit geen succes word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |