word geen darten op tv LOLquote:Op zondag 15 januari 2006 12:00 schreef Bruce117 het volgende:
BBC bij het schaatsen?
Zal wel voorbereiding zijn op de OS
Dat zou toch niet echt bevorderlijk zijn voor de spanning, dan krijg je in de eerste ritten de goede tijden en daarna alleen maar mensen die die tijden bij lange na niet halen.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:03 schreef Ambrosius het volgende:
En we zijn los.
Ik bedenk me nog: waarom laten ze de 5.000 meter niet andersom rijden (ok, er was al geloot), de eersten zullen toch geen 10.000 meter rijden.
dit is qua spanning ook niet entertainend hoor. Ben het wel met dat idee eens eigenlijk maar het is al te laatquote:Op zondag 15 januari 2006 12:10 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dat zou toch niet echt bevorderlijk zijn voor de spanning, dan krijg je in de eerste ritten de goede tijden en daarna alleen maar mensen die die tijden bij lange na niet halen.
Heb daar vorige week uitslagen van gezien, en echt alles reed daar door elkaar, lekker bizar.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:18 schreef Nuongirl het volgende:
Dat Franse kampioenschap, een deelnemer maar
Beste tijd van hem dit seizoenquote:
op NRKquote:Op zondag 15 januari 2006 12:33 schreef Joene het volgende:
Ja fuck zegwordt het nergens anders uitgezonden?
Dat vind ik nou weer zo hinkelen op twee gedachten van de NOS. Zend gewoon alles uit!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:33 schreef Joene het volgende:
Ja fuck zegwordt het nergens anders uitgezonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |