Wij hebben alleen nog maar patat, en daar heb ik geen zin inquote:Op zondag 15 januari 2006 04:05 schreef El_Rolando het volgende:
Ik heb zo juist gefrituurd, 4 frikandellen.![]()
Ik vrees dat je de kat van de buren maar moet gaan opwarmen...quote:Op zondag 15 januari 2006 04:12 schreef DeeCruise het volgende:
Nog steeds in gesprek....
-edit-
Nog een reden tot klagen...Heb vorige week de folder van hun ontvangen bij een bestelling waarin staat dat ze op zaterdag tot 04:30 open zijn..Check ik de internetpagina -> sluitingstijd 04:00
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik woon in belgie, niet zimbabwe...barbaarse praktijken zijn niet echt aan de orde hier...Daarbij, gegrillde kat is denk ik niet mijn ding...quote:Op zondag 15 januari 2006 04:15 schreef dr.ebola het volgende:
[..]
Ik vrees dat je de kat van de buren maar moet gaan opwarmen...
Letterlijk. Eigenlijk is het ook erg slecht om 's nachts vet voedsel te nuttigen. Maar het is zo lekker héquote:Op zondag 15 januari 2006 04:18 schreef Koenholio het volgende:
Moet je maar niet zo'n dik joch zijn.![]()
En jij mag ook een hamer ipv je hoofd gebruiken....quote:Op zondag 15 januari 2006 04:18 schreef Koenholio het volgende:
Moet je maar niet zo'n dik joch zijn.![]()
Smaakt hetzelfde als konijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik woon in belgie, niet zimbabwe...barbaarse praktijken zijn niet echt aan de orde hier...Daarbij, gegrillde kat is denk ik niet mijn ding...
Kat dus ook.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Konijn is wat dat betreft best te vreten hoor![]()
Zit hier nu dus al aan de boterhammen, kon er niet meer tegen..quote:Op zondag 15 januari 2006 04:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ook, ik denk dat ik mij zo meteen ook maar iets warm ga maken. Bockworsten ofzo![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 04:29 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zit hier nu dus al aan de boterhammen, kon er niet meer tegen..
En wtf is waterkonijn? Bedoel je een baars ofzo?![]()
Dat waterkonijn kwam van kLowJowquote:Op zondag 15 januari 2006 04:29 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zit hier nu dus al aan de boterhammen, kon er niet meer tegen..
En wtf is waterkonijn? Bedoel je een baars ofzo?![]()
Is dat echt eetbaarquote:Op zondag 15 januari 2006 04:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
http://www.musketiers.net/koken%20met%20de%20musketiers.htm
Goedemorgenquote:Op zondag 15 januari 2006 04:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat waterkonijn kwam van kLowJow
Nou, het stond in een bericht met een quote van mij er inquote:Op zondag 15 januari 2006 04:31 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Dat had ik ook al begrepen..Slaat hard in he? dat bier....![]()
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 15 januari 2006 04:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dude, een motherfucking muskusrat! Wie eet in godsnaam zoiets?quote:Op zondag 15 januari 2006 04:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Belgen hè... alleen niet meer zoveel.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:32 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dude, een motherfucking muskusrat! Wie eet in godsnaam zoiets?
quote:Op zondag 15 januari 2006 04:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jezus, moet ik dan steeds een extra post gaan aanmaken zodat jij t ook begrijpt?quote:Op zondag 15 januari 2006 04:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou, het stond in een bericht met een quote van mij er in
Niet aanwezig uit zelfbeschermingquote:Op zondag 15 januari 2006 04:32 schreef M.Ram het volgende:
Frituurpan ff aan doen
Ach, als je het niet weet en dit ziet:quote:Op zondag 15 januari 2006 04:32 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dude, een motherfucking muskusrat! Wie eet in godsnaam zoiets?
Dr. Oetker!!quote:Op zondag 15 januari 2006 04:36 schreef M.Ram het volgende:
Oven aan doen 10min 200 graden voorverwarmen pizza erin 10 min later klaar
10 min is lang hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 04:36 schreef M.Ram het volgende:
Oven aan doen 10min 200 graden voorverwarmen pizza erin 10 min later klaar
Niet te vreten, veel te vetquote:Op zondag 15 januari 2006 04:38 schreef jeloo het volgende:
en iedereen vergeet de wonderbaarlijke wereld die zich FEBO noemt
Wat is de FEBO eigenlijk?quote:
Waardeloze snackbar waar je koud frituursel uit de muur trekt na je zuur verdiende geld in een gleufje gegooid te hebben.quote:
Het liefst nadat iemand er overheen heeft gezeken en het teruggelegd heeft.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:41 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Waardeloze snackbar waarj je koud frituursel uit de muur trekt na je zuur verdiende geld in een gleufje gegooid te hebben.
Dan is het tenminste nog warm.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:42 schreef dr.ebola het volgende:
[..]
Het liefst nadat iemand er overheen heeft gezeken en het teruggelegd heeft.
Het is niet voor niets koudquote:Op zondag 15 januari 2006 04:43 schreef DeeCruise het volgende:
En dat is nog open op dit tijdstip?
oe oe oe heb je die nog in de koelkast staan.quote:
*passt viritueel een stuk kersenvlaai door*quote:Op zondag 15 januari 2006 04:44 schreef M.Ram het volgende:
[..]
oe oe oe heb je die nog in de koelkast staan.
mail mij is een stukje![]()
![]()
![]()
Grensovergang Hazeldonk, kan je zo de McDonalds binnenlopen... en Nederland dusquote:Op zondag 15 januari 2006 04:46 schreef DeeCruise het volgende:
Is er nu serieus nog een snackbar open?
* DeeCruise staat versteld en wil verhuizen
In Groningen vast wel. Zit ook zo'n gore Febo...quote:Op zondag 15 januari 2006 04:46 schreef DeeCruise het volgende:
Is er nu serieus nog een snackbar open?
* DeeCruise staat versteld en wil verhuizen
Dat zou dan daadwerkelijk lopen worden....quote:Op zondag 15 januari 2006 04:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Grensovergang Hazeldonk, kan je zo de McDonalds binnenlopen... en Nederland dus
Tegen die tijd is alles hier ook weer openquote:De snelste route van Lanaken (België) naar Hazeldonk (Zundert) over 151,9 km in ongeveer 1 uur en 35 minuten
Ik heb er anders net erg lekker gegetenquote:Op zondag 15 januari 2006 04:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
In Groningen vast wel. Zit ook zo'n gore Febo...
Je kunt anders ook eens voor de verandering het topic lezen....quote:Op zondag 15 januari 2006 05:05 schreef i-spy24 het volgende:
Honger hebben ze in Afrika. Hier hebben we TREK!
Daarnaast sla je toch genoeg in zodat je 's avonds alleen maar de kast hoeft open te trekken en eruit te halen wat je wilt om je honger te stillen. Denk aan brood,soepblikken,Unox worsten.Snel te bereiden en heel makkelijk.Ken je die vette frituur uitlaten.
shiiit manquote:Op zondag 15 januari 2006 05:05 schreef i-spy24 het volgende:
Daarnaast sla je toch genoeg in zodat je 's avonds alleen maar de kast hoeft open te trekken en eruit te halen wat je wilt om je honger te stillen. Denk aan brood,soepblikken,Unox worsten.Snel te bereiden en heel makkelijk.Ken je die vette frituur uitlaten.
Nee, wij hebben honger, in sommige delen van Afrika hebben ze gewoon iets ergers.quote:Op zondag 15 januari 2006 05:05 schreef i-spy24 het volgende:
Duidelijk, je hebt erg veel trek!quote:Op zondag 15 januari 2006 05:05 schreef i-spy24 het volgende:
Anders zit je niet op de heilige frituur te zeikenquote:Op zondag 15 januari 2006 05:05 schreef i-spy24 het volgende:
Frituurquote:Op zondag 15 januari 2006 10:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Anders zit je niet op de heilige frituur te zeiken![]()
Boring...maar wat zei je...Unox...die het ik nog legge....lekkerrrrrrrrrrrr...gelijk hongerquote:Op zondag 15 januari 2006 05:05 schreef i-spy24 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |