Sweet Dreams voor BB_Koningquote:Op zondag 15 januari 2006 03:11 schreef BB_Koning het volgende:
BB gaat ervandoor:
Doei Waxer, Bevaer, Wonderer en Stroekie en de lurkende gays hier![]()
Sweet Dreams Waxxerquote:Op zondag 15 januari 2006 03:12 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga ook slapen, het is ook stervens koud hier.
Welterusten iedereen!![]()
bijna maar nog net niet helemaalquote:Op zondag 15 januari 2006 03:33 schreef wonderer het volgende:
Topic ook in slaap gevallen?
dat is trouwens wel grappig dat jullie allebei lucas hetenquote:Op zondag 15 januari 2006 11:33 schreef LuQas het volgende:
* rondhuppel met een mandje bloemen *
* bloemblaadjes door het topic strooi *
* Sound of Music zing *
is het slecht om een relatie te beginnen met een mooie jonge jongen, die eigenlijk alleen maar iets met je wilt omdat je altijd alles voor hem betaald, maar in ruil daarvoor wel trouw is en lief en zo en je op die manier behoed voor een eenzame oude dagquote:Op zondag 15 januari 2006 02:33 schreef Ang3l het volgende:
Is het slecht om met een jongen naar bed te gaan omdat hij je mooi vind en een gevoel van eigenwaarde geeft? (en omdat hij lekker kan zoenen) Ook al weet je dat hij je erg leuk vindt en jij hem wel leuk vindt maar niet beschouwd als relatiemateriaal?
Ofzo.
Mja, alleen heet ik geen luQas, en is dat enkel een nick.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is trouwens wel grappig dat jullie allebei lucas heten
En dat op zondagquote:Op zondag 15 januari 2006 12:37 schreef creno het volgende:
goeiemiddag inmiddels, wat heb ik moeten klooien met mijn pc om alles weer een beetje te laten werken hier !
jaquote:
Ben ik weerquote:ZjalalalalalalalalaLalalalalalalala
Lalalalalalalalalalalalala
't Dondert en 't bliksemt
en 't regent meters bier
Het wordt dus pompen of verzuipen
da's de enige manier
om de juiste koers te varen
met de wind in onze rug
Geniet met volle teugen;
zulke tijd komt nooit terug
msn8quote:Op zondag 15 januari 2006 12:40 schreef creno het volgende:
[..]
jaen dat allemaal door (denk ik) die nieuwe msn8
msn 8 zal nooit uitkomenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:42 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
msn8![]()
Ik zit nog op 6.2![]()
en volgens ms is 7.5 de nieuwste![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:42 schreef TehRockstar het volgende:
Ik stond gister op dat nachtbusplatformding. En er was een enorm dik wijf dat steeds aan me vroeg hoe laat het was.Dus ik zo van, daar hangt een klok.
. Dus enzo.
En toen waren we helemaal alleen in die bus en toen ging ze naast me zitten.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:50 schreef LuQas het volgende:
[..]
![]()
Nachtbussen.... ik krijg hele nare herinneringen als ik daar aan terug denk.
Hoewel ik ook wel eens seks in een nachtbus gehad heb![]()
Ik kon het niet vinden dus ik huppelde lief naar het station om erachter te komen dat die kutbus 1 keer per uur gaatquote:Op zondag 15 januari 2006 12:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh
over nachtbussen gesproken.. waar kan je daar tijden enzo van vinden?
mjah ik moet weten hoe dat van arnhem naar ede geregeld is.. is maar kwartier met de bus als het goed is..quote:Op zondag 15 januari 2006 12:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik kon het niet vinden dus ik huppelde lief naar het station om erachter te komen dat die kutbus 1 keer per uur gaat
Ga je dan met mij mee op 23 feb naar het Sound of Music meezing gedoe??quote:Op zondag 15 januari 2006 11:33 schreef LuQas het volgende:
* rondhuppel met een mandje bloemen *
* bloemblaadjes door het topic strooi *
* Sound of Music zing *
*klein zinnetje lees*quote:Op zondag 15 januari 2006 12:50 schreef LuQas het volgende:
[..]
![]()
Nachtbussen.... ik krijg hele nare herinneringen als ik daar aan terug denk.
Hoewel ik ook wel eens seks in een nachtbus gehad heb![]()
Die bestaat ook niet eens volgens microsoftquote:Op zondag 15 januari 2006 13:12 schreef creno het volgende:
pffffffffffffffff ik heb die msn-live8 er compleet afgekwakt ! wat een baggershitklotepcvernielendrotdinggesprogramma is dat zeg
Amenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:21 schreef creno het volgende:
zit iedereen nog in de kerk ofzo ?
Meezing gedoe?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ga je dan met mij mee op 23 feb naar het Sound of Music meezing gedoe??
trouwens Morruguh allemaal![]()
Na een busreis van 17 uur?quote:
windows live messenger ofzo dan ! maar toch als je het installeert noemt ie het msn8beta.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:21 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Die bestaat ook niet eens volgens microsoft![]()
Vast weer 1 of andere hobby versie van iemand die het dan 8beta noemtquote:Op zondag 15 januari 2006 13:25 schreef creno het volgende:
[..]
windows live messenger ofzo dan ! maar toch als je het installeert noemt ie het msn8beta.
ow ik hoor de kerkklokken luiden, hij is uit, dus het zal hier zo ook weer wel drukker worden
whehe.. nou, mooi dat het leuk is geweestquote:Op zondag 15 januari 2006 13:25 schreef davidov het volgende:
[..]
Na een busreis van 17 uur?nee niet echt
Maar amai wat was het een vette week. Veel beter dan met suffe ouders gaan
Komisch om te zien hoe snel je aangeschoten kan raken van 4 halve liters bier na een dag skien
Toch wel prettig om zu hause te zijn hoor, fok ook enzo
jij hebt zeker ook een internet café opgezochtquote:Op zondag 15 januari 2006 13:25 schreef davidov het volgende:
[..]
Na een busreis van 17 uur?nee niet echt
Maar amai wat was het een vette week. Veel beter dan met suffe ouders gaan
Komisch om te zien hoe snel je aangeschoten kan raken van 4 halve liters bier na een dag skien
Toch wel prettig om zu hause te zijn hoor, fok ook enzo
Maar het was niet met een wijf van 130 kilo die tegen je aanpraatte?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:31 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja het was een barre avond en we moesten het elkaar een beetje gezellig maken![]()
Neequote:Op zondag 15 januari 2006 13:35 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
jij hebt zeker ook een internet café opgezocht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |