quote:Op zondag 15 januari 2006 22:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Neuh gek! Prima modjes op R&P!![]()
Ik zou het in elk geval niet beter kunnen doen.
Ik heb niet genoeg geduld of verstand van zaken om de R&P zaken op te pakken.
verzochte vullingquote:Op zondag 15 januari 2006 22:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
kruik, bed, en verzochte vulling voor in mijn bed
Je hebt voor geen van de Onzin-fora verstand van zaken nodigquote:Op zondag 15 januari 2006 22:54 schreef Ynske het volgende:
[..]dus voor GC heb je geen verstand van zaken nodig
noujah typo, wil mijn bedje gevuld hebben vannachtquote:
Iemand om je in te stoppen?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
noujah typo, wil mijn bedje gevuld hebben vannacht
Had ik t toch goedquote:Op zondag 15 januari 2006 22:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt voor geen van de Onzin-fora verstand van zaken nodig.
Dat moet ik ook nog doen aangezien ik vanochtend op het belachelijke idee kwam om m'n lakens te gaan wassen.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:58 schreef Sjowhan het volgende:
zo, even me bedje opmaken en
quote:
Dat moet te regelen zijn tochquote:Op zondag 15 januari 2006 22:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
noujah typo, wil mijn bedje gevuld hebben vannacht
Ben jij een knuffelige slaapster?quote:
Goed puntquote:Op zondag 15 januari 2006 22:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat vormt geen belemmering, Frenkie had dat evenmin.![]()
Ja, dat zal het zijnquote:
hmmm vertel eensquote:
Hmm, die kosten mij altijd tijd om bij in slaap te vallen, en als ik dan wakker wordt slaapt mijn arm omdat ze midden in de nacht door eroverheen te rollen langzaam al het bloed eruit geperst hebben.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hmm, die kosten mij altijd tijd om bij in slaap te vallen, en als ik dan wakker wordt slaapt mijn arm omdat ze midden in de nacht door eroverheen te rollen langzaam al het bloed eruit geperst hebben.
Gericht telefoontje, komt hij vast wel ;Yquote:Op zondag 15 januari 2006 23:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmmm vertel eens
mijn optie zijn helaas aan t werk
Ik weet dat je niet de neiging hebt om het bloed onder mijn nagels weg te halen, maar dacht dat kwam doordat je misschien direct groot wilde beginnenquote:
"Die ander"... Dat klinkt alsof het iedere nacht een ander is.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:06 schreef Ynske het volgende:
[..]maar dat doe ik niet hoor
ik kruip heel graag tegen iemands borst aan of dat die ander lekker achter me kruipt
Misschien moet je toch genoegen nemen met deze:quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"Die ander"... Dat klinkt alsof het iedere nacht een ander is.![]()
Het geïmpliceerd meervoud in bovenstaande zin niet zeker, Plato?quote:
Jawel, maar ik zou Ynske nooit van zulk gedrag durven beschuldigen.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Het geïmpliceerd meervoud in bovenstaande zin niet zeker, Plato?.
typoquote:Op zondag 15 januari 2006 23:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Het geïmpliceerd meervoud in bovenstaande zin niet zeker, Plato?.
Ja, je was een 's' vergeten in 'opties'quote:
mij niet neequote:Op zondag 15 januari 2006 23:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zou Ynske nooit van zulk gedrag durven beschuldigen.![]()
nee die moest er niet staanquote:Op zondag 15 januari 2006 23:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, je was een 's' vergeten in 'opties'.
Wie dan wel? Heb je nog een sappige roddel?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wie dan wel? Heb je nog een sappige roddel?![]()
Denk je dat serieusquote:Op zondag 15 januari 2006 20:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Laat die OP nou eens staan.![]()
Zeg jij er eens wat van Mokster, naar jou luistert hij vast wel.
Tsja... Godt en ik hebben geprobeerd om Marc en Melis te koppelen, maar dat werd niet gewaardeerd. Stank voor dank.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:16 schreef Ynske het volgende:
hoopte eerder dat jij me er een kon gaan vertellen
Dat had ik dus ook gedaanquote:Op zondag 15 januari 2006 22:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog doen aangezien ik vanochtend op het belachelijke idee kwam om m'n lakens te gaan wassen.
teddybeerquote:Op zondag 15 januari 2006 23:09 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Misschien moet je toch genoegen nemen met deze:
[afbeelding]
Hier ook, maar dat wil niet zeggen dat ik het ook moest uitvoeren natuurlijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook gedaan
Maar 't stond hier op de planning
Yup. Te laat om mezelf aan te bieden als reserveoptiequote:Op zondag 15 januari 2006 23:14 schreef Ynske het volgende:
maarjah tis al laat he
wie van beide waardeerde t niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tsja... Godt en ik hebben geprobeerd om Marc en Melis te koppelen, maar dat werd niet gewaardeerd. Stank voor dank.![]()
Melis, ik denk dat Marc stiekem wel wilde.quote:
he jammerquote:Op zondag 15 januari 2006 23:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yup. Te laat om mezelf aan te bieden als reserveoptie.
Hou toch op.quote:
Hehe inderdaadquote:Op zondag 15 januari 2006 23:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hier ook, maar dat wil niet zeggen dat ik het ook moest uitvoeren natuurlijk.![]()
Maar het slaapt wel lekker.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hehe inderdaad
Ik moest het ook van mezelf uitvoeren, dus tsja
Nja, arrogant was hij wel, maar vies en dik zwijn, vind ik wat te ver gaan..quote:Op zondag 15 januari 2006 23:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Al is het wel goed dat dat veize arrogante dikke zwijn eindelijk verloren heeft.![]()
ik had t kunnen radenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Melis, ik denk dat Marc stiekem wel wilde.![]()
Preciesquote:Op zondag 15 januari 2006 23:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hou toch op.![]()
Al is het wel goed dat dat veize arrogante dikke zwijn eindelijk verloren heeft.![]()
hij is helemaal niet knapquote:
Hoezo? Ben jij soms ook door Melis afgewezen?quote:
Hoe lang ben jij al dood?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Melis, ik denk dat Marc stiekem wel wilde.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |