quote:Op zondag 15 januari 2006 17:56 schreef De_Ananas het volgende:
Schrijf iets over frituren, is toch bijna hetzelfde als in het Nederlands
Ik was record houdsterquote:Op zondag 15 januari 2006 17:57 schreef boyv het volgende:
72 fouten in één brief? Dat krijg ik zelfs niet voor elkaar.![]()
Tsja, het is bijna net zo ellendig als Frans. Daar had ik een mondeling van.. Maar dat heb ik nog wel aardig gedaan, een 6,5.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:58 schreef Ramon73 het volgende:
Ach ja, wat zou je die Duitsers ook willen schrijven..... Du Arsch, gib' mein Fahrrad zurück!
Dan moet je woorden van maximaal 5 letters gebruiken, dan kan je veel minder fout doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:54 schreef kloely het volgende:
ik ben depressief. Ik heb morgen een her voor Duits. Moet ik een brief schrijven.. met 26 fout heb je een 6. Ik had vorige keer 72 fout![]()
True. Het is net Nederlands. Nou ja... Brabants/Limburgs komt dichter in de buurt soms.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:04 schreef B_BOY het volgende:
duits is echt zo makkelijk.
Als je dat nou niet kunt skippen? Dan ben je wel verplicht het te volgenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:06 schreef Junkie het volgende:
Duits moet je gewoon skippen... Nergens goed voor.
Je mag het met een woordenboek schrijven, of mag dat niet? Standaardzinnetjes oefenen he. Naamvallenrijtjes (ook met bijv. nw, der/ein gruppe), voorzetsels, paar werkwoorden met hun naamvallen kennen, en het is een eitje.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:54 schreef kloely het volgende:
ik ben depressief. Ik heb morgen een her voor Duits. Moet ik een brief schrijven.. met 26 fout heb je een 6. Ik had vorige keer 72 fout![]()
nahquote:Op maandag 16 januari 2006 14:32 schreef Tha_T het volgende:
Reageer gewoon eens normaal. En slowchatten doe je maar mooi op MSN ofzo
Ja, IK heb die zooi opgeruimd![]()
en als je geen msn ter beschikking hebt? tis toch ONZ of nie...quote:Op maandag 16 januari 2006 14:32 schreef Tha_T het volgende:
Reageer gewoon eens normaal. En slowchatten doe je maar mooi op MSN ofzo
Ja, IK heb die zooi opgeruimd![]()
Ga je mailenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en als je geen msn ter beschikking hebt?
Kijk nog eens voor de verandering waar dit topic staat "Klaagbaak" is wat anders als ONZ.quote:tis toch ONZ of nie...
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en als je geen msn ter beschikking hebt? tis toch ONZ of nie...
waar mensen zich al nie druk om maken hier...
kut...quote:Op maandag 16 januari 2006 14:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ga je mailen
[..]
Kijk nog eens voor de verandering waar dit topic staat "Klaagbaak" is wat anders als ONZ.
slimquote:Op maandag 16 januari 2006 14:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kut...
haal d'r twee door elkaar..
sowwy![]()
Dat is onzin. we hebben vorig jaar heel slecht duits gehad en moesten in 2,5 maand tijd héél veel inhalen, er waren in de hele klas maar 6 voldoendes, met als hoogste cijfer een 6,1quote:Op zondag 15 januari 2006 20:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
True. Het is net Nederlands. Nou ja... Brabants/Limburgs komt dichter in de buurt soms.
TS zal wel zo'n trut uit de randstad zijn die enkel 'taal van de straat' verstaat en daardoor totaal geen feeling voor de wonderschone Duitse taal heeft.
nee Frans is lekker.. Beter Duits dan Frans, vind ik persoonlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 12:06 schreef Junkie het volgende:
Duits moet je gewoon skippen... Nergens goed voor.
Helaas, ik woon in Gouda..quote:Op maandag 16 januari 2006 12:26 schreef Marruk het volgende:
Je moet gewoon in Drenthe / Overijssel bivakkeren, die duitsers verstaan mij beter op zijn drenths dan wanneer ik probeer duits te praten.
heee een vjennenaarquote:Op zondag 15 januari 2006 17:54 schreef Dos37 het volgende:
noh goa hen schrieven da
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:42 schreef kloely het volgende:
[..]
het ging wel beter dan vorige keer. ik denk wel dat ik een 5 heb![]()
Hey jij bent duits zeg je die domeinnaam in mijn ondertitel klopt die een beetje grammaticaal? Heb hem al geregistreerdquote:Op maandag 16 januari 2006 20:24 schreef mic_forever het volgende:
Ik heb Duits 1,2
moest afgelopen donderdag een brief schrijven van 100woorden ofzo
Komt dat wijf vandaag naar me toe, ja die brief was nicht so güt.
Viel grammatica fouten
ik zeg ehh ja ik ben toch ook nog een Duitser, en waarom kom je alleen tegen mij janken want ik sta fokkin goed(6,5) integenstelling to almost de rest van de klas (4-)
Ik hoop het voor je.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:28 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hey jij bent duits zeg je die domeinnaam in mijn ondertitel klopt die een beetje grammaticaal? Heb hem al geregistreerd![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:44 schreef AtraBilis het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je.Anders bied ik vast m'n excuses aan.
Ik heb ook Duits 1,2quote:Op maandag 16 januari 2006 20:24 schreef mic_forever het volgende:
Ik heb Duits 1,2
moest afgelopen donderdag een brief schrijven van 100woorden ofzo
Komt dat wijf vandaag naar me toe, ja die brief was nicht so güt.
Viel grammatica fouten
ik zeg ehh ja ik ben toch ook nog een Duitser, en waarom kom je alleen tegen mij janken want ik sta fokkin goed(6,5) integenstelling to almost de rest van de klas (4-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |