Zo gek is dat niet ze rijden op de weg hier, dus iemand zal er in moeten rijden ?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:54 schreef nzw het volgende:
ik vind dat hier wel hele exclusieve merke worden genoemd door sommige
Ik vond die hyundai atos wel bijzonder, stuurt lekker, redelijk rap en je zit comfortabelquote:Op zondag 15 januari 2006 18:09 schreef rockstah het volgende:
Misschien leuk om je ervaringen erbij te zetten/ zeggen wat je ervan vond?
Vind dat opsommen niet bijzonder interresant eigenlijk.
Ben heel benieuwd hoe je dat voor elkaar gekregen heb die McLaren F1quote:Op zondag 15 januari 2006 18:00 schreef Sammy_Klebold het volgende:
McLaren F1
Lamborghini Diablo Murcielago
Saleen S7
Dodge Viper
Dodge Tomahawk
Chrevrolet Corvette
Opel Speedster
Lotus Elise
Totoya Supra
Mitsubitshi Eclipse
Nissan Skyline
Hyuandai Atos
Mercedes SLR
Honda Nsx Type R
Er staan wel meer auto's in waarvan ik me afvraag hoe hij dat in godsnaam gedaan heeft.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd hoe je dat voor elkaar gekregen heb die McLaren F1
Doe is foto'squote:Op zondag 15 januari 2006 18:00 schreef Sammy_Klebold het volgende:
McLaren F1
Saleen S7
Dodge Viper
Dodge Tomahawk
Chrevrolet Corvette
Opel Speedster
Lotus Elise
Totoya Supra
Mitsubitshi Eclipse
Nissan Skyline
Hyuandai Atos
Mercedes SLR
Honda Nsx Type R
gewoon dikke bullshit want een dodge tomahawk is voorzover ik weet een dikke motor die nooit is gemaakt. Daar is namelijk alleen een concept van...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Er staan wel meer auto's in waarvan ik me afvraag hoe hij dat in godsnaam gedaan heeft.
Die Saleen bv, of een NSX of die Enzo. Skyline, ook al een niet alledaagse auto.
Ik vraag het me af. Dus als meneer ff tekst en uitleg wil geven graag ja
Rijd goed zo'n dingquote:Op maandag 16 januari 2006 03:08 schreef PNG het volgende:
100% gelijmt + ABS =:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mrija.
Dit is natuurlijk gewoon gelulquote:Op zondag 15 januari 2006 18:00 schreef Sammy_Klebold het volgende:
McLaren F1
Saleen S7
Dodge Viper
Dodge Tomahawk
Chrevrolet Corvette
Opel Speedster
Lotus Elise
Totoya Supra
Mitsubitshi Eclipse
Nissan Skyline
Hyuandai Atos
Mercedes SLR
Honda Nsx Type R
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:54 schreef nzw het volgende:
ik vind dat hier wel hele exclusieve merke worden genoemd door sommige
Nieuwe MX5 inmiddels flink in gereden....quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:56 schreef VanDread het volgende:
Heerlijk zo'n opsomtopic![]()
Eigen: 205 Roland Garros
Semi-eigen: (staat geloof ik op me naam geleased) Toyota Corolla Verso 1.6 (je mag toch niet hard
)
Waar ik altijd in rij: Toyota Yaris 1.3 (prima scheurijzer met lekker korte draaicirkel ^^)
Bedrijfsmatig verplaatst:
Mazda 2, 3, 5, 6, MX5, Jeep gevallen, MPV, RX8(alle versies van mazda)
Subaru Impreza (WRX/STI en de rest) Forester (alle versies, die 2.5 xt gaat trouwens gooeeed vooruit), Legacy (Alles inc. Spec-B die ik wel in het echt wil (STI versnellingsbak met 6 cilinderboxer met 260pk is de perfecte reisauto),
Cadillac CTS, SRX, STS
Chevrolet TrailBlazer, Tahoe
Corvette C6
MG F, ZT, ZS, ZR, TF
Range Rover v8 vogue
Alfa Romeo 147, GT
Audi A3
Seat Ibiza, Leon (beide t/m Cupra versies), Altea, Toledo
Mitsubishi Lancer (normaal pruthok), Outlander, Pajero
VW Polo, Golf normaal en plus enzo (Touareg V10TDI chipped 400pk/1000nm mee gereden, echt een aanradertje als je ooit es mee kan rijdenongelofelijk wat een beest)
Suzuki Swift, Jimmy, WagonR, Vitara, Alto, Lianawhooooohoooo whehe
Alle nieuwe/huidige/recente Hyundais'.... Kia's .... Deawoo's![]()
Ssang Yong![]()
hmmmm dat was het wel hopenlijk binnekort de nieuwe mx5 rijden
Deze is wel degelijk gemaakt, maar niet street-legal. Jay leno heeft er 1 bijv.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:53 schreef zBus het volgende:
[..]
gewoon dikke bullshit want een dodge tomahawk is voorzover ik weet een dikke motor die nooit is gemaakt. Daar is namelijk alleen een concept van... [afbeelding]
niet mee eensquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:53 schreef zBus het volgende:
[..]
gewoon dikke bullshit want een dodge tomahawk is voorzover ik weet een dikke motor die nooit is gemaakt. Daar is namelijk alleen een concept van... [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |