tja, nu nog ff de FRS verzoeken of ze nog even een cd uit de jaren '40 hebben liggen zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:58 schreef Mark het volgende:
Gecondoleerd met je oma, maar volgens mij mogen dit soort verzoeken niet. Je kunt maandag natuurlijk gewoon naar de winkel gaan en de CD kopen
Onzin, die is makkelijk te krijgen op CDquote:Op zondag 15 januari 2006 00:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
tja, nu nog ff de FRS verzoeken of ze nog even een cd uit de jaren '40 hebben liggen zeker
vertel mij maar op welkequote:Op zondag 15 januari 2006 00:05 schreef Mark het volgende:
[..]
Onzin, die is makkelijk te krijgen op CD
Gecondoleerd iddquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:58 schreef Mark het volgende:
Gecondoleerd met je oma, maar volgens mij mogen dit soort verzoeken niet. Je kunt maandag natuurlijk gewoon naar de winkel gaan en de CD kopen
thanksquote:Op zondag 15 januari 2006 00:03 schreef nietzman het volgende:
Gemaild.
Bij bol.com had ik in 1 minuut al 4 CD's gevonden. Zoals gezegd: makkelijk te krijgen, in de winkels is het niet andersquote:
dankjequote:Op zondag 15 januari 2006 00:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Gecondoleerd idd
Bij uitzondering laat ik 'm nu nog even tot morgen staan, dan gaat er wel een slotje op. De CD kopen zou imho ook de beste keus zijn. Een 'echte' CD heeft nog iets van tastbare waarde om later nog eens uit de kast te halen en herinneringen op te halen.
dank voor de tipquote:Op zondag 15 januari 2006 00:08 schreef MSXUser het volgende:
Houd er rekening mee dat veel uitvaartcentra tegenwoordig geen gebrande CD's meer accepteren. Vraag het (indien mogelijk) zo snel mogelijk na.
thanks!quote:Op zondag 15 januari 2006 00:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Soundtrack van Dr. Strangelove.
Die van in je mail!
sorry, maar ik heb alleen even gezocht op google.. en dan kan ik wel ij bol.com bestellen, maar wie garandeerd mij dat ik het dinsdagochtend in huis heb?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:08 schreef Mark het volgende:
[..]
Bij bol.com had ik in 1 minuut al 4 CD's gevonden. Zoals gezegd: makkelijk te krijgen, in de winkels is het niet anders
Dat zal lastig worden idd, gezien de 3-6 werkdagen aan levertijdquote:Op zondag 15 januari 2006 00:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
sorry, maar ik heb alleen even gezocht op google.. en dan kan ik wel ij bol.com bestellen, maar wie garandeerd mij dat ik het dinsdagochtend in huis heb?
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:21 schreef plopje het volgende:
gecondoleerd met je oma,
ff limewire downloaden op www.download.com
ik heb net gekeken voor je en daar staat zelfs de orginele versie uit 1940 ook op.
meeste niet in voorraad, maar ik ga toch maar ff kijken maandagquote:Op zondag 15 januari 2006 00:16 schreef MSXUser het volgende:
Bij 'Music Store' hebben ze zo te zien een aardige collectie van Vera Lynn.
http://www.musicstore.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |