Hij werd de eerste avond meteen toch al geterroriseerd door 'the others', waarna hij 40 dagen z'n klep niet open trok ? Zo raar vind ik 't dan nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:16 schreef FCDB het volgende:
Wat ik ook wel raar vind is dat hij in de andere groep zich liet leiden door AL...
Mja, weenie. Het leek wel of het foto's maakte terwijl de camera 'door hem heen ging' (geluid, kleine lichtflitsjes)... Maar ik ga voor zelfstandig wezen.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:56 schreef G-Mart het volgende:
Denken jullie dat het rookmonster een zelfstandig wezen is, of dat het een machine is?
Ik vind Sun niet zo bijzonder, geen goed uiterlijk, geen interessante personage. Daarentegen vindik Ana Lucia en Kate veel interessanter en leukerquote:Op zondag 15 januari 2006 17:01 schreef Miguel het volgende:
Stukje over Sun is flink gedateerd valt me nu pas op. Jammer dat we de laatste tijd zo weinig van haar zien ook, zag haar graag in het eerste seizoen
Misschien niet direct met anderen.quote:Op maandag 16 januari 2006 01:19 schreef JPeetje het volgende:
Verder, het achtergrondverhaal van Echo (zo heet-ie toch ?)... Ja, leuk... Maar echt superinteressant kan ik niet zeggen dat ik het vind, het staat ook niet echt in verband met het verhaal ofzo, ook niet met de de andere karakters.
Als je goed kijkt zie je al die fakkels achter elkaar vanzelf aangaan volgens mij, ik denk ook dat het the others zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 00:39 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik las in het vorige topic trouwens dat Eko "This is our island" zei? In de promo die ik heb bekeken zie je dat niet... maar aangezien het beetje wordt gefluisterd, dacht ik: zijn het niet "the others"
quote:Op maandag 16 januari 2006 01:19 schreef JPeetje het volgende:
Wel verbazingwekkend trouwens hoe beide partijen hun zinnen volledig goed opstellen qua grammatica en spelling
Veel grammaticale fouten kun je daar niet in maken lijkt me.quote:Hello?
>: Hello?
Who is this?
>: This is Michael. Who is this?
Dad?
...
Dad?
>: Are you OK?
Yes. Are you alone?
>: Yes.
Can't talk long. They're coming back soon.
>: Where are you?
You need to com...
Alleen is het walt wel, we zitten met ze alle vast in de mindgame ...... LOST.....quote:Op maandag 16 januari 2006 11:54 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
Veel grammaticale fouten kun je daar niet in maken lijkt me.
Vraag me trouwens wel af waarom Walt moest weten of Michael alleen was of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daar gaat m'n vertrouwen in de schrijvers.![]()
Michael vraagt aan Walt of hij alleen is, waarop die antwoord dat die dat op dat moment wel is, maar dat "the others" straks weer terug komenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:54 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
Vraag me trouwens wel af waarom Walt moest weten of Michael alleen was of niet.
Walt zegt dat het goed met hem gaat en vraagt meteen daarna aan Michael of hij (Michael dus) alleen is.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:10 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Michael vraagt aan Walt of hij alleen is, waarop die antwoord dat die dat op dat moment wel is, maar dat "the others" straks weer terug komen
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:54 schreef Jump het volgende:
http://www.national-lottery.co.uk/player/p/home/home.do
Checn de winnende nummers
Ok, ga je nu in elk topic een tvp plaatsen in de vorm van 'Lost is heel traag. 24 is supervet en niet traag'?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:18 schreef Merkie het volgende:
God, wat is Lost toch eigenlijk traag vergeleken met bijv. 24 (nieuwe seizoen vandaag te zien). Nu is 24 natuurlijk wel een extreem voorbeeld omdat dat sowieso al erg snel is, maar dan nog is Lost erg traaaaaaaaaaagggggggg...
Dat scheelt een hele hoop met 5 wekenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:57 schreef B het volgende:
[..]
Alleen is het walt wel, we zitten met ze alle vast in de mindgame ...... LOST.....
nog maar 3 nachtjes en we hebben weer antwoorden![]()
Verkapte TVP jaquote:Op maandag 16 januari 2006 17:22 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ok, ga je nu in elk topic een tvp plaatsen in de vorm van 'Lost is heel traag. 24 is supervet en niet traag'?
Die vraagtekens (één, niet nul, vier of vijf, nee keurig één), de hoofdletter aan het begin van elke regel, de punten keurig aan het einde van de regels... Dat vind ik wel bijzonder in zo'n situatie, ik zou flippenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:54 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat dat te maken heeft met die laatste zin, 'You need to com...', misschien moet-ie mensen vermoorden ofzo ?quote:Vraag me trouwens wel af waarom Walt moest weten of Michael alleen was of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |