Aye, de USA versie compleetquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:11 schreef Borizzz het volgende:
Oh is iemand in het bezit van het spel "Secret of Mana"??
Heb er veel voor over om dat spel nog een keer te kunnen spelen...
Denk toch wel 30 euro ofzo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:14 schreef Cid het volgende:
[..]
Aye, de USA versie compleetMaar die gaat niet weg. Volgens mij is er redelijk makkelijk aan het spel te komen middels ebay/marktplaats....cardridge-only zou niet al te veel moeten kosten denk ik.
Dat zeg ikquote:
Na Final Fantasy III en Chrono Trigger vind ik het ook niet echt veel geld meer, maar voor sommige mensen misschien welquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:16 schreef Cid het volgende:
[..]
Dat zeg ik![]()
Maar misschien heb je gelijk, doordat ik complete SNES rpg's aan het kopen ben vindt ik 30,- niet veel geld meer hoewel het dat voor een card-only misschien wel is.
Hij is gewoon nog steeds erg in trek denk ik, echt een geweldig spel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Secret of Mana is niet zo zeldzaam aangezien die game in alle regio's is uitgekomen en ook nog redelijk tot goed verkocht. De reden dattie zo duur is, is omdat mensen denken dattie zeldzaam is
Vertel mij wat.... maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Boxed niet meer dan 30 euro waard vind ik. In tegenstelling tot Chrono Trigger en FFIII die allebei toch wel 75 tot 100 euro boxed kunnen opbrengen
Inderdaad, twee van de beste games allertijdenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:30 schreef Cid het volgende:
[..]
Vertel mij wat.... maar dan heb je ook wat![]()
Ik heb SoM ook niet in bezit, die download ik wel op de Wii als het zover isquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:30 schreef seto het volgende:
[..]
Hij is gewoon nog steeds erg in trek denk ik, echt een geweldig spel.
Ik moet hem zelf ook nog hebben![]()
Yup, ook een goede game! Die heb ik nog niet boxed in mijn bezit....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet je welke game jullie ook zouden moeten proberen? Terranigma!
Die heb ik dan wel toevallig. Die is vooral in de USA erg gewild omdat ie daar nooit uitgekomen is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:35 schreef Cid het volgende:
[..]
Yup, ook een goede game! Die heb ik nog niet boxed in mijn bezit....![]()
Doen!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:37 schreef Borizzz het volgende:
Toevallig hier niet iemand die m wil verkopen?
Heb ovigens veel goede herinneringen aan het spel, al heb ik m vroeger nooit kunnen uitspelen..
Ik moet je teleurstellen, geen van beiden.quote:
De Nederlandse versie?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:55 schreef Cid het volgende:
Ik heb begin deze maand Lufia (boxed + guide) gekocht voor 18euro o.i.d. op marktplaatsErg blij mee maar nog nooit gespeeld. Iemand die ervaring heeft met deze game?
[afbeelding]
Ja de Nederlandse versie. Vond hem ook een mooi prijsje hebben, dus maar meteen gedaan. Goed om te horen dat het een leuke game isquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Nederlandse versie?Dat is een koopje
Serieus waar. Erg toffe en grappige game overigens
Is dit nou al bevestigd trouwens? Kan je ook Chrono Trigger enzo downloaden?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb SoM ook niet in bezit, die download ik wel op de Wii als het zover is
Volgens mij was Chrono Trigger bevestigd.. Secret of Mana weet ik niet, maar die komt vast ooit ook wel uit voor de Wii.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:13 schreef seto het volgende:
[..]
Is dit nou al bevestigd trouwens? Kan je ook Chrono Trigger enzo downloaden?
Als het wel zo is twijfel ik alleen maar meer tussen een PS3 en een Wii![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |