Misschien het moment dat de stardust in de atmosfeer kwam?quote:maar na ongeveer een seconde leek het te ontploffen
Dat was alleen te zien in Nevada, Utah, California, Idaho en Oregon.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:50 schreef Ticker het volgende:
[..]
Misschien het moment dat de stardust in de atmosfeer kwam?
Wou je die info even delen? Of dacht je echt dat de Enterprise het volgende deed:quote:Op zondag 15 januari 2006 22:19 schreef King_Nothing het volgende:
Gisteren kwam de Enterprise weer terug. Dat weet toch iedereen.
Tevens is de enteprise niet zo groot als de maan, hoe dichtbij deze ook komt.quote:het veranderde in een blauw licht dat op dezelfde plaats bleef hangen, ongeveer zo groot als je de maan ziet. dat licht verdween na een seconde of vijf en was ook het einde van de beweging die het ding maakte
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:12 schreef Sander170 het volgende:
Het was Viola Holt die door mij afgeschoten werd !
Die zal je beslist niet over het hoofd gezien hebben !!!
Daarom schoot ik haar ook van deze aardbol af, waarschijnlijk bevind ze zich nu op Mars of mischien wel op Venus, zolang ze daar maar blijf is hetquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nah... die zou ik nou echt geen shooting star willen noemen.
Helaas.. ze is het big brother huis ingeschoten! Tot alle ergenis van iedere kijker!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:47 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Daarom schoot ik haar ook van deze aardbol af, waarschijnlijk bevind ze zich nu op Mars of mischien wel op Venus, zolang ze daar maar blijf is het![]()
Shit, dan had ik toch iets hoger moeten richten (ik wou haar van de aarbol afvuren, ze was ook zo dik)quote:Op zondag 22 januari 2006 14:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Helaas.. ze is het big brother huis ingeschoten! Tot alle ergenis van iedere kijker!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |