abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34104032
Sawyer is voor het vrouwelijk geslacht ook wel te doen volgens mij.
pi_34104259
Denken jullie dat het rookmonster een zelfstandig wezen is, of dat het een machine is?
pi_34108492
Ik las in het vorige topic trouwens dat Eko "This is our island" zei? In de promo die ik heb bekeken zie je dat niet... maar aangezien het beetje wordt gefluisterd, dacht ik: zijn het niet "the others"
Seriously!?
pi_34109564
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:16 schreef FCDB het volgende:
Wat ik ook wel raar vind is dat hij in de andere groep zich liet leiden door AL...
Hij werd de eerste avond meteen toch al geterroriseerd door 'the others', waarna hij 40 dagen z'n klep niet open trok ? Zo raar vind ik 't dan niet . Bovendien liet hij zich ook niet continu leiden, hij ging ook wel eens tegen d'r bevel in.

Ben wel benieuwd wat d'r nou op dat computerscherm stond toen Michael aan 't 'chatten' was met (schijnbaar) Walt. Jack kwam binnen voordat die zin afgemaakt werd 'You need te com[...].' You need to... come, communicate, compare, compute, commit, com... Wel verbazingwekkend trouwens hoe beide partijen hun zinnen volledig goed opstellen qua grammatica en spelling

Verder, het achtergrondverhaal van Echo (zo heet-ie toch ?)... Ja, leuk... Maar echt superinteressant kan ik niet zeggen dat ik het vind, het staat ook niet echt in verband met het verhaal ofzo, ook niet met de de andere karakters. Werd er iets saaier door. Al vermoed ik wel dat er nog ingegaan wordt op zijn geschiedenis, gezien je niet weet waarom hij nou in dat vliegtuig met de rest van de eilandbewoners zat of wat er met hem gebeurd is voor en terwijl hij in het vliegtuig zat.

Ik wacht weer geduldig af tot de volgende aflevering
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:56 schreef G-Mart het volgende:
Denken jullie dat het rookmonster een zelfstandig wezen is, of dat het een machine is?
Mja, weenie. Het leek wel of het foto's maakte terwijl de camera 'door hem heen ging' (geluid, kleine lichtflitsjes)... Maar ik ga voor zelfstandig wezen.
  maandag 16 januari 2006 @ 01:25:04 #30
75556 erkel
back from Dagestan
pi_34109688
quote:
Op zondag 15 januari 2006 17:01 schreef Miguel het volgende:
Stukje over Sun is flink gedateerd valt me nu pas op. Jammer dat we de laatste tijd zo weinig van haar zien ook, zag haar graag in het eerste seizoen
Ik vind Sun niet zo bijzonder, geen goed uiterlijk, geen interessante personage. Daarentegen vindik Ana Lucia en Kate veel interessanter en leuker
Weisst
  maandag 16 januari 2006 @ 01:50:11 #31
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_34110137
quote:
Op maandag 16 januari 2006 01:19 schreef JPeetje het volgende:
Verder, het achtergrondverhaal van Echo (zo heet-ie toch ?)... Ja, leuk... Maar echt superinteressant kan ik niet zeggen dat ik het vind, het staat ook niet echt in verband met het verhaal ofzo, ook niet met de de andere karakters.
Misschien niet direct met anderen.
Maar goed 'door' hem was dat vliegtuig daar en zonder dat vliegtuig was die Boone niet overleden.
Bovendien is die Charlie nu weer verslaafd aan heroïne.
Misschien heeft ie het nog niet genomen, maar tis iig weer een nieuwe verhaallijn.

En je zal idd, wel meer krijgen over zijn geschiedenis, cker dat ie pastoor is...
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_34112406
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:39 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik las in het vorige topic trouwens dat Eko "This is our island" zei? In de promo die ik heb bekeken zie je dat niet... maar aangezien het beetje wordt gefluisterd, dacht ik: zijn het niet "the others"
Als je goed kijkt zie je al die fakkels achter elkaar vanzelf aangaan volgens mij, ik denk ook dat het the others zijn
-
pi_34112456
Volgens de podcast (waarin de schrijvers over afleveringen praten) is Eko "mythically linked to the monster"
Wat dat precies betekent weet ik niet, maar misschien dat er in zijn thuisland al verhalen of legendes bestaan oid over zulke monsters waardoor hij er ook niet bang voor was ?
pi_34113471
Pfft..het wordt er allemaal NIET duidelijker op...vragen,vragen en nog eens vragen Ik wil antwoorden !! Hoef niet gelijk alle antwoorden, maar een paar..
pi_34115968
quote:
Op maandag 16 januari 2006 01:19 schreef JPeetje het volgende:
Wel verbazingwekkend trouwens hoe beide partijen hun zinnen volledig goed opstellen qua grammatica en spelling
quote:
Hello?
>: Hello?
Who is this?
>: This is Michael. Who is this?
Dad?
...
Dad?
>: Are you OK?
Yes. Are you alone?
>: Yes.
Can't talk long. They're coming back soon.
>: Where are you?
You need to com...
Veel grammaticale fouten kun je daar niet in maken lijkt me.
Vraag me trouwens wel af waarom Walt moest weten of Michael alleen was of niet.
  maandag 16 januari 2006 @ 11:57:07 #36
19284 B
van benbenieuwd
pi_34116069
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:54 schreef Symer het volgende:

[..]

[..]

Alleen is het walt wel, we zitten met ze alle vast in de mindgame ...... LOST.....
nog maar 3 nachtjes en we hebben weer antwoorden
pi_34117532
Ik zocht naar wat info over het verloop van seizoen 2 toen ik dit zag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Daar gaat m'n vertrouwen in de schrijvers.
pi_34117743
snel tvp.

Moet 10 nog kijken
Fuck you Jane Austen!
  Lieve Belg maandag 16 januari 2006 @ 12:54:13 #39
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_34117923
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  maandag 16 januari 2006 @ 13:10:26 #40
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_34118425
quote:

[..]

[..]

Michael vraagt aan Walt of hij alleen is, waarop die antwoord dat die dat op dat moment wel is, maar dat "the others" straks weer terug komen
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_34118754
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:10 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

Michael vraagt aan Walt of hij alleen is, waarop die antwoord dat die dat op dat moment wel is, maar dat "the others" straks weer terug komen
Walt zegt dat het goed met hem gaat en vraagt meteen daarna aan Michael of hij (Michael dus) alleen is.
pi_34118825
Wat was die website met al die feiten over Lost er op nou ? Was een soort van dagboek vorm (zo zag de website er uit)
  maandag 16 januari 2006 @ 13:43:06 #43
104592 Sauruzin
Rock 'n roll
pi_34119531
Maar het is toch niet bekend wie die others nou zijn? Michael en Ecko hebben ze wel gezien maar of dat echt the others zijn, soort indianen of die zwarte wolk?
Henderson put forth the argument that "global warming, earthquakes, hurricanes, and other natural disasters are a direct effect of the shrinking numbers of pirates since the 1800s.
pi_34121387
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:54 schreef Jump het volgende:
http://www.national-lottery.co.uk/player/p/home/home.do

Checn de winnende nummers
  maandag 16 januari 2006 @ 17:18:30 #45
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34126856
God, wat is Lost toch eigenlijk traag vergeleken met bijv. 24 (nieuwe seizoen vandaag te zien). Nu is 24 natuurlijk wel een extreem voorbeeld omdat dat sowieso al erg snel is, maar dan nog is Lost erg traaaaaaaaaaagggggggg...
2000 light years from home
  maandag 16 januari 2006 @ 17:22:45 #46
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_34127004
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:18 schreef Merkie het volgende:
God, wat is Lost toch eigenlijk traag vergeleken met bijv. 24 (nieuwe seizoen vandaag te zien). Nu is 24 natuurlijk wel een extreem voorbeeld omdat dat sowieso al erg snel is, maar dan nog is Lost erg traaaaaaaaaaagggggggg...
Ok, ga je nu in elk topic een tvp plaatsen in de vorm van 'Lost is heel traag. 24 is supervet en niet traag'?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_34127041
TVP
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 16 januari 2006 @ 17:32:30 #48
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_34127309
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:57 schreef B het volgende:

[..]

Alleen is het walt wel, we zitten met ze alle vast in de mindgame ...... LOST.....
nog maar 3 nachtjes en we hebben weer antwoorden
Dat scheelt een hele hoop met 5 weken

Ik vind trouwens sowieso dat er hier heel veel wordt gepraat over 24... (bijna op elke pagina staat er wel een keer 24!)
Nobody likes us.We Don't Care
  maandag 16 januari 2006 @ 17:33:32 #49
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34127339
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:22 schreef Molluck het volgende:

[..]

Ok, ga je nu in elk topic een tvp plaatsen in de vorm van 'Lost is heel traag. 24 is supervet en niet traag'?
Verkapte TVP ja . Maar ik moet er toch wat zinnigs van maken .
2000 light years from home
pi_34127594
quote:

[..]

[..]

Die vraagtekens (één, niet nul, vier of vijf, nee keurig één), de hoofdletter aan het begin van elke regel, de punten keurig aan het einde van de regels... Dat vind ik wel bijzonder in zo'n situatie, ik zou flippen
quote:
Ik denk dat dat te maken heeft met die laatste zin, 'You need to com...', misschien moet-ie mensen vermoorden ofzo ?

*gokt ook maar wat *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')