Ik heb gewoon een agenda, veel goedkoper, krijg je bijna altijd wel ergens in het nieuwe jaar gratisquote:Op zondag 15 januari 2006 00:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
ik overweeg de aanschaf van zo'n dingStuk practischer dan een 9210...
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een agenda, veel goedkoper, krijg je bijna altijd wel ergens in het nieuwe jaar gratis![]()
vinmiddagwas ik nu drinken lekkerdingquote:Op zondag 15 januari 2006 00:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zo kom ik ook wel aan meer dan 300 posts schat![]()
I Doubt heeft 'm al gemaild.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:44 schreef SuperMOM het volgende:
Kunnen we Bart trouwens niet mailen? Of hij ons antwoord geeft? Of dat hij niet zo hard moet rammen op de toetsen?? pfffffffffffffffff![]()
Mmmm, ik weet het niet, ik vind van wel. Vooral aan de foon, heel dwingend en niemand die uiteindelijk komt op zijn uitnodiging, wat mij niet verbaasd.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ken hem nog niet zo goed, en ik heb hier zoveel schermen open staan dat ik de streams alleen nog maar kan horen, doet hij eng?
ligt niet aan het principe maar aan de regie....quote:Op zondag 15 januari 2006 00:45 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind dit hele principe toch gewoon zwaar kut. Wat interesseert het mij nou om Bart -we zitten hier wel in fucking BB - 20 keer per dag te zien typen...
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een agenda, veel goedkoper, krijg je bijna altijd wel ergens in het nieuwe jaar gratis![]()
quote:
Maar ze had geen RE: terug gekregen geloof ikquote:
quote:
Nou idd, de regie slaapt.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:45 schreef robster16 het volgende:
ja, de stream-crew doet zijn werk wel met de franse slag deze keer zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |