Supertramp - The Logical Song?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:41 schreef timmie_loots het volgende:
Kent iemand DIT (Pas op NSFW, heel lelijk gefluit!) liedje?
Ik kwam tot dezelfde conclusiequote:Op maandag 23 januari 2006 19:21 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Supertramp - The Logical Song?
Er is ook een hele foute dance-versie van Scooter van.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:41 schreef timmie_loots het volgende:
Kent iemand DIT (Pas op NSFW, heel lelijk gefluit!) liedje?
Hustler's Ambition?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:02 schreef 2609 het volgende:
hey hoe heet die nieuwe pokoe van 50 cent ook alweer dat je veel beelden uit die nieuwe movie van um ziet maar niet window shopper een andere!
Bert Heerink - Julie Julyquote:Op maandag 23 januari 2006 22:50 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik zoek een oud nummer uit een reclame. Was geloof ik voor een blond bier. Ging beetje over "Julie", is herschreven van een ander nummer. Maar wie is de artiest van de nederlandse versie + echte naam van het nummer?
da's een heel ander nummerquote:Op maandag 23 januari 2006 22:56 schreef donroyco het volgende:
origineel is van Modern Talking - Brother Louie![]()
![]()
Hot Chocolate dacht ik. Iig is het niet van die Duitse ex-ski-instructeurs.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bert Heerink - Julie July
(die reclame van Heerlijk Helder Heineken)
origineel is van Modern Talking - Brother Louie![]()
![]()
Kloptquote:Op maandag 23 januari 2006 23:16 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Hot Chocolate dacht ik. Iig is het niet van die Duitse ex-ski-instructeurs.
quote:En zo komen we zelfs uit op het liedje “Juli, July” van Bert Heerink, gebaseerd op de het origineel Brother Louie van Hot Chocolate’s Errol Brown en Tony Wilson
quote:Op maandag 23 januari 2006 02:36 schreef OneStupidDog het volgende:
Ik ben op zoek naar een dancenummer waar het lijkt alsof een robot de hele tijd: "bismarck bismarck bi bi bismarck". Wie kan me helpen? Er zit een keivette beat in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |