abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34096323
Nee normaalgesproken hebben Apple producten een vaste prijs. En de iPod 30 gig is voor zover ik weet nergens goedkoper dan 330 euro.
pi_34096369
hmm Oke, maar ben een beetje scheiterig... Hebben meer mensen hun ipod via apple online besteld???
I might be wrong, but I doubt it!!
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_34096443
Ja ik
Werkt erg lekker vind ik. Je geeft daar gewoon aan hoe je wilt betalen. Als je hebt betaald kun je de status opvragen via de site. En dan is hij normaal gesproken binnen 4 dagen bij jou thuis
pi_34096551
Oke! heel erg bedankt, en als je er problemen mee hebt ga je naar een Apple store??
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_34097408
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:13 schreef newyorkcity het volgende:
Oke! heel erg bedankt, en als je er problemen mee hebt ga je naar een Apple store??
Jep gewoon ff service formulier invullen. Heb ik gehad met mijn nano, was bekrast. Ik vul dat formulier in volgende dag mannetje van UPC aan de deur met door. Daarna afspraak gemaakt om op te halen. En binnen een week een nieuwe iPod nano
pi_34099775
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:30 schreef Remzz het volgende:

[..]

Jep gewoon ff service formulier invullen. Heb ik gehad met mijn nano, was bekrast. Ik vul dat formulier in volgende dag mannetje van UPC aan de deur met door. Daarna afspraak gemaakt om op te halen. En binnen een week een nieuwe iPod nano
Apple is tog niet verantwoordelijk voor de krassen die je maakt
pi_34099967
Het is echt lekker om in de auto even een aflevering van mijn favo serie te kijken

slechte tvp
The only thing to fear, is running out of beer!
pi_34100273
geen OP..?
pi_34100540
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:17 schreef McFarmer het volgende:
Het is echt lekker om in de auto even een aflevering van mijn favo serie te kijken

slechte tvp
Volgens mij moet je ergens anders naar kijken als je in de auto zit............
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
pi_34101203
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:32 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Volgens mij moet je ergens anders naar kijken als je in de auto zit............
Als je 16 bent hoeft dat nog niet

Zijn er trouwens mensen hier die hun iPod video al eens hebben laten vallen? Mijne viel gelukkig op een stapel kleren, maar denk dat ie een val op de grond niet overleeft..
  zondag 15 januari 2006 @ 22:13:04 #11
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_34102199
1) Heeft er misschien ervaring met iPod Linux bij 4G en is het schakelen tussen iPod Linux en de Apple sofware makkelijk?
2) En: Kan je iPod Linux nu wel of niet zonder problemen op je iPod zetten als je er al wat op hebt staan?
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_34129269
Ik heb ook een vraag:

Kan je Itunes ook aan laten staan zonder dat hij in de 'start' balk staat Dat vind ik namelijk vrij irritant. En met de startbalk bedoel ik gewoon in de onderste balk waar ook word/msn/internet explore vensters verkleind worden. Ik heb liever dat er gewoon een icoontje naast de tijd (helemaal rechtsonder staat) zoals MSN ook 'verkleind' kan worden naar de achtergrond...

Wie weet of dit kan en hoe dit moet
Haleloeja
  maandag 16 januari 2006 @ 18:53:16 #13
118447 Tique3
pi_34130212
1) iTunes->bewerken->voorkeuren->algemeen-> onderaan aanvinken: 'Pictogram van iTunes in systeemvak weergeven'
2) op de taakbalk rechtermuisknop->werkbalken->iTunes uitvinken

Zo zou ie het moeten doen gelderland
pi_34131366
OK! THX werkt

[ Bericht 81% gewijzigd door Gelderland op 16-01-2006 19:29:38 ]
Haleloeja
  woensdag 18 januari 2006 @ 21:57:36 #15
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_34219625
Vandaag een Ipod video gekocht, maar hoe kan ik binnen itunes foto's toevoegen? Er staat netjes video enzo (omzetten naar 16:9 voor ipod gaat prima met videora), maar ik zie niks van foto's...
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
pi_34219665
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:09 schreef newyorkcity het volgende:
hmm Oke, maar ben een beetje scheiterig... Hebben meer mensen hun ipod via apple online besteld???
Net de Nano Online besteld... heb wel vaker dingen op internet besteld en nog nooit problemen gehad. En bij zo'n groot bedrijf als apple hoef je denk ik niet bang te zijn dat ze je beneppen.

m'n eerste iPod, ben benieuwd...
pi_34220793
Ik heb even een vraagje over Itunes.
Hoe maak je een afspeellijst, want als ik nu een afspeellijst maak en dan mijn Ipod bijwerk komt er te staan dat hij mijn lijst niet kan bijwerken omdat de vereiste map onvindbaar is. Iemand een idee?
Koning.
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:05:27 #18
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_34223104
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:19 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb even een vraagje over Itunes.
Hoe maak je een afspeellijst, want als ik nu een afspeellijst maak en dan mijn Ipod bijwerk komt er te staan dat hij mijn lijst niet kan bijwerken omdat de vereiste map onvindbaar is. Iemand een idee?
Afspeellijst maken, nummers toevoegen aan bibliotheek. Vervolgens de nummers selecteren die je in je playlist wilt en slepen naar je nieuwe playlist.

Vervolgens Ipod aansluiten of Itunes opnieuw starten zodat ie kan synchroniseren.

(Heb de ipod sinds 18:00 vandaag en geen handleiding gelezen )
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
pi_34232570
en er zijn weer updates!!! (verkapte tvp)
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:21:55 #20
118447 Tique3
pi_34232650
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:19 schreef ryan_atwood het volgende:
en er zijn weer updates!!! (verkapte tvp)
waarvan?
pi_34232690
itunes en ipodupdater. Die berichten kreeg ik net namelijk toen ik hem wilde opladen
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:26:42 #22
118447 Tique3
pi_34232783
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:23 schreef ryan_atwood het volgende:
itunes en ipodupdater. Die berichten kreeg ik net namelijk toen ik hem wilde opladen
Ik heb op mijn iPod 4G versie 3.1.1 staan en die is up to date
En van iTunes is ook geen nieuwe versie (versie 6.2 was al ff uit)
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:28:52 #23
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_34232846
Mijn gisteren aangeschafte Video ge-update naar 1.1
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:58:12 #24
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_34239543
Het is toch ook mogelijk om foto's op zo'n nieuwe iPod te zetten? Hoe doe je dat?
pi_34242198
Ik heb vandaag de Ipod Photo 30 gig gekregen van mijn vriendin Echt een fantastisch ding. Zit nu de update te downloaden. Er staan al 1200 foto's op. Een kleine 1 gig. Zo maar even de muziek proberen erop te zetten.

Maar ik ben nu een vaste lurker hier, en ik zal hier en daar nu ook wel vaker posten
pi_34242899
Zo mijn Ipod is geupdate naar 1.1. Hoe krijg ik er in godsnaam muziek op via i-tunes. Met een Zweedse instructe kom je ook niet ver.
pi_34243468
I tunes is trouwens een bagger programma. Zodra er een playlist van 3000 Liedjes in komt, is het zo traag als poep
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:48:29 #28
44906 merino
World of Sleepers
pi_34245639
mijn nieuwe zwarte iPod video 30gig is nu aan het opladen
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:48:55 #29
44906 merino
World of Sleepers
pi_34245651
durf hem alleen niet aan te raken ivm krassen
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_34245759
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:48 schreef merino het volgende:
mijn nieuwe zwarte iPod video 30gig is nu aan het opladen
Oeh, ik heb hem ook in het zwart. Precies dezelfde die jij hebt. Ik hoefde hem overigens niet opteladen, ik kon hem meteen aanzetten, en had een volle batterij?

En ja, het voelt zo kostbaar, zo gigantisch kostbaar. Je wilt hem niet aanraken, de eerste kras wordt een lijdensweg
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:56:03 #31
44906 merino
World of Sleepers
pi_34245841
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:53 schreef Koenz0r het volgende:

[..]

Oeh, ik heb hem ook in het zwart. Precies dezelfde die jij hebt. Ik hoefde hem overigens niet opteladen, ik kon hem meteen aanzetten, en had een volle batterij?

En ja, het voelt zo kostbaar, zo gigantisch kostbaar. Je wilt hem niet aanraken, de eerste kras wordt een lijdensweg
ik had zo'n bliksem tekentje wat volgs mij aangeeft dat er geen batterij power meer inzat.

Moet overigens nog echt niet denken aan mijn eerste kras
snel maar ff wat geld bij elkaar sprokkelen om een protectie iets te kopen
pi_34245913
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:56 schreef merino het volgende:

[..]

ik had zo'n bliksem tekentje wat volgs mij aangeeft dat er geen batterij power meer inzat.

Moet overigens nog echt niet denken aan mijn eerste kras
snel maar ff wat geld bij elkaar sprokkelen om een protectie iets te kopen
Er zit wel zo een zakje bij. Een grijs stoffen zakje voor je ipod zelf.

Overigens zou het cooler zijn als ze de kabels ook in het zwart zouden doen. Heb jij trouwens ook 2 zakjes aan elkaar, met in ieder 2 ronde zwarte stoffen plaatjes? ik heb geen flauw idee waarvoor de namelijk zijn.
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:10:10 #33
44906 merino
World of Sleepers
pi_34246209
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:59 schreef Koenz0r het volgende:

[..]

Er zit wel zo een zakje bij. Een grijs stoffen zakje voor je ipod zelf.

Overigens zou het cooler zijn als ze de kabels ook in het zwart zouden doen. Heb jij trouwens ook 2 zakjes aan elkaar, met in ieder 2 ronde zwarte stoffen plaatjes? ik heb geen flauw idee waarvoor de namelijk zijn.
die zijn voor de oordoppen, kan je eromheen doen zodat je oor beter beschermd is ofzo. Je hebt er een extra van bijgekregen.

Stom idd dat ze niet alles in het zwart hebben. Maar mijn koptelefoon+draad is toch zwart en mijn audio/videokabels ook. Wil alleen nog mooie protectie iets eroverheen (dat zakje is echt ) bovendien issie onbeschermd als ie uit het zakje is.

Ik zit nog te twijfelen of ik de iSkin eVo3 mooi genoeg vind;

pi_34246322
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:48 schreef Koenz0r het volgende:
I tunes is trouwens een bagger programma. Zodra er een playlist van 3000 Liedjes in komt, is het zo traag als poep
nog geen problemen mee maar ik heb er dan ook 'maar' 500 nummers in staan, vind het verder super werken. Helemaal omdat ie automatisch directory's aan maakt van artiesten en album. Gebruik iTunes nu een paar maand.

een paar vraagjes aan de rest :

1. Heb gister een iPod nano 2gig besteld en ivk vroeg me dus af of hij de nummers hetzelfde opslaat zoals in iTunes of alle mp3's in 1 map?

2. kun je op de iPod ook zien hoe vaak het nummer gedraait is en welke score(aantal sterren) hij heeft?

3. is het mogelijk om op de iPod zelf ook weer van die dynamische playlisten aan te maken zoals in iTunes?

Alvast bedankt voor de antwoorden.
pi_34246376
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:10 schreef merino het volgende:

[..]

die zijn voor de oordoppen, kan je eromheen doen zodat je oor beter beschermd is ofzo. Je hebt er een extra van bijgekregen.

Stom idd dat ze niet alles in het zwart hebben. Maar mijn koptelefoon+draad is toch zwart en mijn audio/videokabels ook. Wil alleen nog mooie protectie iets eroverheen (dat zakje is echt ) bovendien issie onbeschermd als ie uit het zakje is.

Ik zit nog te twijfelen of ik de iSkin eVo3 mooi genoeg vind;

[afbeelding]
Die is wel mooi,

is die ook voor de nano?
pi_34246453
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:53 schreef Tique3 het volgende:
1) iTunes->bewerken->voorkeuren->algemeen-> onderaan aanvinken: 'Pictogram van iTunes in systeemvak weergeven'
2) op de taakbalk rechtermuisknop->werkbalken->iTunes uitvinken

Zo zou ie het moeten doen gelderland
Hee, prettig!

(niet zo heel erg verkapte tvp)
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:18:26 #37
44906 merino
World of Sleepers
pi_34246502
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:15 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Die is wel mooi,

is die ook voor de nano?
die van de nano is nog veeeeeeeel mooier;

www.iskin.com
pi_34246566
Oké. Doe ik iets fout? of..

Ik heb allemaal mapjes die hernoemd naar de band enzo. Ik heb die allemaal in een grote map staan, en die heet Muziek. Nou heeft Itunes Muziek op mijn ipod gedaan. Alleen is het echt 1 grote baggertroep, alle songs staan overal, en er staat niet welk nummer van welke artiest is, alles staat door elkaar, alles is echt 1 grote puinzooi.

Weet iemand hoe je nou mooi en overzichtig je ipod voorziet van nummers? Dit is namelijk bagger.
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:21:53 #39
44906 merino
World of Sleepers
pi_34246626
wachten tot de batterij volledig is opgeladen is enorm irritant. Ik wil hem testen!!
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:28:07 #40
44906 merino
World of Sleepers
pi_34246842
ik merk al dat ik volgende week eens goed ervoor moet gaan zitten om alle mp3's te retaggen

hoe kan je nou overigens trailers downloaden in iTunes?
kan dat wel zonder Apple ID welke ik niet aan kan maken omdat ik geen creditcard heb...
pi_34246880
Hoe gooi je nummers van je Ipod af
pi_34246964
Echt waar alles op mijn ipod is echte en grote troep
pi_34246971
hoe tyf je alles er af??
pi_34247091
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:32 schreef Koenz0r het volgende:
hoe tyf je alles er af??
als je een bericht hebt getypt krijg je ook een edit knop op dit forum, hoef je niet steeds opnieuw een bericht te posten...
pi_34247389
goh -.-'' ik ben zo in de spanning van de nieuwe ipod dat het mij zal jeuken of ik een edit knop heb of niet
pi_34247438
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:44 schreef Koenz0r het volgende:
goh -.-'' ik ben zo in de spanning van de nieuwe ipod dat het mij zal jeuken of ik een edit knop heb of niet
maar mij wel

drie van die knipperrende usericon van jouw doen bij mij ook wat jeuken
pi_34249957
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:18 schreef merino het volgende:

[..]

die van de nano is nog veeeeeeeel mooier;

[afbeelding]

www.iskin.com
Die Phantom Rave is hard.
Alleen jammer dat het niet in Nederland is, moet een ander hoesje gaan zoeken dus.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:14:19 #48
44906 merino
World of Sleepers
pi_34250387
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:03 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Die Phantom Rave is hard.
Alleen jammer dat het niet in Nederland is, moet een ander hoesje gaan zoeken dus.
niet in Nederland?

de iSkin eVo3 ligt wel hier in de winkels hoor

begin het overigens echt zat te worden om te wachten tot mijn iPod is volgeladen. Heb ook echt geen idee hoe lang het nog gaat duren...
pi_34251037
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:14 schreef merino het volgende:

[..]

niet in Nederland?

de iSkin eVo3 ligt wel hier in de winkels hoor

begin het overigens echt zat te worden om te wachten tot mijn iPod is volgeladen. Heb ook echt geen idee hoe lang het nog gaat duren...
Dope, waar?
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:47:52 #50
44906 merino
World of Sleepers
pi_34251739
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Dope, waar?
mediamarkt sowieso (hebben volgs mij ook erg veel iPod stuff) en het zou kunnen dat ie ook bij Dixons lag. Was er vandaag om mijn iPod te halen en zag wel aantal iSkins maar ik zou niet weten welke
pi_34252137
Zo, al mijn muziek staat op de Ipod Photo. nog 18 gigabyte vrij. Heb zelfs nog wat albums overgeslagen ( Omdat ze live waren.) Hoe krijg ik nou eigenlijk een film erop?
pi_34252260
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:57 schreef Koenz0r het volgende:
Zo, al mijn muziek staat op de Ipod Photo. nog 18 gigabyte vrij. Heb zelfs nog wat albums overgeslagen ( Omdat ze live waren.) Hoe krijg ik nou eigenlijk een film erop?
Volgens mij moet je je iPod in de videorecorder zetten en dan op record duwen.
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:08:33 #53
44906 merino
World of Sleepers
pi_34252570
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:57 schreef Koenz0r het volgende:
met Nero Recode of Videora naar .mp4 converten, die filmpjes in je bibliotheek inladen en dan naar de iPod slepen.

Heb hem net ff getest met oa een dvd van U2 en een concert van The Doors en de tering wat een vette toepassing is dat zeg. Zat hiervoor nog beetje in twijfel of ze die videofunctie wel goed hadden gedaan enzo maar nu ben ik overtuigd. Alleen jammer dat de batterij zo kort meegaat met video...
pi_34254316
Ik had een trailer geprobeerd en ja.. wat een kwaliteit. Echt ongelovelijk

even Nero Recode proberen
  donderdag 19 januari 2006 @ 21:03:18 #55
44906 merino
World of Sleepers
pi_34254590
Videora is kut, filmpjes lopen niet in sync. Nero Recode is echt

vergeet niet alle opties goed te zetten;
http://arstechnica.com/guides/tweaks/ipod-video.ars/5
pi_34255375
kan nergens een goede link voor Nero Recode 2.2.6.17b vinden. Alleen maar dode mirrors -.-''
  donderdag 19 januari 2006 @ 21:30:35 #57
44906 merino
World of Sleepers
pi_34255839
d'r zit gewoon al een fokking lange kras op mijn scherm
is dus niet gelogen dat ie snel krast. Gelukkig zie je het niet recht van voren. Snel maar ff iets van protectie erover heen gooien want oei wat is dat zakje wat je erbij krijgt kut zeg

vind het overigens jammer (als dat er niet op zit althans) dat de stand van de video als je hem stop zet niet onthouden wordt. Want dan zou je zeg maar 30min film kunnen kijken, daarna uurtje mp3's en als je dan weer ergens zit de rest van de film...
  donderdag 19 januari 2006 @ 21:31:12 #58
44906 merino
World of Sleepers
pi_34255881
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:21 schreef Koenz0r het volgende:
kan nergens een goede link voor Nero Recode 2.2.6.17b vinden. Alleen maar dode mirrors -.-''
Nero 7 premium trial downloaden. Is helemaal compleet zit alleen wel tijdslot op...
pi_34256443

Kan iemand mij vertellen wat dat witte ding is?
pi_34256524
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:30 schreef merino het volgende:
d'r zit gewoon al een fokking lange kras op mijn scherm
is dus niet gelogen dat ie snel krast. Gelukkig zie je het niet recht van voren. Snel maar ff iets van protectie erover heen gooien want oei wat is dat zakje wat je erbij krijgt kut zeg

vind het overigens jammer (als dat er niet op zit althans) dat de stand van de video als je hem stop zet niet onthouden wordt. Want dan zou je zeg maar 30min film kunnen kijken, daarna uurtje mp3's en als je dan weer ergens zit de rest van de film...
fok man, dat is kut van die kras. Dat hoesje wat erbij zit is inderdaad bagger, ik wil ook zo snel mogelijk kijken voor een fatsoenlijk hoesje
  donderdag 19 januari 2006 @ 21:46:14 #61
44906 merino
World of Sleepers
pi_34256645
dat moet je gebruiken samen met de Universal Dock
dat ding is aangepast op de maten van jou ipod (de 30gig video) zodat ie daarin gezet kan worden

en die kras is jammer maar had het verwacht
pi_34257214
Krast bij jullie de voorkant ook zo erg (zwarte ipod video)? Mijn voorkant is veel meer bekrast dan de achterkant, terwijl ik het juist andersom had verwacht. Het is echt een prachtdingetje trouwens, heb hem nu bijna 2 weken.
pi_34257923
quote:
1. Heb gister een iPod nano 2gig besteld en ivk vroeg me dus af of hij de nummers hetzelfde opslaat zoals in iTunes of alle mp3's in 1 map?

2. kun je op de iPod ook zien hoe vaak het nummer gedraait is en welke score(aantal sterren) hij heeft?

3. is het mogelijk om op de iPod zelf ook weer van die dynamische playlisten aan te maken zoals in iTunes?
pi_34258024
Gebruik jij een hoesje?
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:26:19 #65
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_34258389
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:42 schreef Koenz0r het volgende:
[afbeelding]

Kan iemand mij vertellen wat dat witte ding is?
Dat houdertje? *pakt HANDLEIDING*

Quote: " ipod Dock adapter. Voor gebruik met ipod-accesoires, zoals het afzonderlijk verkrijgbare ipod Universal dock.*

Die boekjes zitten er niet voor Jan Lul bij.....

Hoe krijg ik nou foto's op mn Ipod video? (staat NIET in de handleiding )
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:30:17 #66
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_34258613
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:03 schreef merino het volgende:
Videora is kut, filmpjes lopen niet in sync. Nero Recode is echt

vergeet niet alle opties goed te zetten;
http://arstechnica.com/guides/tweaks/ipod-video.ars/5
Filmpjes lopen keurig synchroon hier. Gebruik ook videora (zelf een widescreen profiel gemaakt, anders rekt de ipoot de boel uit).

Maargoed, Recode dus ff fixen.
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:33:23 #67
44906 merino
World of Sleepers
pi_34258770
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:30 schreef Robhimself het volgende:

[..]

Filmpjes lopen keurig synchroon hier. Gebruik ook videora (zelf een widescreen profiel gemaakt, anders rekt de ipoot de boel uit).

Maargoed, Recode dus ff fixen.
vreemd dan ligt het dus wel aan mijn instellingen...

nja nero is toch sneller
pi_34259990
pfff, hier een complete nitwit op I-pod gebied. ben op zoek naar een niet al te dure (zo rond 200 euro max), als kado voor iemand die 'm alleen als mp3 speler wil gebruiken. zo te lezen zitten hier veel experts. wat zouden jullie adviseren: beter niet kopen en alleen het bedrag als startbedrag geven zodat hij zelf een duurdere / betere kan kopen als hij dat wil? of juist wel doen, voor dat bedrag kun je een prima i-pod kopen als je 'm alleen als mp3-speler wil gebruiken?

ben benieuwd.
pi_34260418
Voor 200 euro kun je een goede iPod mini kopen(als die nog in de handel is), dat is wat mij betreft de beste iPod. Als diegene geen belang heeft bij video en genoeg heeft aan 4/6 gig zou ik voor de mini gaan.

Voor ongeveer 200 euro(iets meer dacht 230) kun je de iPod nano kopen. Ziet er net iets gelikter uit(volgens de meesten dan), en kan foto's tonen. Nadeel is dat hij maar 2 gig grote heeft, of je kunt de 4 gig versie voor 250 euro kopen.

De 'echte' iPod begint vanaf ¤330 voor de 30 gig versie. Die kan ook video aan. De 60 gig versie kost in de 400 euro.

Mocht hij/zij geen belang hebben aan zoveel gig, aan een display en geen behoefte hebben aan video/foto functies kun je ook nog voor de iPod shuffle gaan en die begint bij ¤99 voor een halve gig
De mini

De nano

De iPod

De iPod shuffle
pi_34260867
bedankt!
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:43:01 #71
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_34262170
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:58 schreef sleepflower het volgende:
Het is toch ook mogelijk om foto's op zo'n nieuwe iPod te zetten? Hoe doe je dat?
pi_34262574
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:43 schreef sleepflower het volgende:

[..]
In iTunes naar Bewerken > Voorkeuren, dan staat er bij het 2e dingetje 'iPod' en daar dan weer Foto's..
pi_34271797
nog geen enkel krasje op de boven kant

op de achterkant zitten wat lichte krasjes
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:13:16 #74
44906 merino
World of Sleepers
pi_34273658
hmmz second pass encoding duurt echt lang bij Nero Recode
en dan vooral bij de wat langere films. Korte muziekclips heb ik echt zo gerecode.

Kan iemand overigens nog ff vertellen welke instellingen hij/zij bij Videora gebruikt want ik krijg steeds clips die out of sync lopen.

Owh en als je een video hebt met een datarate van iets van 300kb/s heeft het dan zin om hem naar 2mb/s om te zetten (wat wel enorm veel ruimte inneemt...)
pi_34280847
Weet iemand of er ook een goedkopere variant is op de iPod nano dock station?

ik vind 30 euro wel heel veel voor een klein houdertje....
pi_34281353
wat houd een "dock station" nou precies in? Is het een oplader? of..
pi_34281550
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:50 schreef Koenz0r het volgende:
wat houd een "dock station" nou precies in? Is het een oplader? of..
Daar kun je je iPod in zetten zodat ie recht op staat tijdens het laden of USB connectie, en je hoeft niet steeds de kabel er in te drukken.

net zoals je draadloze telefoon thuis, die zet je meestal ook recht op ergens in..
pi_34282066
Ahh oké .

Ik denk erover na om deze te bestellen:
quote:
USB-lichtnetadapter voor de iPod - Apple

Met een extra USB-lichtnetadapter sluit u de iPod met Click Wheel, iPod mini en iPod shuffle - het nieuwste product uit de iPod-serie - eenvoudig aan op een stopcontact om de batterij op te laden.

Om de iPod op te laden, steekt u de adapter in een wandcontactdoos.

De iPod shuffle kan rechtstreeks op de USB-lichtnetadapter of op het optionele iPod shuffle-dock worden aangesloten.

Opmerking: Geschikt voor de iPod shuffle, de iPod mini, de iPod photo en de iPod met een Click Wheel. Voor de iPod mini, de iPod photo en de iPod met een Click Wheel is ook de iPod Connector-naar-USB-kabel vereist.

Dit dingetje dus:

voor 29,00 ¤.

geschikt voor iPod met kleurendisplay iPod shuffle iPod nano iPod mini iPod iPod with video

bron
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:29:57 #79
44906 merino
World of Sleepers
pi_34282584
dammit er zitten echt al veel krasjes op mijne

wou vandaag de iSkin kopen maar hij was niet bij Dixons. Issie al uit in Nederland of niet?
en hoe maak ik mijn ipod schoon (vingerafdrukken en stof enzo)? las ergens dat je niet met tissuepapier erop moet gaan wrijven...
pi_34282641
Ik heb nog geen enkele kras ik gebruik gewoon het standaard hoesje, en laat hem in mijn binnste jaszak glijden.

Kan iemand mij vertellen waar hij/zij Nero Recode vandaan heeft? Google vindt echt niets en ik wil dat programma hebben. Althans de Trail version. Kan iemand mij helpen?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:33:39 #81
44906 merino
World of Sleepers
pi_34282696
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:31 schreef Koenz0r het volgende:
Ik heb nog geen enkele kras ik gebruik gewoon het standaard hoesje, en laat hem in mijn binnste jaszak glijden.
ik kan het niet geloven. Heb je wel goed gekeken? vanuit meerdere hoeken, afstanden en met verschillende lichtinvallen?
quote:
Kan iemand mij vertellen waar hij/zij Nero Recode vandaan heeft? Google vindt echt niets en ik wil dat programma hebben. Althans de Trail version. Kan iemand mij helpen?
gewoon van Nero
www.nero.com denk ik
pi_34282960
Content of Download Package Nero 7 Premium trial version

* Nero Home
* Nero Scout
* Nero StartSmart
* Nero Burning ROM 7
* Nero Express 7
* Nero WaveEditor 3
* Nero SoundTrax 2
* Nero Vision 4
* Nero Recode 2

* Nero ShowTime 2
* Nero MediaHome
* Nero PhotoSnap
* Nero CoverDesigner
* Nero Toolkit
* Nero BackItUp 2
* InCD 5
* Nero SoundBox
* Nero ImageDrive

en ik een paar heeeeeeele lichte krasjes maar daar doe je niets tegen. Maar die zie je echt amper
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:48:18 #83
44906 merino
World of Sleepers
pi_34283214
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:41 schreef Koenz0r het volgende:
en ik een paar heeeeeeele lichte krasjes maar daar doe je niets tegen. Maar die zie je echt amper
ik zie ze niet van recht van voor maar als ik hem op mijn bureau leg en dus van schuinonder af erop kijk dan zie ik ze zitten.

Overigens schijn je met koperpoets of speciaal Displex spul die krasjes weg te kunnen polijsten
pi_34283375
Even de podcast functie testen
pi_34283402
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:48 schreef merino het volgende:

[..]

ik zie ze niet van recht van voor maar als ik hem op mijn bureau leg en dus van schuinonder af erop kijk dan zie ik ze zitten.

Overigens schijn je met koperpoets of speciaal Displex spul die krasjes weg te kunnen polijsten
Daar wil ik dan wel eerst een bron van hebben of bewijs voordat ik mijn ipod naar de mallemoere wrijf met mijn doekje koperpoets
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:57:49 #86
44906 merino
World of Sleepers
pi_34283550
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:53 schreef Koenz0r het volgende:

[..]

Daar wil ik dan wel eerst een bron van hebben of bewijs voordat ik mijn ipod naar de mallemoere wrijf met mijn doekje koperpoets
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1040268

op de Nano schijnt het erg goed te werken
pi_34284308
Als dat werkt dan heb ik er niets meer dan hulde voor. Maar zoiets op mijn eigen ipod proberen, ik weet het niet
pi_34284447
Hoe de kk zet je focking plaatjes met Itunes op de Ipod video?

STERF Itunes
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  vrijdag 20 januari 2006 @ 17:28:49 #89
44906 merino
World of Sleepers
pi_34284509
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 17:21 schreef Koenz0r het volgende:
Als dat werkt dan heb ik er niets meer dan hulde voor. Maar zoiets op mijn eigen ipod proberen, ik weet het niet
ik durf het ook nog niet aan
pi_34284723
kut ipod, zit al onder de krassen maja, foto's erop doen lukt wel en videopodcasts ook ( hapyytreefriends) maar ik wil gvd me south park film er op hebben
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 17:40:30 #91
44906 merino
World of Sleepers
pi_34284810
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 17:37 schreef Jett het volgende:
kut ipod, zit al onder de krassen maja, foto's erop doen lukt wel en videopodcasts ook ( hapyytreefriends) maar ik wil gvd me south park film er op hebben
southpark

en Seinfeld
maar dat gaat nog wel ff duren voor die ged/l zijn.
Heb wel al paar films erop staan
pi_34284815
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 17:37 schreef Jett het volgende:
hoe zet je die er dan op? want mij lukt het niet........

Wat een kut software........
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  vrijdag 20 januari 2006 @ 17:41:47 #93
44906 merino
World of Sleepers
pi_34284840
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 17:40 schreef Stretto het volgende:
Wat een kut software........
eensch
pi_34284878
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 17:41 schreef merino het volgende:

[..]

eensch
en ik heb m net......
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_34288370
Nou zeg, de linker oordop geeft een krakend geluid als er een hoog geluid uitkomt. Die is dus naar de klote, aangezien dat bij elk nummer zo is, en bij de rechter is alles glashelder.

Waar kun je de ipod oordopjes bestellen? En wat kosten ze?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:39:29 #96
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_34288413
Zijn die tubes nou wel mooi om de Nano
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:39:34 #97
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_34288415
Vandaag een Iskin Evo3 aangeschaft voor mn Video. Zit perfect en ik hoef m niet meer als Hannibal Lecter te vervoeren!!

Heb m sinds Woensdag en nog geen krasje. Zal er nu ook niet op komen!

Dat is m dus.
pi_34288466
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 17:40 schreef merino het volgende:

[..]

southpark

en Seinfeld
maar dat gaat nog wel ff duren voor die ged/l zijn.
Heb wel al paar films erop staan
Hoe zet je films erop dan? Moet ik quicktime ofzo instaleren?
pi_34288473
Waar heb je hem gekocht?
pi_34288493
En wat kostte die Iskin Evo3 ?
pi_34288528
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:41 schreef Jett het volgende:

[..]

met Nero Recode je dvd's decoderen naar .mp4, en via itunes gewoon erop zetten
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:43:45 #102
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_34288545
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:42 schreef Koenz0r het volgende:
En wat kostte die Iskin Evo3 ?
Gekocht bij Apple store Utrecht op de Mariastraat.
Hij kost 34,95.

Maargoed, dat heb ik wel over voor een krasvrije Ipod.
pi_34288559
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:43 schreef Koenz0r het volgende:

[..]

met Nero Recode je dvd's decoderen naar .mp4, en via itunes gewoon erop zetten
Oke, hoe decodeer ik het naar .mp4?
pi_34288618
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:43 schreef Robhimself het volgende:

[..]

Gekocht bij Apple store Utrecht op de Mariastraat.
Hij kost 34,95.

Maargoed, dat heb ik wel over voor een krasvrije Ipod.
Nice Kun je er misschien een foto van maken?? ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:46:29 #106
44906 merino
World of Sleepers
pi_34288623
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:41 schreef Jett het volgende:

[..]

het meeste heb ik in het juiste formaat gedownload. Maar je kan ze ook zelf naar .mp4 omzetten met Nero Recode 2 (www.nero.com)
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:47:26 #107
44906 merino
World of Sleepers
pi_34288647
ik ga ook maar es naar de Apple store dinsdag voor de iSkin
pi_34288694
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:46 schreef merino het volgende:

[..]

het meeste heb ik in het juiste formaat gedownload. Maar je kan ze ook zelf naar .mp4 omzetten met Nero Recode 2 (www.nero.com)
Oke dat snap ik dus echt niet, maar als het gewoon een mp4 bestand is, en ik hem afspeel in Itunes, ipod bijwerken doe, dan staat die er gewoon op?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:51:22 #109
44906 merino
World of Sleepers
pi_34288766
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:49 schreef Jett het volgende:

[..]

Oke dat snap ik dus echt niet, maar als het gewoon een mp4 bestand is, en ik hem afspeel in Itunes, ipod bijwerken doe, dan staat die er gewoon op?
uhm als je hem vanuit iTunes naar je iPod sleept (of bijwerkt, what ever) dan staat ie er op ja
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:52:40 #110
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_34288791
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:46 schreef Koenz0r het volgende:

[..]

Nice Kun je er misschien een foto van maken?? ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet

Dat is m. Ze hebben m in meerdere kleuren. Er zijn 2 types: A(30gb) en B(60gb)
pi_34288890
Is er een Apple-Ipod store in Groningen?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:57:26 #112
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_34288925
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:56 schreef Koenz0r het volgende:
Is er een Apple-Ipod store in Groningen?
Apple Centre Bossina Westerkade 24-Groningen 050 - 3133011
pi_34288962
Oeh, waar heb je die informatie vandaan?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:03:28 #114
44906 merino
World of Sleepers
pi_34289128
welke kleur heb jij Rob?
pi_34289266
Ik mag dan wel geen rob zijn, maar ik heb de zwarte
  vrijdag 20 januari 2006 @ 21:01:26 #116
44906 merino
World of Sleepers
pi_34291140
net Southpark en Seinfeld gekeken op de iPod en godverdomme wat is dat fijn zeg

vooral Southpark ziet er heel prettig uit op het schermpje
  vrijdag 20 januari 2006 @ 21:02:01 #117
44906 merino
World of Sleepers
pi_34291165
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:07 schreef Koenz0r het volgende:
Ik mag dan wel geen rob zijn, maar ik heb de zwarte
bedoelde de iSkin
pi_34291273
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:01 schreef merino het volgende:
net Southpark en Seinfeld gekeken op de iPod en godverdomme wat is dat fijn zeg

vooral Southpark ziet er heel prettig uit op het schermpje
Oke, wrijf het er maar in kan je niet via msn ofzo hem naar me sturen want ik snap computers überhaupt niet laat staan iets decoderen of zo. ik moet gewoon in de trein south park kunnen kijken
pi_34294497
ik gebruik de xilisoft ipod video converter om mijn video's te converteren
pi_34294510
heel makkelijk is het om daarmee te converteren
pi_34296912
Hey, hoe zet ik een nummer van mn iPod naar mn pc?
pi_34300678
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:03 schreef merino het volgende:
welke kleur heb jij Rob?
Arctic
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
pi_34300692
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:58 schreef Koenz0r het volgende:
Oeh, waar heb je die informatie vandaan?
Google
pi_34304414
dankjewel Rob.

Welke kleur Ipod hebben jullie eigelijk? Ik heb de zwarte ipod video Ik vond wit zo afgezaagd. zo typisch standaard
pi_34304540
Er is ook een soort gelijke Ipod winkel in Bremen. Moet ik maar eens gaan kijken.
pi_34304803
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 11:32 schreef Koenz0r het volgende:
dankjewel Rob.

Welke kleur Ipod hebben jullie eigelijk? Ik heb de zwarte ipod video Ik vond wit zo afgezaagd. zo typisch standaard
Ik heb ook een zwart iPod video. Vriend van me heeft een witte, die vind ik er wat loch uitzien
  zaterdag 21 januari 2006 @ 12:57:58 #127
44906 merino
World of Sleepers
pi_34306615
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 02:09 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Arctic
hmmz met een witte of zwarte iPod?

ik ga denk ik Eclipse halen om mijn zwarte kleur te behouden
pi_34310528
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:57 schreef merino het volgende:

[..]

hmmz met een witte of zwarte iPod?

ik ga denk ik Eclipse halen om mijn zwarte kleur te behouden
Witte Ipod inderdaad. Eclipse moet je nemen als je een zwarte hebt.
pi_34318949
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:26 schreef Robhimself het volgende:

[..]

Dat houdertje? *pakt HANDLEIDING*

Quote: " ipod Dock adapter. Voor gebruik met ipod-accesoires, zoals het afzonderlijk verkrijgbare ipod Universal dock.*

Die boekjes zitten er niet voor Jan Lul bij.....

Hoe krijg ik nou foto's op mn Ipod video? (staat NIET in de handleiding )
handig he als je een deens OF zweedse handleiding hebt. Tenzij jij zweeds of deens kunt
  zaterdag 21 januari 2006 @ 22:25:49 #130
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_34326505
een beetje geinteresseerd door een Ipod, lees ik dit op de site
quote:
Ondersteunde geluidsstructuren: AAC (16 tot 320 Kbps), Protected AAC (van iTunes Music Store), MP3 (16 tot 320 Kbps), MP3 VBR, Audible (2, 3 en 4), Apple Lossless, AIFF en WAV

Doordat de firmware kan worden bijgewerkt, kunnen ook nieuwe geluidsstructuren worden ondersteund
heeft er iemand van gehoord of er WMA ondersteuning is??
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_34326614
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 22:25 schreef CybPraetorian het volgende:
een beetje geinteresseerd door een Ipod, lees ik dit op de site
[..]

heeft er iemand van gehoord of er WMA ondersteuning is??
ondersteunt die niet

(gelukkig maar, ik kom niet eens verder als 6 gig terwijl ik een ipod video heb van 30 gig)
  zaterdag 21 januari 2006 @ 22:32:18 #132
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_34326794
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 22:28 schreef mie_at_work het volgende:

[..]

ondersteunt die niet

(gelukkig maar, ik kom niet eens verder als 6 gig terwijl ik een ipod video heb van 30 gig)
ook niet helemaal waar lees ik op Wikipedia
quote:
The Windows version of iTunes can automatically convert unprotected WMA files to other audio formats, but it does not support direct playback or encoding of WMA format
en als ik een zou hebben, zou er iig 15 gig op staan...

ohja, nog een vraag: jaren geleden: lees 4 jaren, werd mij gewaarschuwd: Ipod, leuk ding, maar na 18 maanden kan je een nieuwe kopen want dan is de accu compleet uitgeleefd. Ik lees dat ook terug op Wikipedia... maar is dat al verbeterd?

of staat er een nieuwe versie op komst waar een verwijderbare accu in zit??
pi_34328106
Ik gebruik nu 14 gig. 12 gig aan muziek en ik heb 2 films erop staan. ( White chicks en Jackass the movie)
pi_34328129
Ik hoop dat de accu's verbeterd zijn. Maar je kan toch wel de accu vervangen? Mocht de accu kapot gaan of watever?
  zondag 22 januari 2006 @ 11:56:19 #135
118447 Tique3
pi_34338304
Ik ben een paar dagen van internet afgesloten geweest en heb gelijk bijna 2 pagina's gemist
Ik heb een hardcase gekocht voor mijn iPod 4G, hij is nu wel iets groter maar blijft er wel mooi uit zien, hij is ook nog goed te bedienen!
  zondag 22 januari 2006 @ 13:31:29 #136
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_34341240
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 23:02 schreef Koenz0r het volgende:
Ik hoop dat de accu's verbeterd zijn. Maar je kan toch wel de accu vervangen? Mocht de accu kapot gaan of watever?
euh, bij mijn weten dus niet, want ze zitten als het ware "vast gesoldeerd" binnenin...
pi_34359126
Nou heel leuk iemand heeft een film voor me geconverteerd ofzo... van mp3 naar mpg geloof ik... maar ik kan hem alsnog niet openen in Itunes grafkanker ding
  zondag 22 januari 2006 @ 22:24:24 #138
91856 Stretto
..........
pi_34360623
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:47 schreef Jett het volgende:
Nou heel leuk iemand heeft een film voor me geconverteerd ofzo... van mp3 naar mpg geloof ik... maar ik kan hem alsnog niet openen in Itunes grafkanker ding
Jett
Van mp3 naar mpg

Gebruik gewoon Xilisoft Ipod Video Converter, echt een makkie
Wel de geregistreerde versie
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_34360840
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:24 schreef Stretto het volgende:

[..]

Jett
Van mp3 naar mpg

Gebruik gewoon Xilisoft Ipod Video Converter, echt een makkie
Wel de geregistreerde versie
ja weet ik veel ik word gek ik snap er helemaal niks van en wil gewoon een video op me pc
ik snap al die programma;s niet.
dus als je zo sociaal bent om dat voor me te doen en me dan op msn ofzo te sturen
pi_34361903
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:31 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

euh, bij mijn weten dus niet, want ze zitten als het ware "vast gesoldeerd" binnenin...
mwah geef me een paperclip en ik open elke ipod die er is en je kan de batterij zo vervangen. niks gesoldeerd
pi_34363848
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:30 schreef Remzz het volgende:

[..]

Wat had je precies in dat formulier?
pi_34364764
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:29 schreef Jett het volgende:

[..]

ja weet ik veel ik word gek ik snap er helemaal niks van en wil gewoon een video op me pc
ik snap al die programma;s niet.
dus als je zo sociaal bent om dat voor me te doen en me dan op msn ofzo te sturen
Voor wat, hoort wat

Jett.rar?
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_34383192
Nou vanmorgen is m'n Nano binnengekomen, Top ding. Ik snap niet wat mensen erover zeuren dat het geluid niet goed zou zijn, heb hem nu achter mijn stereo draaien en ik moet zeggen TOP GELUID. Loep zuiver! Nog ff wachten tot m'n iSkin binnenkomt en ik ben klaar...
pi_34421220
mjah..
Heb ook een ipod besteld

[ Bericht 66% gewijzigd door newyorkcity op 24-01-2006 21:51:51 ]
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_34484391
Mn zusje dr Ipod Mini is vastgelopen en reageert niet op resetten (wat 'ie normaal altijd wel deed) en al die andere stappen op: http://www.apple.com/nl/support/ipod/five_rs/ werken ook niet, je blijft alleen maar dat batterijtje met uitroepteken zien. Ik neem aan dat hij gewoon dood is?

Ze had sowieso nooit een Ipod moeten kopen maarja.
pi_34490168
de volg de zending button op de apple site doet het niet. Kreeg wel een mailtje dat ie verstuurd was en binnen 1a2 dagen er zou zijn. Hoop zo dat het morgen is, heb ik maandag wat te luisteren in de trein.. Wat zijn jullie ervaringen, is ie er meestal binnen een dag. Ben zo blij! hihi kan niet wachten!
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_34490539
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:57 schreef rotskibo het volgende:
Mn zusje dr Ipod Mini is vastgelopen en reageert niet op resetten (wat 'ie normaal altijd wel deed) en al die andere stappen op: http://www.apple.com/nl/support/ipod/five_rs/ werken ook niet, je blijft alleen maar dat batterijtje met uitroepteken zien. Ik neem aan dat hij gewoon dood is?

Ze had sowieso nooit een Ipod moeten kopen maarja.
Heb je een lader? Dan moet je die er eens aan leggen. Mijn mini had dat ook de hele tijd maar ik had de lader weergevonden en toen deed ie het weer. Via de computer laadde die niet op.
pi_34496484
Ja ze heeft een lader (tjah als je op vakantie wilt en je Ipod gebruiken zul je die toch moeten kopen ) en dan doet ie ook niks.
pi_34507138
M'n iPod is vastgelopen.

En aangezien er geen aan/uit knop is kan ik hem niet opnieuw opstarten. Wat moet ik nu doen? Wachten tot de batterij leeg is? Display staat namelijk wel aan.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_34516495
wisheh wilt ook een ipod, maar vind ze zo duur wil uiteraard dan wel de 60 GB met video
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')