Jawel en dat blijft iedere dag weer een probleem, maar ben nu eenmaal een nachtmens altijd al geweest ook. Dus sja... dan maar korte nachtjes en afentoe een mannetje dat bijspringt en de kleine pakt om me uit te laten slapenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Een tijd waarop de meeste mensen snurkend op een oor liggen.
Is die kleine van je niet vroeg wakker?
Da's goed, dan ben ik tegen die persoonquote:Op zondag 15 januari 2006 02:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Voor wie ga je het niet meer opnemen? Dan neem ik het wel over, zo blijven er nog discussies hier, want als iedereen het met elkaar eens is wordt het zo saaiiiiiiiiiii![]()
Dat is inderdaad onbegonnen werk.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Die doet een poging om bij te lezen.
Onbegonnen werk met deze snelheid![]()
quote:
Ik dacht dat het Monique wasquote:Op zondag 15 januari 2006 02:21 schreef I_doubt het volgende:
Praat Bonnie in haar slaap?
ja.. na 5 keer verslagen te zijn.....quote:Op zondag 15 januari 2006 02:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij heeft zelf toegegeven dat Taylor beter is
En andersom ?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:15 schreef Manu82 het volgende:
en ik ben het zat, ga het niet meer voor mensen opnemen
Gelukkig maar dat je niet chagerijnig bentquote:Op zondag 15 januari 2006 02:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
niks, teveel mensen verdedigd vandaag, ben niet chagrijnig
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heeft ze verdorie weer haar glazen bol erbij gepakt, ik zei nog zo niet doen![]()
Dan is ie iig niet domquote:Op zondag 15 januari 2006 02:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij heeft zelf toegegeven dat Taylor beter is
Nog niet eens 3 uurquote:
nah.. ik neem aan dat ze zelf ook kan verzinnen dat ze moet volgen...quote:Op zondag 15 januari 2006 02:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb je haar nog losgemaakt?
Anders kan dat de reden zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |