Mijn voorkomen en intonatie vragen niet om onwaarschijnlijkheid.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef Chowi het volgende:
Óf ze zou opkijken, een bevreemd gezicht trekken en zeggen: "Eh. Okay.". Maar dat is vrij onwaarschijnlijk.
Dat maakt je topics ook zo goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:14 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
[..]
Mijn voorkomen en intonatie vragen niet om onwaarschijnlijkheid.
Vertel eens, heerschap. Wat is het in de bikkelhardheid dat u zo in de genoemde positie, houden van, brengt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef Soli het volgende:
Ik hou van hard, hard, bikkel bikkelhard![]()
Dat is nog geen uitleg van het wáárom van jouw liefde voor de hardheid.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:17 schreef Soli het volgende:
Dat zal ik u eens haarfijn uitleggen, erudiet medefokker... Ik ben een tegendraadse schobbejak en dacht mijn tegendraadsheid goed bot te kunnen vieren op dit topic![]()
Het is dan ook een schobbejak.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:18 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
[..]
Dat is nog geen uitleg van het wáárom van jouw liefde voor de hardheid.
Meisjes moeten zacht aanvoelen, een zacht innerlijk hebben en als ze een vriend hebben heel hard zijn voor hem, want ze moet hem dumpen voor mij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:20 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
NJ, wat is jouw visie ten opzichte van de zachtheid? En met name in combinatie met meisjes.
Je moet niet wíllen, NJ. Niet pogen te bezitten. Enkel de zachtheid met de liefde aanschouwen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Meisjes moeten zacht aanvoelen, een zacht innerlijk hebben en als ze een vriend hebben heel hard zijn voor hem, want ze moet hem dumpen voor mij.
Ik was er al mee bezig. Even een note zetten, de desbetreffende post aanvinken en dan heel rustig en op het "verwijder geselecteerde berichten"-knopje klikken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:20 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
NJ, verwijderen van posts mág. Ik geef je hierbij mijn fiat.
Dat klinkt fijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik was er al mee bezig. Even een note zetten, de desbetreffende post aanvinken en dan heel rustig en op het "verwijder geselecteerde berichten"-knopje klikken.
Wat is dan het genot van die zachtheid als je die niet kan voelen. Je weet dat hij er is, je weet dat het een gevoel van optimaal genot is, je weet hoe je eraan kan komen, maar omdat ze een vriend heeft dan kan het niet. Dan is het gevoel onbereikbaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:23 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Je moet niet wíllen, NJ. Niet pogen te bezitten. Enkel de zachtheid met de liefde aanschouwen.
Dat is het zeker.quote:
Voor mij is het dan al bereikt. Ik voel de metafysische zachtheid.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat is dan het genot van die zachtheid als je die niet kan voelen. Je weet dat hij er is, je weet dat het een gevoel van optimaal genot is, je weet hoe je eraan kan komen, maar omdat ze een vriend heeft dan kan het niet. Dan is het gevoel onbereikbaar.
De zachtheid kan ik me voorstellen, maar dan is het te laat. Dan neemt het verlangen het over van mijn rede.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:28 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Voor mij is het dan al bereikt. Ik voel de metafysische zachtheid.
*stil
*mooi
Ik heb geen verlangens. Zal daar het verschil liggen? Ik ben wedermaal confuus.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:31 schreef NJ het volgende:
[..]
De zachtheid kan ik me voorstellen, maar dan is het te laat. Dan neemt het verlangen het over van mijn rede.
Nee, maar mijn muzieksmaak is wel allesomvattend, maar toch kut.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:30 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Even Highway 61 Revisited omdraaien. Ken je die plaat, NJ?
Highway 61 is een plaat van Bob Dylan, waar onder andere "Like a rolling stone" op staat, die later ook door de Rolling Stones gecovered is. Zulks een goed stuk vinyl.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee, maar mijn muzieksmaak is wel allesomvattend, maar toch kut.
Geïndoctrineerd door de radio die vandaag de dag de ether in gesmeten wordt ben ik van pop en dance gaan houden en hoewel ik daar voor mezelf veel plezier uit kan halen weet ik diep van binnen dat het niet alles is. Dat er meer is. Dat er beter is, maar dat is voor mij nog buiten bereik. Misschien dat het met de jaren nog zal komen...
Voorlopig geniet ik hier van de stilte en het bier.
Geen verlangens!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:33 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ik heb geen verlangens. Zal daar het verschil liggen? Ik ben wedermaal confuus.
Bob Dylan ken ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:37 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Je kent Bob Dylan toch wel?
Ik zie al het moois en laat het waar het is, ik verlang er niet naar invloed te hebben in de schoon- danwel zachtheid. Ik láát haar. Ik aan- en beschouw haar, ik documenteer haar en hoop dat ik haar daarbij niet heb geschaad. Dat is het vrij zijn van verlangens.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Geen verlangens!
Is dat dan een staat van optimaal geluk, omdat je niets beters wil? Of een staat waarin je niet ziet wat voor moois er allemaal is dat je kan krijgen? Het genot van het vervullen van die verlangens is dan volledig onbekend, maar waarom zou je dat genot zoeken? Je hebt er immers geen verlangen naar...
"Je kunt de oude maestro geen nieuwe deuntjes leren.", zoals Jack Kerouac in "On the road" zegt. Kent u dat boek?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:38 schreef NJ het volgende:
[..]
Bob Dylan ken ik.
Hij is okay. Vroeger dan. Een paar maanden terug heb ik een tweetal concertkaarten van hem aangeschaft en de ontvangend persoon vond dat Bob Dylan, hoewel nog steeds een grootheid, vroeger toch beter was.
Dan zie ik een bestaan zonder verlangen als een horizontale lijn. Altijd positief, nooit negatief. Niet de diepe dalen en hoge pieken die een bestaan met verlangen kent. Als ik verlang, dan kan ik verliezen, maar even zo goed kan ik winnen. Zonder verlangens zou ik geen van beide kunnen. Een bestaan van rust en continuïteit tegenover een bestaan van ups en downs.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:39 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ik zie al het moois en laat het waar het is, ik verlang er niet naar invloed te hebben in de schoon- danwel zachtheid. Ik láát haar. Ik aan- en beschouw haar, ik documenteer haar, en hoop dat ik haar niet heb geschaad. Dat is het vrij zijn van verlangens.
Dankzij Google.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:42 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
"Je kunt de oude maestro geen nieuwe deuntjes leren.", zoals Jack Kerouac in "On the road" zegt. Kent u dat boek?
Natuurlijk wil jij die vraag stellen, jíj bent immer hier degene met verlangens. Natuurlijk zijn de dalen en heuvels er bij het bestaan zonder verlangens, want de afwezigheid van het verlangen sluit de aanwezigheid van waar het verlangen naar uitgaat niet uit. Zoals ik zei, de schoon- en zachtheden komen me aanwaaien. Ik aanschouw hen, ik aanschouw haar. Is ze er niet, dan is ze er niet. Is ze er wel, dan geniet ik en documenteer ik haar op zoveel mogelijk manieren. Wat beter is, is niet aan mij, ik ken enkel de rust die verlangenloos zijn geeft.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan zie ik een bestaan zonder verlangen als een horizontale lijn. Altijd positief, nooit negatief. Niet de diepe dalen en hoge pieken die een bestaan met verlangen kent. Als ik verlang, dan kan ik verliezen, maar even zo goed kan ik winnen. Zonder verlangens zou ik geen van beide kunnen. Een bestaan van rust en continuïteit tegenover een bestaan van ups en downs.
De volgende vraag zou dan eigenlijk moeten zijn "Wat is beter?", maar is dat een vraag waar we wel antwoord op wíllen? Is dat een vraag die we überhaupt wel willen stellen?
Mensen zijn zo onbelezen, het is een schande.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Dankzij Google.
Hoewel ik het boek niet ken en de context van het citaat mij ook vreemd is, kan ik toch concluderen dat de beste man simpelweg gelijk heeft. In het geval van Bob Dylan.
Inderdaad. De ene kant van mij wil het weten, maar de andere kant is er van overtuigd dat het momenteel goed zit. Want dat is ook hét probleem met verlangens, wat als het niet uitpakt zoals jij wil?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:53 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Natuurlijk wil jij die vraag stellen, jíj bent immer hier degene met verlangens. Natuurlijk zijn de dalen en heuvels er bij het bestaan zonder verlangens, want de afwezigheid van het verlangen sluit de aanwezigheid van waar het verlangen naar uitgaat niet uit. Zoals ik zei, de schoon- en zachtheden komen me aanwaaien. Ik aanschouw hen, ik aanschouw haar. Is ze er niet, dan is ze er niet. Is ze er wel, dan geniet ik en documenteer ik haar op zoveel mogelijk manieren. Wat beter is, is niet aan mij, ik ken enkel de rust die verlangenloos zijn geeft.
All is full of love, NJ. Nu trek ik me nog een pils open.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Inderdaad. De ene kant van mij wil het weten, maar de andere kant is er van overtuigd dat het momenteel goed zit. Want dat is ook hét probleem met verlangens, wat als het niet uitpakt zoals jij wil?
Het genot van gelijk krijgen heeft een net iets hogere intensitieit van genot dan de teleurstelling van verliezen. Het is de kwelling van de keuze die alles in evenwicht houdt.
Eigenlijk zijn we namelijk niet zo verschillend CTS. Jij bent de constante, ik ben de fluctuerende en hoewel wij het gevoel van zachtheid beiden anders benaderen en ervaren zullen we er gemiddeld een zelfde niveau van genot aan ontlenen.
Puik plan.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:07 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
All is full of love, NJ. Nu trek ik me nog een pils open.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:18 schreef NJ het volgende:
Op het moment dat ik zachtjes over haar huid wrijf, dan ben ik toch de softie die ik pretendeer niet te zijn, maar ik word dan ergens anders toch harder.
Als ik zacht mag eindigen, ben ik tevreden.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:14 schreef Chris.nl het volgende:
Zachtheid is het einde
Het lijkt wel een [goed topic].quote:Op zondag 15 januari 2006 00:17 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Dit wordt zo nog een echt knuffel-hippie topic waar we met z'n allen op de grond gaan zitten op kussens en elkaar thee inschenken. Puik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |