Barney , respect!quote:
Absoluut.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Raymond blijft een held. Ondanks zijn arrogantie. Hij heeft mogelijkheden geopend voor jonge darters in Nederland.
Zie PIquote:Op zondag 15 januari 2006 21:11 schreef Quyxz_ het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!Barney gewonnen! Echt vet man, 5 keer kampioen!
inderdaad, want nu heeft-ie me toch een duffe zombie.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:11 schreef BAC het volgende:
Kan die ook misschien een lekker wijf krijgen!
60.000 pond.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:11 schreef skiczukie het volgende:
Wat heeft die gozer nou aan geld ontvangen?
60000 pond voor de 24ste keerquote:Op zondag 15 januari 2006 21:11 schreef skiczukie het volgende:
Wat heeft die gozer nou aan geld ontvangen?
Kleine twee ton dacht ik.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:11 schreef Gelderland het volgende:
60 duizend pond...hoeveel euro dat is weet ik niet
maar grote klassehij kan nu flink binnenlopen met alle cliniqs etc..
Mjah, maargoed voor dat geld kan hij ook gaan vakkenvullen. Hoeven wij ons niet te ergeren.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:12 schreef Klingon het volgende:
Stompé verdient meer geld aan z'n Leendesk.nl-shirtje dan aan prijzengeld.
Over een jaar zien we hem terug met een blonde seksbom met dikke tieten.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
inderdaad, want nu heeft-ie me toch een duffe zombie.
Ach, met dat geld kan 'ie z'n vriendinnetje wel een beetje 'oppimpen'. Heeft Barney ook gedaan volgens mijquote:Op zondag 15 januari 2006 21:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die opmerking zorgt voor 200 kilo goodwill bij de nederlanders.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:13 schreef vw_caddy het volgende:
"Je mag de beker wel even vasthouden hoor"![]()
![]()
DIK 90.000 euroquote:Op zondag 15 januari 2006 21:11 schreef Gelderland het volgende:
60 duizend pond...hoeveel euro dat is weet ik niet
maar grote klassehij kan nu flink binnenlopen met alle cliniqs etc..
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij zweette alleen een paar emmers.
Ja,dat was echt geweldigquote:Op zondag 15 januari 2006 21:13 schreef vw_caddy het volgende:
"Je mag de beker wel even vasthouden hoor"![]()
![]()
En dit in euro's?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:11 schreef TheSorrow het volgende:
Wat een kerel! ge-wel-dig
skiczukie: 65000 pond
Die geruchten doen de ronde ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:10 schreef Bruce117 het volgende:
Heeft Barney het nu over de eventuele overstap naar de PDC ??
Mee eens.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:15 schreef BB-King het volgende:
Respect voor Barney... zonder hem hadden we dit nooit meegemaakt.
Met het prijzengeld kan ie een paar tieten kopen voor z'n vriendinquote:Op zondag 15 januari 2006 21:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat zijn geen geruchten. Hij geeft zelf aan dat hij het overweegt.quote:
Ik denk dat hij toch nog een keer voor die 5e titel wil gaan.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:15 schreef Arcee het volgende:
Barney zien we misschien niet terug, zei die. Zal-ie wel naar andere bond gaan.
Wel gaaf dan dat Klaasen 'm wél op Lakeside nog heeft kunnen verslaan.
ook goed voor zijn populariteit, als hij had gewonnen werd er "nog" meer op hem gescholdenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:15 schreef MrBadGuy het volgende:
En ik ben blij dat Barney heeft verloren![]()
quote:
Ze kunnen een voorbeeld nemen aan http://www.ndfdarts.nl/quote:Op zondag 15 januari 2006 21:16 schreef Klingon het volgende:
Die officiële BDO-darts site (http://www.bdodarts.com/) is trouwens dramatisch, maar dat terzijde.
Das wel een beetje sneu voor hem, als verliezer vertrekkenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:15 schreef Arcee het volgende:
Barney zien we misschien niet terug, zei die. Zal-ie wel naar de andere bond gaan.
Wel gaaf dan dat Klaasen 'm wél op Lakeside nog heeft kunnen verslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |