ik nietquote:Op zondag 15 januari 2006 01:42 schreef tonks het volgende:
Ik ben mod
quote:
hmm... brood!quote:
houden zoquote:Op zondag 15 januari 2006 01:43 schreef tonks het volgende:
ik heb geen rechten in KLB
Patta's noem ik zequote:Op zondag 15 januari 2006 01:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Tonks is ook een kaffer.
Echter zag ik dat hij toffe schoenen heeft.
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:42 schreef tonks het volgende:
Ik ben mod
* mee eensquote:
Je hebt nog veel te leren.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:45 schreef The_Terminator het volgende:
Slotje, slotje, slotje. ja, ik wil ook mod worden
En jij niet voor de maatschappijquote:Op zondag 15 januari 2006 01:45 schreef rudedeltadude het volgende:
tonks is gewoon niet geschikt voor fok
Moeilijk hequote:Op zondag 15 januari 2006 01:49 schreef rudedeltadude het volgende:
[url=]http://library.thinkquest.org/28172/gallow.jpg]laatste Tonks oplossing[/url]
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:47 schreef P8 het volgende:
ook een ban voor de TS graag!
zij geilt op Pharrel
deze:[afbeelding]
Sertje.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:48 schreef cerror het volgende:
Ah, het beest is los.
Je reageerde laatst in mijn fotoboekquote:Op zondag 15 januari 2006 01:51 schreef Nosh het volgende:
Ik mocht hem voordat hij voor het grote geld ging.
een typfout is menselijk... maar aangezien jij dat niet echt bent:quote:
Kon niks bedenken!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja, en www.jevader.nl doet het nog steeds niet!
www.thuisserver.net vind ik toch wat originelerquote:Op zondag 15 januari 2006 01:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja, en www.jevader.nl doet het nog steeds niet!
wow.... ik hoop dat tonks de dood krijgt...quote:
En hier krijg jij een ban voorquote:Op zondag 15 januari 2006 01:55 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
wow.... ik hoop dat tonks de dood krijgt...
Mag ik je wat vragen? Ben jij homoquote:Op zondag 15 januari 2006 01:55 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Kun je nog meer van die lelijke wijven posten?![]()
Neen. In een hok. En hij heeft een hangoor.quote:
Neen, over het algemeen is Ties best een goede jongen.quote:
Noem hem tonksquote:Op zondag 15 januari 2006 01:56 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Neen. In een hok. En hij heeft een hangoor.
Dus.
Krijgt 'ie dan ook gelijk al jouw ziektes?quote:
jaquote:Op zondag 15 januari 2006 01:58 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Krijgt 'ie dan ook gelijk al jouw ziektes?
watquote:Op zondag 15 januari 2006 01:59 schreef PLAE@ het volgende:
het is inderdaad een beetje een zielig moraalridderig zeikertje (geworden)
nou nou nou. Ik voorzie een verbanning!quote:
Nee, maar in tegenstelling tot jouw heb ik nog smaak. Maar post nog even tien uit een dozijn plastic vrouwen.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:56 schreef The_Terminator het volgende:
Mag ik je wat vragen? Ben jij homo![]()
waarom?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
nou nou nou. Ik voorzie een verbanning!
QFT.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:55 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Kun je nog meer van die lelijke wijven posten?![]()
Doen ze niet lief tegen je tonks?quote:
Dan wordt het geen tonks.quote:
Ik dacht dat het een verwijzing was naar tonks. Maar dat zal wel niet dan.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:03 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
waarom?
het is geen pro nazi vertoning
idd, nietquote:Op zondag 15 januari 2006 02:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een verwijzing was naar tonks. Maar dat zal wel niet dan.
Neen.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een verwijzing was naar tonks. Maar dat zal wel niet dan.
Quoted for Truth!quote:
Bek dicht.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:06 schreef Mainport het volgende:
Neij man. Tonks is tof!
Ben jij niet die seksueel gefrustreerde hiphophomo?quote:
angel seems to be a devilquote:
Neen, hoer.quote:
Neen, ik ben lief. DAT WEET JE.quote:
Wat toevallig dat we hem beiden een homo vinden.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:08 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Neen, hoer.
Was jij niet die vanilla ice homo?
* ik weetquote:
Die was toch Homo?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:09 schreef Poncho het volgende:
[..]
Wat toevallig dat we hem beiden een homo vinden.
Telepathie, mijn vriend.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:09 schreef Poncho het volgende:
[..]
Wat toevallig dat we hem beiden een homo vinden.
tonks ookquote:
Was? Is.quote:
Je vergeet het feit dat ie ze zusje zou neuken als ie die had.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:08 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Neen, hoer.
kloptquote:
Nee toch.quote:
ik heb nog steeds geen banquote:Op zondag 15 januari 2006 02:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je vergeet het feit dat ie ze zusje zou neuken als ie die had.
Ik maakte een grapje, vlegel.quote:
Ik heb wel smaak hoor:quote:Op zondag 15 januari 2006 02:02 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nee, maar in tegenstelling tot jouw heb ik nog smaak. Maar post nog even tien uit een dozijn plastic vrouwen.
ik ookquote:
Spreekt dat niet voor zich bij hem? Het zou in ieder geval een logische stap zijn. Hij is in ieder geval op z'n oma en moeder uitgekeken.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
ga 's doodquote:
Hey,quote:Op zondag 15 januari 2006 02:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb wel smaak hoor:
[afbeelding]
Lief hé![]()
Nee!quote:
Waarom in MIJN topic?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb wel smaak hoor:
[afbeelding]
Lief hé![]()
als je wie wat paalt?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:13 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hey,
Dat is een idee. Dan houdt ze haar bek tenminste dicht als je haar schraal paalt.
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb wel smaak hoor:
[afbeelding]
Lief hé![]()
Psst, ballgags werken niet echt... Ze zijn alleen maar een soort van 'decoratie'...quote:Op zondag 15 januari 2006 02:13 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hey,
Dat is een idee. Dan houdt ze haar bek tenminste dicht als je haar schraal paalt.
Omdat het toch een kuttopic is zonder enige inhoudelijke argumenten.quote:
Helpt dat balletje nou tegen RSI?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb wel smaak hoor:
[afbeelding]
Lief hé![]()
val dood naabalweer een doodverwensing jaquote:Op zondag 15 januari 2006 02:15 schreef Poncho het volgende:
[..]
Omdat het toch een kuttopic is zonder enige inhoudelijke argumenten.
Dan kun je beter een geile blondine met grote tieten neerzetten. Dat plaatje heeft nog meer inhoud dan dit topic.
Je hebt er verstand van?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Psst, ballgags werken niet echt... Ze zijn alleen maar een soort van 'decoratie'...
? Issie hol ofzo. Als een massieven bal in je bek hebt lijkt t me toch best lastig om te pratenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Psst, ballgags werken niet echt... Ze zijn alleen maar een soort van 'decoratie'...
Volgens mij neem jij niet het genoegen met: 'nee'. Of wel?quote:
Je bedoelt dat haar borsten meer inhoud hebben.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:15 schreef Poncho het volgende:
[..]
Omdat het toch een kuttopic is zonder enige inhoudelijke argumenten.
Dan kun je beter een geile blondine met grote tieten neerzetten. Dat plaatje heeft nog meer inhoud dan dit topic.
Jawel, jij was toch degene die bij de supermarkt stondt te bedelen toen wilders langs kwam?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:08 schreef ma_jojo het volgende:
Neen, hoer.
Hij doet daaraan, heb ik vernomen.quote:
En tief jij maar opquote:Op zondag 15 januari 2006 02:15 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
val dood naabalweer een doodverwensing ja
Lekker bezigquote:Op zondag 15 januari 2006 02:15 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
val dood naabalweer een doodverwensing ja
neequote:Op zondag 15 januari 2006 02:16 schreef Poncho het volgende:
[..]
Volgens mij neem jij niet het genoegen met: 'nee'. Of wel?
ze is verliefd!quote:
En jij bent die broodmongool die stond met dt schrijft.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:16 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Jawel, jij was toch degene die bij de supermarkt stondt te bedelen toen wilders langs kwam?
Die smaak is ver te zoeken, heb je ook nog foto's van lekkere wijven of blijf je die slechte smaak foto's plaatsen?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:12 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb wel smaak hoor:
[afbeelding]
Lief hé![]()
Jij steekt elke avond zo'n ding in je vader?quote:
Ja duh, hij heeft een labrettt.quote:
aahahahahahhahahahahahquote:Op zondag 15 januari 2006 02:16 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Jawel, jij was toch degene die bij de supermarkt stondt te bedelen toen wilders langs kwam?
Jij weet niet of ik een zusje heb.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:11 schreef Jajong het volgende:
Wat? Zodat jij het ook bij je pa kan proberen?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:17 schreef Poncho het volgende:
[..]
Jij steekt elke avond zo'n ding in je vader?
Details willen we! Details!
Ik zal even kijken wat ik voor je kan doen. Misschien is een mass-suicide op dit moment wel op z'n plek.quote:
Plaats jij dan eens een foto van een in jou ogen 'perfect' wijfquote:Op zondag 15 januari 2006 02:17 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Die smaak is ver te zoeken, heb je ook nog foto's van lekkere wijven of blijf je die slechte smaak foto's plaatsen?
Ik heb geen papa meer.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:18 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Wat? Zodat jij het ook bij je pa kan proberen?
ma jojo is singlequote:Op zondag 15 januari 2006 02:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als ik een vriendin had waarschijnlijk wel ja, maar dat heb ik helaas niet...
ALS IE DIE HAD.quote:
Als jij een zusje zou hebben zou je dat niet willen. En mocht dat onverhoopt wel t geval zijn hoop ik dat je van de planeet afdondertquote:
Uhuh.quote:
Geef op. Snapt ie niet.quote:
Vertel je nog steeds leugens of hebben je ouders je intussen naar een opvoedcursus gestuurd?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:17 schreef ma_jojo het volgende:
En jij bent die broodmongool die stond met dt schrijft.
Als die hiphophomo een zusje zou hebben zou hij waarschijnlijk zichzelf elke avond op haar foto's afrukken.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als jij een zusje zou hebben zou je dat niet willen. En mocht dat onverhoopt wel t geval zijn hoop ik dat je van de planeet afdondert
Neen. Heb hoop.quote:
Ik vind jou best wel enigszins een beetje misschien lief.quote:
pats! strafkamp-banquote:Op zondag 15 januari 2006 02:19 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Vertel je nog steeds leugens of hebben je ouders je intussen naar een opvoedcursus gestuurd?
Grappig.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:19 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Vertel je nog steeds leugens of hebben je ouders je intussen naar een opvoedcursus gestuurd?
Ik wil je rode bal niet in mijn mond.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Houd je van een rode bal in je mond majojo?
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Plaats jij dan eens een foto van een in jou ogen 'perfect' wijf
die herpes gaat ook vanzelf wel over hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:20 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik wil je rode bal niet in mijn mond.
ik heb 2 blauwequote:Op zondag 15 januari 2006 02:20 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik wil je rode bal niet in mijn mond.
Dat zeg ik idd als ik foto's van jou zie. Werkelijk waarquote:
Stick with it girl!quote:
Oehquote:
Zie je Term.quote:
wil je aub stoppen met het posten van pics van mijn vriendin?quote:
Houd jij jezelf dat maar voor. Hoe lang heb je het nu al? Sinds je geboorte?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:21 schreef Poncho het volgende:
[..]
die herpes gaat ook vanzelf wel over hoor.
ga voor 18+ naabquote:
Ik zal erover nadenken.quote:
Sinds tonks langs is geweest om eerlijk te zijn. Het brandt nog een beetje, maar volgens mijn zen-meester gaat dat ook wel weg.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:22 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Houd jij jezelf dat maar voor. Hoe lang heb je het nu al? Sinds je geboorte?
Over 5 jaar misschien. Nu is t een pre-puberale kut.quote:
DIT IS GEEN PEDOTOPIC. WEL VERDOMME!quote:
Haha, als mensen jou daarmee zien lopen denken ze "ahh weer iets liefs van de stichting doe een wens"quote:Op zondag 15 januari 2006 02:22 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
wil je aub stoppen met het posten van pics van mijn vriendin?
die neus....quote:
Pitty fuck.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Haha, als mensen jou daarmee zien lopen denken ze "ahh weer iets liefs van de stichting doe een wens"
Het zit toch in je familie?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:23 schreef Poncho het volgende:
[..]
Sinds tonks langs is geweest om eerlijk te zijn. Het brandt nog een beetje, maar volgens mijn zen-meester gaat dat ook wel weg.
ik kan ook niet helpen dat ik zo ziek benquote:Op zondag 15 januari 2006 02:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Haha, als mensen jou daarmee zien lopen denken ze "ahh weer iets liefs van de stichting doe een wens"
Ik ben geen pedoquote:Op zondag 15 januari 2006 02:23 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
DIT IS GEEN PEDOTOPIC. WEL VERDOMME!
Men weet niet eens wie jij bentquote:Op zondag 15 januari 2006 02:25 schreef OFfSprngr het volgende:
Men weet wel hoe'k over tonks denkt, nutteloos om dit te blijven herhalen.
Open een ik geil op emma watson topic.quote:
Ik zou het niet weten. Ik heb mijn familie nooit gekend.quote:
Als je haar wil adoreren, zoek dan in ieder geval een fatsoenlijke foto van der op.quote:
Ah shit, sorry!quote:
Het is triest maar die is er al in B&Hquote:Op zondag 15 januari 2006 02:25 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Open een ik geil op emma watson topic.
Opgebokt.
Ze hebben je na je geboorte bij het grof vuil gezet?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:25 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik heb mijn familie nooit gekend.
Het onderstaande is al beter dan jij ooit gepost hebt.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:18 schreef The_Terminator het volgende:
Plaats jij dan eens een foto van een in jou ogen 'perfect' wijf
Inderdaad, het is net alsof haar wenkbrauwen haar hoofd aan het opeten zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je haar wil adoreren, zoek dan in ieder geval een fatsoenlijke foto van der op.
cruquote:Op zondag 15 januari 2006 02:26 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ze hebben je na je geboorte bij het grof vuil gezet?
speciaal voor jou: Misbruik van de term pedofielquote:
Waarom dan hier die foto's?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is triest maar die is er al in B&H
Die kutmod begon!quote:
Misschien wel, misschien ook niet. Misschien lig ik wel naast er, misschien ook niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:19 schreef Poncho het volgende:
Als die hiphophomo een zusje zou hebben zou hij waarschijnlijk zichzelf elke avond op haar foto's afrukken.
Ben jij het Piet? De vuilnisman die mij zo liefdevol opgevangen heeft?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:26 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ze hebben je na je geboorte bij het grof vuil gezet?
Omdat we liever foto's zien van lekkere wijven dan van jou.quote:
Ben jij het Piet? De vuilnisman die mij zo liefdevol opgehangen heeft? ]quote:Op zondag 15 januari 2006 02:28 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ben jij het Piet? De vuilnisman die mij zo liefdevol opgevangen heeft?
En dan zeg je dat die meiden op die fotos die ik post er 'plastic' uitzienquote:Op zondag 15 januari 2006 02:26 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Het onderstaande is al beter dan jij ooit gepost hebt.
[afbeelding]
JA..quote:
Helaas. Misschien als je had kunnen quoten dat het nog enigszins leuk geweest was. Nu is het alleen maar flauw.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:28 schreef rudedeltadude het volgende:
[quote]Op zondag 15 januari 2006 02:28 schreef Poncho het volgende:
[..]
[/quoteBen jij het Piet? De vuilnisman die mij zo liefdevol opgehangen heeft? ]
kut, te laat.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:28 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ben jij het Piet? De vuilnisman die mij zo liefdevol opgehangen heeft? ]
Vertel? Ik wordt nieuwsgieirg wat weet jij dat ik niet weet.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:29 schreef The_Terminator het volgende:
En dan zeg je dat die meiden op die fotos die ik post er 'plastic' uitzien![]()
Emma Watson heeft geen tieten.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:29 schreef Mainport het volgende:
Hé, houd je mond over Emma Watson ja !
Nee, ik ben de vrouw die jou vond, en in de rivier heeft gesmeten. Jammer genoeg hebben ze je opgevist. Jammerlijke actie.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:28 schreef Poncho het volgende:
[..]
Emma Watson is een vieze kankerhoerquote:Op zondag 15 januari 2006 02:29 schreef Mainport het volgende:
Hé, houd je mond over Emma Watson ja !
Hallo. Wie riep er?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:28 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ben jij het Piet? De vuilnisman die mij zo liefdevol opgehangen heeft? ]
Ach, een en al makeup, zie bovenstaande. Perfectiequote:Op zondag 15 januari 2006 02:30 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Vertel? Ik wordt nieuwsgieirg wat weet jij dat ik niet weet.
hier ben ik t dan wél weer mee eens.quote:
Sterk jongen, echt.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:28 schreef Poncho het volgende:
[..]
Omdat we liever foto's zien van lekkere wijven dan van jou.
Ah, jij bent die lelijke, humorloze heroinehoer die mij heeft leren zwemmen.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:30 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nee, ik ben de vrouw die jou vond, en in de rivier heeft gesmeten. Jammer genoeg hebben ze je opgevist. Jammerlijke actie.
Is makeup plastic?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:30 schreef The_Terminator het volgende:
Ach, een en al makeup, zie bovenstaande. Perfectie
terminator is vrijgezelquote:
Tot nu toe sterker dan die van jou.quote:
Haha, ga niet over makeup beginnen, moet je die sloerie met die bal in de waffel es goed bekijken.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, een en al makeup, zie bovenstaande. Perfectie
Je haalt de woorden uit m'n mond.quote:
Vandaar dat ze ook altijd staat te bedelen. Meneer heeft u nog een kwartje?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:31 schreef Poncho het volgende:
Ah, jij bent die lelijke, humorloze heroinehoer die mij heeft leren zwemmen.
Ik ben het bij deze ook met jou eens.quote:
Heb je eraan mogen likken dan?quote:
Ik spuit geen heroine.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:31 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ah, jij bent die lelijke, humorloze heroinehoer die mij heeft leren zwemmen.
Trainer-Bra's tellen niet.quote:
Je kan t ook roken.quote:
Enige vorm van zelfreflectie bezit je dan weer wel.quote:
Ja, klopt.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:32 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Vandaar dat ze ook altijd staat te bedelen. Meneer heeft u nog een kwartje?
Hou je bek nou es kankerpedoquote:Op zondag 15 januari 2006 02:34 schreef Mainport het volgende:
Emma Watson is tha real thang ja!
Op welke manier dan, plastic is geen plamuur, plastic is geen makeup.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:33 schreef The_Terminator het volgende:
Meer plamuur, maar is ongeveer wel hetzelfde ja...
Oh ja, in dat geval heb ik niks gezegd.quote:
Is dat gozertje niet 15 of zo?quote:
DANKJE!quote:Op zondag 15 januari 2006 02:34 schreef Jajong het volgende:
Leuk topique!
Volgens mij heeft iemand mij opgegeven. Is er een wachtrij?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Moet er nog iemand opgehangen worden hier?![]()
Tering, wat een paardenbek.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:35 schreef The_Terminator het volgende:
Deze is trouwens ook erg goed:
[afbeelding]
Ik compenseer jouw grootheidswaan.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:33 schreef Poncho het volgende:
[..]
Enige vorm van zelfreflectie bezit je dan weer wel.
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:35 schreef The_Terminator het volgende:
Deze is trouwens ook erg goed:
[afbeelding]
Jij noemde die vrouw die ik poste anders ook 'plasic' achtig. Dus dan vraag ik mij af wat jij er mee bedoeld.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:34 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Op welke manier dan, plastic is geen plamuur, plastic is geen makeup.
nou, nog mintens 50 erbij hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 02:36 schreef rudedeltadude het volgende:
bijna tijd voor tonks 2
Ophangen wel maar kielhalen is nog vrij.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:35 schreef Poncho het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iemand mij opgegeven. Is er een wachtrij?
Ik kijk liever niet naar de plaatjes waar jij elke avond voor het slapen gaat je sperma op verspreid.quote:
Heb je er geen vertrouwen in?quote:
Echt verbanden leggen kun je niet ook weer niet echt hé.quote:
tuurlijk wel schat, alleen dat vind ik niet kwalificeren als 'bijna'quote:
tonksquote:Op zondag 15 januari 2006 02:38 schreef rudedeltadude het volgende:
ben ik dan de enige die on-topic blijft?
Kan ik ook een speciaal dealtje krijgen? Beide voor de prijs van één?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ophangen wel maar kielhalen is nog vrij.![]()
Ik hoop dat Lucy Zara sterft aan een enge ziektequote:Op zondag 15 januari 2006 02:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hoe durf jij zo over Lucy Zara te denken![]()
Zu viel drank und drugs. Maar mijn typvaardigheid behoud ik.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:37 schreef Poncho het volgende:
[..]
Echt verbanden leggen kun je niet ook weer niet echt hé.
dankquote:
Schatquote:Op zondag 15 januari 2006 02:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
tuurlijk wel schat, alleen dat vind ik niet kwalificeren als 'bijna'
kut(nep)negerquote:Op zondag 15 januari 2006 02:38 schreef MisterICE het volgende:
Fipo!
Ik geef je wederom volledig gelijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:38 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Zu viel drank und drugs. Maar mijn typvaardigheid behoud ik.
quote:
Mijn dank is groot.quote:
Hihiquote:
Mijn dank is oprecht.quote:
Ik nietquote:Op zondag 15 januari 2006 02:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lucy Zara sterft aan een enge ziekte
Tonks.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:40 schreef Poncho het volgende:
[..]
Mijn dank is oprecht.
Waar ging het topic over?
Zullen we samen naar Jawat! ft. Opgezwolle - Zwarte Koffie (Delic Beat).mp3 luisteren een keertje ? :quote:
Hoe voelt dat nou om zo'n levendige fantasie te hebben?quote:
Mopelt iets over zusje.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:37 schreef ma_jojo het volgende:
Ik kijk liever niet naar de plaatjes waar jij elke avond voor het slapen gaat je sperma op verspreid.
Houd fictie en non fictie goed uit elkaar, jongeman.quote:
goedkope versiertrucquote:Op zondag 15 januari 2006 02:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zullen we samen naar Jawat! ft. Opgezwolle - Zwarte Koffie (Delic Beat).mp3 luisteren een keertje ? :![]()
Tonksquote:
Mopelen?quote:
Laten we de reactie afwachtenquote:
heb nog een halve, allemaal lauw... kut kut kutquote:Op zondag 15 januari 2006 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb nog 8 kratten staan
(niet dat die op moeten natuurlijk)
Is dat wigger taal?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zullen we samen naar Jawat! ft. Opgezwolle - Zwarte Koffie (Delic Beat).mp3 luisteren een keertje ? :![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:42 schreef ma_jojo het volgende:
[..].
Ik zet 'm nu op!.
In februari naar Jawttus in Goudaaa.
Dat is behoorlijk bagger inderdaad...quote:Op zondag 15 januari 2006 02:42 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
heb nog een halve, allemaal lauw... kut kut kut
bij dezequote:Op zondag 15 januari 2006 02:43 schreef Mainport het volgende:
Jaloerse mensen
Wellicht moet ik er een nieuwsbericht over schrijven
Neen, want ik was niet bekend met dat werkwoord.quote:
mag tonks 2 ook zijn bestaan krijgen meneer de mod?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk bagger inderdaad...
Misschien moet je optyfen social reject.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:43 schreef Mainport het volgende:
Jaloerse mensen
Wellicht moet ik er een nieuwsbericht over schrijven
In Utrecht, jawel!quote:Op zondag 15 januari 2006 02:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ben je ook naar Buiten Westen geweest?
Nee ik ook niet, daarom vroeg ik het.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:43 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Neen, want ik was niet bekend met dat werkwoord.
Niet vragen, gewoon doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:44 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
mag tonks 2 ook zijn bestaan krijgen meneer de mod?
Je bent bewust van mijn ban-rechten?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Misschien moet je optyfen social reject.
leer eens lezen muts... begin maar bovenaanquote:
Stoer! Hier was t ook, in Groningen. Hier komt normaal nooit watquote:Op zondag 15 januari 2006 02:44 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
In Utrecht, jawel!
Misschien ook nog in Paradisooo!
Nee.quote:
Dat zien we dan wel weerquote:Op zondag 15 januari 2006 02:44 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
mag tonks 2 ook zijn bestaan krijgen meneer de mod?
Ik begrijp ook nog steeds niet wat hij in de crew doet.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Misschien moet je optyfen social reject.
uitgeluld.... en dan: DREIGEN!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 02:45 schreef Mainport het volgende:
[..]
Je bent bewust van mijn ban-rechten?![]()
Rel om pedofielen in Brits onderwijsquote:Op zondag 15 januari 2006 02:45 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik begrijp ook nog steeds niet wat hij in de crew doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |