begin de dag met een dansje. Volgens mij te vinden als je her en der zoekt op 'giel beelen'.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:11 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Deze hadden we nog niet,
ik ben op zoek naar dat nummertje wat giel beelen altijd draait 's ochtends
Ik begin de dag met een lach ofzo, alleen kan ik die zo snel niet vinden. Wie weet waar ik die wel snel kan vinden?
je hebt gelijk, niet kunnen vindenquote:Op zondag 15 januari 2006 18:22 schreef Gambolputty het volgende:
Sammy, topic Help! Ik zoek... Deel 163 staat nog open.![]()
ok ik zal eens kijken of ik die kan vinden...quote:Op maandag 16 januari 2006 21:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
IMDb geeft het volgende (misschien zit er wat tussen):
Original Music by
Danny Boyle (songs)
God Speed You Black Emperor
John Murphy
Non-Original Music by
Brian Eno (song "An Ending (Ascent)")
Gabriel Fauré (from "Paradisum - Requiem")
Het is een vrolijk dance nummer (mijn dj'nde huisgenoot draait 'm vaak genoeg) met de tekst:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:40 schreef DjowY het volgende:
Tomy Novy it isquote:Als ik me niet vergis, Tom Novy - Your body
Of ´t klopt weet ik niet, maar die vraag werd in de vorige topic ook gesteld (die vreemd genoeg nummer 163 was en deze 162, maar goed).quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:23 schreef hayder het volgende:
ik zoek de opkomst nummer van de wereld kampioen darts jelle klaasen.
alvast bedankt
Dj Mystery - Type Face (met spatie dus) maakt n verschil in zoekresultaten in je ..... ehu...... Encyclopediequote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:33 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Of ´t klopt weet ik niet, maar die vraag werd in de vorige topic ook gesteld (die vreemd genoeg nummer 163 was en deze 162, maar goed).
DJ Mystery - Typeface, schijnt...
Dat is van Godspeed You! black Emperorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:31 schreef CybPraetorian het volgende:
Ik zoek dus dat nummer wat je hier hoort:
[afbeelding]
quote:East Hastings kicks off with a sample of a crazy street preacher, backed by a short reprise of Dead Flag Blues on bagpipe. This eventually gives way to The Sad Mafioso, which is one of the most stirring pieces on the whole album (this was features prominently in the movie 28 Days Later, giving its most memorable and creepy scene even more resonance). The instrumental buildups, culminating about 11 minutes in, are so harrowing in their power that the quick retreat in the next movement (Drugs In Tokyo/Black Helicopter) takes one aback. The track concludes with a hazy, creepy, almost narcotic drone that is one of the most quietly terrifying things I've ever heard.
Roger Sanchez - Turn on the Musicquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:24 schreef OnlineGokker het volgende:
Hoe heet ook alweer dat nieuwe dancenummer met Boney M erin
Deze heb ik een tijdje terug gepost. Weet iemand het misschien?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:53 schreef -Marjo- het volgende:
Er was vandaag een aflevering van Klokhuis met een heel lekker muziekje. Nu komt me dat heel bekend voor en weet zeker dat ik het ergens heb maar heb geen idee meer hoe het heet en van wie
Heeft iemand een idee van de naam en artiest?
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)huis/bb.20060113.asf
Het zit in het tweede gedeelte, over het spinnen van katten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |