Dit wellicht?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:48 schreef Cracka-ass het volgende:
Hello, hello
Ik lurk hier regelmatig en moet nu toch echt even posten.
Ik heb laatst een paar nieuwe nummers op mn ipod gezet van eenzelfde artiest via iTunes, als ik echter op mijn iPod zoek bij artiest naar de nummers staat er maar 1 nummer. Zoek ik op 'songs' kan ik de verschillende nummers wel vinden. :S
Wie heeft er een oplossing?
Op het scherm wel, op de tv nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:53 schreef de_sapje het volgende:
24 seizoen 5 aflevering 1 gecheckt op m'n iPod, was heel goed te doen!
garantie heb ik nog voor 60 dagen ofzo.. maar hoop er liever door iets kleins vanaf te zijn dan dat ik em op moet sturenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:07 schreef _Daphne_ het volgende:
Opsturen voordat je garantie verloopt. Of kijken voor een softwareupdate ofzo.
je kan in iTunes toch instellen welke mappen ie automatisch moet controleren? voeg MUSIC er aan toe en hij zal die nummers ook weer vindenquote:Ik heb zelf een iPod mini (blauw). Alleen heb ik 'm laten vallen (ja ik weet t, niet slim). Dus ik ben 2 weken geleden naar de Media Markt gegaan. Niks werkte, dus ze hebben 'm opgestuurd. Dat duurt 3 tot 4 werkweken. Balen, want ik neem dat ding overal mee naartoe. Ik heb nu uit armoede maar mn lievelingsnummers op cd gebrand.
Maar goed: ik download mn nummers en dan speel ik ze af vanuit die download map, maar dan later verplaats ik ze weer naar mn MUSIC map. Alleen iTunes kan dan dat nummer niet meer vinden. Weet iemand hoe ik kan instellen dat iTunes gewoon wel die nummers vind, ook al worden ze verplaatst? Of kan dat niet en moet ik gewoon die boel overzetten voordat ik muziek luister wat ik standaard vergeet?
neequote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:36 schreef rickybee het volgende:
Ik heb een vraagje over iTunes:
Als ik liedjes uit de bibliotheek wis, wis ik ze dan ook van mijn harde schijf?
hmz, ik heb niks gewijzigd bij de instellingen.. maar nog geen muziek verwijderd van mn schijfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |