abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34085936
rond kwart over drie zag ik gisteren vanuit zeeuws vlaanderen richting het zuiden iets in de lucht. het was een wit puntje ter grootte van een grote ster dat heel snel van links naar rechts ging, dus ik dacht eerst dat het een vallende ster was. maar na ongeveer een seconde leek het te ontploffen ofzoiets. het veranderde in een blauw licht dat op dezelfde plaats bleef hangen, ongeveer zo groot als je de maan ziet. dat licht verdween na een seconde of vijf en was ook het einde van de beweging die het ding maakte. tot minimaal 10 minuten daarna was er nog heel erg vaag een witte streep te zien op de plaats waarover het voorwerp zich verplaatste.

weet iemand wat ik gisteren gezien zou kunnen hebben?

en nee, ik had niet veel gedronken
voorheen: -
pi_34085995
Ja dat hebben meer mensen gezien. was ook al een topic over
  zondag 15 januari 2006 @ 15:38:42 #3
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
  zondag 15 januari 2006 @ 15:42:06 #4
133015 Sammy_Klebold
Heeft een hart van goud
pi_34086143
de onderkant van je bierglas
De ziekste grappenmaker sinds Pennywise
pi_34086192
Je zal de Stardust wel gezien hebben !
  zondag 15 januari 2006 @ 15:50:39 #6
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_34086514
quote:
maar na ongeveer een seconde leek het te ontploffen
Misschien het moment dat de stardust in de atmosfeer kwam?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_34086704
Dat denk ik ook Ticker, mischien de kernenergie gezien die er vanaf kwam?
  zondag 15 januari 2006 @ 15:59:16 #8
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_34086921
Bennie van het Zeebrugse trailerkamp met z'n zelfgemaakte vuurpijl.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  zondag 15 januari 2006 @ 17:02:10 #9
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_34089378
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:50 schreef Ticker het volgende:

[..]

Misschien het moment dat de stardust in de atmosfeer kwam?
Dat was alleen te zien in Nevada, Utah, California, Idaho en Oregon.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  zondag 15 januari 2006 @ 17:09:03 #10
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_34089620
een weerballon die ontploft?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_34092552
Een struisvogel?
pi_34093921
Een Satelliet mischien ?
pi_34094319
Vliegende zeeuwse meisjes.
Spel-, grammatica- en overige fouten in de bovenstaande tekst voorbehouden
pi_34094608
Columbia II ?
  zondag 15 januari 2006 @ 20:59:53 #15
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34099010
Heb vannacht ook een flits gezien, maar ik woon in Flevoland Dacht eigenlijk dat het onweer was, maar er kwam geen donder en was maar eenmalig
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34100456
Het zullen ''De vliegende panters'' wel weer zijn geweest !
  zondag 15 januari 2006 @ 22:19:23 #17
38072 King_Nothing
lik mijn taxus
pi_34102551
Gisteren kwam de Enterprise weer terug. Dat weet toch iedereen.
Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
  zondag 15 januari 2006 @ 23:49:03 #18
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_34106600
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:19 schreef King_Nothing het volgende:
Gisteren kwam de Enterprise weer terug. Dat weet toch iedereen.
Wou je die info even delen? Of dacht je echt dat de Enterprise het volgende deed:
quote:
het veranderde in een blauw licht dat op dezelfde plaats bleef hangen, ongeveer zo groot als je de maan ziet. dat licht verdween na een seconde of vijf en was ook het einde van de beweging die het ding maakte
Tevens is de enteprise niet zo groot als de maan, hoe dichtbij deze ook komt.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_34111484
Ik heb het ook gezien. Uitermate vreemde gewaarwording. Heb al heel wat vallende sterren, overschietende satellieten en vuurpijlen gezien op een heldere hemel, en kan met 110% zekerheid zeggen dat dit niet een van die dingen is.

Wat betreft de NASA capsule weet ik het niet zeker. Men spreekt dat alleen de West-coast van de VS dat ding heeft kunnen volgen in de lucht, en aangezien wij op een bolle aarde leven is een afmosfeer-entree van die capsule boven de VS nevernooit te zien in NL, zelfs al heb je de allerbeste Hubbletelescoop in je achtertuin staan. Kan natuurlijk wel zijn dat dat ding bij ons al de atmosfeer in is gekomen, maar dan was er wel meer bekend over gemaakt in het nieuws dat ding ding te zien was in NL. Bovendien, Westkust is juist de Japankant van de VS, dus is hij van de andere kant geland in de VS. Dat sluit eigenlijk uit dat dat ding hier te zien is geweest, maar 100% zeker weet ik dat niet.

Kan alleen nog zeggen dat ik het maar een uitermate vreemd lichtverschijnsel vond. Het was idd een heel fel oplichtende lichtexplosie, heel de donkere heldere hemel lichtte op als een bliksemflits, waarna het ding een hele mooie blauwe enorme brede streep (zaten ook geel en groen tinten in, maar meeste was blauw) in de lucht achterliet die lang bleef hangen.

Aangezien het op een behoorlijke hoogte en afstand was, moet het eigenlijk voor heel veel mensen zichtbaar zijn geweest, zeker als ze 's nachts naar huis fietsten van het uitgaan o.i.d. Ik verwacht dan ook meldingen in de media of in de krant hierover morgen. Politie zal wel zat telefoontjes hebben gehad. Ik zat zelf op dat moment in Valkenswaard (bij Eindhoven), als de TS het in zeeuwsvlaanderen ook al zag, dan is dat nogal een breed stuk land waar het tegelijkertijd zichtbaar was.
pi_34114436
Ik heb eens, zo'n 5 jaar geleden, op een vroege zondagochtend, toen het net licht begon te worden een bijzonder grote vallende ster gezien. Het zag er ongeveer zo uit als die space shuttle Columbia die verbrandde toen deze terug kwam in de dampkring. (Dit is niet wat ik zag want die ramp was ongeveer 2 jaar later)

Zo zag de 'asteroide' die ik heb gezien er dus ongeveer ook uit. Eerst gewoon een streep als bij een vallende ster en daarna fel oplichtende brokstukken.

Maar wat het precies was weet ik niet.

Trouwens, de week van kerst zag ik ook een vreemd licht langs de hemel trekken. Het had geen knipperende lichten, dus het was geen regulier vliegtuig. Het had een beetje een oranje gloed. Het kan zijn dat dat het ISS of een satelliet was, waar de zon in weerspigeld werd, want het had een constante snelheid en richting.
pi_34118360
Ik zag ook zoiets ja, alleen.... ik zag het als een groene bal die een soort streep trok en ineens was dat groene verdwenen, streep bleef nog paar seconden zichtbaar. Deed me een beetje aan vuurwerk denken alleen duurde dit enkele secondes langer. Zal denk ergens rond 00.00 uur geweest zijn, kan dat?
The waves you made will always be
pi_34123990
Er zat idd aanvankelijk veel groen in, maar dit was zeker geen vuurwerk. En het was ook zeker later, ergens tussen half 3 en half 4 's zaterdagnacht, heb niet echt op de klok gekeken maar weet dat het rond die tijd was. Denk dat TS gelijkheeft met 3:15.
pi_34124061
Laten we er aub niet om heen draaien. Wat je zag was natuurlijk een UFO,laat dat duidelijk zijn. (of de witte vlek op je netvlies in de vorm van een niet nader te specificeren substantie...)
pi_34124385
Er zijn veel meldlngen de laatste tijd in de channelings en alternatieve mediasources over een op handen zijnde 'contact', kan zijn dat ze daarboven effe wat aan het testen zijn voordat ze zichtbaar worden.

Ze gooien er natuurlijk wat mooie lichteffecten doorheen met hun uber-technologie om te impressen straks, en dat was gewoon een voorproefje van hun show. Of het was een of andere stunt-Ufo die een te fancy move maakte in een oefening en ontplofte. Die aardse gravitatie schijnt nogal een probleem te zijn voor die n00b-piloten die alleen maar luchtledige space gewend zijn.

Of het was natuurlijk gewoon een spacebattle dogfight waar wij niets over horen in het nieuws, tussen verschillende species. Het klotige is dat hun vaporize-beam weapons zo advanced zijn dat we nooit ergens een crashed stuk alienbeen zullen aantreffen, alleen dust.

dinsdag 17 januari 2006 @ 02:02:06 #25
133496 stumbleupon
Boomknuffelaar
pi_34147639
Irdium flares geven soms ook hele rare lichteffecten. Soms zijn ze enorm fel (beetje afhankelijk van het centrum tot aan jezelf)
Schrik me soms te pletter als ik zoiets zie.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 02:26:21 #26
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_34147939
was de retro rocket niet van die aard ?
pi_34220377
Het was Viola Holt die door mij afgeschoten werd !

Die zal je beslist niet over het hoofd gezien hebben !!!
pi_34221776
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:12 schreef Sander170 het volgende:
Het was Viola Holt die door mij afgeschoten werd !

Die zal je beslist niet over het hoofd gezien hebben !!!
nah... die zou ik nou echt geen shooting star willen noemen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:01:04 #29
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_34241846
Hoewel dit op een andere dag was, deed dit object, qua groote, me denken aan dit verhaal:

http://www.ufoplaza.nl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1670#22242
pi_34327024
toch wel wat mensen die het gezien hebben dus maar verder geen mediaberichten dus?
voorheen: -
pi_34329848
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:38 schreef nokwanda het volgende:

[..]

nah... die zou ik nou echt geen shooting star willen noemen.
Daarom schoot ik haar ook van deze aardbol af, waarschijnlijk bevind ze zich nu op Mars of mischien wel op Venus, zolang ze daar maar blijf is het
  zondag 22 januari 2006 @ 14:06:21 #32
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_34342398
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 23:47 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Daarom schoot ik haar ook van deze aardbol af, waarschijnlijk bevind ze zich nu op Mars of mischien wel op Venus, zolang ze daar maar blijf is het
Helaas.. ze is het big brother huis ingeschoten! Tot alle ergenis van iedere kijker!
pi_34393070
Wat ik me nog wel kan herrineren ( maar weet niet meer of het die datum was ) , was dat ik een soort van grote zwarte streep langs de hemel zag trekken. Het was helemaal onbewolkt, en ik kon duidelijk alle sterren zien, maar in het Noorden zag ik een onwijs grote soort van zwarte verticale streep voorbij waaien, echt heel raar.

maarja!
pi_34413688
quote:
Op zondag 22 januari 2006 14:06 schreef Ticker het volgende:

[..]

Helaas.. ze is het big brother huis ingeschoten! Tot alle ergenis van iedere kijker!
Shit, dan had ik toch iets hoger moeten richten (ik wou haar van de aarbol afvuren, ze was ook zo dik)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')