Die reageren nietquote:Op zondag 22 januari 2006 17:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kan je de Dutch Spiders niet even mailen?
Neurie 'm dan..quote:Op zondag 22 januari 2006 18:06 schreef renz0r het volgende:
Nee is het niet, das een dance nummer (die van parla en pardoux ofzo).
"Het dondert en het bliksemt" van Guus Meeuwis, maar dan instrumentaal?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:37 schreef renz0r het volgende:
Ik zoek een feestnummer wat zowel in feestcafes als in voetbalstadions wordt gedraaid.
Het begint met klokken, daarna een achtergrondbeatje met trommels. Daarna trompetten. Wanneer die trompetten erbij komen en de beat is het vaak jumpen en mee lallen a la dit:
LALAAAAAALALALAAAAAAAAALALALALAAAAAAAA
Trachte een paar keer te vragen hoe die heette maarja, dat lukte niet.
Misschien een lastige omscrhijving omdat er geen tekst inzit enzo. Mensen die uitgaan naar feestcafes ofzo herkennen hem vast en zeker. Fanfares spelen hem ook vaak.
Het donderd en het bliksemt en het regent meters bier, het word dus pompen of verzuipen dat is de enige manier. Om de juiste koers te varen met de wind in onze rug. Geniet met volle teugen zulke tijd komt niet meer terugquote:Op zondag 22 januari 2006 17:37 schreef renz0r het volgende:
Ik zoek een feestnummer wat zowel in feestcafes als in voetbalstadions wordt gedraaid.
Het begint met klokken, daarna een achtergrondbeatje met trommels. Daarna trompetten. Wanneer die trompetten erbij komen en de beat is het vaak jumpen en mee lallen a la dit:
Misschien een lastige omscrhijving omdat er geen tekst inzit enzo. Mensen die uitgaan naar feestcafes ofzo herkennen hem vast en zeker. Fanfares spelen hem ook vaak.
Assekruus - Slavenkoor Carnavalesque [1995]quote:Op zondag 22 januari 2006 19:01 schreef XQZ-me het volgende:
oooh ik weet welk nummer je bedoelt...maar gosh damn welke is dat ook alweer....is eerst een paar klokslagen dan inzet van een fanfare en dan dat ge-lalalala....damnz...hoe heet die nou ook alweer?
Het lijkt me welquote:Op zondag 22 januari 2006 19:28 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Assekruus - Slavenkoor Carnavalesque [1995]![]()
ff kijkenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:01 schreef XQZ-me het volgende:
oooh ik weet welk nummer je bedoelt...maar gosh damn welke is dat ook alweer....is eerst een paar klokslagen dan inzet van een fanfare en dan dat ge-lalalala....damnz...hoe heet die nou ook alweer?
IMDb geeft niets ...quote:Op zondag 22 januari 2006 20:26 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Dario G - Carnaval de Parisquote:Op zondag 22 januari 2006 17:37 schreef renz0r het volgende:
-knip-
Tis hem!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:28 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Assekruus - Slavenkoor Carnavalesque [1995]![]()
"Ode an die Freude" van Beethoven.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:26 schreef Hugo- het volgende:
Ik keek net Derren Brown Mindcontrol, en hij had een scene met een filmstudent. Hij maakte zichzelf ontzichtbaar voor die student (ik kon hem wel gewoon zien) en die student flipte hem half. Aan het begin van die scene hoorde ik mooie muziek, geen idee wat het is. Volgens mij was het klassiek, er waren in ieder geval strijkers bij. Ik hoorde een gitaar/harp een melodie spelen, begeleid door strijkers. Het klonk een beetje wringend bij elkaar. Kleine kans dat iemand het weet, want ik kan het moeilijk beschrijven, je moet echt die aflevering hebben gezien om te weten waar ik het over heb.
Nee dat was met dat orkest. Volgens mij was dat het niet bij die filmstudent, maar ik ken niet het hele stuk van Ode an die Freud.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:43 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Ode an die Freude" van Beethoven.
Bedoel je dat deuntje van de Hermes House band?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:37 schreef renz0r het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |