De criminaliteit en de ghetto's zijn daar dan ook nagenoeg verdwenenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:14 schreef ZureMelk het volgende:
[..]
Elke dag het Wilhelmus zingen klinkt een beetje stom maar neem maar van mij aan dat zoiets een van de meeste simpele en effectieve manieren is als je er op jonge leeftijd mee begint. In Amerika zingen ze ook het volkslied op scholen en dat werkt. Wat je met dat patriottisme doet hangt verder van het land en de omstandigheden af. Dat hoeft helemaal niet zoals in Amerika of in andere landen.
-- offtopic --quote:Op zondag 15 januari 2006 01:01 schreef ZureMelk het volgende:
De rapcultuur is inderdaad ook een van de grote achterlijke verderfelijke invloeden waar we zo snel mogelijk vanaf moeten.
Je hebt gelijk... Singapore staat niet op de landkaart.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:03 schreef gelly het volgende:
Rapcultuur ? kapitalisme bedoel je.
Ja, Amerika is een goed voorbeeld...daar is de criminaliteit zooo laag...quote:In Amerika zingen ze ook het volkslied op scholen en dat werkt. Wat je met dat patriottisme doet hangt verder van het land en de omstandigheden af. Dat hoeft helemaal niet zoals in Amerika of in andere landen.
Zijn Engelse namen. Waarschijnlijk dus aanhangers van de eerdergenoemde rapcultuur aan hun taalgebruik te horen. En waarschijnlijk zijn ze van negroïde afkomst. Er zijn al eerder mensen geweest die rap, urban en hoe die troep ook heet ter discussie gesteld hebben. Die muziek haalt het slechte in jongeren naar boven. Het gaat alleen om bling bling (geld, goud dus materialisme), vrouwen als gebruiksobjecten, drugs, geweld en het snel vervullen van behoeften zonder aan een lange termijn te denken in het algemeen.quote:
Nou ken ik toevallig en paar kelly's en asley's, en die zijn stuk voor stuk blank. Sletjes, dat dan weer welquote:Op zondag 15 januari 2006 01:20 schreef ZureMelk het volgende:
[..]
Zijn Engelse namen. Waarschijnlijk dus aanhangers van de eerdergenoemde rapcultuur aan hun taalgebruik te horen. En waarschijnlijk zijn ze van negroïde afkomst. Er zijn al eerder mensen geweest die rap, urban en hoe die troep ook heet ter discussie gesteld hebben. Die muziek haalt het slechte in jongeren naar boven. Het gaat alleen om bling bling (geld, goud dus materialisme), vrouwen als gebruiksobjecten, drugs, geweld en het snel vervullen van behoeften zonder aan een lange termijn te denken in het algemeen.
Aaaah nee he.... *Punk* muziek moet nu ook op de schuine helling.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:20 schreef ZureMelk het volgende:
Zijn Engelse namen. Waarschijnlijk dus aanhangers van de eerdergenoemde rapcultuur aan hun taalgebruik te horen. En waarschijnlijk zijn ze van negroïde afkomst. Er zijn al eerder mensen geweest die rap, urban en hoe die troep ook heet ter discussie gesteld hebben. Die muziek haalt het slechte in jongeren naar boven. Het gaat alleen om bling bling (geld, goud dus materialisme), vrouwen als gebruiksobjecten, drugs, geweld en het snel vervullen van behoeften zonder aan een lange termijn te denken in het algemeen.
De mensen die daar inzien dat ze door werken en inzet voor de maatschappij hun eigen belangen beter behartigen hebben het over het algemeen goed.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:16 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De criminaliteit en de ghetto's zijn daar dan ook nagenoeg verdwenen![]()
Telefoonnummers?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:22 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nou ken ik toevallig en paar kelly's en asley's, en die zijn stuk voor stuk blank. Sletjes, dat dan weer wel
Ik reageerde op een post van alexxxxx, die stelde dat het daar erg meeviel. Ik kom er zelden dus ga maar met hem erover in discussie.quote:Ludwig zondag 15 januari 2006 @ 01:24
Je noemt trouwens Friesland. Erg komisch. Heb je wel eens van Leeuwarden gehoord? Ik woonde er vroeger en ik kan je melden dat de boel daar aardig aan het verloederen is. Ergo: je stelling lijkt op stierenpoep. Laag bij de grond en het stinkt.
Dat komt door de Amsterdamse burgemeester, die heeft het tuig aan zn kont klevenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:24 schreef Ludwig het volgende:
Je noemt trouwens Friesland. Erg komisch. Heb je wel eens van Leeuwarden gehoord? Ik woonde er vroeger en ik kan je melden dat de boel daar aardig aan het verloederen is. Ergo: je stelling lijkt op stierenpoep. Laag bij de grond en het stinkt.
In de VS zijn de gevangenissen overvol. En zijn er hele steden en wijken waar de politie niet meer durft te komen. Dus dat zingen helpt niet. Tenzij het voor het zingen de kerk uitgaan is.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:14 schreef ZureMelk het volgende:
[..]
Elke dag het Wilhelmus zingen klinkt een beetje stom maar neem maar van mij aan dat zoiets een van de meeste simpele en effectieve manieren is als je er op jonge leeftijd mee begint.
De Nederlandse mariniers hebben het te druk met drugs smokkelen. Laatst is er ook weer drugs gevonden op een Nederlands marineschip.quote:Op zondag 15 januari 2006 07:41 schreef Ippon het volgende:
Nederland gaat langzaam maar zeker ten onder aan een overvloed van criminele buitenlanders. Heeft Hans Janmaat toch nog gelijk gehad maar niemand wilde naar hem luisteren.
Het wordt ook tijd dat Nederlandse mariniers de Antillen gaan schoonvegen. De lokale bestuurders zijn corrupt en incompetent en wij moeten de gevolgen ondervinden.
Maar het zal wel weer blijven bij theedrinken door de burgemeesters.
deporterenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:27 schreef NJ het volgende:
En wat voor harde ingrepen stel jij voor?
multi kul en amerikanisering/verstedelijking gaan hand in handquote:Op zondag 15 januari 2006 00:54 schreef gelly het volgende:
Het wordt idd tijd die ellendige amerikaanse cultuur uit te bannen waarin geld en wijfe het enige belangrijke lijken te zijn
ja toen dat nog bestond, dat is nu weg.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
lekker gabberen en de nazi uithangen, daar komen we ver mee
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:43 schreef ZureMelk het volgende:
[..]
Waan je maar niet veilig, wat er nu in de randstad gebeurt zal in de toekomst ook in Friesland gebeuren. Dat het nu nog relatief meevalt is juist een extra reden om wat te doen omdat er nog een hoop te redden valt.
Allochtonen die veroordeeld worden, en dan heb ik het dus niet over kleine verkeersovertredingen, moeten direct retour afzender ook al zijn ze hier geboren. Op lagere scholen moet elke dag het Wilhelmus gezongen worden en moet de vaderlandsliefde (als Nederland het vaderland is natuurlijk) eringeramd worden. Als mensen het gevoel hebben dat politie en justitie daadwerkelijk overtreders en misdadigers aanpakken inplaats van alleen maar laf goedwillende burgers voor allerlei kleine overtredingen te pakken dan zullen ze veel meer aangifte doen en opletten aangezien dat dan weer zin heeft. Het land zou gelijk een stuk leefbaarder worden. Meer cellen, meer capaciteit bij justitie, minder zware bewijslasten, afschaffen van strafvermindering en vervroegd vrijlaten, betere benutting strafcapaciteit, snellere juridische procedures, maatregelen tegen eindeloos procederen (beroep verliezen=hogere straf), minder regels maar de regels die er zijn strenger handhaven, meer aanzien voor de politie door oa zware straffen tegen belediging agenten, vluchten, verzet bij aanhouding, zeer zware straffen op bezit van wapens die niet specifiek voor zelfverdediging zijn, geen Cohen politiek maar gelijk keihard aanpakken zodat het tuig weet dat ze niets in de wijk te vertellen hebben etc etc.
Wie is allochtoon? Ik heb wel een voorouder van een generatie of 6 terug die niet in NL geboren is, kan ik het land uit bij overtreding, naar jouw normen?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:43 schreef ZureMelk het volgende:
[..]
Waan je maar niet veilig, wat er nu in de randstad gebeurt zal in de toekomst ook in Friesland gebeuren. Dat het nu nog relatief meevalt is juist een extra reden om wat te doen omdat er nog een hoop te redden valt.
Allochtonen die veroordeeld worden, en dan heb ik het dus niet over kleine verkeersovertredingen, moeten direct retour afzender ook al zijn ze hier geboren.
Zo! Niet in *mijn* Nederland hoor. Geen sprake van dat ik dat kutlied over dietschen bloed en het respecteren van die Spaanse koning ga zingen.quote:Op lagere scholen moet elke dag het Wilhelmus gezongen worden en moet de vaderlandsliefde (als Nederland het vaderland is natuurlijk) eringeramd worden.
Moge ons land bewaard blijven voor de mensen die menen dat allochtonen geen deel van de probleemloze samenleving uitmaken en autochtonen geen deel van de problemen.quote:Als mensen het gevoel hebben dat politie en justitie daadwerkelijk overtreders en misdadigers aanpakken inplaats van alleen maar laf goedwillende burgers voor allerlei kleine overtredingen te pakken dan zullen ze veel meer aangifte doen en opletten aangezien dat dan weer zin heeft. Het land zou gelijk een stuk leefbaarder worden. Meer cellen, meer capaciteit bij justitie, minder zware bewijslasten, afschaffen van strafvermindering en vervroegd vrijlaten, betere benutting strafcapaciteit, snellere juridische procedures, maatregelen tegen eindeloos procederen (beroep verliezen=hogere straf), minder regels maar de regels die er zijn strenger handhaven, meer aanzien voor de politie door oa zware straffen tegen belediging agenten, vluchten, verzet bij aanhouding, zeer zware straffen op bezit van wapens die niet specifiek voor zelfverdediging zijn, geen Cohen politiek maar gelijk keihard aanpakken zodat het tuig weet dat ze niets in de wijk te vertellen hebben etc etc.
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:11 schreef sigme het volgende:
Minder zware bewijslast, minder burgerrechten, aparte regels voor sommige burgers.. Rot op naar een land waar ze zo'n overheid hebben, als je dat zo fijn lijkt.. Saoudie Ararbië De VS lijkt me wel wat voor jou.
Volgens mij kan ik me hier in wel vindenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:43 schreef ZureMelk het volgende:
[..]
Allochtonen die veroordeeld worden, en dan heb ik het dus niet over kleine verkeersovertredingen, moeten direct retour afzender ook al zijn ze hier geboren. Op lagere scholen moet elke dag het Wilhelmus gezongen worden en moet de vaderlandsliefde (als Nederland het vaderland is natuurlijk) eringeramd worden. Als mensen het gevoel hebben dat politie en justitie daadwerkelijk overtreders en misdadigers aanpakken inplaats van alleen maar laf goedwillende burgers voor allerlei kleine overtredingen te pakken dan zullen ze veel meer aangifte doen en opletten aangezien dat dan weer zin heeft. Het land zou gelijk een stuk leefbaarder worden. Meer cellen, meer capaciteit bij justitie, minder zware bewijslasten, afschaffen van strafvermindering en vervroegd vrijlaten, betere benutting strafcapaciteit, snellere juridische procedures, maatregelen tegen eindeloos procederen (beroep verliezen=hogere straf), minder regels maar de regels die er zijn strenger handhaven, meer aanzien voor de politie door oa zware straffen tegen belediging agenten, vluchten, verzet bij aanhouding, zeer zware straffen op bezit van wapens die niet specifiek voor zelfverdediging zijn, geen Cohen politiek maar gelijk keihard aanpakken zodat het tuig weet dat ze niets in de wijk te vertellen hebben etc etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |