Ja je zit schijnbaar dus nog vol energiequote:Op zondag 15 januari 2006 02:30 schreef Waxxer het volgende:
Snel gedaan
Naschokken van vanavond denk ik
nee het is niet slecht als jij er een goed gevoel aan over houdtquote:Op zondag 15 januari 2006 02:33 schreef Ang3l het volgende:
Is het slecht om met een jongen naar bed te gaan omdat hij je mooi vind en een gevoel van eigenwaarde geeft? (en omdat hij lekker kan zoenen) Ook al weet je dat hij je erg leuk vindt en jij hem wel leuk vindt maar niet beschouwd als relatiemateriaal?
Ofzo.
Ik heb het even aan iemand gevraagd, en diegene zegt "als je hem niet steeds weer ergens tegenkomt, gewoon doen". Ik zou er zélf geen antwoord op kunnen geven, sorry.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:33 schreef Ang3l het volgende:
Is het slecht om met een jongen naar bed te gaan omdat hij je mooi vind en een gevoel van eigenwaarde geeft? (en omdat hij lekker kan zoenen) Ook al weet je dat hij je erg leuk vindt en jij hem wel leuk vindt maar niet beschouwd als relatiemateriaal?
Ofzo.
Als je hem dat uitgelegd hebt en hij vindt het geen probleem, dan is het okquote:Op zondag 15 januari 2006 02:33 schreef Ang3l het volgende:
Ofzo.
een soort van passing by relatie zeg maar om de tijd te vullen. En dan staat dit wel erg koel en afstandelijk en zo bedoel ik het dus ook niet. Maar je houd dan wel in je achterhoofd dit is van voorbijgaande aard tot er zich een betere kandidaad aanbiedt. En je voelt je dan vooral slecht dat je weet dat je die andere jongen straks moet gaan kwetsenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:33 schreef Ang3l het volgende:
Ofzo.
Met wat voor immoreel volk ga jij omquote:Op zondag 15 januari 2006 02:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb het even aan iemand gevraagd, en diegene zegt "als je hem niet steeds weer ergens tegenkomt, gewoon doen". Ik zou er zélf geen antwoord op kunnen geven, sorry.
The rebound-guy.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een soort van passing by relatie zeg maar om de tijd te vullen. En dan staat dit wel erg koel en afstandelijk en zo bedoel ik het dus ook niet. Maar je houd dan wel in je achterhoofd dit is van voorbijgaande aard tot er zich een betere kandidaad aanbiedt. En je voelt je dan vooral slecht dat je weet dat je die andere jongen straks moet gaan kwetsen
Hm?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Met wat voor immoreel volk ga jij om![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:26 schreef wonderer het volgende:
Morgen iemand zin om in Rotterdam wat te gaan eten rond een uur of vijf?
Tis voor mij te ver weg anders was ik wel gekomenquote:
Degene die je het vroeg die dit als antwoord gaf "als je hem niet steeds weer ergens tegenkomt, gewoon doen" vind ik immoreel volkquote:
Ja, ook hebben mensen al gereageerdquote:Op zondag 15 januari 2006 02:39 schreef wonderer het volgende:
BB, je foto-icoon doet het!
Dat bestaat echt??quote:
Ja maar met diegene ga ik ook helemaal niet om hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 02:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Degene die je het vroeg die dit als antwoord gaf "als je hem niet steeds weer ergens tegenkomt, gewoon doen" vind ik immoreel volk![]()
Ik geef goede massages, heb ik wel eens gehoordquote:Op zondag 15 januari 2006 02:41 schreef Waxxer het volgende:
Kan iemand mij een rugmassage geven en me opnieuw leren te ontspannen dan, anders?
Het feit dat je deze vraag hier neerlegt geeft mij al aan dat je dus twijfelt en en niet zeker bent van je keuzes. En als je die nu al hebt voordat je d'r aan begint, dan weet ik niet of het verstandig is om het door te zetten. Van de andere kant ,wat is er op tegen om in het avontuur te stappen en just go with the flow en je ziet wel wat er van komtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |