Arcticquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:03 schreef merino het volgende:
welke kleur heb jij Rob?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:58 schreef Koenz0r het volgende:
Oeh, waar heb je die informatie vandaan?
Ik heb ook een zwart iPod video. Vriend van me heeft een witte, die vind ik er wat loch uitzienquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:32 schreef Koenz0r het volgende:
dankjewel Rob.
Welke kleur Ipod hebben jullie eigelijk? Ik heb de zwarte ipod videoIk vond wit zo afgezaagd. zo typisch standaard
hmmz met een witte of zwarte iPod?quote:
Witte Ipod inderdaad.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:57 schreef merino het volgende:
[..]
hmmz met een witte of zwarte iPod?
ik ga denk ik Eclipse halen om mijn zwarte kleur te behouden
handig he als je een deens OF zweedse handleiding hebt. Tenzij jij zweeds of deens kuntquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:26 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Dat houdertje? *pakt HANDLEIDING*
Quote: " ipod Dock adapter. Voor gebruik met ipod-accesoires, zoals het afzonderlijk verkrijgbare ipod Universal dock.*
Die boekjes zitten er niet voor Jan Lul bij.....
Hoe krijg ik nou foto's op mn Ipod video? (staat NIET in de handleiding)
heeft er iemand van gehoord of er WMA ondersteuning is??quote:Ondersteunde geluidsstructuren: AAC (16 tot 320 Kbps), Protected AAC (van iTunes Music Store), MP3 (16 tot 320 Kbps), MP3 VBR, Audible (2, 3 en 4), Apple Lossless, AIFF en WAV
Doordat de firmware kan worden bijgewerkt, kunnen ook nieuwe geluidsstructuren worden ondersteund
ondersteunt die nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:25 schreef CybPraetorian het volgende:
een beetje geinteresseerd door een Ipod, lees ik dit op de site
[..]
heeft er iemand van gehoord of er WMA ondersteuning is??
ook niet helemaal waar lees ik op Wikipediaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:28 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
ondersteunt die niet
(gelukkig maar, ik kom niet eens verder als 6 gigterwijl ik een ipod video heb van 30 gig)
en als ik een zou hebben, zou er iig 15 gig op staan...quote:The Windows version of iTunes can automatically convert unprotected WMA files to other audio formats, but it does not support direct playback or encoding of WMA format
euh, bij mijn weten dus niet, want ze zitten als het ware "vast gesoldeerd" binnenin...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:02 schreef Koenz0r het volgende:
Ik hoop dat de accu's verbeterd zijn. Maar je kan toch wel de accu vervangen? Mocht de accu kapot gaan of watever?
Jettquote:Op zondag 22 januari 2006 21:47 schreef Jett het volgende:
Nou heel leuk iemand heeft een film voor me geconverteerd ofzo... van mp3 naar mpg geloof ik... maar ik kan hem alsnog niet openen in Itunesgrafkanker ding
ja weet ik veel ik word gekquote:Op zondag 22 januari 2006 22:24 schreef Stretto het volgende:
[..]
Jett![]()
![]()
![]()
Van mp3 naar mpg![]()
Gebruik gewoon Xilisoft Ipod Video Converter, echt een makkie![]()
Wel de geregistreerde versie![]()
mwah geef me een paperclip en ik open elke ipod die er is en je kan de batterij zo vervangen. niks gesoldeerdquote:Op zondag 22 januari 2006 13:31 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
euh, bij mijn weten dus niet, want ze zitten als het ware "vast gesoldeerd" binnenin...
Wat had je precies in dat formulier?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Jep gewoon ff service formulier invullen. Heb ik gehad met mijn nano, was bekrast. Ik vul dat formulier in volgende dag mannetje van UPC aan de deur met door. Daarna afspraak gemaakt om op te halen. En binnen een week een nieuwe iPod nano
Voor wat, hoort watquote:Op zondag 22 januari 2006 22:29 schreef Jett het volgende:
[..]
ja weet ik veel ik word gekik snap er helemaal niks van en wil gewoon een video op me pc
ik snap al die programma;s niet.
dus als je zo sociaal bent om dat voor me te doen en me dan op msn ofzo te sturen
Heb je een lader? Dan moet je die er eens aan leggen. Mijn mini had dat ook de hele tijd maar ik had de lader weergevonden en toen deed ie het weer. Via de computer laadde die niet op.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:57 schreef rotskibo het volgende:
Mn zusje dr Ipod Mini is vastgelopen en reageert niet op resetten (wat 'ie normaal altijd wel deed) en al die andere stappen op: http://www.apple.com/nl/support/ipod/five_rs/ werken ook niet, je blijft alleen maar dat batterijtje met uitroepteken zien. Ik neem aan dat hij gewoon dood is?
Ze had sowieso nooit een Ipod moeten kopen maarja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |