Sweet Dreams voor BB_Koningquote:Op zondag 15 januari 2006 03:11 schreef BB_Koning het volgende:
BB gaat ervandoor:
Doei Waxer, Bevaer, Wonderer en Stroekie en de lurkende gays hier![]()
Sweet Dreams Waxxerquote:Op zondag 15 januari 2006 03:12 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga ook slapen, het is ook stervens koud hier.
Welterusten iedereen!![]()
bijna maar nog net niet helemaalquote:Op zondag 15 januari 2006 03:33 schreef wonderer het volgende:
Topic ook in slaap gevallen?
dat is trouwens wel grappig dat jullie allebei lucas hetenquote:Op zondag 15 januari 2006 11:33 schreef LuQas het volgende:
* rondhuppel met een mandje bloemen *
* bloemblaadjes door het topic strooi *
* Sound of Music zing *
is het slecht om een relatie te beginnen met een mooie jonge jongen, die eigenlijk alleen maar iets met je wilt omdat je altijd alles voor hem betaald, maar in ruil daarvoor wel trouw is en lief en zo en je op die manier behoed voor een eenzame oude dagquote:Op zondag 15 januari 2006 02:33 schreef Ang3l het volgende:
Is het slecht om met een jongen naar bed te gaan omdat hij je mooi vind en een gevoel van eigenwaarde geeft? (en omdat hij lekker kan zoenen) Ook al weet je dat hij je erg leuk vindt en jij hem wel leuk vindt maar niet beschouwd als relatiemateriaal?
Ofzo.
Mja, alleen heet ik geen luQas, en is dat enkel een nick.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is trouwens wel grappig dat jullie allebei lucas heten
En dat op zondagquote:Op zondag 15 januari 2006 12:37 schreef creno het volgende:
goeiemiddag inmiddels, wat heb ik moeten klooien met mijn pc om alles weer een beetje te laten werken hier !
jaquote:
Ben ik weerquote:ZjalalalalalalalalaLalalalalalalala
Lalalalalalalalalalalalala
't Dondert en 't bliksemt
en 't regent meters bier
Het wordt dus pompen of verzuipen
da's de enige manier
om de juiste koers te varen
met de wind in onze rug
Geniet met volle teugen;
zulke tijd komt nooit terug
msn8quote:Op zondag 15 januari 2006 12:40 schreef creno het volgende: