heelijk heerquote:Op zondag 15 januari 2006 00:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hey lieverd![]()
![]()
![]()
, lekker hé zo'n wijntje
![]()
beertje aan de wijn?quote:
Ik heb op dit moment nog ff de luxe dat ik er niet zo vroeg uit moet. Dus best te doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
En dat had ik ook gezellig en blijven hangen, en dan de volgende ochtend weer vroeg op staan.
Oepsquote:Op zondag 15 januari 2006 00:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha... precies... maar ik zeg er niks meer over, Flugel ziet er ook zo uit zei ze![]()
Lieve schat dan ga ik er weer vol tegenaanquote:Op zondag 15 januari 2006 00:33 schreef melke het volgende:
[..]
Dat onthoud ik voor als in augustus BB 6 begint![]()
euh... dank jequote:
Was maar kleine correctiequote:Op zondag 15 januari 2006 00:35 schreef cuall het volgende:
[..]
er zit copywrite op mijn teksten hoor
![]()
love youquote:Op zondag 15 januari 2006 00:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh... dank je![]()
kan iemand dit onderitelen ??
a ilkquote:Op zondag 15 januari 2006 00:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh... dank je![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, als je aan Bonnie komt kom je aan mij
tenzij ik bij Monique ben
quote:
Edit: verkeerde gequotequote:
alles wat god en ik als verboden beschouwen geloof ikquote:
vertel.. nu ben ik nieuwsgierigquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh... dank je![]()
iikkkequote:Op zondag 15 januari 2006 00:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dit kan ik ook niet ontcijferen hoor
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh... dank je![]()
welke dames?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:40 schreef D.Rose het volgende:
de dames gaan topless in bad?
maak me gek, en de volgende cap van haar tietenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:40 schreef robster16 het volgende:
Versterking in t bubbelbad! Kel en Viool
Je weet dat Blackberries schromelijk tekort komen op het gebied van gebruiksvriendelijkheid van bijv. Agenda en todo's? Hun enige pluspunt tot voor kort was dat je push-mail en push-items kon krijgen van je blackberry server. Dus niet passief zelf dingen ophalen, maar alles naar de telefoon toe pushen. Dit vereist echter dat je bedrijf blackberry software op een server heeft draaien.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
ik overweeg de aanschaf van zo'n dingStuk practischer dan een 9210...
Wel slim, als je niet wilt dat het gestreamed word trek je gewoon alles uitquote:Op zondag 15 januari 2006 00:41 schreef Bluezz het volgende:
Kelly trekt alles uit, en de streams zappen meteen weg
Blijkbaar nietquote:Op zondag 15 januari 2006 00:39 schreef melke het volgende:
Weten ze nou nog steeds niet hoe dat bubbelbad werkt?
er staat.....quote:Op zondag 15 januari 2006 00:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh... dank je![]()
De tietuh van Kelly hebben we ook wel eens eerder gezienquote:
Ik ken hem nog niet zo goed, en ik heb hier zoveel schermen open staan dat ik de streams alleen nog maar kan horen, doet hij eng?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:41 schreef Morwen het volgende:
Wat een engerd is die Frank trouwens of ben ik daar alleen in![]()
jajsaquote:Op zondag 15 januari 2006 00:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet aan nee
die zet je op, of daar ga je in
euh..quote:Op zondag 15 januari 2006 00:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je weet dat Blackberries schromelijk tekort komen op het gebied van gebruiksvriendelijkheid van bijv. Agenda en todo's? Hun enige pluspunt tot voor kort was dat je push-mail en push-items kon krijgen van je blackberry server. Dus niet passief zelf dingen ophalen, maar alles naar de telefoon toe pushen. Dit vereist echter dat je bedrijf blackberry software op een server heeft draaien.
Ik zou je dan ook willen aanraden om eens te kijken naar een Palm Treo 650 (*de* Smartphone waarmee alle andere Smartphones wordt vergeleken en daarbij verbleken) of godverhevene, een PocketPC zoals de HTC Magician (die onder de naam QTek of MDA compact etc. bekend staat).
Maar aan een Blackberry los, zonder bedrijf erachter met Blackberry servers, dat werkt niet lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |