Jep gewoon ff service formulier invullen. Heb ik gehad met mijn nano, was bekrast. Ik vul dat formulier in volgende dag mannetje van UPC aan de deur met door. Daarna afspraak gemaakt om op te halen. En binnen een week een nieuwe iPod nanoquote:Op zondag 15 januari 2006 20:13 schreef newyorkcity het volgende:
Oke! heel erg bedankt, en als je er problemen mee hebt ga je naar een Apple store??
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Jep gewoon ff service formulier invullen. Heb ik gehad met mijn nano, was bekrast. Ik vul dat formulier in volgende dag mannetje van UPC aan de deur met door. Daarna afspraak gemaakt om op te halen. En binnen een week een nieuwe iPod nano
Volgens mij moet je ergens anders naar kijken als je in de auto zit............quote:Op zondag 15 januari 2006 21:17 schreef McFarmer het volgende:
Het is echt lekker om in de auto even een aflevering van mijn favo serie te kijken
slechte tvp
Als je 16 bent hoeft dat nog nietquote:Op zondag 15 januari 2006 21:32 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ergens anders naar kijken als je in de auto zit............
Net de Nano Online besteld...quote:Op zondag 15 januari 2006 20:09 schreef newyorkcity het volgende:
hmm Oke, maar ben een beetje scheiterig... Hebben meer mensen hun ipod via apple online besteld???
Afspeellijst maken, nummers toevoegen aan bibliotheek. Vervolgens de nummers selecteren die je in je playlist wilt en slepen naar je nieuwe playlist.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:19 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb even een vraagje over Itunes.
Hoe maak je een afspeellijst, want als ik nu een afspeellijst maak en dan mijn Ipod bijwerk komt er te staan dat hij mijn lijst niet kan bijwerken omdat de vereiste map onvindbaar is. Iemand een idee?
waarvan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:19 schreef ryan_atwood het volgende:
en er zijn weer updates!!! (verkapte tvp)
Ik heb op mijn iPod 4G versie 3.1.1 staan en die is up to datequote:Op donderdag 19 januari 2006 10:23 schreef ryan_atwood het volgende:
itunes en ipodupdater. Die berichten kreeg ik net namelijk toen ik hem wilde opladen
Oeh, ik heb hem ook in het zwart. Precies dezelfde die jij hebt. Ik hoefde hem overigens niet opteladen, ik kon hem meteen aanzetten, en had een volle batterij?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:48 schreef merino het volgende:
mijn nieuwe zwarte iPod video 30gig is nu aan het opladen![]()
ik had zo'n bliksem tekentje wat volgs mij aangeeft dat er geen batterij power meer inzat.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:53 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Oeh, ik heb hem ook in het zwart. Precies dezelfde die jij hebt. Ik hoefde hem overigens niet opteladen, ik kon hem meteen aanzetten, en had een volle batterij?
En ja, het voelt zo kostbaar, zo gigantisch kostbaar. Je wilt hem niet aanraken, de eerste kras wordt een lijdensweg![]()
Er zit wel zo een zakje bij. Een grijs stoffen zakje voor je ipod zelf.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:56 schreef merino het volgende:
[..]
ik had zo'n bliksem tekentje wat volgs mij aangeeft dat er geen batterij power meer inzat.
Moet overigens nog echt niet denken aan mijn eerste kras
snel maar ff wat geld bij elkaar sprokkelen om een protectie iets te kopen
die zijn voor de oordoppen, kan je eromheen doen zodat je oor beter beschermd is ofzo. Je hebt er een extra van bijgekregen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:59 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Er zit wel zo een zakje bij. Een grijs stoffen zakje voor je ipod zelf.
Overigens zou het cooler zijn als ze de kabels ook in het zwart zouden doen. Heb jij trouwens ook 2 zakjes aan elkaar, met in ieder 2 ronde zwarte stoffen plaatjes? ik heb geen flauw idee waarvoor de namelijk zijn.
nog geen problemen mee maar ik heb er dan ook 'maar' 500 nummers in staan, vind het verder super werken. Helemaal omdat ie automatisch directory's aan maakt van artiesten en album. Gebruik iTunes nu een paar maand.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:48 schreef Koenz0r het volgende:
I tunes is trouwens een bagger programma. Zodra er een playlist van 3000 Liedjes in komt, is het zo traag als poep
Die is wel mooi,quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:10 schreef merino het volgende:
[..]
die zijn voor de oordoppen, kan je eromheen doen zodat je oor beter beschermd is ofzo. Je hebt er een extra van bijgekregen.
Stom idd dat ze niet alles in het zwart hebben. Maar mijn koptelefoon+draad is toch zwart en mijn audio/videokabels ook. Wil alleen nog mooie protectie iets eroverheen (dat zakje is echt) bovendien issie onbeschermd als ie uit het zakje is.
Ik zit nog te twijfelen of ik de iSkin eVo3 mooi genoeg vind;
[afbeelding]
Hee, prettig!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:53 schreef Tique3 het volgende:
1) iTunes->bewerken->voorkeuren->algemeen-> onderaan aanvinken: 'Pictogram van iTunes in systeemvak weergeven'
2) op de taakbalk rechtermuisknop->werkbalken->iTunes uitvinken
Zo zou ie het moeten doen gelderland
die van de nano is nog veeeeeeeel mooier;quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Die is wel mooi,![]()
is die ook voor de nano?
als je een bericht hebt getypt krijg je ook een edit knop op dit forum, hoef je niet steeds opnieuw een bericht te posten...quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:32 schreef Koenz0r het volgende:
hoe tyf je alles er af??
maar mij welquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:44 schreef Koenz0r het volgende:
goh -.-'' ik ben zo in de spanning van de nieuwe ipod dat het mij zal jeuken of ik een edit knop heb of niet
Die Phantom Rave is hard.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:18 schreef merino het volgende:
[..]
die van de nano is nog veeeeeeeel mooier;
[afbeelding]
www.iskin.com
niet in Nederland?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:03 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Die Phantom Rave is hard.![]()
Alleen jammer dat het niet in Nederland is, moet een ander hoesje gaan zoeken dus.![]()
Dope, waar?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:14 schreef merino het volgende:
[..]
niet in Nederland?
de iSkin eVo3 ligt wel hier in de winkels hoor
begin het overigens echt zat te worden om te wachten tot mijn iPod is volgeladen. Heb ook echt geen idee hoe lang het nog gaat duren...
mediamarkt sowieso (hebben volgs mij ook erg veel iPod stuff) en het zou kunnen dat ie ook bij Dixons lag. Was er vandaag om mijn iPod te halen en zag wel aantal iSkins maar ik zou niet weten welkequote:
Volgens mij moet je je iPod in de videorecorder zetten en dan op record duwen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:57 schreef Koenz0r het volgende:
Zo, al mijn muziek staat op de Ipod Photo. nog 18 gigabyte vrij. Heb zelfs nog wat albums overgeslagen ( Omdat ze live waren.) Hoe krijg ik nou eigenlijk een film erop?
met Nero Recode of Videora naar .mp4 converten, die filmpjes in je bibliotheek inladen en dan naar de iPod slepen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:57 schreef Koenz0r het volgende:
Zo, al mijn muziek staat op de Ipod Photo. nog 18 gigabyte vrij. Heb zelfs nog wat albums overgeslagen ( Omdat ze live waren.) Hoe krijg ik nou eigenlijk een film erop?
Nero 7 premium trial downloaden. Is helemaal compleet zit alleen wel tijdslot op...quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:21 schreef Koenz0r het volgende:
kan nergens een goede link voor Nero Recode 2.2.6.17b vinden. Alleen maar dode mirrors -.-''
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:30 schreef merino het volgende:
d'r zit gewoon al een fokking lange kras op mijn scherm
is dus niet gelogen dat ie snel krast. Gelukkig zie je het niet recht van voren. Snel maar ff iets van protectie erover heen gooien want oei wat is dat zakje wat je erbij krijgt kut zeg
vind het overigens jammer (als dat er niet op zit althans) dat de stand van de video als je hem stop zet niet onthouden wordt. Want dan zou je zeg maar 30min film kunnen kijken, daarna uurtje mp3's en als je dan weer ergens zit de rest van de film...
quote:1. Heb gister een iPod nano 2gig besteld en ivk vroeg me dus af of hij de nummers hetzelfde opslaat zoals in iTunes of alle mp3's in 1 map?
2. kun je op de iPod ook zien hoe vaak het nummer gedraait is en welke score(aantal sterren) hij heeft?
3. is het mogelijk om op de iPod zelf ook weer van die dynamische playlisten aan te maken zoals in iTunes?
Dat houdertje? *pakt HANDLEIDING*quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:42 schreef Koenz0r het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand mij vertellen wat dat witte ding is?
Filmpjes lopen keurig synchroon hier. Gebruik ook videora (zelf een widescreen profiel gemaakt, anders rekt de ipoot de boel uit).quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:03 schreef merino het volgende:
Videora is kut, filmpjes lopen niet in sync. Nero Recode is echt
vergeet niet alle opties goed te zetten;
http://arstechnica.com/guides/tweaks/ipod-video.ars/5
vreemd dan ligt het dus wel aan mijn instellingen...quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:30 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Filmpjes lopen keurig synchroon hier. Gebruik ook videora (zelf een widescreen profiel gemaakt, anders rekt de ipoot de boel uit).
Maargoed, Recode dus ff fixen.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:58 schreef sleepflower het volgende:
Het is toch ook mogelijk om foto's op zo'n nieuwe iPod te zetten? Hoe doe je dat?
In iTunes naar Bewerken > Voorkeuren, dan staat er bij het 2e dingetje 'iPod' en daar dan weer Foto's..quote:
Daar kun je je iPod in zetten zodat ie recht op staat tijdens het laden of USB connectie, en je hoeft niet steeds de kabel er in te drukken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:50 schreef Koenz0r het volgende:
wat houd een "dock station" nou precies in? Is het een oplader? of..
bronquote:USB-lichtnetadapter voor de iPod - Apple
Met een extra USB-lichtnetadapter sluit u de iPod met Click Wheel, iPod mini en iPod shuffle - het nieuwste product uit de iPod-serie - eenvoudig aan op een stopcontact om de batterij op te laden.
Om de iPod op te laden, steekt u de adapter in een wandcontactdoos.
De iPod shuffle kan rechtstreeks op de USB-lichtnetadapter of op het optionele iPod shuffle-dock worden aangesloten.
Opmerking: Geschikt voor de iPod shuffle, de iPod mini, de iPod photo en de iPod met een Click Wheel. Voor de iPod mini, de iPod photo en de iPod met een Click Wheel is ook de iPod Connector-naar-USB-kabel vereist.
Dit dingetje dus:
voor 29,00 ¤.
geschikt voor iPod met kleurendisplay iPod shuffle iPod nano iPod mini iPod iPod with video
ik kan het niet geloven. Heb je wel goed gekeken? vanuit meerdere hoeken, afstanden en met verschillende lichtinvallen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:31 schreef Koenz0r het volgende:
Ik heb nog geen enkele krasik gebruik gewoon het standaard hoesje, en laat hem in mijn binnste jaszak glijden.
gewoon van Neroquote:Kan iemand mij vertellen waar hij/zij Nero Recode vandaan heeft? Google vindt echt nietsen ik wil dat programma hebben. Althans de Trail version. Kan iemand mij helpen?
ik zie ze niet van recht van voor maar als ik hem op mijn bureau leg en dus van schuinonder af erop kijk dan zie ik ze zitten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:41 schreef Koenz0r het volgende:
en ik een paar heeeeeeele lichte krasjesmaar daar doe je niets tegen. Maar die zie je echt amper
Daar wil ik dan wel eerst een bron van hebben of bewijsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:48 schreef merino het volgende:
[..]
ik zie ze niet van recht van voor maar als ik hem op mijn bureau leg en dus van schuinonder af erop kijk dan zie ik ze zitten.
Overigens schijn je met koperpoets of speciaal Displex spul die krasjes weg te kunnen polijsten
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1040268quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:53 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Daar wil ik dan wel eerst een bron van hebben of bewijsvoordat ik mijn ipod naar de mallemoere wrijf met mijn doekje koperpoets
![]()
ik durf het ook nog niet aanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:21 schreef Koenz0r het volgende:
Als dat werkt dan heb ik er niets meer dan hulde voor. Maar zoiets op mijn eigen ipod proberen, ik weet het niet
southparkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:37 schreef Jett het volgende:
kut ipod, zit al onder de krassen![]()
maja, foto's erop doen lukt wel en videopodcasts ook ( hapyytreefriends) maar ik wil gvd me south park film er op hebben
![]()
hoe zet je die er dan op? want mij lukt het niet........quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:37 schreef Jett het volgende:
kut ipod, zit al onder de krassen![]()
maja, foto's erop doen lukt wel en videopodcasts ook ( hapyytreefriends) maar ik wil gvd me south park film er op hebben
![]()
eenschquote:
Hoe zet je films erop dan? Moet ik quicktime ofzo instaleren?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:40 schreef merino het volgende:
[..]
southpark
en Seinfeld
maar dat gaat nog wel ff duren voor die ged/l zijn.
Heb wel al paar films erop staan
met Nero Recode je dvd's decoderen naar .mp4, en via itunes gewoon erop zettenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:41 schreef Jett het volgende:
[..]
Hoe zet je films erop dan? Moet ik quicktime ofzo instaleren?
Gekocht bij Apple store Utrecht op de Mariastraat.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:42 schreef Koenz0r het volgende:
En wat kostte die Iskin Evo3 ?
Oke, hoe decodeer ik het naar .mp4?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:43 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
met Nero Recode je dvd's decoderen naar .mp4, en via itunes gewoon erop zetten
Nicequote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:43 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Gekocht bij Apple store Utrecht op de Mariastraat.
Hij kost 34,95.
Maargoed, dat heb ik wel over voor een krasvrije Ipod.
het meeste heb ik in het juiste formaat gedownload. Maar je kan ze ook zelf naar .mp4 omzetten met Nero Recode 2 (www.nero.com)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:41 schreef Jett het volgende:
[..]
Hoe zet je films erop dan? Moet ik quicktime ofzo instaleren?
Oke dat snap ik dus echt niet, maar als het gewoon een mp4 bestand is, en ik hem afspeel in Itunes, ipod bijwerken doe, dan staat die er gewoon op?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:46 schreef merino het volgende:
[..]
het meeste heb ik in het juiste formaat gedownload. Maar je kan ze ook zelf naar .mp4 omzetten met Nero Recode 2 (www.nero.com)
uhm als je hem vanuit iTunes naar je iPod sleept (of bijwerkt, what ever) dan staat ie er op jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:49 schreef Jett het volgende:
[..]
Oke dat snap ik dus echt niet, maar als het gewoon een mp4 bestand is, en ik hem afspeel in Itunes, ipod bijwerken doe, dan staat die er gewoon op?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:46 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
NiceKun je er misschien een foto van maken?? ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet
Apple Centre Bossina Westerkade 24-Groningen 050 - 3133011quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:56 schreef Koenz0r het volgende:
Is er een Apple-Ipod store in Groningen?
bedoelde de iSkinquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:07 schreef Koenz0r het volgende:
Ik mag dan wel geen rob zijn, maar ik heb de zwarte
Oke, wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:01 schreef merino het volgende:
net Southpark en Seinfeld gekeken op de iPod en godverdomme wat is dat fijn zeg
vooral Southpark ziet er heel prettig uit op het schermpje
Arcticquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:03 schreef merino het volgende:
welke kleur heb jij Rob?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:58 schreef Koenz0r het volgende:
Oeh, waar heb je die informatie vandaan?
Ik heb ook een zwart iPod video. Vriend van me heeft een witte, die vind ik er wat loch uitzienquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:32 schreef Koenz0r het volgende:
dankjewel Rob.
Welke kleur Ipod hebben jullie eigelijk? Ik heb de zwarte ipod videoIk vond wit zo afgezaagd. zo typisch standaard
hmmz met een witte of zwarte iPod?quote:
Witte Ipod inderdaad.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:57 schreef merino het volgende:
[..]
hmmz met een witte of zwarte iPod?
ik ga denk ik Eclipse halen om mijn zwarte kleur te behouden
handig he als je een deens OF zweedse handleiding hebt. Tenzij jij zweeds of deens kuntquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:26 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Dat houdertje? *pakt HANDLEIDING*
Quote: " ipod Dock adapter. Voor gebruik met ipod-accesoires, zoals het afzonderlijk verkrijgbare ipod Universal dock.*
Die boekjes zitten er niet voor Jan Lul bij.....
Hoe krijg ik nou foto's op mn Ipod video? (staat NIET in de handleiding)
heeft er iemand van gehoord of er WMA ondersteuning is??quote:Ondersteunde geluidsstructuren: AAC (16 tot 320 Kbps), Protected AAC (van iTunes Music Store), MP3 (16 tot 320 Kbps), MP3 VBR, Audible (2, 3 en 4), Apple Lossless, AIFF en WAV
Doordat de firmware kan worden bijgewerkt, kunnen ook nieuwe geluidsstructuren worden ondersteund
ondersteunt die nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:25 schreef CybPraetorian het volgende:
een beetje geinteresseerd door een Ipod, lees ik dit op de site
[..]
heeft er iemand van gehoord of er WMA ondersteuning is??
ook niet helemaal waar lees ik op Wikipediaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:28 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
ondersteunt die niet
(gelukkig maar, ik kom niet eens verder als 6 gigterwijl ik een ipod video heb van 30 gig)
en als ik een zou hebben, zou er iig 15 gig op staan...quote:The Windows version of iTunes can automatically convert unprotected WMA files to other audio formats, but it does not support direct playback or encoding of WMA format
euh, bij mijn weten dus niet, want ze zitten als het ware "vast gesoldeerd" binnenin...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:02 schreef Koenz0r het volgende:
Ik hoop dat de accu's verbeterd zijn. Maar je kan toch wel de accu vervangen? Mocht de accu kapot gaan of watever?
Jettquote:Op zondag 22 januari 2006 21:47 schreef Jett het volgende:
Nou heel leuk iemand heeft een film voor me geconverteerd ofzo... van mp3 naar mpg geloof ik... maar ik kan hem alsnog niet openen in Itunesgrafkanker ding
ja weet ik veel ik word gekquote:Op zondag 22 januari 2006 22:24 schreef Stretto het volgende:
[..]
Jett![]()
![]()
![]()
Van mp3 naar mpg![]()
Gebruik gewoon Xilisoft Ipod Video Converter, echt een makkie![]()
Wel de geregistreerde versie![]()
mwah geef me een paperclip en ik open elke ipod die er is en je kan de batterij zo vervangen. niks gesoldeerdquote:Op zondag 22 januari 2006 13:31 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
euh, bij mijn weten dus niet, want ze zitten als het ware "vast gesoldeerd" binnenin...
Wat had je precies in dat formulier?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Jep gewoon ff service formulier invullen. Heb ik gehad met mijn nano, was bekrast. Ik vul dat formulier in volgende dag mannetje van UPC aan de deur met door. Daarna afspraak gemaakt om op te halen. En binnen een week een nieuwe iPod nano
Voor wat, hoort watquote:Op zondag 22 januari 2006 22:29 schreef Jett het volgende:
[..]
ja weet ik veel ik word gekik snap er helemaal niks van en wil gewoon een video op me pc
ik snap al die programma;s niet.
dus als je zo sociaal bent om dat voor me te doen en me dan op msn ofzo te sturen
Heb je een lader? Dan moet je die er eens aan leggen. Mijn mini had dat ook de hele tijd maar ik had de lader weergevonden en toen deed ie het weer. Via de computer laadde die niet op.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:57 schreef rotskibo het volgende:
Mn zusje dr Ipod Mini is vastgelopen en reageert niet op resetten (wat 'ie normaal altijd wel deed) en al die andere stappen op: http://www.apple.com/nl/support/ipod/five_rs/ werken ook niet, je blijft alleen maar dat batterijtje met uitroepteken zien. Ik neem aan dat hij gewoon dood is?
Ze had sowieso nooit een Ipod moeten kopen maarja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |