Er is altijd wel iemand die niet meegaatquote:Op zondag 15 januari 2006 13:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
Precies
maarre: wie doet dan de streamverslagen?
Hou ik wel vanquote:Op zondag 15 januari 2006 13:55 schreef regenworm het volgende:
Ik vind hem te losjes
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Allemaal met een fok t-shirt naar binnen lopen
Voor die prijs mag dat welquote:Op zondag 15 januari 2006 14:00 schreef Marrije het volgende:
Die gasten lijken zich wel te vermaken...
Ze zien er inderdaad wel goed uit... geen doorsnee bezoekers.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel figuranten
Of gewoon de BB crewquote:Op zondag 15 januari 2006 14:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel figuranten
Viola heeft van manlief de kijkcijfers te horen gekregen... En dat mag ze niet doorvertellen van Micky...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:07 schreef cuall het volgende:
Krijgt Viola nu op haar kop van Mickey, dat ze niet zo negatief mag doen???![]()
Dat zou té demotiverend zijn
![]()
Ik vind het ook behoorlijk tegenvallen met de response ja. Alleen vrienden en bekenden van die figuren daar komen.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:07 schreef Marrije het volgende:
Whahaha, Viola mag van Micky niet tegen anderen zeggen dat het geen storm loopt, dat werkt demotiverend
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Viola heeft van manlief de kijkcijfers te horen gekregen... En dat mag ze niet doorvertellen van Micky...
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:08 schreef Miepje01 het volgende:
Jemig, Kelly moet ook eens werken, staat daar te kreunen..
nah.. op zich vond ik de kijkcijfers niet eens zo heel beroerd hoor.. Het tijdstip van de uitzending hielp ze ook niet echtquote:Op zondag 15 januari 2006 14:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Viola heeft van manlief de kijkcijfers te horen gekregen... En dat mag ze niet doorvertellen van Micky...
Ik ben gisteren na de eerste break ook afgehaaktquote:
Ik ga ff in bad liggen. Is het een mooie tijd voor
vergeet je zwembandjes nietquote:Op zondag 15 januari 2006 14:08 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb niet gekekenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben gisteren na de eerste break ook afgehaakt![]()
Veel plezier Flugelquote:Op zondag 15 januari 2006 14:08 schreef flugeltje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |