abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34066556
Ik zou haar vragen: "Ben jij zo zacht als de zachtheid die ik me voorstel bij de zachtheid die meisjes omschrijven als ze het over hun huid-met-kleine-haartjes boven hun billen hebben? Is het zo?" Zij zou compleet ongeïnteresseerd en afwezig reageren of ze weet precies wat ik bedoel en zegt: "Het liefste lig ik de hele dag op mijn rug naar het plafond te staren, met jou naast me terwijl jij zachtjes voor me zingt en me zomaar verhalen vertelt."

Dit topic gaat over zachtheid.
pi_34066630
Óf ze zou opkijken, een bevreemd gezicht trekken en zeggen: "Eh. Okay.". Maar dat is vrij onwaarschijnlijk.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:13:53 #3
121217 Soli
Still I am...
pi_34066657
Ik hou van hard, hard, bikkel bikkelhard
Though I\'ve reached a signpost, It\'s really not the end.
Like Old Sol behind the mountain I\'ll be coming up again.
Mijn Last.fm
pi_34066663
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef Chowi het volgende:
Óf ze zou opkijken, een bevreemd gezicht trekken en zeggen: "Eh. Okay.". Maar dat is vrij onwaarschijnlijk.
Mijn voorkomen en intonatie vragen niet om onwaarschijnlijkheid.
pi_34066696
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:14 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:

[..]

Mijn voorkomen en intonatie vragen niet om onwaarschijnlijkheid.
Dat maakt je topics ook zo goed.
pi_34066710
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef Soli het volgende:
Ik hou van hard, hard, bikkel bikkelhard
Vertel eens, heerschap. Wat is het in de bikkelhardheid dat u zo in de genoemde positie, houden van, brengt?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:17:49 #7
121217 Soli
Still I am...
pi_34066804
Dat zal ik u eens haarfijn uitleggen, erudiet medefokker... Ik ben een tegendraadse schobbejak en dacht mijn tegendraadsheid goed bot te kunnen vieren op dit topic
Mijn Last.fm
pi_34066823
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:17 schreef Soli het volgende:
Dat zal ik u eens haarfijn uitleggen, erudiet medefokker... Ik ben een tegendraadse schobbejak en dacht mijn tegendraadsheid goed bot te kunnen vieren op dit topic
Dat is nog geen uitleg van het wáárom van jouw liefde voor de hardheid.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:18:51 #9
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_34066839
Ik ben niet zo'n softie, maar ik sympathiseer wel met de OP.

Het zijndezachte van een vrouwenhuid is namelijk iets waar zelfs ik van ben gaan houden. De eerste aanraking van een nieuwe vriendin, die op dat moment je vriendin nog niet is, dat brengt altijd een koude rilling teweeg in mijn anderzijds zo kille aanwezigheid. Op het moment dat ik zachtjes over haar huid wrijf, dan ben ik toch de softie die ik pretendeer niet te zijn, maar ik word dan ergens anders toch harder.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_34066843
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:18 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:

[..]

Dat is nog geen uitleg van het wáárom van jouw liefde voor de hardheid.
Het is dan ook een schobbejak.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:19:01 #11
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_34066847
CTS.
pi_34066868
NJ.
pi_34066882
NJ, wat is jouw visie ten opzichte van de zachtheid? En met name in combinatie met meisjes.
pi_34066905
NJ, verwijderen van posts mág. Ik geef je hierbij mijn fiat.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:22:12 #15
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_34066943
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:20 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
NJ, wat is jouw visie ten opzichte van de zachtheid? En met name in combinatie met meisjes.
Meisjes moeten zacht aanvoelen, een zacht innerlijk hebben en als ze een vriend hebben heel hard zijn voor hem, want ze moet hem dumpen voor mij.
pi_34066990
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:22 schreef NJ het volgende:

[..]

Meisjes moeten zacht aanvoelen, een zacht innerlijk hebben en als ze een vriend hebben heel hard zijn voor hem, want ze moet hem dumpen voor mij.
Je moet niet wíllen, NJ. Niet pogen te bezitten. Enkel de zachtheid met de liefde aanschouwen.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:23:56 #17
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_34066994
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:20 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
NJ, verwijderen van posts mág. Ik geef je hierbij mijn fiat.
Ik was er al mee bezig. Even een note zetten, de desbetreffende post aanvinken en dan heel rustig en op het "verwijder geselecteerde berichten"-knopje klikken.
pi_34067009
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:23 schreef NJ het volgende:

[..]

Ik was er al mee bezig. Even een note zetten, de desbetreffende post aanvinken en dan heel rustig en op het "verwijder geselecteerde berichten"-knopje klikken.
Dat klinkt fijn.
pi_34067024
Grimbergen dubbel, trouwens.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:26:17 #20
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_34067088
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:23 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:

[..]

Je moet niet wíllen, NJ. Niet pogen te bezitten. Enkel de zachtheid met de liefde aanschouwen.
Wat is dan het genot van die zachtheid als je die niet kan voelen. Je weet dat hij er is, je weet dat het een gevoel van optimaal genot is, je weet hoe je eraan kan komen, maar omdat ze een vriend heeft dan kan het niet. Dan is het gevoel onbereikbaar.
Misschien ben ik daarin wel te hard, maar om op deze manier de zachtheid waar ik zo naar hunker in mijn bezit te krijgen dan vind ik dat het doel de middelen heiligt!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:27:04 #21
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_34067126
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:24 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:

[..]

Dat klinkt fijn.
Dat is het zeker.
Mijn Leffe herfstbok bleek trouwens reeds op te zijn, dus ik zit aan de Palm.
pi_34067201
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:26 schreef NJ het volgende:

[..]

Wat is dan het genot van die zachtheid als je die niet kan voelen. Je weet dat hij er is, je weet dat het een gevoel van optimaal genot is, je weet hoe je eraan kan komen, maar omdat ze een vriend heeft dan kan het niet. Dan is het gevoel onbereikbaar.
Voor mij is het dan al bereikt. Ik voel de metafysische zachtheid.

*stil

*mooi
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:30:06 #23
121217 Soli
Still I am...
pi_34067264
even stil genieten
Mijn Last.fm
pi_34067277
Even Highway 61 Revisited omdraaien. Ken je die plaat, NJ?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:31:45 #25
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_34067330
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:28 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:

[..]

Voor mij is het dan al bereikt. Ik voel de metafysische zachtheid.

*stil

*mooi
De zachtheid kan ik me voorstellen, maar dan is het te laat. Dan neemt het verlangen het over van mijn rede.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:31:56 #26
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_34067335
Erg leuk voor je, maar dat hoef je niet in het topic te melden.

[ Bericht 86% gewijzigd door NJ op 14-01-2006 23:35:37 ]
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_34067378
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:31 schreef NJ het volgende:

[..]

De zachtheid kan ik me voorstellen, maar dan is het te laat. Dan neemt het verlangen het over van mijn rede.
Ik heb geen verlangens. Zal daar het verschil liggen? Ik ben wedermaal confuus.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:35:04 #28
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_34067462
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:30 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Even Highway 61 Revisited omdraaien. Ken je die plaat, NJ?
Nee, maar mijn muzieksmaak is wel allesomvattend, maar toch kut.
Geïndoctrineerd door de radio die vandaag de dag de ether in gesmeten wordt ben ik van pop en dance gaan houden en hoewel ik daar voor mezelf veel plezier uit kan halen weet ik diep van binnen dat het niet alles is. Dat er meer is. Dat er beter is, maar dat is voor mij nog buiten bereik. Misschien dat het met de jaren nog zal komen...

Voorlopig geniet ik hier van de stilte en het bier.
pi_34067536
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:35 schreef NJ het volgende:

[..]

Nee, maar mijn muzieksmaak is wel allesomvattend, maar toch kut.
Geïndoctrineerd door de radio die vandaag de dag de ether in gesmeten wordt ben ik van pop en dance gaan houden en hoewel ik daar voor mezelf veel plezier uit kan halen weet ik diep van binnen dat het niet alles is. Dat er meer is. Dat er beter is, maar dat is voor mij nog buiten bereik. Misschien dat het met de jaren nog zal komen...

Voorlopig geniet ik hier van de stilte en het bier.
Highway 61 is een plaat van Bob Dylan, waar onder andere "Like a rolling stone" op staat, die later ook door de Rolling Stones gecovered is. Zulks een goed stuk vinyl.
pi_34067568
Je kent Bob Dylan toch wel?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:37:42 #31
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_34067580
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:33 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:

[..]

Ik heb geen verlangens. Zal daar het verschil liggen? Ik ben wedermaal confuus.
Geen verlangens!
Is dat dan een staat van optimaal geluk, omdat je niets beters wil? Of een staat waarin je niet ziet wat voor moois er allemaal is dat je kan krijgen? Het genot van het vervullen van die verlangens is dan volledig onbekend, maar waarom zou je dat genot zoeken? Je hebt er immers geen verlangen naar...
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:38:52 #32
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_34067618
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:37 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Je kent Bob Dylan toch wel?
Bob Dylan ken ik.
Hij is okay. Vroeger dan. Een paar maanden terug heb ik een tweetal concertkaarten van hem aangeschaft en de ontvangend persoon vond dat Bob Dylan, hoewel nog steeds een grootheid, vroeger toch beter was.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:39:21 #33
121217 Soli
Still I am...
pi_34067636
ja, bob dylan, die schrijft mogelijk nog mooiere teksten dan u, cts
Mijn Last.fm
pi_34067661
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:37 schreef NJ het volgende:

[..]

Geen verlangens!
Is dat dan een staat van optimaal geluk, omdat je niets beters wil? Of een staat waarin je niet ziet wat voor moois er allemaal is dat je kan krijgen? Het genot van het vervullen van die verlangens is dan volledig onbekend, maar waarom zou je dat genot zoeken? Je hebt er immers geen verlangen naar...
Ik zie al het moois en laat het waar het is, ik verlang er niet naar invloed te hebben in de schoon- danwel zachtheid. Ik láát haar. Ik aan- en beschouw haar, ik documenteer haar en hoop dat ik haar daarbij niet heb geschaad. Dat is het vrij zijn van verlangens.
pi_34067739
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:38 schreef NJ het volgende:

[..]

Bob Dylan ken ik.
Hij is okay. Vroeger dan. Een paar maanden terug heb ik een tweetal concertkaarten van hem aangeschaft en de ontvangend persoon vond dat Bob Dylan, hoewel nog steeds een grootheid, vroeger toch beter was.
"Je kunt de oude maestro geen nieuwe deuntjes leren.", zoals Jack Kerouac in "On the road" zegt. Kent u dat boek?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:46:16 #36
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_34067889
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:39 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:

[..]

Ik zie al het moois en laat het waar het is, ik verlang er niet naar invloed te hebben in de schoon- danwel zachtheid. Ik láát haar. Ik aan- en beschouw haar, ik documenteer haar, en hoop dat ik haar niet heb geschaad. Dat is het vrij zijn van verlangens.
Dan zie ik een bestaan zonder verlangen als een horizontale lijn. Altijd positief, nooit negatief. Niet de diepe dalen en hoge pieken die een bestaan met verlangen kent. Als ik verlang, dan kan ik verliezen, maar even zo goed kan ik winnen. Zonder verlangens zou ik geen van beide kunnen. Een bestaan van rust en continuïteit tegenover een bestaan van ups en downs.
De volgende vraag zou dan eigenlijk moeten zijn "Wat is beter?", maar is dat een vraag waar we wel antwoord op wíllen? Is dat een vraag die we überhaupt wel willen stellen?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:48:45 #37
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_34067978
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:42 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:

[..]

"Je kunt de oude maestro geen nieuwe deuntjes leren.", zoals Jack Kerouac in "On the road" zegt. Kent u dat boek?
Dankzij Google.
Hoewel ik het boek niet ken en de context van het citaat mij ook vreemd is, kan ik toch concluderen dat de beste man simpelweg gelijk heeft. In het geval van Bob Dylan.
pi_34068133
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:46 schreef NJ het volgende:

[..]

Dan zie ik een bestaan zonder verlangen als een horizontale lijn. Altijd positief, nooit negatief. Niet de diepe dalen en hoge pieken die een bestaan met verlangen kent. Als ik verlang, dan kan ik verliezen, maar even zo goed kan ik winnen. Zonder verlangens zou ik geen van beide kunnen. Een bestaan van rust en continuïteit tegenover een bestaan van ups en downs.
De volgende vraag zou dan eigenlijk moeten zijn "Wat is beter?", maar is dat een vraag waar we wel antwoord op wíllen? Is dat een vraag die we überhaupt wel willen stellen?
Natuurlijk wil jij die vraag stellen, jíj bent immer hier degene met verlangens. Natuurlijk zijn de dalen en heuvels er bij het bestaan zonder verlangens, want de afwezigheid van het verlangen sluit de aanwezigheid van waar het verlangen naar uitgaat niet uit. Zoals ik zei, de schoon- en zachtheden komen me aanwaaien. Ik aanschouw hen, ik aanschouw haar. Is ze er niet, dan is ze er niet. Is ze er wel, dan geniet ik en documenteer ik haar op zoveel mogelijk manieren. Wat beter is, is niet aan mij, ik ken enkel de rust die verlangenloos zijn geeft.
pi_34068155
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:48 schreef NJ het volgende:

[..]

Dankzij Google.
Hoewel ik het boek niet ken en de context van het citaat mij ook vreemd is, kan ik toch concluderen dat de beste man simpelweg gelijk heeft. In het geval van Bob Dylan.
Mensen zijn zo onbelezen, het is een schande.
pi_34068341
-klaag maar ergens anders-

[ Bericht 74% gewijzigd door NJ op 15-01-2006 00:00:19 ]
  zondag 15 januari 2006 @ 00:06:13 #41
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_34068621
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:53 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:

[..]

Natuurlijk wil jij die vraag stellen, jíj bent immer hier degene met verlangens. Natuurlijk zijn de dalen en heuvels er bij het bestaan zonder verlangens, want de afwezigheid van het verlangen sluit de aanwezigheid van waar het verlangen naar uitgaat niet uit. Zoals ik zei, de schoon- en zachtheden komen me aanwaaien. Ik aanschouw hen, ik aanschouw haar. Is ze er niet, dan is ze er niet. Is ze er wel, dan geniet ik en documenteer ik haar op zoveel mogelijk manieren. Wat beter is, is niet aan mij, ik ken enkel de rust die verlangenloos zijn geeft.
Inderdaad. De ene kant van mij wil het weten, maar de andere kant is er van overtuigd dat het momenteel goed zit. Want dat is ook hét probleem met verlangens, wat als het niet uitpakt zoals jij wil?
Het genot van gelijk krijgen heeft een net iets hogere intensitieit van genot dan de teleurstelling van verliezen. Het is de kwelling van de keuze die alles in evenwicht houdt.
Eigenlijk zijn we namelijk niet zo verschillend CTS. Jij bent de constante, ik ben de fluctuerende en hoewel wij het gevoel van zachtheid beiden anders benaderen en ervaren zullen we er gemiddeld een zelfde niveau van genot aan ontlenen.
pi_34068666
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:06 schreef NJ het volgende:

[..]

Inderdaad. De ene kant van mij wil het weten, maar de andere kant is er van overtuigd dat het momenteel goed zit. Want dat is ook hét probleem met verlangens, wat als het niet uitpakt zoals jij wil?
Het genot van gelijk krijgen heeft een net iets hogere intensitieit van genot dan de teleurstelling van verliezen. Het is de kwelling van de keuze die alles in evenwicht houdt.
Eigenlijk zijn we namelijk niet zo verschillend CTS. Jij bent de constante, ik ben de fluctuerende en hoewel wij het gevoel van zachtheid beiden anders benaderen en ervaren zullen we er gemiddeld een zelfde niveau van genot aan ontlenen.
All is full of love, NJ. Nu trek ik me nog een pils open.
  zondag 15 januari 2006 @ 00:08:44 #43
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_34068739
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:07 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:

[..]

All is full of love, NJ. Nu trek ik me nog een pils open.
Puik plan.
pi_34068740
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:18 schreef NJ het volgende:
Op het moment dat ik zachtjes over haar huid wrijf, dan ben ik toch de softie die ik pretendeer niet te zijn, maar ik word dan ergens anders toch harder.
dit is zo dubbel te lezen
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_34068892
1965 was een goed jaar.
pi_34068959
De binnenkant van haar armen zijn zo zacht als duivenborstjes.
Hand in hand in slaapvallen, en zo wakkerworden.
Mijn gezicht in haar buik drukken, en dan genieten hoe haar zachte vlees zo zoet als deeg om mijn gelaat sluit en mij de adem ontneemt.
Ik wil elke dag uren naar haar kijken en elke nieuwe rimpel kussen.
Schamen hoeft allang niet meer.

Wat was ik toch dom toen ik 18 was en alleen maar keiharde hamersex wou.

Zachtheid is het einde
pi_34069061
Dit wordt zo nog een echt knuffel-hippie topic waar we met z'n allen op de grond gaan zitten op kussens en elkaar thee inschenken. Puik.
pi_34069125
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:14 schreef Chris.nl het volgende:
Zachtheid is het einde
Als ik zacht mag eindigen, ben ik tevreden.
pi_34069154
  zondag 15 januari 2006 @ 00:20:58 #50
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_34069202
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:17 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Dit wordt zo nog een echt knuffel-hippie topic waar we met z'n allen op de grond gaan zitten op kussens en elkaar thee inschenken. Puik.
Het lijkt wel een [goed topic].
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')