Het complete ouvre sinds Anneke in de gelederen zit.quote:
Nighttime Birds, Travel, Amity en Saturnine ook, om maar een kleine greep uit de selectie te nemen.quote:
ehhhh...jawel hoor. Maarja, het hele lijstje van winnaars is baggerquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ali B dan, das toch ook geen pop?
Volgens mij is het officiele criterium dat de winnaar dat jaar dequote:Op zondag 22 januari 2006 03:42 schreef rubbereend het volgende:
maar wat is het criterium voor deze prijs eigenlijk
Ze zoeken juist inwisselbare bandjes toch?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:54 schreef thijsdetweede het volgende:
Lange Frans/Baas B zou kunnen. Racoon geloof ik niet zo, aangezien het een beetje een inwisselbaar bandje is. Goed dat ze er zijn, maar niet dat er dankzij hun ineens ook andere muziek gemaakt wordt ofzo.
Persoonlijk vind ik het wel Spinvis tijd worden.
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:55 schreef Fatality het volgende:
Alto's zijn nóóit grappig.
p.s. Wie zijn Arling en Cameron eigenlijk?
Toen nog niet, ze waren de grondleggers van de "eurodance", toch? Dat is net zoiets als zeggen dat anno 2005 The Beatles inwisselbaar zijn (sorry voor het noemen van The Beatles in the context van 2Unlimitedquote:Op maandag 23 januari 2006 20:07 schreef methodmich het volgende:
Die paar die je noemt zijn okee. 2 Unlimited is inwisselbaar.
Volgens mij was 2Unlimited het eerst, de rest hobbelde er achteraan.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:29 schreef methodmich het volgende:
2 Unlimited, Twenty 4 Seven, Technotronic, 2 Brothers On The 4th Floor enzo had je toen allemaal. Rappende jongen, zingend meisje.
Het nieuwe album is stuk. Iemand heeft er bier over gegooid.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:11 schreef edejong het volgende:
*schop
al wat meer bekend over hun nieuwe album?
Volgens mij deed Snap dat al eerder.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:31 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Volgens mij was 2Unlimited het eerst, de rest hobbelde er achteraan.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |