Waarom niet de 1.8? Ze zijn inderdaad mooi met die originele mercedes-lichtmetalen velgen, jammer dat er zoveel versjonnie'd zijn...quote:Op zondag 15 januari 2006 20:24 schreef HardBasss het volgende:
de 190e begint vanaf de 1.8 liter en die moet je NIET hebben, neem dan de 2.0.
en ja een originele 190 met 8 gaats velgen is geweldig mooi!
en of ze onverwoestbaarzijn: Mits redelijk onderhouden is dat een volmondig JA vooral de diesel die je hebt in 2 liter en 2,5 liter
de 1.8 is te licht voor die wagen dus vaak te onderhevig aan slijtage, de 2.0 gaat wel als de brandweerquote:Op zondag 15 januari 2006 20:28 schreef retteketet het volgende:
[..]
Waarom niet de 1.8? Ze zijn inderdaad mooi met die originele mercedes-lichtmetalen velgen, jammer dat er zoveel versjonnie'd zijn...
Oké... Hoe zit het met het verbruik trouwens? Hij schijnt zuinig te zijn, maar ja, "schijnt" hè.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:33 schreef HardBasss het volgende:
[..]
de 1.8 is te licht voor die wagen dus vaak te onderhevig aan slijtage, de 2.0 gaat wel als de brandweer
Hier mag geen twijfel over bestaanquote:Op maandag 16 januari 2006 02:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij overweegt een diesel, geef hem het voordeel van de twijfel
Als je met een sjonnie - 190 aan komt zetten wel, ja. Een originele 190D of E is gewoon een nette wagen, bovendien is het een Mercedes. Een originele Mercedes is altíjd mooi!quote:Op maandag 16 januari 2006 08:31 schreef timmeeeh het volgende:
1- geen idee
2- als jij met deze auto aan komt zetten neemt niemand je meer serieus en kan je een fatsoenlijke baan wel vergeten. nu weet ik natuurlijk je sociale status niet, dus misschien is het wel een goede auto voor je. bovendien vind ik het een lelijke bak. en over dat boeren -en kamperimago: je vergeet turken.
3- geen idee.
Heeft standaard RWD.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:56 schreef retteketet het volgende:
[..]
Als je met een sjonnie - 190 aan komt zetten wel, ja. Een originele 190D of E is gewoon een nette wagen, bovendien is het een Mercedes. Een originele Mercedes is altíjd mooi!
Pizza_Shooter: niet echt iets voor mij, gerookte achterlichten enzo... Doe mij maar een originele.
De topsnelheid maakt me niet zoveel uit... Is wel leuk natuurlijk, maar het gaat in de eerste instantie om een betrouwbare eerste auto die niet te duur is.
Waarom moet ik trouwens een 190D nemen? Een diesel verbruikt minder, maar is volgens mij duurder in de wegenbelasting in vergelijking met een 190E.
[i]Edit: driften met een 190E... dan zou-ie achterwielaandrijving hebben, dus. Hebben ze dat zelf aangepast, of heeft zo'n ding standaard achterwielaandrijving?
Een beetje kerel koopt een W124 serie ipv de kleinere W201quote:
Amenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:20 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Een beetje kerel koopt een W124 serie ipv de kleinere W201![]()
Eentje die er verstand van heeft, maar natuurlijk de 250 5 cilinder diesels waren niet kapot te krijgen, er rijden nog genoeg zulke taxi's in amsterdam rondquote:Op maandag 16 januari 2006 17:12 schreef HardBasss het volgende:
[..]
AmenW124 .. de beste auto ooit gebouwd
![]()
*ahum* *kuch* daarom moest er bij de mijne na (pas) 240.000 km een andere kop opquote:Op maandag 16 januari 2006 17:18 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Eentje die er verstand van heeft, maar natuurlijk de 250 5 cilinder diesels waren niet kapot te krijgen, er rijden nog genoeg zulke taxi's in amsterdam rond![]()
Ik heb een W124 250D (ongeveer 6 ton op de klok) en hij weegt ongeveer 200 kilo (1410kg) zwaarder dan een 190Dquote:Op maandag 16 januari 2006 18:48 schreef retteketet het volgende:
Waarom is 'n W124 beter, afgezien van de grootte? En is zo'n ding veel zwaarder en duurder dan een 190?
Ook hele schöne wagensquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:04 schreef HardBasss het volgende:
ik doe in me spaarzame vrije tijd lekker patsen in een w108 280s![]()
jij bent the manquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:06 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Ook hele schöne wagens![]()
Ikzelf heb nu in 1,5 jaar tijd;
3x 200D W123
1x W115 220D Automatic
1x 230E W123
1x 300D W123
![]()
Ben ik zeker met je eens, we hebben een C200 diesel gehad, en daar lag nog dezelfde motor in als in die van de 190 en de 200 serie (erg langzaam moet ik zeggen, maar we hebben er in 5 jaar bijna 3 ton op gezet dus dat deed hij zeker goed...)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:08 schreef Hyperdude het volgende:
Snelle/originele 190 zijn wel aardig; maar de standaard 190D noemen ze in Duitsland "Wanderdüne", die is nl. echt niet vooruit te branden.
Dat weet ik wel, maar snelheid is niet echt een prioriteit... ik wil gewoon een mooie wagen (lees: een mercedesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:08 schreef Hyperdude het volgende:
Mijn moeder heeft een W124 300E station, 7 ton op de teller. Echt een prima bak.![]()
Zo worden ze niet meer gemaakt.
Snelle/originele 190 zijn wel aardig; maar de standaard 190D noemen ze in Duitsland "Wanderdüne", die is nl. echt niet vooruit te branden.
Ze zijn wel erg langzaam hoor. 2CV kunnen bijna gaan buperduwen als ze je van de linkerbaan willen hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:01 schreef retteketet het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar snelheid is niet echt een prioriteit... ik wil gewoon een mooie wagen (lees: een mercedes) die betrouwbaar en niet al te duur is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |