Ziet er erg mooi uit jaquote:Op zondag 15 januari 2006 16:17 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
, zag pas op mijn pc hoe mooi scherp 'ie was, de molen én het riet.
Dies ook mooi hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 16:19 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
en nog een, deze is wat minder... Dat is dus een jachthaventje.
Kun je ook doenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:18 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ja
Ik had wel bijna gelegen met mijn camera, het was glad![]()
Zal ook eens wat foto's maken van onze tuin/omgevingquote:
Ik heb deze toetsweek een 3 uurs schrijfopdracht voor nederlands *joepie*quote:Op zondag 15 januari 2006 16:19 schreef -Marlii- het volgende:
Ik eet trouwens lekkere melkhazelnoten chocola
En maak een tekstsamenvatting voor Nederlands over toe- en achternamen
Leeukk, men ik val zo al bijna in slaapquote:Op zondag 15 januari 2006 16:20 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb deze toetsweek een 3 uurs schrijfopdracht voor nederlands *joepie*
Ook een lamme arm aan het einde?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:20 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb deze toetsweek een 3 uurs schrijfopdracht voor nederlands *joepie*
jaa al eerder gehad, 3 blikjes bullit, ik denk dan leef ik nog, maar aan het eind had ik parkinson omdat je op een stoel zit hequote:Op zondag 15 januari 2006 16:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ook een lamme arm aan het einde?![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:23 schreef VASND het volgende:
[..]
jaa al eerder gehad, 3 blikjes bullit, ik denk dan leef ik nog, maar aan het eind had ik parkinson omdat je op een stoel zit he
niet slechtquote:Op zondag 15 januari 2006 16:25 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
Zo'n poeltje met ijs. Riet is net gesneden. De fuut die ik wilde hebben dook net weg
Mijn ouders liepen snel, dus heb mezelf niet de tijd gegeven mooi scherp te stellen...
Mooie foto, alleen jammer van het riet voor die molen.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:10 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
Net even een eind wezen wandelen
wel goedquote:Op zondag 15 januari 2006 16:24 schreef brainster het volgende:
[..]
GoedWel een beetje moe enzo
Met jou?
wij niet helaas, en er waren mensen die vergeten waren te ontbijten, die stierven daar dus langzaam zo zonder drinken en etenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
WIj kregen toen thee of kofie tussendoor
Krijgen wij ook altijdquote:Op zondag 15 januari 2006 16:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
WIj kregen toen thee of kofie tussendoor
En ook dit is een mooie fotoquote:Op zondag 15 januari 2006 16:25 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
Zo'n poeltje met ijs. Riet is net gesneden. De fuut die ik wilde hebben dook net weg
Mijn ouders liepen snel, dus heb mezelf niet de tijd gegeven mooi scherp te stellen...
Halfvolle bekertjes wat al afgekoeld wasquote:
Bij ons niet lekkere hete theequote:Op zondag 15 januari 2006 16:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Halfvolle bekertjes wat al afgekoeld was
dat was juist de hele bedoeling van die foto, om het riet op de voorgrond te hebben. Helaas golfde het een beetje heen en weer, en waaide er net een stengel voor die molen toen ik de foto nam.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mooie foto, alleen jammer van het riet voor die molen.
Volgens mij is dat een soort oud houten sluisje het ligt over een riviertje heen namelijk. Heb het me ook wel eens afgevraagd maar 't is nogal een vaag bouwwerk.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:26 schreef VASND het volgende:
[..]
niet slecht [afbeelding]
wat is dat daar op de achtergrond?
quote:
Het lijkt wel zo'n romeins aquaductquote:Op zondag 15 januari 2006 16:29 schreef Casparovvv het volgende:
Volgens mij is dat een soort oud houten sluisje het ligt over een riviertje heen namelijk. Heb het me ook wel eens afgevraagd maar 't is nogal een vaag bouwwerk.
Je bent fantastisch! Inspiratie! ik neem een thermosfles koffie mee!!quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:26 schreef saaw het volgende:
[..]
wel goed
ook wat moe en knie nogsteeds kapot
en ben bezig met mn profielwerkstuk
daar dacht ik ook al aan jaquote:
Ik ontbijt nooit.. ja, in de eerste pauze op school..quote:Op zondag 15 januari 2006 16:26 schreef VASND het volgende:
[..]
wij niet helaas, en er waren mensen die vergeten waren te ontbijten, die stierven daar dus langzaam zo zonder drinken en etenbest komisch
Graag gedaanquote:Op zondag 15 januari 2006 16:31 schreef VASND het volgende:
[..]
Je bent fantastisch! Inspiratie! ik neem een thermosfles koffie mee!!![]()
![]()
3 uurs schrijfopdracht vanaf 11 uur, je had ze moeten zien, dames aan de lijn die om het hardst naar de mars automaat rennenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik ontbijt nooit.. ja, in de eerste pauze op school..![]()
Ik probeer wel te ontbijten maar het lukt niet altijdquote:Op zondag 15 januari 2006 16:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik ontbijt nooit.. ja, in de eerste pauze op school..![]()
Succes!quote:Op zondag 15 januari 2006 16:32 schreef -Marlii- het volgende:
Maar ik ga er weer vandoor
Broertje wil, moet toch echt die samenvatting af hebben, en met FOK erbij schiet het niet echt op hier
Doeiquote:Op zondag 15 januari 2006 16:32 schreef -Marlii- het volgende:
Broertje wil, moet toch echt die samenvatting af hebben, en met FOK erbij schiet het niet echt op hier
schizofreniequote:Op zondag 15 januari 2006 16:31 schreef brainster het volgende:
[..]Nog steeds kapot... niet eerlijk
Waar doe je je pws over?
ik heb dit jaar 4uurs wiksundetoetsen iedere toetsweekquote:Op zondag 15 januari 2006 16:33 schreef VASND het volgende:
[..]
3 uurs schrijfopdracht vanaf 11 uur, je had ze moeten zien, dames aan de lijn die om het hardst naar de mars automaat rennen
succes met samenvattingquote:Op zondag 15 januari 2006 16:32 schreef -Marlii- het volgende:
Als ik ooit zoiets krijg zal ik mezelf eraan herinneren om te ontbijtenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:33 schreef VASND het volgende:
[..]
3 uurs schrijfopdracht vanaf 11 uur, je had ze moeten zien, dames aan de lijn die om het hardst naar de mars automaat rennen
Wisk B1,2 zeker? niet flex.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:34 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
ik heb dit jaar 4uurs wiksundetoetsen iedere toetsweek![]()
Ontbijten is sowieso wel verstandig.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
succes met samenvatting![]()
![]()
[..]
Als ik ooit zoiets krijg zal ik mezelf eraan herinneren om te ontbijten![]()
me 2, not fairquote:Op zondag 15 januari 2006 16:34 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Zeker doen anders kun je je totaal niet concentreren tijdens zo'n lange toetsquote:Op zondag 15 januari 2006 16:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
succes met samenvatting![]()
![]()
[..]
Als ik ooit zoiets krijg zal ik mezelf eraan herinneren om te ontbijten![]()
Das wel heel langquote:Op zondag 15 januari 2006 16:34 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Met teveel bullit ook niet meer, ga je helemaal van trippen omdat je je energie niet kwijt kunt, heel erg maf.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zeker doen anders kun je je totaal niet concentreren tijdens zo'n lange toets
slimquote:
Aha oke, ik snap, dan moet je gewoon op het juiste moment drukkenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:29 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
dat was juist de hele bedoeling van die foto, om het riet op de voorgrond te hebben. Helaas golfde het een beetje heen en weer, en waaide er net een stengel voor die molen toen ik de foto nam.
[..]
Volgens mij is dat een soort oud houten sluisje het ligt over een riviertje heen namelijk. Heb het me ook wel eens afgevraagd maar 't is nogal een vaag bouwwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |