Ik heb gewoon een agenda, veel goedkoper, krijg je bijna altijd wel ergens in het nieuwe jaar gratisquote:Op zondag 15 januari 2006 00:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
ik overweeg de aanschaf van zo'n dingStuk practischer dan een 9210...
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een agenda, veel goedkoper, krijg je bijna altijd wel ergens in het nieuwe jaar gratis![]()
vinmiddagwas ik nu drinken lekkerdingquote:Op zondag 15 januari 2006 00:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zo kom ik ook wel aan meer dan 300 posts schat![]()
I Doubt heeft 'm al gemaild.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:44 schreef SuperMOM het volgende:
Kunnen we Bart trouwens niet mailen? Of hij ons antwoord geeft? Of dat hij niet zo hard moet rammen op de toetsen?? pfffffffffffffffff![]()
Mmmm, ik weet het niet, ik vind van wel. Vooral aan de foon, heel dwingend en niemand die uiteindelijk komt op zijn uitnodiging, wat mij niet verbaasd.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ken hem nog niet zo goed, en ik heb hier zoveel schermen open staan dat ik de streams alleen nog maar kan horen, doet hij eng?
ligt niet aan het principe maar aan de regie....quote:Op zondag 15 januari 2006 00:45 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind dit hele principe toch gewoon zwaar kut. Wat interesseert het mij nou om Bart -we zitten hier wel in fucking BB - 20 keer per dag te zien typen...
[..]
Ik heb gewoon een agenda, veel goedkoper, krijg je bijna altijd wel ergens in het nieuwe jaar gratis![]()
quote:
Maar ze had geen RE: terug gekregen geloof ikquote:
quote:
Nou idd, de regie slaapt.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:45 schreef robster16 het volgende:
ja, de stream-crew doet zijn werk wel met de franse slag deze keer zeg...
bezig schatquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
vinmiddagwas ik nu drinken lekkerding
Aangezien Flugel al slaapt: niemandquote:Op zondag 15 januari 2006 00:47 schreef RayMania het volgende:
Wie past die oerlelijke schrijffout in de titel eens aan.
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gemaild over die kutbakkebaarden
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
vinmiddagwas ik nu drinken lekkerding
Jaquote:Op zondag 15 januari 2006 00:46 schreef robster16 het volgende:
Wie wil er nou op 4 streams Bart zien/horen typen...als er ergens anders waarschijnlijk heel wat interessanters dan dat te zien/horen is...
doe jij maarquote:Op zondag 15 januari 2006 00:47 schreef RayMania het volgende:
gelikkigquote:Op zondag 15 januari 2006 00:47 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Wij begrijpen die berentaal wel he lief beertje![]()
hoezo unlockedquote:Op zondag 15 januari 2006 00:49 schreef BONG4002 het volgende:
Zul je zien dat de streams weer unlocked worden als de boel gaat slapen
Mijn vingers jeuken, maar ik heb hier geen privilegesquote:Op zondag 15 januari 2006 00:47 schreef RayMania het volgende:
had het op de eerste pagina al gevraagd!quote:Op zondag 15 januari 2006 00:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Aangezien Flugel al slaapt: niemand
Het grootste probleem van de blackberries is dat ze geen touchscreen hebben. Gevolg daarvan is dat je je suf scrollt met hun proprietaire scrollwieltje aan de zijkant. Het tweede probleem is dat er nauwelijks applicaties voor geschreven zijn. Ik vind persoonlijk de gebruiksvriendelijkheid ver te zoeken. En ten derde, hebben de moderne blackberries een akelig twee-letters-op-een-knop keyboardje. Wat het net niet is.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh..
[n00bmodus]en als ik nu zelf zo'n ding aanschaf zodat ik (oa) mijn eigen mail kan checken[/n00bmodus]
Hoe dan ook: ik wil een smartphone.. geen zin om 2 losse apparaten mee te nemen iedere keer... en een 9210 of opvolgers zijn door hun gewicht en formaat simpelweg niet interessant...
Ik vind Frank niet eng hoor, maar das mijn meningquote:Op zondag 15 januari 2006 00:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ken hem nog niet zo goed, en ik heb hier zoveel schermen open staan dat ik de streams alleen nog maar kan horen, doet hij eng?
Ik bedoel 4 dezelfde streams (streamlock) dus geen regie enzoquote:Op zondag 15 januari 2006 00:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoezo unlockedze doen het prima hoor
quote:
Je kunt er een topic in Feedback over openenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Aangezien Flugel al slaapt: niemand
ah.. okequote:Op zondag 15 januari 2006 00:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik bedoel 4 dezelfde streams (streamlock) dus geen regie enzo
mit niet drinoken dronken gedrionkenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat ze vanmiddag al aan het drinken was ofzoiets![]()
Ja, doe! Ik wil dat dit topic een waardig slotje krijgt met goede titelquote:Op zondag 15 januari 2006 00:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je kunt er een topic in Feedback over openen
Hoezo? zaten er lippen aan dan ?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
mit niet drinoken dronken gedrionken
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
dat gaat niet meer lukken ben ik bangquote:Op zondag 15 januari 2006 00:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, doe! Ik wil dat dit topic een waardig slotje krijgt met goede titel.
[..]
Gaattie nog een beetje?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Geen idee, ze moet maar komen vertellen als ze antwoord krijgt.quote:
wast hebben die bananen er mee te makenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Links de Palm Treo, rechts de Qtek S100. Allebei compact en draagbaar, maar met de Qtek zou je dus nooit met 1 hand een SMS'je kunnen typen bijvoorbeeld. Ook 1-handig iets opzoeken in de agenda gaat vaak wat moeilijk, wat dat betreft is de Treo de koning van het eenhandige bedienen.
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
wast hebben die bananen er mee te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |