Ben online. Mail me anders.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:45 schreef TinusMen het volgende:
Ey Sharkdoggie kom je nog een keer online dan??
Dan kunnen we het regelen voor DKC2
Klopt. Ik heb meerdere converters en had Mario RPG. Op de ene Fire deed hij het wel en op de andere niet. Goedkoopste optie om de game te kunnen spelen is zoeken naar meer converters.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:06 schreef TinusMen het volgende:
En er zijn dus ook weer verschillende versies van de Fire converter, want ik heb er 1 maar hij werkt niet!
En het is nog wel een FX versie.
[..]
Heb je der mieschien nog 1 over die werkt??quote:Op zondag 22 januari 2006 17:51 schreef Kiff het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb meerdere converters en had Mario RPG. Op de ene Fire deed hij het wel en op de andere niet. Goedkoopste optie om de game te kunnen spelen is zoeken naar meer converters.
dit is bij elke console lastigquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:48 schreef zwelgh het volgende:
Speelt een europese SNES ook de UK pal spellen af? Ik weet dat dit bij de NES nog wel eens lastig was.
5/6 is het verschil 50/60Hz. Dat weet elke oetlul welquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:43 schreef Blood_Money het volgende:
Ahum
Hebben alle verzamelaars hier door dat als je op je PAL snes zit te spelen, je eigenlijk het spel op 5/6de van de eigenlijke snelheid zit te spelen?
Toch zonde, hoor (vin ik dan)quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:51 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
5/6 is het verschil 50/60Hz. Dat weet elke oetlul wel
Que? een gemodde snes ofzo?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:59 schreef peristilius het volgende:
Daarom hebben we tegenwoordig gelukkig PAL 60.
sorry ben een beetje ongeduldig.. die discussie over pal interesseert me niet zo... als je echt snel wil spelen moet je niet gaan snessen denk ik dan maar?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:41 schreef plasticvlinder het volgende:
heb een rgb-scart kabel opgehaald.. een nintendo-av kabel was niet los verkrijgbaar alleen icm met een console..
heb t dus net aangesloten.. maar t lijkt toch niet echt te werken.. zie alleen een zwart scherm.. waar kan dat aan liggen? (heb m op t goede videokanaal staan, de scart ingang is geschikt voor rgb)
Ik heb precies dit probleem gehad met m'n psx. Eerst had ik een kabel bestaande uit 3 composite kabels (rood/wit/gele tulpstekkers) met zo'n scart blokje eraan vast. Kreeg zwart-wit beeld. Ik kreeg kleur toen ik een echte scart kabel gebruikte (enkele kabel, aan een kant de plug die in de console gaat, aan de andere kant een scart stekker). Dit is de ENIGE manier om ervoor te zorgen dat het signaal de tv naar ntsc weergave laat switchen. Dus zul je zo'n kabel moeten halen voor je snes (als die er is).quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:19 schreef plasticvlinder het volgende:
[..]
sorry ben een beetje ongeduldig.. die discussie over pal interesseert me niet zo... als je echt snel wil spelen moet je niet gaan snessen denk ik dan maar?
maar heeft iemand enig waar mijn probleempje aan kan liggen?![]()
Met een ENKELE kabel ertussen? hoeveel pinnen zitten er in de scart stekker? Je tv is niet onwijs oud neem ik aanquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:45 schreef plasticvlinder het volgende:
die heb ik dus... ene kant is scart andere kant gaat naar console
Nee, gewoon een beter PAL signaal zodat dat ook gewoon 60 hz is.quote:
Dat begon met de generatie ps2/gc/xbox volgens mijquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, gewoon een beter PAL signaal zodat dat ook gewoon 60 hz is.
Helaas ondersteunde de SNES dit nog niet.
Niet off topic gaan hequote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:00 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Dat begon met de generatie ps2/gc/xbox volgens mij
tv is dik 2 jaartjes oud.. panasonic TX 32PS10 geloof ik.. dus ik denk niet dat dat het probleem zal zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:53 schreef Blood_Money het volgende:
In die scart plug zitten namelijk allerlei pinnetjes die verschillende functies hebben (zoals 3 pinnen voor r, g en b. Eentje om de tv de scart input te laten weergeven (ik zet m'n psx aan en m'n tv schakelt automatisch over op de av poort)). Zo is er ook eentje die de tv naar 60hz laat overschakelen. Of die pin is er niet, of de tv is te oud, of de snes geeft geen signaal door om de tv te doen switchen (dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk, maar ik denk even hardop).
welke 3 kabels?.. ik vind de originele aansluiting irritant.. moet je zender opzoeken enz.. dus daarom een scart voor betere beeld kwaliteit en geen gedoe met juiste frequentie zoeken.. als het werkt danquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet off topic gaan he
Maar @ de persoon met het scart probleem, kan je de drie kabels niet direct in je tv plaatsen? Zonder een scart blok er tussen te laten komen?
Met zo'n kabel krijg je geen kleur als je ntsc games speelt. Het moet per se een echte scart kabel zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet off topic gaan he
Maar @ de persoon met het scart probleem, kan je de drie kabels niet direct in je tv plaatsen? Zonder een scart blok er tussen te laten komen?
Dan zou de helft die het wel doet gewoon PAL zijn denk ik. Als je het niet erg vindt om die ntsc spellen in pal te spelen, kun je ook gewoon zo'n converter kart gebruiken. Daar moet je dan een pal spel bij doen (dus 2 karts op de converter).quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:49 schreef plasticvlinder het volgende:
het ligt dus aan de spelletjes.. had er 3 geprobeert.. en die deden t alle3 niet...
maar toen bedacht ik.. als ik ze nu allemaal eens uitprobeer.. en ja hoor.. de helft doet het wel :-) en de andere helft niet :-( (zou dat nog te verhelpen zijn?)
* plasticvlinder kan eindelijk weer mario spelen (hoewel mn mario allstars net 1 is die t niet doet)
Correct, heb ik hier ook. Werkt prima met NTSC.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:13 schreef Blood_Money het volgende:
Als ik de info van die link moet geloven, kun je dus ook gewoon een gamecube scart kabel in je snes steken
En een niet originele NGC scart kabel is al snel voor ¤ 10 te koop.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:13 schreef Blood_Money het volgende:
Als ik de info van die link moet geloven, kun je dus ook gewoon een gamecube scart kabel in je snes steken
dr zitten ook pal spellen tussen die t niet doen.. en ook niet-pal spellen die t wel doenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:07 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Dan zou de helft die het wel doet gewoon PAL zijn denk ik. Als je het niet erg vindt om die ntsc spellen in pal te spelen, kun je ook gewoon zo'n converter kart gebruiken. Daar moet je dan een pal spel bij doen (dus 2 karts op de converter).
Weet je zeker dat die "pal" spellen die het niet doen, niet eigenlijk jap zijn? Die zijn ntsc maar hebben dezelfde vorm als pal carts.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:12 schreef plasticvlinder het volgende:
[..]
dr zitten ook pal spellen tussen die t niet doen.. en ook niet-pal spellen die t wel doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |