abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 januari 2006 @ 01:16:42 #26
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_34071027
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:14 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Elke dag het Wilhelmus zingen klinkt een beetje stom maar neem maar van mij aan dat zoiets een van de meeste simpele en effectieve manieren is als je er op jonge leeftijd mee begint. In Amerika zingen ze ook het volkslied op scholen en dat werkt. Wat je met dat patriottisme doet hangt verder van het land en de omstandigheden af. Dat hoeft helemaal niet zoals in Amerika of in andere landen.
De criminaliteit en de ghetto's zijn daar dan ook nagenoeg verdwenen
  zondag 15 januari 2006 @ 01:17:02 #27
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_34071044
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:01 schreef ZureMelk het volgende:
De rapcultuur is inderdaad ook een van de grote achterlijke verderfelijke invloeden waar we zo snel mogelijk vanaf moeten.
-- offtopic --
Rap was ooit leuk (no doubt about that one). Maar gelukkig zijn er in Afrika een stel rappers die rap weer terug willen brengen naar de roots. [Zembla]
Geen gemiep over billen en bling bling, maar weer terug als protestsong.

US - Grandmaster Flash and the Furious Five (soort granddaddy van de rap), was daar bijzonder goed in.

Beetje onzinnig.... als ik moet beginnen over death metal ('Morbid Angle'). Want deze muziek is ook in dit gedachten experiment geen surplus voor de maatschappij. Het zal mij een reet roesten wat iemand mooi vindt of niet. Zolang het maar geen attitude wordt van 'zo moet het - way of life'.

Maar muziek is al decenia lang (jaartje of 60) aan contradicties onderhevig....
  zondag 15 januari 2006 @ 01:18:37 #28
89730 Drugshond
pi_34071112
quote:
In Amerika zingen ze ook het volkslied op scholen en dat werkt. Wat je met dat patriottisme doet hangt verder van het land en de omstandigheden af. Dat hoeft helemaal niet zoals in Amerika of in andere landen.
Ja, Amerika is een goed voorbeeld...daar is de criminaliteit zooo laag...
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
  zondag 15 januari 2006 @ 01:20:53 #30
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_34071171
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Ashley en Kelly zijn p.d. allochtonen?
Zijn Engelse namen. Waarschijnlijk dus aanhangers van de eerdergenoemde rapcultuur aan hun taalgebruik te horen. En waarschijnlijk zijn ze van negroïde afkomst. Er zijn al eerder mensen geweest die rap, urban en hoe die troep ook heet ter discussie gesteld hebben. Die muziek haalt het slechte in jongeren naar boven. Het gaat alleen om bling bling (geld, goud dus materialisme), vrouwen als gebruiksobjecten, drugs, geweld en het snel vervullen van behoeften zonder aan een lange termijn te denken in het algemeen.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
  zondag 15 januari 2006 @ 01:22:24 #31
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_34071218
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:20 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Zijn Engelse namen. Waarschijnlijk dus aanhangers van de eerdergenoemde rapcultuur aan hun taalgebruik te horen. En waarschijnlijk zijn ze van negroïde afkomst. Er zijn al eerder mensen geweest die rap, urban en hoe die troep ook heet ter discussie gesteld hebben. Die muziek haalt het slechte in jongeren naar boven. Het gaat alleen om bling bling (geld, goud dus materialisme), vrouwen als gebruiksobjecten, drugs, geweld en het snel vervullen van behoeften zonder aan een lange termijn te denken in het algemeen.
Nou ken ik toevallig en paar kelly's en asley's, en die zijn stuk voor stuk blank. Sletjes, dat dan weer wel
  zondag 15 januari 2006 @ 01:24:07 #32
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34071273
Je noemt trouwens Friesland. Erg komisch. Heb je wel eens van Leeuwarden gehoord? Ik woonde er vroeger en ik kan je melden dat de boel daar aardig aan het verloederen is. Ergo: je stelling lijkt op stierenpoep. Laag bij de grond en het stinkt.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  zondag 15 januari 2006 @ 01:27:51 #33
89730 Drugshond
pi_34071367
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:20 schreef ZureMelk het volgende:
Aaaah nee he.... *Punk* muziek moet nu ook op de schuine helling.

Muziek is de ultieme vorming van vrijheidsbeleving. Het is geen guide of life. Als je zoiets denkt dan zijn er meer schroefjes los. Waarvan de achterliggende bron van de problematiek echt nix meer met muziek te maken heeft.

Overigens... ik luister tegenwoordig (heel vaak) naar een Iraanse zangeres (Azam Ali -Vas).
IK krijg ook bijval van collega's op het werk wie deze meid in godsnaam is.
- Ben ik nu aan het radicaliseren -
  zondag 15 januari 2006 @ 01:32:07 #34
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_34071500
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:16 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

De criminaliteit en de ghetto's zijn daar dan ook nagenoeg verdwenen
De mensen die daar inzien dat ze door werken en inzet voor de maatschappij hun eigen belangen beter behartigen hebben het over het algemeen goed.

De groepen die in hun slachtofferrol blijven hangen (en dat al doen sinds het afschaffen van de slavernij) en leven naar voorbeeld van de eerdergenoemde foute gangsterrap doen het slecht. Loon naar werken heet dat.

Helaas hebben we in ons land nu ook zo'n groep die zich geen Nederlander wil voelen en in een slachtofferrol kruipt terwijl alle groepen allochtonen in Nederland met een achterstand begonnen zijn. Dat een beperkt aantal groepen nu als een luchtige drol in het toilet komt bovendrijven alle negatieve aandacht krijgen is aan hun eigen gebrek aan inzet en goede wil te danken. Dat bepaalde groepen nu in een kwaad daglicht staan is gevolg geen oorzaak. De enige manier om dat op te lossen is door of je als goed Nederlanders te gedragen (je hebt ook slechte Nederlanders, die zijn geen voorbeeld) of op te krassen. Hard maar realistisch.

We kunnen niet voor eeuwig blijven aanmodderen.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
  zondag 15 januari 2006 @ 01:32:40 #35
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_34071514
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:22 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Nou ken ik toevallig en paar kelly's en asley's, en die zijn stuk voor stuk blank. Sletjes, dat dan weer wel
Telefoonnummers?
quote:
Ludwig zondag 15 januari 2006 @ 01:24

Je noemt trouwens Friesland. Erg komisch. Heb je wel eens van Leeuwarden gehoord? Ik woonde er vroeger en ik kan je melden dat de boel daar aardig aan het verloederen is. Ergo: je stelling lijkt op stierenpoep. Laag bij de grond en het stinkt.
Ik reageerde op een post van alexxxxx, die stelde dat het daar erg meeviel. Ik kom er zelden dus ga maar met hem erover in discussie.

En hou je stierenpoep a.u.b maar bij je.

[ Bericht 38% gewijzigd door ZureMelk op 15-01-2006 01:39:21 ]
pi_34071690
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:24 schreef Ludwig het volgende:
Dat komt door de Amsterdamse burgemeester, die heeft het tuig aan zn kont kleven
  zondag 15 januari 2006 @ 07:41:49 #37
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_34075939
Nederland gaat langzaam maar zeker ten onder aan een overvloed van criminele buitenlanders. Heeft Hans Janmaat toch nog gelijk gehad maar niemand wilde naar hem luisteren.

Het wordt ook tijd dat Nederlandse mariniers de Antillen gaan schoonvegen. De lokale bestuurders zijn corrupt en incompetent en wij moeten de gevolgen ondervinden.

Maar het zal wel weer blijven bij theedrinken door de burgemeesters.
  zondag 15 januari 2006 @ 08:17:46 #38
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_34075981
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:14 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Elke dag het Wilhelmus zingen klinkt een beetje stom maar neem maar van mij aan dat zoiets een van de meeste simpele en effectieve manieren is als je er op jonge leeftijd mee begint.
In de VS zijn de gevangenissen overvol. En zijn er hele steden en wijken waar de politie niet meer durft te komen. Dus dat zingen helpt niet. Tenzij het voor het zingen de kerk uitgaan is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 15 januari 2006 @ 08:20:15 #39
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_34075988
quote:
Op zondag 15 januari 2006 07:41 schreef Ippon het volgende:
Nederland gaat langzaam maar zeker ten onder aan een overvloed van criminele buitenlanders. Heeft Hans Janmaat toch nog gelijk gehad maar niemand wilde naar hem luisteren.

Het wordt ook tijd dat Nederlandse mariniers de Antillen gaan schoonvegen. De lokale bestuurders zijn corrupt en incompetent en wij moeten de gevolgen ondervinden.

Maar het zal wel weer blijven bij theedrinken door de burgemeesters.
De Nederlandse mariniers hebben het te druk met drugs smokkelen. Laatst is er ook weer drugs gevonden op een Nederlands marineschip.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 15 januari 2006 @ 08:20:43 #40
138665 Pagan_poetry
Hail Denmark !!!
pi_34075989
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:27 schreef NJ het volgende:
En wat voor harde ingrepen stel jij voor?
deporteren
  zondag 15 januari 2006 @ 08:22:33 #41
138665 Pagan_poetry
Hail Denmark !!!
pi_34075993
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:54 schreef gelly het volgende:
Het wordt idd tijd die ellendige amerikaanse cultuur uit te bannen waarin geld en wijfe het enige belangrijke lijken te zijn
multi kul en amerikanisering/verstedelijking gaan hand in hand
  zondag 15 januari 2006 @ 08:22:56 #42
138665 Pagan_poetry
Hail Denmark !!!
pi_34075996
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:06 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

lekker gabberen en de nazi uithangen, daar komen we ver mee
ja toen dat nog bestond, dat is nu weg.
pi_34076113
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:43 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Waan je maar niet veilig, wat er nu in de randstad gebeurt zal in de toekomst ook in Friesland gebeuren. Dat het nu nog relatief meevalt is juist een extra reden om wat te doen omdat er nog een hoop te redden valt.

Allochtonen die veroordeeld worden, en dan heb ik het dus niet over kleine verkeersovertredingen, moeten direct retour afzender ook al zijn ze hier geboren. Op lagere scholen moet elke dag het Wilhelmus gezongen worden en moet de vaderlandsliefde (als Nederland het vaderland is natuurlijk) eringeramd worden. Als mensen het gevoel hebben dat politie en justitie daadwerkelijk overtreders en misdadigers aanpakken inplaats van alleen maar laf goedwillende burgers voor allerlei kleine overtredingen te pakken dan zullen ze veel meer aangifte doen en opletten aangezien dat dan weer zin heeft. Het land zou gelijk een stuk leefbaarder worden. Meer cellen, meer capaciteit bij justitie, minder zware bewijslasten, afschaffen van strafvermindering en vervroegd vrijlaten, betere benutting strafcapaciteit, snellere juridische procedures, maatregelen tegen eindeloos procederen (beroep verliezen=hogere straf), minder regels maar de regels die er zijn strenger handhaven, meer aanzien voor de politie door oa zware straffen tegen belediging agenten, vluchten, verzet bij aanhouding, zeer zware straffen op bezit van wapens die niet specifiek voor zelfverdediging zijn, geen Cohen politiek maar gelijk keihard aanpakken zodat het tuig weet dat ze niets in de wijk te vertellen hebben etc etc.

Er is maar een ding dat helpt. Keihard optreden. Keihard. Maar dan WEL tegen de juiste problemen, dus niet voor 5km te hard want dat is zum kotzen als je weet dat er echte problemen spelen waar niets aan gedaan wordt.

Verder moeten alle Antillianen die voor iets gepakt worden, desnoods bij de tweede keer om ze een kans te geven, een retoutje Antillen krijgen. En allochtonen met een dubbel paspoort: zelfde verhaal. Nederland is (was?) een mooi land, maar als je er de ghetto thug of crimineel komt uithangen: opsodemieteren. Anders kan ik het niet zeggen. Ga maar weg, je hebt bewezen dat je hier niets goeds komt brengen en mag dus vertrekken. Het spijt me het te zeggen, maar ik zie weldegelijk een verband tussen verloedering, de leefkwaliteit van de grote steden en het aantal allochtonen.

De politie moet veel meer op straat komen. Alle verpaupering moet bestraft worden. Iets simpels als rommel op straat gooien bijvoorbeeld moet gewoon beboet worden. De politie wijkt nu zelfs voor criminelen, ze worden niet serieus genomen. Burgers ook niet. Je kunt bellen tot je een ons weegt, de politie interesseert het niet of durft niet en komt niet.

Op school moet er keiharde discipline gelden. Het begint bij de jeugd. En met het softe, gefeminiseerde onderwijs is er geen thug meer die autoriteit serieus neemt. Gewoon terug naar de jaren 50, desnoods enkel in het VMBO omdat daar de grootste "problemen" op zitten, en met een liniaal wat tikken uitdelen. Natuurlijk met volledige instemming van de school, de gemeente en de politie. En natuurlijk de ouders. Er zullen heus nog wel genoeg fatsoenlijke ouders zijn die het best vinden dat het tuig niet meer de baas is. Het probleem is nu dat niemand iets "durft" te doen, dus de criminelen en crimineeltjes in spe kunnen doen en laten wat ze willen. In de jaren 50 hoefde je dat niet te proberen, want iedereen sprak je aan op je gedrag en je kreeg desnoods een draai om je oren van een wildvreemde. En je ouders, die vonden dat best, want je had het vast verdiend.

Maaruh, voor ik door blijf ratelen, er moet dus gewoon keihard opgetreden worden, en allochtonen moeten gewoon weg als ze bewezen hebben zich niets van onze normen en waarden aan te trekken.

Oh ja, MTV mag ook verdwijnen, evenals al het andere wat ghetto zijn verheerlijkt.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 15 januari 2006 @ 10:04:06 #44
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_34076407
Het Helvetische model dient navolging.
pi_34076454
quote:

[..]

Waan je maar niet veilig, wat er nu in de randstad gebeurt zal in de toekomst ook in Friesland gebeuren. Dat het nu nog relatief meevalt is juist een extra reden om wat te doen omdat er nog een hoop te redden valt.

Allochtonen die veroordeeld worden, en dan heb ik het dus niet over kleine verkeersovertredingen, moeten direct retour afzender ook al zijn ze hier geboren.
Wie is allochtoon? Ik heb wel een voorouder van een generatie of 6 terug die niet in NL geboren is, kan ik het land uit bij overtreding, naar jouw normen?
Een in NL geboren persoon met ouders die beide uit zeg Turkije komen, het kind heeft (alleen) een NL paspoort, hoe wil jij die naar Turkije sturen? Turkije ziet je aankomen, een Nederlands rotjong daar over de grens te willen dumpen..
quote:
Op lagere scholen moet elke dag het Wilhelmus gezongen worden en moet de vaderlandsliefde (als Nederland het vaderland is natuurlijk) eringeramd worden.
Zo! Niet in *mijn* Nederland hoor. Geen sprake van dat ik dat kutlied over dietschen bloed en het respecteren van die Spaanse koning ga zingen.
quote:
Als mensen het gevoel hebben dat politie en justitie daadwerkelijk overtreders en misdadigers aanpakken inplaats van alleen maar laf goedwillende burgers voor allerlei kleine overtredingen te pakken dan zullen ze veel meer aangifte doen en opletten aangezien dat dan weer zin heeft. Het land zou gelijk een stuk leefbaarder worden. Meer cellen, meer capaciteit bij justitie, minder zware bewijslasten, afschaffen van strafvermindering en vervroegd vrijlaten, betere benutting strafcapaciteit, snellere juridische procedures, maatregelen tegen eindeloos procederen (beroep verliezen=hogere straf), minder regels maar de regels die er zijn strenger handhaven, meer aanzien voor de politie door oa zware straffen tegen belediging agenten, vluchten, verzet bij aanhouding, zeer zware straffen op bezit van wapens die niet specifiek voor zelfverdediging zijn, geen Cohen politiek maar gelijk keihard aanpakken zodat het tuig weet dat ze niets in de wijk te vertellen hebben etc etc.
Moge ons land bewaard blijven voor de mensen die menen dat allochtonen geen deel van de probleemloze samenleving uitmaken en autochtonen geen deel van de problemen.

En vooral: mogen we verschoond blijven van de mensen die onze vrije westerse verworvenheden willen afschaffen uit naam van de vrije westerse samenleving..
Minder zware bewijslast, minder burgerrechten, aparte regels voor sommige burgers.. Rot op naar een land waar ze zo'n overheid hebben, als je dat zo fijn lijkt.. Saoudie Ararbië lijkt me wel wat voor jou.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 15 januari 2006 @ 10:15:08 #46
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_34076500
quote:
Op zondag 15 januari 2006 10:11 schreef sigme het volgende:

Minder zware bewijslast, minder burgerrechten, aparte regels voor sommige burgers.. Rot op naar een land waar ze zo'n overheid hebben, als je dat zo fijn lijkt.. Saoudie Ararbië De VS lijkt me wel wat voor jou.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 15 januari 2006 @ 10:28:25 #47
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_34076650
Wat is het autochtone aandeel in de verloedering in wijken met overwegend allochtonen, kansarmoede discrimineert nu éénmaal niet, zie de banlieus, je hoeft natuurlijk diezelfde kansarmoede niet blijvend te stimuleren.
  zondag 15 januari 2006 @ 11:44:16 #48
52513 whosvegas
The Trickster
pi_34077905
quote:

[..]

Allochtonen die veroordeeld worden, en dan heb ik het dus niet over kleine verkeersovertredingen, moeten direct retour afzender ook al zijn ze hier geboren. Op lagere scholen moet elke dag het Wilhelmus gezongen worden en moet de vaderlandsliefde (als Nederland het vaderland is natuurlijk) eringeramd worden. Als mensen het gevoel hebben dat politie en justitie daadwerkelijk overtreders en misdadigers aanpakken inplaats van alleen maar laf goedwillende burgers voor allerlei kleine overtredingen te pakken dan zullen ze veel meer aangifte doen en opletten aangezien dat dan weer zin heeft. Het land zou gelijk een stuk leefbaarder worden. Meer cellen, meer capaciteit bij justitie, minder zware bewijslasten, afschaffen van strafvermindering en vervroegd vrijlaten, betere benutting strafcapaciteit, snellere juridische procedures, maatregelen tegen eindeloos procederen (beroep verliezen=hogere straf), minder regels maar de regels die er zijn strenger handhaven, meer aanzien voor de politie door oa zware straffen tegen belediging agenten, vluchten, verzet bij aanhouding, zeer zware straffen op bezit van wapens die niet specifiek voor zelfverdediging zijn, geen Cohen politiek maar gelijk keihard aanpakken zodat het tuig weet dat ze niets in de wijk te vertellen hebben etc etc.
Volgens mij kan ik me hier in wel vinden
Are you nuts??
  zondag 15 januari 2006 @ 11:46:29 #49
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_34077967
Spijkenisse was juist toch grotendeels blank, of vergis ik me hierin?
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
pi_34077989
Ontkerkeling zorgt voor een ik-cultuur. Niet de maatschappij maar jij bent belangrijk geworden. Discipline raakt steeds verder weg. Je ziet het in het verkeer, je ziet het aan kleinleednieuws als hart van nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')