2 bonden? Maar is het doel van een WK dan niet om de beste darter ter wereld te kunnen benoemen?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:12 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Er zijn 2 bonden met elk hun WK ofzo
Correct.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:12 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Er zijn 2 bonden met elk hun WK
Mensen kunnen heel lastig en koppig zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:13 schreef Malfunctie het volgende:
2 bonden? Maar is het doel van een WK dan niet om de beste darter ter wereld te kunnen benoemen?
Ja, want die spelen in een andere bond en doen dus niet mee in deze titelstrijd.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:16 schreef Malfunctie het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wordt iemand de beste darter van de wereld omdat andere topdarters niet meedoen.
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:16 schreef Malfunctie het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wordt iemand de beste darter van de wereld omdat andere topdarters niet meedoen.
Het is dan maar de vraag of je er trots op kunt zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:17 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ja, want die spelen in een andere bond en doen dus niet mee in deze titelstrijd.
Maar dat geldt dus voor beiden toernooienquote:Op zondag 15 januari 2006 21:18 schreef Malfunctie het volgende:
[..]
Het is dan maar de vraag of je er trots op kunt zijn.
Nou kijk, dat bedoel ik. Ik heb geen idee wie dat is, maar strijden beide 'wereldkampioenen' ook nog tegen elkaar? Zo nee, dan vind ik het vreemd dat twee bonden niet op sportieve wijze de strijd met elkaar aangaan.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:17 schreef BaraCuda het volgende:
En in die andere bond speelt nog de beste speler ever ook nog
Nee, je snapt niet wat ik bedoel. In principe heeft iedere Europese club de kans om aan de Champions League mee te doen, als ze in het seizoen voorafgaand aan de start van het Champions league-toernooi zich maar geplaatst hebben.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:38 schreef Yeahinho het volgende:
Goed zo TS!Als (įls) PSV de Champions League durft te winnen, dan geldt dat natuurlijk eigenlijk niet. Heel veel andere goede clubs doen immers niet mee met de CL, en dus hoef je op het winnen van zo'n fluttoernooitje niet trots te zijn
.
eigenlijk is het de PDC en de WDF en niet de BDO.quote:
Klopt, dat is hij ook.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:03 schreef Yeahinho het volgende:
Ze noemen Klaasen overigens ook overal de 'officieuze' wereldkampioen.
Omdat het officiėle WK van de WDF in Australiė was terwijl de Lakeside in Londen eerder als WK wordt gezien. Bij de WDF/BDO dan. Dan de PDC. Dat is een verhaal apart en die hebben het WK tussen Kerst en Oud-en-nieuw in Purfleet (ook Engeland).quote:Op maandag 16 januari 2006 00:14 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Klopt, dat is hij ook.
Dick van Dijk is de officiele wereldkampioen
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:19 schreef Urquhart het volgende:
Wanneer begint die league van de PDC weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |