Ben online. Mail me anders.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:45 schreef TinusMen het volgende:
Ey Sharkdoggie kom je nog een keer online dan??
Dan kunnen we het regelen voor DKC2
Klopt. Ik heb meerdere converters en had Mario RPG. Op de ene Fire deed hij het wel en op de andere niet. Goedkoopste optie om de game te kunnen spelen is zoeken naar meer converters.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:06 schreef TinusMen het volgende:
En er zijn dus ook weer verschillende versies van de Fire converter, want ik heb er 1 maar hij werkt niet!
En het is nog wel een FX versie.
[..]
Heb je der mieschien nog 1 over die werkt??quote:Op zondag 22 januari 2006 17:51 schreef Kiff het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb meerdere converters en had Mario RPG. Op de ene Fire deed hij het wel en op de andere niet. Goedkoopste optie om de game te kunnen spelen is zoeken naar meer converters.
dit is bij elke console lastigquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:48 schreef zwelgh het volgende:
Speelt een europese SNES ook de UK pal spellen af? Ik weet dat dit bij de NES nog wel eens lastig was.
5/6 is het verschil 50/60Hz. Dat weet elke oetlul welquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:43 schreef Blood_Money het volgende:
Ahum
Hebben alle verzamelaars hier door dat als je op je PAL snes zit te spelen, je eigenlijk het spel op 5/6de van de eigenlijke snelheid zit te spelen?
Toch zonde, hoor (vin ik dan)quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:51 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
5/6 is het verschil 50/60Hz. Dat weet elke oetlul wel
Que? een gemodde snes ofzo?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:59 schreef peristilius het volgende:
Daarom hebben we tegenwoordig gelukkig PAL 60.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |