Ik twijfel ook nog wel. Denk dat het niet op de kruk zitten vooral kwam door vorige week, en dat de Ellen- en Christon-fans nu wel vrij fanatiek zullen gaan bellen.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:07 schreef superhero87 het volgende:
Iedereen denkt Marescha?!? Hoezo dat dan opeens?
Ik moet nog nadenken over mijn prono![]()
Ik hoop ook niet dat Floortje wint, of bedoel je dat niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:56 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik hoop dat je voorspelling NIET uitkomt Tom_Tom (niks persoonlijks hoor)
vooruitquote:
Christon eruit ligt helemaal niet voor de hand!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vooruit
Krukken: Marescha, Christon, Serge
Finale: Floortje ,Raffaela
een beetje voordehand, maar ik wil wel punten
mee eens, dat is net zo voor de hand liggend als Floortje die door de jury word afgekraaktquote:Op maandag 16 januari 2006 23:52 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Christon eruit ligt helemaal niet voor de hand!![]()
Christon eruit, Serge op de kruk?!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vooruit
Krukken: Marescha, Christon, Serge
Finale: Floortje ,Raffaela
een beetje voordehand, maar ik wil wel punten
De eerste in al die rondes. Precies nu ik daar vanmiddag ook aan begon te denken, dat hij best nog weleens de finale zou kunnen halenquote:
jah inderdaad.... ok hij is niet de beste, maar samen met Christon wel de leukste jongen (vind ik dan). En hij is toch wel een beetje positief veranderd.....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:40 schreef BVO het volgende:
[..]
De eerste in al die rondes. Precies nu ik daar vanmiddag ook aan begon te denken, dat hij best nog weleens de finale zou kunnen halen.
zo jah.... inderdaad.... ben benieuwd of dat ook ehct de uitslag was....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:50 schreef BVO het volgende:
En hij wordt volgens mij ook steeds populairder... zeker als ze zaterdag inderdaad de uitslag afgingen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo jah.... inderdaad.... ben benieuwd of dat ook ehct de uitslag was....
Daar ben ik wel eens benieuwd naar
[niet prono]quote:
Daaromquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:44 schreef sbientje het volgende:
serge (die staat danalleen wel erg hoog)
Precies, dat denk ik ook. Die extra stemmen gaan nu naar Ellen en Christon, die denk ik in potentie meer stemmers hebben dan Marescha.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:27 schreef Californian_dreamer het volgende:
omdatmarescha vorige week veel sympathie stemmen kreeg vanwege het feit dat ze de week daarvoor op de kruk zat, en ze nu denken dat ze veilig is. daarbij heeft marescha niet zo heel veel fans (buiten dit forum dan).
Dat is dubbel, de eerste die een (2 zelfs!) iemand op de krukken én in de finale durft te plaatsen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:59 schreef Ztar het volgende:
moeilijk hoor
krukken: Christon, Marescha, Angelique
finale: Angelique vs. Christon
je weet maar nooit wat er zal gebeuren! mssn besluit Floortje toch ineens dat zingen niet echt voor haar is weggelegd...![]()
Sommigen hebben een grote fantasiequote:Op woensdag 18 januari 2006 18:15 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dat is dubbel, de eerste die een (2 zelfs!) iemand op de krukken én in de finale durft te plaatsen.![]()
En wie heb je als winnaar?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Krukken: Äaron - Marescha - Christon
Finale: Floortje - Christon
Jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:59 schreef BVO het volgende:
Qua afvaller bedoel je?
Ik heb gezien de notatie Floortje aangenomen, maar het zou fijn zijn als hij dat idd nog even meldtquote:
Ik verander dit in:quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:24 schreef Fir3fly het volgende:
Krukken: Ellen, Marescha en Christon
Finale: Floortje vs Aaron
Nou vooruit. Omdat die Maresha zonder C van Falco erger is dan die Raffaëla met dubbel L van jou, zal ik je niet uitkafferen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:58 schreef mark_03 het volgende:
Raffaella
Het zal niet veel schelen nee, maar ik denk het toch wel hoor... we zien het welquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:43 schreef Ayaxola het volgende:
Ellen heeft denk ik echt niet meer stemmers dan Marescha eigenlijk![]()
Vanmiddag dus gezien, en hier komen mijn stemmen:quote:Op maandag 16 januari 2006 23:50 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wacht nog even de uitzending van afgelopen zaterdag af. Die heb ik nog niet gezien, dus woensdag even de herhaling kijken om een goed oordeel te kunnen vellen.
Okéquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:45 schreef BVO het volgende:
Yeahinhoooooooooo!
Kan je straks voor de winnaar een mooi avatar maken?.
Op de winnares na dan hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:21 schreef BVO het volgende:
Hmz, er wordt wel een stuk diverser voorspeld deze week.
Thanx for the reminder beeb!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:47 schreef BVO het volgende:
Vanavond weer. Straks de stats.
Zhenar, Insomaniac, heartagirl, omega, anderen..... nog even de tijd om hem in te vullen!
Die enge galbak had er allang uit gemoeten! Sterker nog, hij had de wildcard nooit mogen winnen!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:43 schreef BVO het volgende:
Opvallend weinig mensen Serge als afvaller deze week.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:02 schreef BVO het volgende:
De stats tot nu toe, met 33 voorspellers.
[afbeelding]
toch nog even veranderdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:44 schreef heartagirl het volgende:
krukken: Ellen - Marescha - Angelique
finale: Floortje - Harm
Maak je geen zorgen, hij kan niet online komen...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:08 schreef BVO het volgende:
Zhenar. Is 'ie heel de week online, heb ik hem zooooooooooveel herinneringen gegeven, vergeet 'ie het nog
![]()
.
In dit:quote:Op zondag 15 januari 2006 00:02 schreef Andiyan het volgende:
Gevarenzone:
Marescha - Serge - Angelique.
Finale:
Floortje - Rafaëlla.
In dit:quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:39 schreef Dizer het volgende:
Stoelen: Angelique - Marescha - Ellen
Finale: Aäron - Floortje
Bij de stoelen twijfel ik enorm tussen Ellen en Anguelique
Ah, okquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, hij kan niet online komen...
Namens Zhenar:
Bank: Serge, Marescha, Ellen
Finale: Raffaëla, Aäron
Ik weet het, maar het thema is Rock en ik denk dat Ellen daar een beter stem voor heeft als Angeliquequote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, ok.
En je eerste keus is vaak de beste he.
hmmmm effe mijn prono checkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
Gevarenzone:
Ellen - Marescha - Aaron
Finale:
Floortje - Serge
Ach jah ik doe eens gek. Ik hoop niet dat Ellen eruit gaat, liever Marescha of Aaron of Harm
Nou, god, dat wordt niks.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Krukken: Christon, Marescha, Harm.
Finale: Floortje vs. Raffaela.
Ik denk dat Christon, Serge en Harm of Aaron op de bank komen en dat Serge eruit gaat.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:45 schreef BVO het volgende:
Iedereen denkt nu wel dat het niks is, maar wat denken jullie nu dán dat het wordt?!.
Haha, Serge ook in de finalequote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmmm effe mijn prono checkenniet goed gedaan.....
![]()
Ik denk krukken: Serge, Aaron en Ellenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:45 schreef BVO het volgende:
Iedereen denkt nu wel dat het niks is, maar wat denken jullie nu dán dat het wordt?!.
Ik zit erover te denken om dat ook te gaan doen komende week.quote:
Haha echt?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om dat ook te gaan doen komende week.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:08 schreef BVO het volgende:
Zhenar. Is 'ie heel de week online, heb ik hem zooooooooooveel herinneringen gegeven, vergeet 'ie het nog
![]()
.
Aaron, Harm en Sergequote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:45 schreef BVO het volgende:
Gewoon hetzelfdequote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
extra kruk..... hoe gaat dat met de prono dan?
Tuurlijk niet, gewoon meer kans dat je iemand op de kruk goed hebt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:45 schreef Riparius het volgende:
Tja, vergeet die prono's maar. Vier krukken![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:02 schreef Fir3fly het volgende:
Oh nee, ik had eerst Christon als afvaller, maar die heb ik verandert in Ellen!![]()
![]()
![]()
quote:
Da's meer dan ik had.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef Falco het volgende:
Niet zo heel goed gescoord. Alleen twee bankkrukkers goed
We staan gelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |