dat niet, maar ik denk dat niet veel mannen aan de eisen van Melis zullen voldoenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoezo? Ben jij soms ook door Melis afgewezen?![]()
Ik ken die eisen niet...quote:Op zondag 15 januari 2006 23:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat niet, maar ik denk dat niet veel mannen aan de eisen van Melis zullen voldoen
Hij is in ieder geval niet lelijker dan Barney.quote:
Dus je bent nu een jaar of 2500 oud. Dan is het de ouderdomquote:Op zondag 15 januari 2006 23:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik hoiop nog niet, want ik moet er niet aan denken dat er in de hemel iets als FOK! bestaat.
Heb je tenminste wat te doen daar!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik hoiop nog niet, want ik moet er niet aan denken dat er in de hemel iets als FOK! bestaat.
Ik heb al zo'n 2500 jaar briljante ideeën ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je bent nu een jaar of 2500 oud. Dan is het de ouderdom
Jij als Godt zijnde moet me toch wel aan een leuk baantje kunnen helpen. Ik voel wel iets voor de functie aan de hemelpoort. Kan Petrus eindelijk met pensioen.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb je tenminste wat te doen daar!
Aangezien alle maagden al bezet zijn![]()
en Marc koppelen aan Melis was een van je minder briljante ideeën bedoel je?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n 2500 jaar briljante ideeën ja.
Kliekjesquote:Op zondag 15 januari 2006 23:30 schreef nixxx het volgende:
Heb ik niet eens een verjaardagsnaamslowchattopic gekregen
*kras*
Nee hor, dat was heel briljant, alleen beseffen zij dat nog niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
en Marc koppelen aan Melis was een van je minder briljante ideeën bedoel je?
Ik eet ook liever elke dag uit dan kliekjes ... en Japanner was lekker, en leukquote:
gefeli lieverdquote:Op zondag 15 januari 2006 23:30 schreef nixxx het volgende:
*kras*
Dan moet je wel ff een test afleggen!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij als Godt zijnde moet me toch wel aan een leuk baantje kunnen helpen. Ik voel wel iets voor de functie aan de hemelpoort. Kan Petrus eindelijk met pensioen.![]()
Dat bloed moet toch de arm uit, op wat voor manier dan ookquote:Op zondag 15 januari 2006 23:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
gefeli lieverd
hoe jong komt op je steen te staan als je zo doorgaat met krassen?
Ik niet. Ik heb gehoord dat mensen die naar de hemel gaan berucht zijn om het geven van slechte fooien, en waar ben je als portier zonder fooien?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan moet je wel ff een test afleggen!
Wie van de posters in dit topic zouden er niet in komen?
je hebt wel eentje, maar ja, daar was je weer niet tevreden mee...quote:Op zondag 15 januari 2006 23:30 schreef nixxx het volgende:
*kras*
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat bloed moet toch de arm uit, op wat voor manier dan ook.
Hier rust nixxxquote:Op zondag 15 januari 2006 23:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
gefeli lieverd
hoe jong komt op je steen te staan als je zo doorgaat met krassen?
neejhoorquote:Op zondag 15 januari 2006 23:33 schreef nixxx het volgende:
Ik vind marc en mokster een beter idee.. marcs nuchtere stabiele instelling en moksters wildheid.. dat houdt elkaar mooi in balans
Petitlapin, dode dieren horen immers niet in de hemel maar bij de slager thuis.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:32 schreef Godlike02 het volgende:
Dan moet je wel ff een test afleggen!
Wie van de posters in dit topic zouden er niet in komen?
dat was geen SCtopicquote:Op zondag 15 januari 2006 23:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je hebt wel eentje, maar ja, daar was je weer niet tevreden mee...
Truequote:Op zondag 15 januari 2006 23:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Petitlapin, dode dieren horen immers niet in de hemel maar bij de slager thuis.![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hier rust nixxx
geboren 15-01-1979
officieel gestorven 15-01-2006
maar zijn leven was al eerder over: Geregistreerd op: woensdag 7 mei 2003 @ 11:50
Mokster IS het jonge veulen dat getemd moet wordenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:35 schreef Ynske het volgende:
Moksy heeft een lekker jong veulen nodig dat getemd moet worden
Ik denk dat de toekomstige generatie Breezers dan al vrij gauw fonetisch besluiten dat die locatie wel beter gebruikt kan wordenquote:
jij hebt niets misdaanquote:
Thnx.. en misdaan!quote:
Pheno omdat hij zijn hele leven luierend doorgebracht heeft?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:37 schreef Godlike02 het volgende:
True
Daarbij zwangere vrouwen lijken in de verste verte niet op een maagd
Maar de lijst is nog niet compleet
Ow.. en ik wil eigenlijk toch gecremeerd worden...quote:Op zondag 15 januari 2006 23:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat de toekomstige generatie Breezers dan al vrij gauw fonetisch besluiten dat die locatie wel beter gebruikt kan worden.
Je wordt niet gekoppeld.. je gaat uit eigen vrije wil besluiten dat Moksy toch wel erg leuk isquote:Op zondag 15 januari 2006 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wil helemaal niet gekoppeld worden, aan niemand![]()
Mocht ik dan echt vinden dat het weer eens tijd wordt voor een vriendin ga ik er tegen die tijd weer eens over nadenken, maar tot die tijd![]()
Ja, wij weten heus wel wat we doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je wordt niet gekoppeld.. je gaat uit eigen vrije wil besluiten dat Moksy toch wel erg leuk is![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wil helemaal niet gekoppeld worden, aan niemand![]()
Mocht ik dan echt vinden dat het weer eens tijd wordt voor een vriendin ga ik er tegen die tijd weer eens over nadenken, maar tot die tijd![]()
Jazeker... net zoals jij en mevrouw may elkaar erg leuk gaan vindenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, wij weten heus wel wat we doen.![]()
Ze heeft gisteren gezegd dat onze liefde geen kans heeft.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Jazeker... net zoals jij en mevrouw may elkaar erg leuk gaan vinden
tsssk... vrouwen zijn geen eigendom... dat kun je ze als ze jong zijn misschien nog wijs maken.. ( zeg 17 ofzo...quote:
Ja en onze voorspellingen komen altijd uit.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Jokkebrok!
Plato en ik weten al lang dat jullie stapel gek op elkaar zijn![]()
Ze is, ze is van mijquote:Op zondag 15 januari 2006 23:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
tsssk... vrouwen zijn geen eigendom... dat kun je ze als ze jong zijn misschien nog wijs maken.. ( zeg 17 ofzo...) maar zo'n dame als Moks weet wel beter..
liefde is achterhaald.. jullie relatie wordt gebaseerd op wederzijdse beestachtige aantrekkingskrachtquote:Op zondag 15 januari 2006 23:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren gezegd dat onze liefde geen kans heeft.![]()
quote:
Ik trek aan de touwtjes op de achtergrond!!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja en onze voorspellingen komen altijd uit.
Binnenkort start daarom ons eigen tv-programma op SBS.![]()
Sinds een dag of 2quote:Op zondag 15 januari 2006 23:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij hebt in de platenkast van je vader lopen snuffelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |