En daar heb jij oog voor hequote:Op zondag 15 januari 2006 00:23 schreef Manu82 het volgende:
Ik zie iets opbloeien tussen Gert en Bonnie
![]()
![]()
![]()
Zeg nou maar gewoon dat je Lieske op de streams mist en daarom niet meer kijktquote:Op zondag 15 januari 2006 00:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Moet je zeggen het bevalt me prima zit veel minder naar BB te kijken.
En doe nu meer dingen dan voorheen.
Gaat langzaam maar zeker steeds beterquote:Op zondag 15 januari 2006 00:26 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hi Teamlead![]()
![]()
![]()
Hoe is het knap je al wat op van het antibiotica kuurtje?
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is een stuk lekkerde heeft een stevige kont en tieten.
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
Bartje gaat weer tikken, geholpen door Micky![]()
[afbeelding]
Ja, als je aan Bonnie komt kom je aan mijquote:
Dat neem je terugquote:Op zondag 15 januari 2006 00:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
lieske heeft beslist geen stevige kont hoor (en tieten heeft ze ook niet)
Das wel een hele dikke knuffelquote:Op zondag 15 januari 2006 00:21 schreef Foreverblue het volgende:
Zooo... ff voor alle dames die zichzelf te dik vinden (zoals Lieske, Dido en Naat bijvoorbeeld)
Het valt allemaal best mee![]()
[afbeelding]
Whahaha... precies... maar ik zeg er niks meer over, Flugel ziet er ook zo uit zei zequote:
nee..Lieske is niet verkeerd, maar net iets te mager... tits and ass moeten nog groeienquote:
Freakquote:Op zondag 15 januari 2006 00:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, als je aan Bonnie komt kom je aan mij
tenzij ik bij Monique ben
Heb gewoon geen zin meer om zolang me met BB bezig te houden.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je Lieske op de streams mist en daarom niet meer kijkt
Is van Brood jaquote:Op zondag 15 januari 2006 00:30 schreef Morwen het volgende:
Dat schilderij van "Saturday Night" van Brood? is trouwens erg ok![]()
Hi snappiequote:
Als Dido??????? Ja ik ook danquote:Op zondag 15 januari 2006 00:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja én???
(ik heb hetzelfde figuur overigens)
smaken verschillenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee..Lieske is niet verkeerd, maar net iets te mager... tits and ass moeten nog groeien
Je vraagt om een cap maar die krijg je niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
lieske heeft beslist geen stevige kont hoor (en tieten heeft ze ook niet)
Ik ken het hoor... ik ben ook vaker bezig met andere dingen. Maar 's avonds laat en 's nachts wordt het zo gezellig hier dat ik toch niet weg kan blijvenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb gewoon geen zin meer om zolang me met BB bezig te houden.
Mooi zo, gelukkig helpt het dasquote:Op zondag 15 januari 2006 00:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
Gaat langzaam maar zeker steeds beter![]()
quote:
Hai perelquote:Op zondag 15 januari 2006 00:28 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo BONG![]()
![]()
![]()
en natuurlijk hallo iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
Zow nu hou ik effe op hoor, krijg gewoon rsi![]()
en je vergeet haar hersens nogquote:Op zondag 15 januari 2006 00:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee..Lieske is niet verkeerd, maar net iets te mager... tits and ass moeten nog groeien
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:21 schreef Bijna35 het volgende:
Micky heeft net zo'n geweldig figuur als Dido trouwens![]()
A, mijn thuiskapper is er ook weerquote:
Blackberriesquote:Op zondag 15 januari 2006 00:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
een ietwat off-topic: heb jij toevallig ervaring met een blackberry ?
Bonnies poes is ook al door Muerte gecapped... dus zo bijzonder is het niet meerquote:Op zondag 15 januari 2006 00:31 schreef Manu82 het volgende:
bonnies tieten zijn er caps?????????????
Dat onthoud ik voor als in augustus BB 6 begintquote:Op zondag 15 januari 2006 00:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb gewoon geen zin meer om zolang me met BB bezig te houden.
Morwenseltjequote:Op zondag 15 januari 2006 00:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, mijn thuiskapper is er ook weer![]()
![]()
Hello![]()
bsrtooi schatquote:Op zondag 15 januari 2006 00:31 schreef Bartoli het volgende:
jezus lock de streams bonnies tietuh
Idd 's nachts is het hier echt knetter gezelligquote:Op zondag 15 januari 2006 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ken het hoor... ik ben ook vaker bezig met andere dingen. Maar 's avonds laat en 's nachts wordt het zo gezellig hier dat ik toch niet weg kan blijven
quote:
En dat had ik ook gezellig en blijven hangen, en dan de volgende ochtend weer vroeg op staan.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ken het hoor... ik ben ook vaker bezig met andere dingen. Maar 's avonds laat en 's nachts wordt het zo gezellig hier dat ik toch niet weg kan blijven
Bonnie in shock brengen als ze eruit komt of toevallig op fok surftquote:
heelijk heerquote:Op zondag 15 januari 2006 00:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hey lieverd![]()
![]()
![]()
, lekker hé zo'n wijntje
![]()
beertje aan de wijn?quote:
Ik heb op dit moment nog ff de luxe dat ik er niet zo vroeg uit moet. Dus best te doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
En dat had ik ook gezellig en blijven hangen, en dan de volgende ochtend weer vroeg op staan.
Oepsquote:Op zondag 15 januari 2006 00:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha... precies... maar ik zeg er niks meer over, Flugel ziet er ook zo uit zei ze![]()
Lieve schat dan ga ik er weer vol tegenaanquote:Op zondag 15 januari 2006 00:33 schreef melke het volgende:
[..]
Dat onthoud ik voor als in augustus BB 6 begint![]()
euh... dank jequote:
Was maar kleine correctiequote:Op zondag 15 januari 2006 00:35 schreef cuall het volgende:
[..]
er zit copywrite op mijn teksten hoor
![]()
love youquote:Op zondag 15 januari 2006 00:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh... dank je![]()
kan iemand dit onderitelen ??
a ilkquote:Op zondag 15 januari 2006 00:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh... dank je![]()
kan iemand dit onderitelen ??
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:28 schreef Manu82 het volgende: