Welke site, welk filmpje? echt! WELKE!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:16 schreef robodorK het volgende:
Ik heb een leuke compilatie gezien van kernexplosies. Erg leuk allemaal. Maar nou vraag ik me heel erg af hoe het liedje dat je hoord heet en van wie het is. Ik denk dat het een liedje van het nieuwe album van Korn is maar ik heb geen idee want ik heb dat album niet. Wie het weet....roept u maar!
btw. Op diezelfde site staat ook dit filmpje (Jezus will survive), deze is veel korter en absoluut hilarisch. Ik hoef niet te weten hoe het nummer van dit filmpje heet. (voor alle duidelijkheid)
![]()
jazekerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:48 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Deze heb ik een tijdje terug gepost. Weet iemand het misschien?
Discovery - Missingquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:50 schreef ee-04 het volgende:
een nummer waarin een vrouw zingt: and I need you, as the desert needs rain of zoiets
ups, had dit erges anders ook gepost en gecopied maar zonder links. Nu staan ze er.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:43 schreef Koepert het volgende:
[..]
Welke site, welk filmpje? echt! WELKE!![]()
Het is dus echt wel Dj Mystery - Type Facequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:33 schreef RickR86 het volgende:
Iemand een idee wat het intro nummer van jelle klaasen is? Ik zag al type face staan maar dat is hem niet
Everything but the girl - Missingquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:50 schreef ee-04 het volgende:
een nummer waarin een vrouw zingt: and I need you, as the desert needs rain of zoiets
Strapping Young Lad - Love? van het album Alienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:16 schreef robodorK het volgende:
Ik heb een leuke compilatie gezien van kernexplosies. Erg leuk allemaal. Maar nou vraag ik me heel erg af hoe het liedje dat je hoord heet en van wie het is. Ik denk dat het een liedje van het nieuwe album van Korn is maar ik heb geen idee want ik heb dat album niet. Wie het weet....roept u maar!
btw. Op diezelfde site staat ook dit filmpje (Jezus will survive), deze is veel korter en absoluut hilarisch. Ik hoef niet te weten hoe het nummer van dit filmpje heet. (voor alle duidelijkheid)
![]()
Extra info:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:43 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jep, die bedoelde ik dus als origineel, de Dance versie is van Discovery![]()
John Legend.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:36 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek de artist van 2 nummers die ik ken. Zanger die vaak met kanye west werkt. 1 nummer is met alleen piano en die ander is in een kerk met als refrein "baby when I just to love you" weet iemand wie die zanger is?
Een mailtje naar FFH via http://www.ffh.de/home/?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:45 schreef sararaats het volgende:
ik ben nog steeds op zoek naar de zangeres die een remake van het nummer "Morning" van Edvard Grieg heeft gemaakt
ik hoorde dat nummer in april 2003 op Hitradio FFH (Duitsland)
thxquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:24 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Discovery - Missing
Een dancenummer is het dan, is overigens niet het origineel.
tnxquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:22 schreef bartrid het volgende:
[..]
Strapping Young Lad - Love? van het album Alien
http://www.darklyrics.com/lyrics/strappingyounglad/alien.html
quote:Ik zoek zelf nog:
» een (re)mix van het nummer Meccano - Hijo de la luna.. is er een dance-versie van te vinden?
» een andere versie van het nummer Everly Brothers - All I have to do is dream, in het nummer komt Spaanstalig lyrics voor, en het is in een iets hoger tempo gezongen dan het origineel..
Bij voorbaat dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |