southparkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:37 schreef Jett het volgende:
kut ipod, zit al onder de krassen![]()
maja, foto's erop doen lukt wel en videopodcasts ook ( hapyytreefriends) maar ik wil gvd me south park film er op hebben
![]()
hoe zet je die er dan op? want mij lukt het niet........quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:37 schreef Jett het volgende:
kut ipod, zit al onder de krassen![]()
maja, foto's erop doen lukt wel en videopodcasts ook ( hapyytreefriends) maar ik wil gvd me south park film er op hebben
![]()
eenschquote:
Hoe zet je films erop dan? Moet ik quicktime ofzo instaleren?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:40 schreef merino het volgende:
[..]
southpark
en Seinfeld
maar dat gaat nog wel ff duren voor die ged/l zijn.
Heb wel al paar films erop staan
met Nero Recode je dvd's decoderen naar .mp4, en via itunes gewoon erop zettenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:41 schreef Jett het volgende:
[..]
Hoe zet je films erop dan? Moet ik quicktime ofzo instaleren?
Gekocht bij Apple store Utrecht op de Mariastraat.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:42 schreef Koenz0r het volgende:
En wat kostte die Iskin Evo3 ?
Oke, hoe decodeer ik het naar .mp4?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:43 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
met Nero Recode je dvd's decoderen naar .mp4, en via itunes gewoon erop zetten
Nicequote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:43 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Gekocht bij Apple store Utrecht op de Mariastraat.
Hij kost 34,95.
Maargoed, dat heb ik wel over voor een krasvrije Ipod.
het meeste heb ik in het juiste formaat gedownload. Maar je kan ze ook zelf naar .mp4 omzetten met Nero Recode 2 (www.nero.com)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:41 schreef Jett het volgende:
[..]
Hoe zet je films erop dan? Moet ik quicktime ofzo instaleren?
Oke dat snap ik dus echt niet, maar als het gewoon een mp4 bestand is, en ik hem afspeel in Itunes, ipod bijwerken doe, dan staat die er gewoon op?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:46 schreef merino het volgende:
[..]
het meeste heb ik in het juiste formaat gedownload. Maar je kan ze ook zelf naar .mp4 omzetten met Nero Recode 2 (www.nero.com)
uhm als je hem vanuit iTunes naar je iPod sleept (of bijwerkt, what ever) dan staat ie er op jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:49 schreef Jett het volgende:
[..]
Oke dat snap ik dus echt niet, maar als het gewoon een mp4 bestand is, en ik hem afspeel in Itunes, ipod bijwerken doe, dan staat die er gewoon op?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:46 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
NiceKun je er misschien een foto van maken?? ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet
Apple Centre Bossina Westerkade 24-Groningen 050 - 3133011quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:56 schreef Koenz0r het volgende:
Is er een Apple-Ipod store in Groningen?
bedoelde de iSkinquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:07 schreef Koenz0r het volgende:
Ik mag dan wel geen rob zijn, maar ik heb de zwarte
Oke, wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:01 schreef merino het volgende:
net Southpark en Seinfeld gekeken op de iPod en godverdomme wat is dat fijn zeg
vooral Southpark ziet er heel prettig uit op het schermpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |